Little Horan 2 Harmincadik fejezet.


30.fejezet.


"Volt nálam vagy 6 szatyor amit kiejtettem a kezemből mikor beléptem a szobába."


Beléptem volna a szobába de akkorát vágódtam a küszöbön hogy még szerintem az emelet is belezengett.
-Úristen már is rohanok drágám.-szaladt hozám Liam.Várjunk még se hozzám.,hanem a Toy Story dvd-hez ami kiesett a szatyorból.
-Ez most komoly?-kérdeztem.Erre Liam felemelte a dvd-t és beszélt hozzá.
-Juj,drágám ugye semmi bajod.Nyugi itt a papa.-simogatta.
-Én is itt vagyok!-integettem neki a földről.
-Ó bocs!Louis segíts neki.-üvöltötte Liam.
-Ez komoly?Még is hogy gondoltad?Még egyedül se tudok wc-re menni nem hogy egy  földön fekvő embert segítsek talpra állítani.-háborodott fel Louis.
-Nyugi csak viccelek.-röhögött Liam,és felsegített.
-Nagyon humoros vagy ma mondhatom.-mondtam unottan.
Összeszedtem a földről a szatyrokat majd mindenkit a nappaliba hívtam és kiosztottam mindenkinek a dolgokat.
Mikor Liamnek odaadtam a kanálkészletet felnyitotta a dobozt majd sikítva ledobta.
-Ezt most miért kellett?-kérdezte remegve.
-Mert szórakozni akartam.-nevettem.-Amúgy tessék tiéd a dvd.-dobtam neki oda a Toy Story 3.részét.
-Óóóó imádom köszi!-ölelt meg.De úgy hogy majdnem kihánytam a nemlétező reggelimet.
-Ez a mennyország!-örvendezett Lou.-Köszike.
-Nincs mit.-válaszoltam.
-Micsoda képkeret és óó...ki az a képen.Csak nem egy fesh ifijú?-pózolt Zayn a tükörnek.
-Te se vagy 100-as.-mondtam neki.
-Milyen kis édes.....mi is ez?-kérdezte Harryke.
-Az egy telefon tok.-világosítottam fel.
-Aha de miért szőrös?-kérdezett tovább.
-Mert ez így cuki!Így nem karcolódik a telefonod és nem kell a nyavajgásodat hallgatnom.-válaszoltam.
-Ó köszi.-köszönte meg.
-Óóóó kakaós csiga!És nem is egy hanem kettő!!!-örvendezett Niall.-Ó mi ez a zacskó mélyén!Ááá még egy!Isten vagy.-kiáltott fel.
-A-a mert én vagyok!-tört ki Hanna.-És itt a bizonyiték!-mutatta fel a pólót.
-Óóó ötletes és még rád is vall.-mondta Harry.
-Azta de jó ruha!-vette ki a szatyorból Lau a göncöt.
-Az.-válaszoltam.
-Köszi.-köszönte meg.
-Nincs mit.-válaszoltam.
-Ó milyen sexy kis egybe ruha.-emelgette a szemöldökét Harry.
-Ne kezd!-mondta Lau unottan.
-Amúgy mikor kéne menni Simonhoz?-kérdezte Hanna.
-Délután.13 órakkor.-válaszoltam.
-Zsír akkor még van időtök.-örvendezett Louis.
-Addig mit csináljunk?-kérdezte Lau.
-Menjünk vásárolni.Kell nekem még ilyen klafa póló!-mondta Hanna.
-Oké és mivel menjünk?-kérdeztem.
-Őőő taxi.-válaszolta Lau.
-Neee azzal jöttem.-mondtam kínlódva.
-Hát akkor avval is mész.-mondta Liam a dvd-t csodálva.
Ugyan arra a fő utra mentünk ki ahonnan én is indultam.Mázlimra ugyan azt a taxi sofört fogtam ki aki nekem ajálgatta a fiát.
2 taxival mentünk mivel egybe nem fértünk be mind.Persze én kerültem a kedves kis soför bácsihoz.
Velem jött Hanna,Lau,Louis.Benyomtuk valahogy a taxiba.Persze őt ültettük előre mivel én semmi féle képpen se akartam a bácsi mellé kerülni.
-Csókolom!-köszöntem a bácsinak hangosan.
-Ó megint együtt jippí.-válaszolta unottan.
-Együtt?!Ezt hogy értitek?!-csodálkozott Louis.-Csak nem..?
-De Louis bevallom..-mondtam majd drámai szünetet tartottam.-Te egy hatalmas seggluk vagy.
-Kisfiam én házas ember vagyok és van 5 fiam és 3 lányom plusz két ikerpár.-mondta  a taxis.
-Kis?!-mondta Louis.
-Akkor nagy de most miért hány éves vagy?! 19?!-kérdezte.
-Persze 19+2!-számolgatott Louis.
-Igen annyi.-veregettem meg a vállát.
-Van egy lányom aki pont annyi idős!Nagyon össze illenétek.-kacsintott a soför Louisra.
-Jaj ne.-suttogtam a lányoknak.
-Nem köszönöm.Nekem van barátnőm.-mondta Louis.
-Mi?-döbbentem le.
-Mi?-döbbent le Lau is.
-Mi?döbbent le szintén Hanna is.
-De de de neked nincs is barátnőd.-mondtam összezavarodva.
-Dehogy nem.-veregette meg a mellkasát aztán rájött hogy nem volt valami jó ötlet.
-Mégis kicsoda?-kérdezte Lau.
-Hát Zoey.-válaszolta.
-Tessék?A nővérem nem is tudtam.-mondta Hanna nevetve.
-De ő nem is a barátnőd!-világosítottam fel.
-Majd úgy is meg gondolja magát hisz ellen álhatatlan vagyok.-rebegtette meg szempilláit.-Hamarosan ő lesz Mrs.Tomlinson.
-Hogy mi?-kérdeztem.
-Mindjárt hányok.-mondta Hanna.
-Ezt a macsó dumát.-nevetett Lau.
-Ó hova is mennek a fiatalok?.-kérdezte a sofőr.
-A plázába.-válaszoltuk egyszerre.
-Hát akkor itt is lennénk.-gyorsan kimásztunk a kocsiból valahogy kikapartuk Louist is és kifizettük az utat.
Liamék már ott toporzékoltak.
-Mi tartott eddig?-kérdezte Harry.
-A sofőrt lesokkolta Louis látványa.-mondtam.
-Mii??Nem is én egy adonisz vagyok!-válaszolta diadalmasan Louis.
-Nem mert az én vagyok!-vágott közbe Harry.
-Na inkább haladjunk befelé.-mondtam-Akciósan adják a női shortokat szóval igyekezzünk.-sürgettem őket.
-Muszáj?-nyávogott Louis.
-Tudod Zoey a fodrász üzletben dolgozik.-mondta Hanna.
-Akkor mire várunk tapsra befelé de rögtön!-lelkesült fel Louis.Bemnetünk a plázába és minden hol akció volt.Itt 30% ott 40% szóval válogathattunk.
-Ó nézzétek ott egy jó üzlet.-mutatott rá Lau.
-Akkor mire várunk?-kérdezte Hanna.
-Oké menjetek én addig meglátogatom Mrs.Tomlinsont.-majd elgurult.-Zayn jössz?-kérdezte.
-Inkább veled.Nincs kedvem shortokat nézegetni.-és elvonultak.
-Mi nem mehetnénk velük?!-kérdezte Harry.
-Szóval inkább Zoeyval akartok lenni?-vágtuk be a durcát.-Jólvan..
-Na jó maradjunk..-sóhajtottak nagyot.-Még kitör a 3.világháború.
-Okos fiúk.-mondtuk.
Bementünk abba a butikba ahol 50%-os kedvezmény volt.Összeszedtünk egy csomó ruhát annyira tele volt a kezünk hogy még Hanna neki is ment egy fószernek.
-Hé nézz a lábad elé.-szólt be a fószer.
-Bajod van?!Küzdjünk meg.-mondta Hanna mire a fószer megrázta a fejét és arébb állt.
Miután ez lezajlott megláttam magát a csodát.Egy rózsaszín kutyás póló volt.
Megfogtam a pólót mikor egy csaj kirántotta a kezemből.
-Héhéhéhé..-mondta felháborodva.-Adod vissza.-kezdtem el kitépni a kezéből.
Vagy 3 percig veszekedtünk a pólón,mikor Hanna odajött és megkérdezte hogy jövök e már .
-Majd ha megszereztem akkor jövök.-mondtam.
-Na jó add ide.-tépte ki a pólót a kezünkből majd a kezembe nyomta.
-Héééj.-mondta a csaj.-Ott a pasim.-mutatott arra a fószerre akibe Hanna beleütközött.
-Óóó őt már elintéztem mondj újjat.-mondta Hanna vigyorogva.
-Nekem legalább van pasim.-mondta a cicababa.
-Nekünk is van!Még pedig ott ülnek a próba fülke elött.-mutattam arra.
-Chhh...lotyók!-és elviharzott.
-Lotyó a jó édes mamucikája!-mondtam.-Na menjünk,próbálni amint látom Lau már ideges.-és bementünk a próba fülkébe.
Felvettem a kiharcolt kutyusos pólót és egy rövid nadrágot majd megkérdeztem a lányoktól hogy készen vannak e.
-Igen!-jött a válasz,és kirobbantunk a fülkéből.
-Na milyen?-kérdezte Lau forgolódva.
-Csodás!Következő?-kérdezte Harry unottan.
-Ennyi?Persze ha fürdő ruhát próbálnánk akkor még popcornt is hoznátok!-mondtam durcásan.
-Ó jó hogy mondod.Nálam egy kicsi van.-húzta elő a zsebéből Niall a csomagot.
-Oké akkor jöhetnek a fürdő ruhák.-mondta Liam.
-Hahó nincs nyár!És amúgy meg nem elötetek fogok fürdő ruhát próbálni.-mondta Hanna.
-De miért cica?-kérdezte Niall.
-Ne hívj így!-mondta.
-Úgy se meritek!-nevetett Harry.
-Még is mit?-kérdeztem.
-Hogy felvegyetek egy fürdő ruhát és úgy gyertek ki ide hozzánk.-mondta Liam.
-Ez olyan nagy megpróbáltatás.-fogta a fejét Lau.
-De még se meritek!-mondta Niall.
-Ó igen azt te csak hiszed!-mondtam majd mind a hárman vissza vonultunk a fülkébe és felvettük a fürdő ruhát.
-Na mindenki kész?-kérdezte Lau.
-Ja.-mondtam.
-Én ebbe nem jövök ki!-jött a válasz Hannától.
-Nekem sincs nagy kedvem de nem akarok puhánynak látszani.-mondta Lau.
-Jó akkor menjünk!-és kimentünk mind a hárman.
Mikor kimentünk mind a 3 fiú szája nagyra kerekedett.Niall még a kukoricát is kiköpte.
-Na!Nem merjük?-kérdeztem.
-Ööööö....-dadogott Liam.
-Most meg mi van?-kérdezte Lau.
-Fúú...szóval....nagyon sexy!-mondta Harry.
-Kösz.-mondtam unottan.
-Aha nekem nem tetszik.-fintorgott Hanna.
-De miért?-kérdezte Liam.
-Mert gagyi!És nem áll jól!-magyarázta.
-Dehát édesem annyira tüzes vagy benne.-mondta Niall.
-Na,jó.-mondta Hanna.-Befelé,jöhet a következő.
-Fehérnemű?!-kérdezta Harry.
-Persze!-vágta rá Laura.-Hogyne..
-Óóóó..-szontyolódtak el.
Már vagy fél órája a fülkében dekkoltunk mikor a fiúk megunták az egészet és egymás vállára dőlve twittereztek vagyis gondolom hogy azt csinálták.
Mikor itt végeztünk átmentünk a cipő boltba ahol olyan édes kis magassarkút vettem magamnak.
Ott is rendesen bevásároltunk majd úgy döntöttünk hogy ennyi elég lesz mára mert még elkésünk.A zacskókat természetesen a fiúkra tukmáltuk ,hogy ők cipekedjenek.Amit nem bírtak el 
a már Zoeyzásból visszaért Louis kocsijára akasztottuk.
A visszafelé út az x-factor házba már simán és zökkenő mentesen ment.
A szállásra visszaérve a ruhákat kipakoltuk és már szaladtunk is Simonhoz.Mi voltunk az első csapat akivel próbált.
Először is ki kellett választanunk hogy mit énekeljünk.A választás Adam Lamberttől a Never close your eyes-re esett.
Egész délután próbáltunk Simon meg csak kritizált.Ez túl magas!Ezt túl alacsony!Ne balra állj hanem jobbra!Mosolyogj ne úgy mintha kínoznának!Kiborító pasas,de csípem a fejit.
Csak este végeztünk olyan 8 óra felé.Jó mondjuk tarthattunk egy óra szünetet de az semminek bizonyult.
Visszamentünk a szállásra ahol a fiúk Mátrixot néztek.Rájuk köszöntünk de nem volt  válasz.
Bementem a szobába majd levetettem magam az ágyra majd elővettem a laptopomat majd felmentem twitterre és facebookra.Mikor a gép behozta a twittert egy igazán fura képet láttam meg és felsikoltottam.


Szeretnék 9 komit és akkor jön a kövi:)Mondjuk írjátok le hogy a feji melyik része tetszett:)

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez a feji is:):)Amikor Hanna mondta hogy "Befelé jöhet a következő" és Harry megkérdezte hogy "Fehérnemű"..Nah ez nagy volt:):)Nekem nagyon bejött ez a feji is:):DD

    VálaszTörlés
  2. mint a többi ez is tök jó lett :D jöhet a kövi már most ;)

    VálaszTörlés
  3. az egész feji nagyon-nagon tetszet.! (: ügyii vagy ;)) :**

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett ez a feji!sokat röhögtem:DDköviit!

    VálaszTörlés
  5. Minden szuper v benne és vicces!!!
    A legtöbbet Lou macsó dumáján röhögtem
    Nameg a fürdőruház részen
    Várom a kövit!!!

    VálaszTörlés
  6. Élveztem nagyon a részt.Csak így tovább!!!Várom a kövit izgatottan!!!

    VálaszTörlés
  7. Ááá nagyon jó lett!:DD Gyorsan kövit.:)A legjobb az volt amikor a fiúk mondták h "úgy sem mertek fürdőruhába kijönni hozzánk amikor meg kijöttek Lizzie-ék kiköpték a popcornt... Meg amikor Niall azt mondja Hannának hogy milyen tüzes vagy benne...:DD

    VálaszTörlés
  8. Mi volt a Twitteren? *o* Kövit :3

    VálaszTörlés
  9. Nekem az LESZ a kedvencem, ami Twitteren lesz :D Egyébként enyém a tizedik hozzászólás ♥:D

    VálaszTörlés
  10. *.* a fiúknak h leesett az álla.... köviit!! :))

    VálaszTörlés