Little Horan 2 Harmincegyedik fejezet.


31.fejezet




"Bementem a szobába majd levetettem magam az ágyra majd elővettem a laptopomat majd felmentem twitterre és facebookra.
Mikor a gép behozta a twittert egy igazán fura képet láttam meg és felsikoltottam."


Gyorsan kimentem a szobából és a tévé elé álltam.Szerintem a lányok ezt halloták mert ők is oda jöttek hogy mi a gond.
-Ti jól vagytok?-kérdeztem idegesen.
-Mi a baj?-kérdezte Lau.
-Ki rakták a bikinis fotóinkat.-mondtam üvöltve.
-Tessék?-vette ki Hanna a laptopot a kezemből.-És mind a hárman felrakták!
-Te jó ég!-az ájulás szélén állt Lau.
-Hülye vadállatok!-kiabáltam.-És akkor most mi?Vagy hogy?!Elterjesztetek rólunk ilyen képeket a neten?!Ez mire jó?És ha megtalál egy pedofil?
-Nyugika van.Nem lesz semmi gond.-magyarázta Niall.
-És ha igen?!Mivan ha megerőszakol az a taxi soför?!-kérdeztem rémülten.
-Milyen taxi sofőr?!-kérdezta Liam felkelve a kanapéról.
-Hát..sárga taxiban ül és vezet.
-Bővebben?!
-Hát ajálngatta a fiát nekem.-vakartam meg a fejem.
-Plusz a lányát.-szólt közbe Louis.
-Most akkor mi is van?!-kérdezte Harry.
-Mind1 az a lényeg hogy töröljétek ezeket a képeket vagy kárt okozok bennetek.-mondta Hanna fenyegetően.
-Oké kitöröljük de akkor a telefonunkban benne maradhat.
-Felőlem.Csak töröld.-mondta Laura is.
A fiúk letörölték a a képeket twitterről majd meg is mutatták nekünk hogy törölték.
-Szerencsétek....-motyogta Hanna majd elvonult Laurával.
-Követem a példájukat.-mutattam rájukm,majd bementem a szobába.
-Van egy ötletem!-mondtam.
-Na lökjed.-mondta Hanna unottan.
-Befelé jövet láttam egy medencét!Mi lenne ha medencéznénk?-kérdeztem.
-Oké.De a fiúknak hogy lesz fürdő ruhájuk?Varrunk nekik?-kérdezte Hanna.
-Nem mondtam hogy nekik is jönni kell-vigyorogtam gonoszul.
-Hohohóó!Látszik hogy jó hatással vagyok rád.-veregette meg Hanna a vállamat.
-Na akkor menjünk.-mondta Laura majd elindultunk kifelé de mielött még kimentünk volna a szobában átöltöztünk bikinibe és rávettünk egy ruhát.
Kifelé a szobából a fiúk annyira bele voltak merülve a filmbe hogy nem is vették észre hogy 
kimegyünk a szállásról.A medencéhez érve,levettük a ruhát majd bementünk a vízbe.
-Sziasztok lányok.-köszönt ránk Becky a Light csapatból.
-Ohh sziasztok.-köszöntünk mi is egyszerre.
-És hol hagytátok a fiúkákat?!-kérdezte azt hiszem Kitty.
-Hát a szállásunkon tv-znek.
-Azjó..-mondta azt hiszem Isa,ezzel le is zárúlt a beszélgetés.Jól elszórakoztunk így 7-en.Észre sem vettük hogy mennyire elszaladt az idő.
Mikor visszaértünk a szállásra minden fel volt forgatva.
Harry éppen a kanapé alatt keresett minket..
-Laura,Hanna,Lizzie cicc cicc itt vagytok?!
-Nem mert itt.-mondtuk egyszerre.
-A lábosban sincsenek.-jött ki a konyhából Niall.
-A tükörben sincsenek.-áltt a fürdőben a tükör elött Zayn és nézegette a haját nyugodtan.
-A kanalaknál sincsenek.-jött ki remegve Liam.
-Beszéltem Kevinnel ő sem látta őket.-gurult el mellettünk Louis.-Bocs arébb mennél nem tudok bemenni.-mondta mire mi arrébb álltunk.-Várjunk csak...-furdult
vissza Louis.-Nézzétek már megvannak.-mutatott ránk mire a többiek is idenéztek.
-Jééé.-mondta Niall.
-Hol voltatok?!-kérdezte Liam meglepődve.-Miattatok még a kanalakat is felkutattam.-mondta remegő hangon.
-Medencézni voltunk lennt egy másik csapattal .-közöltem majd bevonultam a fürdőbe.Mikor kijöttem a fürdőböl felfrissülve egy sutyorgásra lettem figyelmes.
Liam,Niall és Harry voltak szó szerint egymáshot bújva a kanapén.
-Nézd milyen sexy az új háttérképem.-suttogta Harry a másik 2 fiúnak.
-Enyém jobb.-súgta Niall is.
-Chh..mit akartok enyém a legjobb..-susogott Liam is.
-Álmodozz haver.-motyogta nagyon halkan Harry,mire én mögéjük mentem..éppen a telefon háttérképüket mutogatták egymásnak amin mi lányok voltunk.
-Huu.-ijesztettem meg őket mire akkorát ugrottak hogy Harry,Liam és Niall lefejelték egymást.
-Áúúúúúú.-hangzott fel egy hatalmas kan ordítás.
-Te,te mióta vagy mögöttünk?-kérdezte Harry.
-Hmm..elég régóta hogy lássam mi a hátteretek.-válaszoltam.
-És melyik a sexybb?!-kérdezte Niall.
-Na jó engem hagyjatok ki ebből.-mondtam majd elvonultam.Bekopogtam a lányok szobájába.
-Szabad.-hallottam meg mire beléptem.
-Ne tudjátok meg mit láttam.-közöltem velük.
-Melyik mászkál meztelenül?!-kérdezte Laura.
-Akkor egy ideig nem megyek ki a nappaliba.-mondta Hanna.
-Roosszabb.-közöltem majd leültem az ágyra.
-Úristen.Rosszabb?!-csodálkozott Hanna.-Tolókocsistúl gurították ki Louis-t valamelyik ablakból?
-Nem,nem sokkal rosszabb.
-Istenem mondjad már..-mondta Laura.
-A telefonjukon mi vagyunk a háttérkép.-majd kis hatásszünetet tartottam.-bikiniben.
-Mi a..-mondta Laura.
-Most még nyugodt vagyok.-mondta Hanna.-De ha kimegyek vér fog folyni.
-De miért szivatnak?-kérdezte Lau.
-Honnan tudjam?-kérdeztem én is.
-Na jó most megyek ki.-mondta Hanna és felpattant az ágyról.Mi természetesen követtük.Mikor kiértünk a fiúk elé álltunk.
-Mi a probláma hölgyeim?-kérdezte Niall.
-Soroljam?-kérdeztem.
-Jöhet.-nevetett Liam.
-Először is miért mi vagyunk a hátteretek?-tért a lényegre Lau.
-Mert ezek a képek olyan tüzesek és még mindig 3 kanos idióták vagyunk.-válaszolt neki Harry.
-Így igaz.-erősítette meg a másik 2 fiú is.
-Még valami?!-kérdezte Liam.
-Ez nem magyarázat.-mondta Hanna fenyegetően.
-Így legalább képzelődhetünk.-mondta Niall.
-Ha valaki keresne a fürdőben leszek.-mondta Hanna.
-Ó miért?-emelgette a szemöldökét Niall.
-Mert hánynom kell.-válaszolta Hanna.
-Chh..már az is baj ha kiteszük háttérnek a barátnőinket?-kérdezte Harry.
-Nem baj.De miért pont ilyen képet?-kérdezte Lau.
-Mert ez sexy és más kép nincs is rólatok.-mondta Liam.
-Jó mindegy hagyjuk .-mondtam unottan és ott hagytuk őket had csevegjenek tovább.
-Mitcsináljunk a továbbiakban?-kérdezte Lau.
-Pasz!-mondtam.
-Nekem van egy ötletem.Mi lenne ha mindenki nevét felírnánk egy cetlire és beleraknánk egy sapkába.
-Aztán?-kérdeztem.
-Hát ugye kihúzunk egy nevet és leírjuk arról a személyről a véleményünket.-fejezte be Hanna.
-Ez jó ötlet.-mondtam.-Akkor közöljük a fiúkkal!
-Remek.-motyogta Laura.Kimentünk és elmondtuk a fiúknak is ezt a fenomenálisan jó ötletet,ők is belementek a játékba .
Én Niall-t húztam.Mit írjak róla?Hmm...meg is van:Folyton eszik..jó testvér,szőke,ír,szereti a fehér cipőt.Na részemről ennyi.
Mikor mindenki kész lett felolvaastuk egymásnak amit írtunk.
Louis kezdte a sort.
-Nos én egy olyan személyt húztam aki magas,na jó csak viccelek.Szóval kedves,nem lökött ki pisilés közben a guruló valamiből,és utálja a kanalakat.-mindenki felrakta a kezét de legjobban Zayn kalimpált.
-Én tudom!-üvöltötte.
-Komolyan?És melyikről jutott eszedbe?-kérdezte Louis.
-A magasról mi másról?-nevetett Zayn.
-Jó most te jösz.-mondtam Zaynek.
-Szóval.Akit én húztam kicsit perverz és göndör.-fejezte be.
-Én tudom!-mondtam-Harold drága!
-Váú!Milyen ügyes vagy.-röhögött Zayn.
-Tudom.Nos én jövök.Akit én húztam igen közeli rokonom.Folyton eszik..jó testvér,szőke,ír,szereti a fehér cipőt.
-Én tudom ki az!-mondta Liam.-Hát Niall.
-Ügyes.-mondtam neki.
-Én anyura tippeltem.-mondta Niall.
-He?-kérdeztem.
-Á semmi semmi.Nos te jössz Liam.-mondta Niall.
-Én egy olyan személyt húztam aki lány és ír.-mondta bólogatva.
-Ennyi?!-kérdezte Louis csodálkozva.
-A többi intím dolog.-mondta.
-LIZZIE!-kiabálták egyszerre.
-Talált.-mondta Liam.
-Hee?Milyen intim!?-háborodtam fel.
-Mindegy majd megmutatom.De ki jön most?-kérdezte Liam.
-Majd én.-állt fel Harry.-Nos én egy sexy lányt húztam akit majdnem levetkőzettem.-nevetett.
-Lau.-mondta Niall.
-Váú!Azt hittem Louis az.-röhögött Liam.
-Nos én jövök.Egy lányt húztam aki enyhén erőszakos és elképzeltem vele a titanicot.-fejezte be.
-Hanna.-vágta rá Lau.
-Komoly?Elképzelted a Titanicot?-kérdezte Harry.
-Igen.Nekem legalább van fantáziám.-nyujtotta ki a nyelvét.
-Nos Lau te jösz.-mondtam.
-Hát én egy igen egoista személyt húztam aki imádja a tükörképét de amúgy kedves.-mondta.
-Zayn.-vágta rá Hanna.
-Hát akkor te jössz.-mondtam.
-Én egy ideiglenes rokkant személyt húztam aki imádja a répát és enyhén söpri az IQ-ja a talajvizet.-fejezte be Hanna.
-Micsoda költői szavak!-dicsértem meg.
-Köszönöm hisz Isten vagyok.-nevetett.
-Louis.-mondta végül Zayn.
-Talált.-mondta unottan Hanna.
Miután lejátszottuk a játékot és elvonultam aludni.Remélem most nem álmodom hullákkal.
Nem tudotam elaludni vagy már egy órája vergődtem és forgolódtam az ágyban mikor Liam bejött a szobánkba de most telefonnal világított.
-Te még nem alszol?-kérdezte rám világítva a telefonnal.
-Nem tudok.-válaszoltam.-Annyira nem tudom annyira kényelmetlen így vagy nem tudom ..-beszéltem össze vissza.-Tényleg.-jutott eszembe
a esti véleményezés.-Mit is írtál rólam?!Azt mondtad majd megmutatod.
-Inkább nem.-motyogta hajába túrva.
-Mert?!-kérdeztem vissza.
-Mert még elájulsz nekem.-mondta majd lefeküdt ő is de még világított a telefonjával kicsit.-Most aludj.-mondta ingerülten.
-Mennyi az idő?-kérdeztem tőle pár perc elteltével.
-Este fél 12 de most már hagyj aludni.-válaszolt kicsit durván amit én nem tudtam hova tenni, majd lerakta maga mellé a telefont és így sötétség lepte el a szobát.Forgolódtam még egy kicsit majd úgy döntöttem hogy kimegyek a
konyhába inni valamit de ami ott következett az nem volt semmi.


Most akkor kérek mondjuk 12 komit és jön a kövi mondjuk holnap nyaralni megyek úgyhogy nemtudom mikor lesz kövi lehet hogy még ma este._. ://

15 megjegyzés:

  1. Egy szó: ELKÉPESZTŐ:DD Rengeteget röhögtem rajta, főleg amikor a jellemzések voltak:P Nagyon-nagyon jó:)

    VálaszTörlés
  2. Ez is nagyon jó lett..nekem a véleményezős rész meg ez a vége nagyon tetszett de az egész jó lett:):):DDKöviit gyorsan!!

    VálaszTörlés
  3. super...nagyon ügyi vagy...mi is az az intim dolog? o.O #.#

    VálaszTörlés
  4. Nagyonjó ,lécci siess !Nagyon várom !^^

    VálaszTörlés
  5. hmm,, vajon mi lessz ott megint ? :OO xddd nagon joo lett siess mennyi ideig nyaralsz ? (:

    VálaszTörlés
  6. nagyonjó lett.:) mi az az intim dolog ? :o

    VálaszTörlés
  7. eddig jó de jöjjön a kövi!! :)

    VálaszTörlés
  8. Valahogy tudtam hogy be fogják rakni háttérképként a lányokat :D És most azt is sejtem mi az a... krhm, intim dolog :D De majd meglátjuk. Remélem még ma este el tudod hozni a fejezetet, nagyon kíváncsi vagyok.:)

    VálaszTörlés
  9. Oh, és nekem is fent áll azon kérdésem, hogy: meddig nyaralsz?

    VálaszTörlés
  10. Nos jövő csütörtökig de azt hiszem meg van oldva a probléma és lesznek fennt fejik mert a barátnőmet megkértem hogy intézze:)

    VálaszTörlés
  11. http://baratnok9.blogspot.hu/2012/07/ondoni-kalamajka-1-fejezet.html <---- lécci olvasgassátok....komikat kérek! építő és romboló kritikát is elfogadok!!! Elizaa lécci te is értékeld...*-*

    VálaszTörlés