Littile Horan 3 5.fejezet.


5.fejezet.


*Lizzie szemszög*


-Szép jó reggelt.-mondta Liam.-Ideje felébredni..
-Ahj hány óra van?-kérdeztem álmos hangon.
-Hajnali fél 4 és 5kor indul a gépünk.-magyarázott.
-Oké kelek.-mondtam majd felültem az ágyban.-ó te jó ég forog a szoba.-mondtam.-Mindjárt elalszom.
-Oké akkor én is megyek készülődni .-mondta majd elhagyta a szobát.
Én fogtam magam és felálltam először is ami igazán nehezemre esett hiszen tiszta hulla voltam.Miután sikeresen felálltam felöltöztem és elintéztem a többi teendőmet majd megfogtam a bőröndömet és elindultam vele le a lépcsőn.Nagyon nehéz volt alg bírtam el.
-Nincs egy uriember sem a házban?-kérdeztem jó hangosan hátha valaki meghallja.
-Mit kiabálsz hajnalok hajnalán?!-jött ki Louis a szobából látszott rajta hogy habár már fel van öltözve még szó szerint alszik.
-Ohh Louis édesem..-mondtam neki.-Segítenél?Köszi.-mondtam amjd leszaladtam a lépcsőn.
-Hol van már a bőröndöd?-kérdezte felháborodva niall.-Már mindenkié be van pakolva.
-Louis hozza de ha gyorsítani akarsz a tempón akkor odamész és te hozod le a lépcsőn.-mondtam.
-Úristen..-mondta Niall.-Louis kellj már fel haver.-na kíváncsi lettem és odamentem mi a probléma.
Louis a legfelső lépcsőfokon a bőröndömre dőlve aludt.Niall beszaladt a fürdőbe és vizes kezét Lousi arcára nyomta .
-Haver kelj már fel.-mondta neki.
-Anyu még 5 percet.-motyogta kómásan Louis.
-Louis most kelj fel és menj le a kisbuszhoz és ott már aludhatsz.-mondta Niall nyugodtan.
-Oké anyu.-mondta Louis majd felállt és elindult de elötte megpuszilta Niall arcát.
-Fúúj.-mondta Niall.-Ez undorító volt.
-Oké akkor én most megyek reggelizni.-közöltemamjd beszökdécseltem a konyhába.
-Milyen jó kedved van.-mondta anyu aki éppen rántottát sütött.
-Aha.-mondtam majd leültem az asztalhoz.
Miután meg reggeliztem kimentem a kisbuszunkhoz ami rendesen meg volt pakolva.
Mivel ott nem volt semmi érdekes bementem a nappaliba ahol ránéz óórára ami hajnali negyed 5-öt mutatott.Basszus le ne késsük a gépet.
-Öhm nem kéne menni?-kérdeztem hangosan .
-De kéne.-válaszolt Hanna aki most lépett be az ajtón Laurával együtt.
-Akkor mehetünk.-mondta Liam és kézenfogott engem amjd kiindultunk az autóhoz.
-Ki vezet?-kérdeztem mire Harold beállt egy pózba és beüllt előre mellé meg Laura.
-Öhm még be kell ugranunk Zytáért.-jelentette be Zayn.
-Tudjuk na a kis szerelmedet is visszük nyuglom.-poénkodott Niall.
-Akkor hajrá.-mondta Harry majd rálépett a gázpedálra.
Szóval beugrottunk Zytáért.Majd indultunk is a reptérre.Mikor odaértünk Louis felébresztettük mert édes deden alukált.
Mikor kiszálltunk a kocsiból mind az 5 fiú egyszerre elővette a napszemüvegét és egyszerre felrakta.
-Akkor mehetünk nyaralni.-mondták egyszerre.
-Ez megvolt beszélve mi?-kérdezte Laura nevetve,mire a fiúk bólintottak.
-Őőő lebuktunk.-mondták egyszerre.
-Ez is megvolt beszélve?-kérdezte Hanna.
-Nem.-és megint egyszerre mondták.
-És ez?-kérdeztem.
-Ez sem.-válaszoltak újra egyszerre.
-Őő oké.-mondtam.-Nem kéne menni?Még lekéssük a gépet.
-Akkor menjünk.-mondta Liam majd megfogta a kezemet.Mondjuk igen sexyn festett abban a szemüvegben..
Elindultunk a csomagokkal amiket ráhelyeztünk arra a futószallagra ami átvilágította avgy mit tudom én mit csinált vele.Minket
is megmotoztak hogy nem viszünk e magunkkal fegyvert ..hát igen..mondjuk én pont azt terveztem hogy egy puskával szállok repülőre és tömegmészárlást hajtok végre....
Sikeresen átjutottunk az akadályokon..már cak fel kell jutnunk a repülőre.
Mikor felértünk a repülőre elfglaltuk a helyünket..én Liam mellett ültem természetesen.
Előttem ült Harry és mellette Lau. A másik oldalon ült Niall és Hanna egy nagy táska kajával. Előttük Zayn és Zyta. Mögöttünk Louis búslakodott egyedül vagyis aludt. Mikor felszállt a repülő nagyon izgultam, remegtem a félelemtől.
-Mitől félsz ennyire?-Liam.
-Még sohasem ültem repülőn és nem sok kedvem volt most sem.-mondtam remegő hangon.
-Ne parázz egyszer ígyis-úgyis lejön a gép.-nyugtatgatott Liam.
-Ja csak nem mindegy hogy hogy.-mondtam és eltakartam a szemem.
-Lizzie drágám mostmár leveheted a kezed felszálltunk.
-Épp azért nem veszem le. Tériszonyom van.-mondtam.
-Akkor cseréljünk helyett.
-Oké!-felálltunk és helyet cseréltünk.
Kis idő után mindenki bealudt még én is meg Liam is. Én az ő vállán aludtam ő meg a fejét az enyémre hajtotta.
Arra keltem hogy valaki valami tollal vagy mivel csikizi az orrom.
-Mi a fene?-kérdeztem kómásan.-LOUIS!-szóltam rá.
-Most mivan?-nézett rám mint aki nem tud semmiről.
-Lehet hogy kialudtad magad de az isten szerelmére én még NEM!-kicsit ideges voltam.
-Jólvan ne nyelj le egészben! Unatkozok...Te és Liam bubukáltok, Zayn és Zyta is, Harry twitterezik, Laura zenét hallgat és Niallék meg nyáladzanak.
-Érted a problémámat??-kérdezte de én nem válaszoltam.-Lizzie, Lizzie!-szólongatott de én nagyban aludtam.-Remek...-mondta.
Mikor megérkeztünk a fiúk próbálták álcázni magukat. Nekünk is ezt kellett tenni. 
-Ti okosak mivel jutunk el a szálláshoz?-kérdeztem a fejemet fogva.
-Upsz.Azt elfelejtettem.-Harry.
-Mi lenne ha bérelnénk autót amíg itt nyaralunk?-jött Liam okos ötlete.
-Rendben de te fizetsz.-Hanna
-Nem-nem majd a nagyokos Harold!-mondta Liam tiltakozva.
-Oké akkor menjünk.-mondta Harry nagyot sóhajtva.
Szerencsére a reptér mellett volt lehetőség autóbérlésre így bérektünk egy 7 személyes autót és egy 5 személyeset.
ennek köszönhetően kényelmesen elfértünk a kocsikban.
A sok csomagot szépen elrendeztük úgy hogy senki se nyomorogjon.
A szállás 1 órára van a reptértől így igen haram odaértünk.Mikor odaértünk mindenki kipattant a kocsiból.
-Végre .-mondta Zayn.-Már nagyon kell pisilnem.
Egy szép tengerpati házat béreltek a fiúk.Bele sem merek gondolni hogy mennyibe kerülhetett.
Bepakoltuk a csomagjainkat mindenki a maga szobájába.Én Liammel voltam egy szobában,Zayn Zytával,Laura Harryvel ,Hanna Niallel ,Louis meg szegény egyedül.
-Menjünk nézzük meg milyen a víz.-ajánlotta Louis.
-Benne vagyok.-mondta Hanna.
-Én is.-Lau.
-Akkor bikinit és miújságot fel.-kiáltotta el magát Louis és már be is rohant a szobájába öltözni.Mi is ugyan így tettünk.Amint átöltöztünk már mentünk is a tengerhez.
Csodaszép látvány volt.A hullámok a partot verdesték.Louis kiabálva rontott be a vízbe.
Hirtelen Liam felkapott és bedobott a tengerbe.
-Fúú de köcsög avgy.-mondtam mikor felbuktam a víz alól,Liam erre csak odajött hozzám a vízbe és megcsókolt.
-Mégis visszacsókolsz.-mondta csókunk befejeztével.
-Persze mert szeretlek.-mondtam mire elvigyorodott.
-Na a szerelmes pillanat is megvolt.-mondta Louis unottan.
-Szerintemmég nem.-mondta Harry majd megcsókolta Laut.-Már igen.
-Ha már mindenki csókolózik mi se maradjunk ki.-mondta Zayn majd megcsókolta Zytát aki elpirulva vált el tőle csókuk befejeztével.
Láttam hogy Niall hatalmasat sóhajt majd Hannára néz.
-Hanna csak ti maradtatok ki.-mondtam vigyorogva.
-Ohh..-mondta Hanna erre Niall megiramodott felé és mikor odaért megcsókolta őt.-Szeretlek Niall.-mondta ki azt amire senki sem számított.
-Ugye valaki kamerázott?-kérdeztem hirtelen.
-Szerintem senki.-mondta Louis amjd lebukott a víz alá.
-Kár!Hiszen ez ritka pillanat volt.-mondtam csalódottan.
Fürödtünk még egy kicsit majd úgy döntöttünk hogy elhagyjuk a tengert és elmegyünk ebédelni.Olyan fél három körül lehetett mikor visszaértünk az ebédelésből.Kivételesen a fiúk nem csaptak balhét az étteremben csak Niall kicsit sokat evett.
A nap további részében végig jártuk a várost.Este viszont együt leültünk tévézni.
-Mit nézzünk?-kérdeztem.
-Nézzük meg a zene csatornát.Álítólag Selena Gomeznek van egy új klipje.-vette ki Lau a kezemből a távirányítót.
-De mióta néger Selena?-értetlenkedett Louis.
-Jujujuj!Ez egy nagyon jó szám!Usher énekli.-ujjongott Hanna.
-Te jó ég.Mióta nem rajongtál már így semmiért?-kérdeztem.
-Rég.Itt az ideje.-majd elkezdett énekelni.Ki emelte a baby szókat meg az elejét amikor azt mondja oh je Usher Usher jimmi.
Nagyon bele élte magát.Ilyet se minden nap látni tőle.
-Te beteg vagy?-kérdezte Zayn Hannától.
-Nem.Miért lennék az?-kérdezte miután vége lett a számnak.
-Mert te ilyet soha nem csinálsz.-magyaráztam.
-Tudom.De megszeretem ezt a számot.-mondta.
-Várjunk csak.Akkor értem nem is rajongsz?-kérdezte Niall.
-Hujuj!Dráma.Ezt már szeretem.-örvendezett Liam.
-Liam kuss.-néztem rá szúrós szemekkel.
Ekkor hirtelen megszólal egy ismerős szám.
-Várjunk csak nem erre táncoltunk mikor 7 évesek voltunk?-kérdezte Hanna.Persze a kis gonosz eltereli a témát.
-De.Emlékszem Zyta is velünk járt még akkor táncra.-mondta Lau.
-Ti emlékszetek rá?-kérdeztem.-Mert én nem.
-Én igen.Minden egyes mozdulatára.Na gyertek.-nyoszogatott minket Zyta.
Nos Lau és Zyta igen ők emlékeztek rá és mindent bele adva táncoltak.
Mi Hannával csak egymásra néztünk és próbáltuk őket követni.
-Ez jó volt.-ült le Zyta a kanapéra majd megcsókolta Zaynt.
-Ja csodás.Csak kár hogy egyetlen árva mozdulatra se emlékeztem.-mondtam.
-Nem baj nekem tetszett.-mondta Liam majd megölelt.
-El nem merem képzelni mit kalimpáltam össze-vissza.-mondtam Liamnek mire ő csak megpuszilta az arcom .
-Mondom nekem tetszett.-mondta.
-Oké.-mondtam.-Na azt hiszem én letesztelem elsőnek a fürdőt.-mondtam majd felálltam.
-Segítsek?-vigyorgott Liam.
-Köszönöm az ajánlatot de szerintem egyedül is sikerülni fog.-válaszoltam mosolyogva.
-Biztos?-kérdzte.
-Igen.-mondtam majd elvonultam fürdeni.
A fürdőből kijövet Liammel találkoztam jobban mondva bele ütköztem mikor kiléptem a fürdőből.
-Szörnyen gonosz vagy.-közölte.
-Ohh valóban?-kérdeztem.-Akkor ma a földön alszol.
-Nee nenenenene nem vagy gonosz.-mondta Liam.-Dehogyis csak vicceltem.-mondta majd a végére egy mosolyt villantott.
-Aha..oké.-pacskoltam meg az arcát,majd elmentem mellette egyenesen be a szobánkba.
Megvártam még Liamet majd együtt feküdtünk le aludni.
Éjjel arra ébredtem hogy igen félreérthető hangok jönnek a nappaliból vagyis inkább furcsa hangok.Úgy döntöttem hogy kimegyek és megnézem.
Kimásztam az ágyból és egyenesen a nappali felé vettem az irányt.
Amit ott láttam viszont nem volt fenékig tejfel ..

11 megjegyzés:

  1. az biztos jimmi? nem jeah man? :DD am nagyon jó fejezet lett, siess a kövivel! jujuj mik azok a hangok?? :D

    VálaszTörlés
  2. Úristen imádom sé nagyon kiwáncsi wagyok a kövire mondhogy még ma felteszed..Lécci....:D

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóó :DDDDDDDDDDDD igen,még maa a kövit,lécci.:D

    VálaszTörlés
  4. nagyonjólett! még ma meglesz a kövi? :DD

    VálaszTörlés
  5. xđđ szuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeeeeeeeer kööööööööööviiiiiiit :DD

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett xdd kövit hamar!!

    VálaszTörlés
  7. de kíváncsi vagyok, hogy mi az a dolog :D már alig várom :DD

    VálaszTörlés
  8. nagyon kíváncsi vagyok,hogy mi lehetett az.nagyon várom a kövit.hamar kövit :)))

    VálaszTörlés