Little Horan 3 6.fejezet.



6.fejezet.




"Amit ott láttam viszont nem volt fenékig tejfel .."


A nappaliban Zayn és Zyta volt nem akárhogy.Mind2-en meztelenek voltak.Mikor megláttam Zayn hirtelen takartam el a szememet.
-Úristen.-mondtam de elötte kicsit sikkantottam.-Mit csináltok itt?-kérdeztem de mivel el volt takarva a szemem nem láttam a reakciójukat.
-Te hogy kerülsz ide?-kérdezte Zyta.
-Szerinted?Te nem jönnél ki ha fura hangokat hallanál a nappaliból?-kérdeztem vissza.
-Hát ha jobban meggondolom de.-válaszolt nekem Zyta.
-Elvehetem a kezemet?-kérdeztem.
-Nem ajánlom.-mondta Zayn.
-De úristen !Csak azt nem értem hogy ezt miért itt kell?-kérdeztem.
-Hát elkapott a hév..biztos megérted.-magyarázta Zyta.
-Úristen Zayn te miért állsz itt meztelenül és jézusom és te Zyta?-hallottam meg a hátam mögött Louis hangját.
-Mi a fene?Jézusom.-sikkantott egyet Lau.Lassan megfordultam és levettem a szememről a kezemet.
-Én visszamemegyek aludni.-közöltem remegő hangon majd megindultam a szoba felé ahonnan éppen Liam mászott ki.
-Miért sikitoztok hajnalok hajnalán?!-kérdezte álmos hangon.
-A nappaliban meglátod.-mutattam a nappali irányába.
Liam kiment és 2 perc múlva merev vállakkal és hátakkal és felhúzott szemöldökkel tért vissza.
-Hát ez nem volt valami üdítő látvány ..azt hiszem jobb ha visszamegyek.-monda majd bement a szobába én is ugyan így tettem.
Megpróbáltunk visszaaludni de nem ment. 
-Te tudsz aludni?-kérdeztem.
-Nem nagyon...Ha becsukom a szemem hát had ne mondjam hogy mit látok.-undorodott Liam.
-Asszem tudom...-na megyek és csinálok valami reggelit. Kimásztam az ágyból és elmentem kenyeret venni. Mikor visszajöttem Harry, Laura, Niall és Hanna még mindíg aludtak. Vagyishát én erről nem tudtam és nekiálltam kenyeret vágni azzal az 
elektromos kenyérvágó micsodával. 
-Jézusom mi a fene folyik itt?-jött ki kómásan Laura.
-Lizzie muszáj most ezt?-Harry?
-Jujj kajaaaa!-rohant Niall a tálcához ahova már a szeletelt kenyereket raktam.
-Niall az isteni menj innen!-csaptam a kezére.-Üljetek az asztalhoz mindjárt viszem a szendvicseket.
Megtálaltam és nekiálltunk reggelizni. Mikor mindenki befejezte a reggelizést a lányokkal elmosogattunk.
-Mit csináljunk ma?-kérdeztem.
-Menjünk le a partra és este menjünk el fagyizni.-mindenki bement fürdőruhát venni és vittünk matracokat.
-Irány a part!!-tört ki Louis a szobájából egy úszógumival a derekán. Kimentünk a partra. Laura, Hanna és Zyta napoztak a többiek meg én megmártóztunk a vízben.
-Blee fújj!!-köpködte ki Louis a vizet.
-Mivan halat nyeltél?-nevettem.
-Nem csak kicsit sok sós vizet nyeltem.-törölgette a nyelvét.-na addjátok ide azt a gumicsónakot.-kapta ki Harry alól. Louis beleült majd elkezdett evezni a  túlsó partra. Mivel hullámzott a víz egy kicsit ezért az áramlat sikeresen elvitte őt 5 km-rel arrébb.
-Na ez fantörpikus! Mehetünk megkeresni.-mondtam unottan.
-Mire megtaláljuk szerencsétlen az Atlanti-óceánban fog kikötni.-Harry.
Elsétáltunk utána. Végülis csak 30 perce sétálgattunk mire rátaláltunk. Szerencsétlen a parton ült és remegett.
-Mami, mami, mami.-hintázott.
-Louis jólvagy?-kérdeztem furán nézve.
-Anyu!! Én úgy féltem. A cápák majdnem felfaltak.-ugrott fel és ölelt meg.
-Te ökör nincsenek is itt cápák.-mondtam és ráncigáltam le magamról.
Visszaindultunk a szállásra. Ebédidő volt ezért nekiültünk enni. 
-Angyalkám és megmentőm mit fogunk ma enni?-Louis
-Ugye disznópörköltöt?-Niall
-Hát csakis Niall...feltuszkoltam egy egész disznót a gépre hogy tudjak neked disznópörköltöt csinálni.-mondtam a konyhából.
-Óóóó.-hallottam szomorú hangját.
Laura kivitte a tányérokat, Hanna a poharakat, Zyta az eveszközöket és én meg a kaját ami nem más volt mint spagetti. 
-Dejóó már féltem hogy valami olyan lesz amit tudjátok...azzal a micsodáal kell enni...-húzta össze magát Liam.
-Mármint ezzel?-kapott elő Hanna egy kanalat és mutogatta Liamnek. Liam drága csak sikítozott de még a szomszédok is kijöttek mert azt hitték hogy valakit gyilkolnak.
-Te jó isten fiam mit ordibálsz?-kérdezte egy szakállas férfi.
-Hát maga vak?! Nem látja hogy kanállal gyilkolnak?-mutogatott Liam a mutatóujjával a pasasnak.
-Úristen fiam. Menj el egy pszihológushoz.-ment vissza a koma a szállására.
-Na ehetnénk végre?-kérdeztem.
-Hát ez finom volt!-mondta Niall majd hátradölt a székben és a hasát simogatta.
-Niall szokás megvárni az embereket az evéssel.-oktatta ki Laura.
-De nem nálam...-nyújtotta ki a nyelvét Laurára.
-Levágjam?-Lau.
-Ne ne ne!-tette a szájára a kezét. 
Végre mindenki befejezte az ebédet és ledőltünk aludni. Mikor felkeltünk 5 óra volt.
Leültünk a konyhába és megtárgyaltuk hogy mennyi pénzünk is van.És..
-Hogy érted hogy egy árva fityingünk se maradt?-tért ki magából Laura.
-Hát úgy hogy kajára költöttük a fiúkkal.-mondta Harry.
-Ti tuti nem vagytok normálisak!-üvöltöttem.
-És még is hogy a francba fogunk pénzt keresni?-kérdezte Hanna idegesen.
-Hát...azt nem tudjuk.-mondta Zayn.
-Nagyon okosak vagytok mondhatom.-tért ki magából Zyta is.Ekkora Hanna mobilja megcsörrent.
-Bocs fel kell vennem.-majd bement a szobájába.
-Szerintetek kivel beszélhet?-kérdezte Niall.
-Nem mind1 az neked?Gondolom az anyjával.-mondta unottan Lau.
-De nem ezen kéne járni az eszednek ahnem azon hogy fogunk pénzt keresni.-mondtam idegesen.
Kb.15 percig gondolkodtunk majd kijött a szobából Hanna.
-Nem hiszem el!Anyám annyit tud beszélni.-majd leült a székre.Ekkor támadt egy jó ötletem.
-Hanna!-szólítotam meg mire ő hirtelen felkapta a fejét.
-Igen?-kérdezte.
-Te tudsz rajzolni nem?-gondolkodtam.
-Ja.De ez miért lényeges?-nézett brám furán.
-Mi lenne ha kiülnél a városba és pénzért lerajzolnád az embereket.-ötleteltem.
-Persze hogy ne és nap végére meg lerohad a kezem.Ha én dolgozom akkor ti is!Végül is nem én költöttem el a pénzt.-mondta.
-Jó akkor a fiúk énekelni fognak!És mi is!-álltam fel az asztaltól.
-Ah persze hogy ne.-nyavajgott Liam.
-Igen is fogtok mert ha nem kiherélem az összeset!Értve vagyok.-erre lekezdtek bólogatni mit a megszeppent ovisok.
-És én mit fogok csinálni?-kérdezte Zyta.
-Te fogod a manyt gyüjtögetni.-találtam ki.
-Oké.-egyezett bele.
-És mikor kezdjük?-kérdezte Lau.
-Most!Szóval szedelőzködjetek.-majd otthagytam őket.Mindenki összeszedte a magához szükséges tárgyakat és elindultunk a városba.
Mikor kiértünk a kis városba elfoglaltunk egy helyet és neki kezdtünk.A fiúk elkezdtek énekelni és tollongani kezdtek az emberek.
Már este fél hét volt.Sok ember állt itt.Niall gitározott a fiúk meg énekeltek.Láttam hogy gyűlik a pénz Niall gitártokjában.
Annyira ciki..eljövünk nyaralni és egyszer csak elfogy a pénz.Mert ezek a barmok elköltik.Mikor meghallottam szét tudott volna vetni az ideg.
Nagy levegő ki be,ki,be igen ezt megtanultam az évek során a hülyeséget..
-Köszönjük.-mondta Harry mikor befejeztek egy dalt.
-Kérhetek egy számot?-jött oda egy bátor kislány.
-Persze mit szeretnél?-kérdezte Niall.
-Egy Horvát népdalt.
-Hát azt sajnos nem tudunk..-húzta el a száját Zayn.
-Óóó akkor mit tudtok..?-kérdezte a kislánykla.
-Horvát népdalt nem tudunk de én személy szerint tudok ír népdalt.-mondta Niall majd gitározni kezdett és elénekelt valami dalt.Ezt kivételesen ismertem.
-Táncoljatok rá.-mondtam Liamnek mire ő furán nézett rám.-Gyerünk.-mondtam mire ő továbbadta az infót és elkezdtek táncolni én meg röhögni.
Próbálkoztak az ír néptánccal de nem igen ment nekik.
-Ne röhögj ha jobban tudod csináld te.-mondta mire én megrántottam a vállamat.
-Jobban is tudom.-mondtam.
-Akkor mutassad.-mondta Liam.
-Hát te bolond vagy majd itt egy sereg ember elött táncolni fogok nem?!-néztem rá.
-Igen.-bólintott egyet.-Te mondtad hogy jobban tudod mint bármelyikőnk.
-Jobban is.-mondtam majd táncolni kezdtem.-Jólvan ez fárasztó.-mondtam majd abbahagytam.
A dal befejeztével mindenki tapsolt.
-Uhh tudom mit csináljunk.-kiáltott fel Liam.-Macarena.-mondta majd elkezdett táncolni.
Szó szerint besírtam a röhögéstől. ( Így képzeld el hogy Macarénát táncolnak xd--->>> http://www.youtube.com/watch?v=jIkg5HnxZ24 )
Niall énekelt és a fiúk meg táncoltak a végén mindenki röhögött és tapsolt.Többen is dobtak pénzt a gitártokba.
-Köszönjük.-mondta Harry.-Mára ennyi volt.-majd elkezdtünk pakolni de hirtelen valaki ordibálva futott felénk.
-Ááááááááááááááááááááá Harry Styles ááááááá .-kiáltotta egy lány.-Harry ááááááááá Harry Harry istenem kérlek úristen Harry.-mindenki igen furán nézett rá.
-Tessék?-kérdezte Harry megilletődve.A lány megállt Harryvel szemben és a szemébe nézett.
-Kérhetek egy autógrammot?-kérdezte.
-Persze hogy hívnak?-kérdezte Harry majd a farzsebéből előhúzott egy tollat és a képét.Miket tart ez magánál..
-Roberta .-mondta éhező tekintettel a lány.-Utána a többiektől is?És egy közös képet?
-Persze.-mondták egyszerre.
Miután megvolt a fotózkodás és az autógram Roberta távozott vagyis boldogan sasszézott a szüleihez.
Szépen hazamentünk és ott megszámultuk a pénzt amit gyűjtöttünk.
-Na ez pont elég lesz őőő holnap ebédig esetleg.-mondtam majd leraktam az asztalra.
-Remek.-motyogta Lau.
-Olyan fúú felfoghatatlanok avgytok.-mondta Hanna.-Elköltötök minden pénzt..fúú legszívesebben most kiherélném mindent.-mondta Hanna mire mind az 5 fiú a nemesebbik fele elé  rakta a kezét.
-Nee csak azt ne.-mondta Harry.
-Szerintem se.-mondta Liam csöndesen.
-Na de virágszálam.-mondta Niall.-Kiherélnéd ezt a sexxy fiatalembert?
-Bármelyik pillanatban .-mondta Hanna majd megindult felé.
-Jézusom közeledik.-mondta Niall.-Kérlek ne.
-Választhatsz a puszta kezemmel avgy esetleg más fegyverrel.-mondta Hanna gonoszul vigyorogva mire Niallnek és a többi fiúnak lefgagyott a mosoly az arcáról.
-Lizzie.-szökdécselt be Liam a hátom mögé.-Ugye ezt te nem hagyod?Könyörgöm ne hagyd hogy kiheréljen.
-Nyugalom.-mondta Hanna.-Senkinek nem fog fájni.Liam drága te várj csak a sorodra.
-Úristen..kérlek ne !-majd szorosan a hátam mögé állt.
-Laura.-ment be Harry is Laura háta mögé.-Ne hagyjad ..könyörgöm bármit megteszek.
-Szint úgy.-mondta Zayn és már bennt is volt Zyta háta mögött.
-Védtelen maradtam.-mondta Louis.-Mami.-nézett rám mire én felvontam a szemöldökömet.
-Sajnálom..de támogatom Hanna ötletét.-mondtam majd szépen a fal mellé álltam.
-Detto.-mondta Laura.
-Én is.-ezt már Zyta vallotta.
-Nee.-kiáltotta Niall.-Nee neee ..csak neeee kérlek neee.-Hanna odaért hozzá és megpacskolta az arcát Niall meg a alsó testáját fogta.
-Nyugalom nem bánt a náéni.-mondta Hanna majd megfogta Niall két kezét és szétrántotta.
-Úristen..-kiáltotta Niall.-Nee.
-Jólvan de csak most az egyszer..-mondta Hanna.-Kaptok 3 másodperc előnyt.-mondta mire mind az 5 fiú elrohant.
-1,2,3 jövök.-kiáltotta Hanna mire síri csönd lett a lakásban.-Na szóval ..ezt elintéztük.
-Olyan vicces.-mondta Zyta.-Rendesen elszaladtak.-nevetett.
-Pacsit kérek.-mondta Hanna mire mind a 4-en lepacsiztunk.
-Vajon mikor fognak előjönni?-kérdeztem nevetve.
-Hát szerintem a kezdeti sokk után ..még kell nekik egy kis idő míg feldolgozzák.-mondta Laura a szakszöveget.
Leültünk tv-zni.Olyan fél 12 körül lehetett mikor felálltam a tvtől és a fiúk keresésére indultam.
Louist a fürdőben a szennyes ládában találtam meg ahol édesdeden csicsikált.
-Louis kellj fel.-mondta mire ő hirtelen felugrott és felborult a szennyesládával együtt.
-Jézus.-mondta.-Hanna nincs a közelben ugye?
-Nincs.-rázta meg a fejemet.
-Oké akkor ha megbocsájtasz én most kisurranook a szobámba..-mondta majd elosont.
A fürdőböl kimenet láttam hogy Harry éppen halkan közlekedik befelé a szobájukba Laurával.
-Hú.-mondtam mire Haroldka drága akkorát ugrott.Laura ezen csak nevetett egy jót.
-Jézus Lizzie máskor ilyet ne már azt hittem Hanna lesúlytott.-mondta majd bement a szobába.Én nevetve mentem a másik 3 fiú keresésére.
Niallre a konyhaszekrényben találtam rá egy zacskó chipsel a kezébe.Hirtelen rántottam ki a szekrény ajtaját amire ő annyira megijedt hogy beverte a fejét.
-Magasságos isten.-mondta.-Már azt hittem Hanna jött kiherélni.
-Menj aludni.-közöltem mire ő kimászuott onnan.
-De mivan ha kiherél alvás közben?-ijedezett.
-Nem fog,nyugalom.-nyugtatgattam.-Menj.-löktem kicsit meg.-Ja és azt add ide.-téptem ki a  chipset a kezéből.
Tovább mentem a lakásban azon gondolkodva hogy a másik 2 hol lehet.
A nappaliba érve láttam hogy Zyta Zaynt keresi.
-Hol lehet?-kérdezte Zyta,mire én csak megrántottam a vállamat.
-Zayn előjöhetsz.-mondtam .-Hanna már alszik.
-Igen?-nyílt ki a spejsz ajtaja és kijött onnan Zayn.-Hála az istennek.Gyorsan be a szobába.-majd be is rohant.
-Akkor én utána megyek.-mondta Zyta majd elvonult.
Oké,4 megvan nekem már csak az ötödik kell.Hol lehet Liam?!Bementem a szobánkba és leültem az ágyra.
Levettem a karkötőmet a kezemről de véletlenül leejtettem.Lehajoltam érte így beláttam az ágy alá ahol az én drága Liamkém volt.
-Na mássz ki onnan.-mondtam mire ő kimászott és az egész teste tiszta por volt.
-Nincs a közelben Hanna?-kérdezte de közben leporolta magát.
-Fúúj ne ide porolj már.-mondtam.-Kifelé innen ha porolsz.
-Bocsi..-mondta.-De most nem hagynám el a szobát még megtalál és kiherél.-mondta ijedten nézve.
-Jó akkor legalább ne az ágyra.-mondtam majd ellöktem az ágytól.Elmentem zuhanyozni majd aludni.
Hirtelen befeküdt mellém Liam majd a fülembe súgta:
-Ugye te nem akarsz kiherelni?-kérdezte.
-Nem terveztem.De most hagy aludni mert ha nem akkor megteszem.-fegyegettem majd egy idő után elaludtam.
Reggel mikor lementem egy nem várt vendég ült az asztalnál és mellette  egy nagy bőrönd.
-Te..meg..ő..hogy..mikor?Hanna tud róla?-dadogtam.
-Nem tud róla anya küldött.-mondta nyugodtan Zoey.
Hirtelen leballagott a lépcsőn az említett személy.Mikor leért ő is így fogadta kedves kis nővérét mint én.
-Te mi a fenét keresel itt?-érdeklődött.
-Tudod anyának mondtad hogy elfogyott a pénz így azt találta ki hogy repüljek ide és hozzak magammal.-magyarázta.
-Oké.Hát..khm..khm..Hanna válthatnánk pár szót?-kérdeztem tőle.
-Ja.-mondta majd odébb álltunk hogy Zoey ne hallja.
-Miért mondtad el anyukádnak?-érdeklődtem.
-Mert tök ideg voltam és olyankor mindent elmondok anyána.-magyarázta.
-De tudod ezt a részt igazán kihagyhatad volna.-ráztam a fejem.
-Hát de most ez van.-mondta Hanna.
-Remek.-mondtam majd visszamentünk Zoeyhoz.
-Jó regg...-kezdte volna Louis de hirtelen sikkantott egyet mikor megláttam Zoeyt.
-Ilyen ijesztő lennék?-kérdezute unott hangon Zoey.
-Te azt nem is tudod mennyire.-mondta Louis majd visszavonult a szobájába
-Ki az hajnalok hajnalán?-jött ki kómásan Niall a szobájából.-Ohh szia Zoey.Na szóval mi a téma?Várjunk csak.-furdult Zoey felé.-Zoey?
-Hello,Niall.-köszönt neki Zoey.
-Jó reggelt mindenkinek.-jött ki Harry és Laura egymásba kapaszkodva a szobájukból.
-Jó lenne, ha nem kínozna fejfájás.-mászott ki Liam is a szobából.
-Majd Lizzieke megnyónyítja..ad rá gyógypuszit.-mondta Louis aki akkor jött le a köreinkbe.
-Louis kuss.-mondtam.
-Oké,oké mami.-mondta.
-Mami?-kérdezte Zoey furán nézve rám,mire én csak furán néztem rá és vállat rántottam.
-Kivel lesz egy szobában Zoey?-kérdezte Harry egy piritóst ropogtatva.
-Hát Louissal.Hisz nála van csak egy szabad ágy.-mondtam nyugodtan.
-Tessék?-kérdezte Louis.-Kizárt dolog.Komolyan mondom még a testvére is jobb nála!Még vele is szívesebben aludnék.Vagy Lizzievle!De vele tuti nem!
Erre a kijelentésre mindenki felkapta a fejét.
-Szakadj le rólam oké?-kérdezte Hanna.
-De ugye azt tudod Louis hogy te szakítottál velem és még az okát se mondtad él.-nézett Zoey Louisra.
-Louis te mekkora egy köcsög vagy!-tört ki Zytából az állat.Na ilyet se hallottam még tőle.
-Miért is?-érdeklődött Louis.
-Mert így nem szakítunk egy lánnyal!Szépen el kell mondani hogy miért nem csak annyi hogy bocs most szakytok veled cső.Nagyod csalódtam benned Louis.
-Hát oké..ezt majd Zoeyval szépen megbeszélik.-mondtam.-Szerintem ez nem ránk tartozik.
-Igaza van.-mondta Hanna.-Majd ők megbeszélik.
-Igen Louis majd megbeszéljük. Mikor is?-Zoey.
-Nem tudom ezen mi megbeszélni való van de én nem alszom veled.-mondta Louis.
-Jajj akkor ki hol alszik?-kérdeztem.
-Na akkor én alszok Louissal te meg Hannával az úgy jó lesz?-Niall.
-Nekem jó.-mondta Zoey.
-Jajj ne már eljövök nyaralni és még itt is vele kell aludjak.-nyavajgott Hanna.
-Várj tudtommal saját szobád van nem?-Laura.
-De de akkor is minek van itt?-ült le Hanna és karba tette a kezét. 
-Nyugi már holnap megyek is.-mondta Zoey nagyot sóhajtva.
-Jó akkor mostmár megnyugodtatok mindannyian?-kérdeztem.-Ha igen elmehetnénk valahova.
-Téged miért zavar ennyire Zoey jelenléte?-kérdezte Niall Hannától.
-Téged is idegesítene hidd el.-válaszolt Hanna a kérdésre.
-Ugyan már inkább örülj hogy van testvéred!-kelt ki magából Niall.
-Oh igen??Már bocs de nem te szenvedsz mellett majdnem minden nap.-állt fel Hanna.
-Tudod lehetnél kedvesebb is Zoeyhoz!.-mondta dühösen Niall.
-Miért is?-kérdezte Hanna.
-Azért mert a testvéred talán És te mindenkivel olyan undok vagy!-kiabált Niall.
-Ó tudod te is ilyen lennél ha nem foglalkoznának veled a szüleid!-kiabált már Hanna.
-Gyerekek nyugi!Inkább egyetek pudingott!-szólt közbe Louis.
-Louis inkább maradj ki ebből.-súgtam neki.
-Még hogy nem foglalkoznak veled!Szerintem meg sokat is.-tért vissza a vitára Niall.
-Oh igen??Tudod mikor kicsi voltam Zoey volt nálunk az Isten!Profi úszó volt én meg csak én,mivel én nem sportoltam semmit.-magyarázta Hanna.
-De táncoltál!-mondta Niall.
-Oh igen?És szerinted a szüleimet annyira érdekelte amikor Zoey úszás tehetségével voltak elfoglalva?Mindig azzal jöttek egyszer a kislányuk majd az olimpián lesz.-kelt ki magából Hanna.
-Te ennyire hülye vagy?-kérdezte Niall.
-Hát ha te így gondolod akkor igen!És amúgy meg örülök hogy Zoey mellett kell aludnom!Ja és lehet hogy holnap inkább haza utazom vele.-fejezte be Hanna majd bement a szobába és akkora erővel csapta be az ajtót hogy majdnem kiesett a helyéről.
-Te teljesen bolond vagy.-törtem meg a csendet.
-Miért is?-kérdezte Niall.
-Mert mi közöd van hozzá miért nem bírja a nővérét!-válaszoltam.
-Sok mivel hogy a barátnőm!-mondta Niall.
-Oh igen?Hát ez most nem úgy tűnik.-kezdett bele Liam is.
-Jó hagyjuk.-ült le Zyta mellé Niall.
-De azt tudod hogy a hugom amit kimond azt meg is teszi?-kérdezte Zoey aki eddig megszeppenve ült a széken.
-Tessék?-kérdeztem.
-Nos amint ti is hallotátok azt mondta haza jön velem.Nos meg teszi higyétek el.-mondta Zoey miközben a körmét piszkálta.
-Te mekkora egy luk vagy.-tört ki Lau.
-Kösz.-mondta Niall unottan.
-Most kérj tőle bocsánatot!-utasítottam.
-Tudod mikor?Mindig én kérek bocsánatot most az egyszer ő is megtehetné.nyavajgott Niall.
-De hát te kezted.-mondtam Zyta.
-Na jó hagyjuk.Menjünk inkább mondjuk a bazárba.Olvastam hogy jó cuccok vannak itt.-terelte el a témát Lau.
-Oké.Megkérdezem Hannát hát ha akar jönni.-mondtam majd felálltam az asztaltól és bementem a szobába.
-Nem akarsz jönni a bazárba?-kérdeztem.
-Kösz inkább kihagyom.Semmi kedvem jó pofizni.Inkább maradok.-mondta majd elő vette a laptopját.
-Hát jó ha bármi történik hívj oké?-kérdeztem.
-Tiszta.-válaszolta elmerülten a laptopjában.
Vissza mentem a többiekhez akik már készen voltak az útra.
-Na jön?-kérdezte Zyta.
-Nem.-válaszoltam majd elindultunk.
Körbe jártuk az egész bazárt.Vettem magam nak egy sálat és egy virágos csatot.Mikor mindenki nagyon fáradt volt akkor kezdtünk vissza felé menni.
Mikor végre hazaértünk Hanna épp össze vissza rohangált és pakolt be a böröndjébe.
-Te mit művelsz?-érdeklődött Liam.
-Pakolok!Anya vett nekem is jegyet így holnap vissza utazok.-mondta tök nyugodtan.
-Hogy mi?-kérdeztük egyszerre.Na jó nem mindenki.Mivel Niallt nem érdekelte.

5 megjegyzés:

  1. jaj, nagyon jó!! remélem hamar kibékülnek!! kövit!!

    VálaszTörlés
  2. szuper... bár sajnálom hogy Hanna haza akar menni... de már eléggé ismerem a blogból és tudom hogy Niall fog békülni az utcsó másodpercben...:) köviit...:)

    VálaszTörlés
  3. Ne Hanna hazamegy? Niall kárj bocsánatot!! :)) alig várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  4. Ejnye bejny Niall.. C c c c c c ...

    VálaszTörlés