Little Horan 2 Negyvenkettedik fejezet.

"Amíg mi a nappaliban megbeszéltük az éjjel történteket, a konyhából egy sikítás hallatszott."

Mindenki berohant a konyhába.
-Jézusom hiszen vérzik a fejed.-szaladtam oda Liamhez és felsegítettem.
-Nincs semmi bajom.-porolta le magát.
-Áhh csak ömlik a fejedből a vér.Most azonnal bemegyünk a korházba.-kezdtem el húzni az ajtó felé.
-Lizzie tudod én nem akarok beleszólni de te nem tudsz vezetni..-mondta Laura nyugalommal a hangjában.
-Hívd fel Pault.-mondta Niall.
-Miért én?-kérdeztem vissza.
-Te akarsz korházba menni nem?Akkor intézd el.-válaszolt Niall.
-Ahj ti töketlenek.-mondta Hanna majd előkapta a telefonját és tárcsázta Paul számát én addig próbáltam egy konyharuhával elállítani Liam fejevérzését.-Helo Paul.Hanna vagyok kéne egy fuvar a korházba.Nem nem törte el Louis most semmiét.Nem nem Harry nem és nem is Niall.Liam.Mondom hogy Liam és gyere már na szia.
Paul 5 perc alatt ideért és már vitt is minket a korházba.
Ott rögtön a sürgösségire küldtek minket.Én kint a váróban várakoztam míg az orvos Liam fejét orvosolta a szobába.
Mikor Liam kijött a rendelőből egy kötés volt a fejét.
-Jááj de kis cuki.-mondtam mire ő durcásan rámnyújtotta a nyelvét.
-Nos a fiatal embernek felirtam fertőtlenítőt amit kikéne váltani a gyógyszertárból és azzal kezelni a sérülést és majd vissza kéne jönni megnézetni egy hét múlva ilyenkor.-mondta az orvos szakmai dolgait.
-Rendben.-mondtam.-Menjünk.-fogtam meg a kezét Liamnek.
Visszaérve a szállásra Louis elsütött pár poén Liam cuki kis fejkötésére.
-Olyan édes pedig.-mondtam karba fonnt kézzel.-Most nézd meg milyen jól áll neki.
-Hát igen,mint egy török szultán.-mondta Niall vihogva.
-Haha milyen poénos ma valaki..-mondta Liam majd leült a kanapéra.
-Amúgy megint gyarapodtak a nyomorultak.-mondta vigyorogva Zayn.
-Ja..-helyeseltem.-Már csak én és Laura vagyunk épek.-bár ezt elkiabáltam.
Miután ezt a mondtatot kiejtettem a számon telibetalálta a hajamat egy rágó darab!
-Ki volt ez a hülye?-kérdeztem és hátra nyúltam a fejemhez.Hát nem kellett volna,így még jobban bele gabajodott.
Hátra fordultam és megpillantottam Zaynt.
-Bocsi nem direkt volt de Louis rá gurult a lábamra.-siránkozott.
-Ó pedig én még azt hittem hogy te vagy a normális.-próbáltam kiszedni a hajamból a ragacsot.
-Várj!Próbáljuk meg kifésülni.-hozott Lau egy fésűt.
-Áuu!-sikitottam fel.-Ez fáj.
-Persze hogy fáj mivel a hajad a fejed része.-oktatott ki Liam.
-Köszi.Ha nem mondod nem is tudom mi fog történni.-válaszoltam mérgesen.
-Várjatok Zoey lehet hogy tud segíteni.-mondta Hanna.
-Jól hallotam hogy a feleségemről beszéltek?-kapta fel a fejét Louis,mire mindenki értetlenül nézett rá.
-Tessék?-kérdezte Niall.
-Miért tudna nekünk segíteni Zoey?-tért vissza Harry a tárgyra.
-Mivel Zoey fodrász.-kopogtatta meg Lau Harry fejét.
-Vagy úgy!-lepődött meg.
-Na akkor hívom.-mondta Hanna majd felált a kanapéról és elvonult hogy felhívja kedves ki nővérét.
Kb.5 perc múlva vissza is tért a konyhából.
-Azt mondta hogy jön.-majd lehuppant a kanapéra Hanna.
-Akkor jó mert nem akarok nyálas hajjal ide oda flangálni.-mondtaam mérgesen.
-Nyugi van Lizzieke.-mondta Laim majd megsimogatott.Végre megérkezett Zoey.
-Na mi a gond gyerekek?-kérdezte majd Hannára nézett szúrós szemekkel.-Veled meg mi van?Nem is mondtad hogy eltörött a kezed.-tette karba a kezét.
-Miért kellett volna?-kérdezte unottan Hanna.
-Hát igen.És Liam veled mi a franc történt?-nézett Liamre.
-Hosszú.-mondta.
-És rám nem is gondolsz?-kérdezte felháborodtan Louis.
-Nem.Miért kellett volna?-dobta le Zoey a táskáját a földre.-Na mi a gond?-tért vissza az alap gondra.
-Nos Zayn beleköpte a rágóját a hajamba.-magyaráztam.
-Oké no lássuk.-jött oda és megfogta a hajam.-Nos hát ezt itt ki kéne vágni.-mondta.
-Tessék?-sokkolt le.
-Jól hallotad.Más megoldás nincs?-mondta Zoey.-Hol tartjátok az ollót?-kérdezte.
-Majd én megmutatom.-gurult oda hozzá Louis.
-Más valaki esetleg valami normális személy aki megmutatná.-kérdezte Zoey kétségbe esve.
-Én is normális vagyok.Na jöjj utánam mucika.-majd begurult a konyhába és Zoey követte.
Szegény Zoey mit élhet át ilyenkor.Mikor vissza tértek oda jött hozzám.
-Nos akkor levágom.Nyugi nem fog fájni.-mosolygott.Hát ezen nincs mit mosolyogni.
-Oké.-mondtam és már le is vágta.
-Nézd meg a tükörben.-mondta majd oda adta Louisnak az ollót.De aztán meggondolta magát és kivette Louiska kezéből az éles szerszámot és oda adta Liamnek.
-Te nomrális vagy inkább te rakd el.-súgta neki.
-Ez azért látszik hogy levágtad!-mondtam neki.
-Jó.Másképp nem lehetett megoldani!-magyarázta.Végülis igaza van.
-Oké.Azért köszi.-simogattam a hajam.
-Nincsmit.-modta majd felvette a földről a táskáját.-akkor én most távozom.-közölte majd elindult kifelé.
-Várj.-kiáltott utána Louis.-Esetleg nincs kedved eljönni velem ebédelni?-kérdezte kis mosollyal a száján.
-Tudod mit?!Oké.-mondta Zoey mire mindenkinek leesett az álla.-Most?
-Aha.-mondta Louis majd odagurult Zoey mellé.-De tényleg hajlandó vagy eljönni velem?
-Legyen jó napod.-sóhajtott Zoey majd elhagyták a szállát.
-Azta mindenit neki.-mondta Hanna.-Lehet hogy beteg?Valami itt nem stimmel.-mondta gondolkodva.
-Ja.Zoey nam az a tipus.-mondtam.
-Miért?Milyen tipus ő?-kérdezte Harry.
-Hát olyan mint Hanna.-mondta Lau.
-Héj!Ezt hogy érted?-háborodott fel Hanna.-Én nem vagyok olyan mint a drágalátos nővérem!
-Ó dehogy nem.-mondta Liam.-És Lizzie is olyan mint Niall.Persze lányban.-mosolyodott el.
-Amúgy nem vagyok szőrös!-durcizott Niall.
-Oké oké.-mondtam neki.
-Hallod kémkedjünk utánuk.-mondta Lau.
-Ez jó ötlet.-értettem vele egyet.
-Ja.És így kiderítjük hogy mi áll a dologban!.-pattant fel Hanna a székről.
-Ti megőrültetek?-kérdezte Liam.
-És ha észrevesznek.-mondta Niall.
-Zoey rögtön kiszemel.Olyan mint egy madár aki le akar sulytani egy pocokra.Vagy olyan mint egy vámpír aki épp vár az áldozatra.-magyarázta Harry.
-Oké értjük a metafórát.-mondtam.
-Én azért kiváncsi lennék hogyan szúrja el Louis a randit.-nevetett Lau.
-De gonosz vagy.Ezt szeretem benned.-majd Harry megcsókolta Laut.
-Na de ne most kezdjetek párosodni amikor egy gyanús randit kéne leleplezni.-mondta Hanna.Olyan volt mint Scherlok Holms és mint ha én lennék Watson.Jajj de ez így nem jó
Lau akkor mi lenne?Mind1.
-Oké menjünk.-álltam fel majd elindultunk az ajtó hoz a fiúk nem akartak jönni.Szerintük végre Louis szerelmi élete fellendült.
Eldöntöttük hogy a plázába megyünk mert szerintünk ott vannak.Fogtunk egy taxit aminek én személy szerint nem nagyon örültem.
Szerencsémre nem azt a taxi sofört fogtuk ki hanem egy olyat aki egész út alatt néma csöndben volt.Kiderült hogy német a fickó.
Mivel mikor megkérdeztük mennyi lesz ő azt mondta"WAS?"
Kifizettük a fuvart és rohantunk is a plázába.
-Fogadunk hogy az étteremben lesznek.-mondtam maj del rohantunk a lépcsőn.
Kiderült hogy volt mozgó lépcső is meg persze lift de mi ezt nem vettük észre.
Mind1.Elbújtunk egy növény mellett és kémleltünk a járó kelőket amikor meg láttuk Louist és Zoeyt.
-Jól látom hogy Zoey fogja Louis kezét?-kérdezte Hanna meglepetten.
-Őő igen.-válaszoltam neki.-Úristen láttátok?-néztem a többiekre.
-Mit,mit?-kérdezte Laura.-Bocsi csak oylan édes szoknyát láttam ott.-mutatott egyik boltra.
-Most nem a ruha a lényeg.-mondta Hanna.-Koncentrálj a feladatra.
-Oké,de mit kellett látni?-kérdezte Laura.
-Zoey megpuszilta Louis arcát.-mondtam még mindig kicsit döbbenten.
-De ez lehetetlen szerintem valami különös Dél-afrikai betegsége van.-ijedezett Hanna.
-Ááá nem hiszem.-mondta Laura.-Szerintem kanadai betegség tuti ott kapott el valamit.-bólogatott nagyokosan Laura.
-Kanadai?Őőő oké.-mondtam.
-Lehet hogy valami Hindu szektába belépett és ez ott szokás hogy először megprobálja lekoptatni a neki udvarló fiút majd belemegy egy randiba.-ecsetelte Hanna.
-Mi bajod van?-néztem rá furcsán.
-Mind1..-mondta Hanna és ekkor indultak Louisék kifelé az étteremből.
-Úristen erre jönnek gyorsan be abba az üzletbe.-mondtam majd berántottam a lányokat egy próbafülkébe.Az ott lévő emberek csak néztek.
-Nézz ki.-mondta nekem Hanna.
-Miért én?
-Mert te.-lökött meg kicsit Lau,mire én kinéztem sehol de nem láttam Louisékat.
Majd hirtelen balra néztem és megláttam hogy Louis megcsókolta Zoey.
-Csajok.Gyorsan.-mondtam mire ők kidugták a fejüket a próba fülkéből.
-Jézusom smárolnak.-ugrállt Laura.
-Te jó ég.Most égett ki a szemem.-mondta Hanna.
-Szerintem most már kimehetünk.-majd kiléptünk a fülkéből.
-Figyi ha már itt járunk mi lenne ha vásárolnánk?-kérdezte Lau.
-Oké.-egyeztünk bele.
-Akkor én megnézem azt a cuki szoknyát.-mondta Lau és ott hagyott minket.
-Te vélatlenül nem találtáűl valami cuki topot vagy ilyesmit?-mondta unottan Hanna.
-Egyenlőre nem de menjünk utána.-majd elindultunk Lau felé.-Ez tényleg cuki.-értettem evel egyett.
Levettem a fogasról egy lila darabot Lau meg egy rózsaszínt.
-Te nem veszel egyett?-kérdeztem Hannától.
-Ha van kék.-mondta.
-Itt van.-mutatta Lau majd Hanna is levett egy szoknyát.Felbróbáltuk és mind a hárman megvettük.
Tovább jártuk az üzleteket és a zacskók száma csak úgy szaporodott.Már alig bírtuk el őket ezért úgy döntöttünk haza megyünk.
Megint stoppoltunk egy taxit és már indultunk is haza.Mikor hazaértünk a fiúk csak úgy bámultak.
-Ó zacskós kislányok.-mondta Harry nevetne.
-Mi lelt titeket?Találkoztatok a tündér keresz anyóval?-kérdezte Liam.
-Remélem kaja mert éhen döglök.-nézett ránk Niall csillogó szemekkel.
-Nem ezek csini rucik.-mondta Lau.
-Az már valami.Fehér nemű legalább?-kérdezte Harry.
-Nem.Van egy ötletem mi lenne ha divat bemutatót tartanánk.-jött az ötlet Lautól.
-Én benne vagyok.-mondtam majd Hannára néztünk.
-Kizárt dolog.-tette maga elé az épp kezét.
-Istenem ne legyél már ennyire gátlásos..-mondta Lau.
-Tudjátok mit oké.-ondta Hanna beletörödve sorsába.
-Oké akkor fiúk ti üljetek csak ide le és mi majd jövünk.,-mondtam nyugodtann.-De várjunk csak hol van Louis?
-Felhívott hogy átmegy Zoeyekhoz.-közölte Harry mire én csak megrántottam a vállam és mentem a lányok után öltözni.
-Na?-kérdezte Lau mikor felértem.-Hogy áll?
-Csinos.-vigyorogtam rá.
-Muszáj felvennem?-kérdezte Hanna morogva.
-Igen és most öltözz.
-Wow de csinosak valakik.-mondta Harry mikor leértünk.
-Tudjuk tudjuk.-válaszolt Laura.
Mikor már majdnem minden ruhát bemutattunk a fiúknak Zayn feltette a kulcs kérdést a fiúk számára legalábbis.
-Fehérnemű esetleg bikini lesz?-kérdezte mire mi nagyon néztünk.
-Bikinit vettünk.-mondta Laura.-Felvegyük?-kérdezte mire a fiúk egyszerre bólintottak.
Bementünk a szobába ahol Hanna természetesen eljátszotta a szokásos hisztiét.
Mikor kijöttünk a szobából bikiniben Liam füttyentett egyet.
-Sztriptíz lesz?-kérdezte Niall.
-Nem.-vágtuk rá egyszerre majd elvonultunk sértődötten rendes ruhába öltözni.
-Chh a kis..-mondta Hanna.
Miután felvettük a rendes ruhánkat kimentünk a nappaliba.
A nap többi része unalmasan telt egész nap csak ültünk és néha kimentünk pisilni.
Sőőt az egész hét unalmas volt mivel semmit nem csaináltunk csak próbáltunk még 2x Simonnal és 4x nélküle plusz még a közös produkciót.
Az élő showban most 2.ként jutottunk tovább de azt most nem részletezném hiszen ugyan úgy zajlott mint a multkori.
Vasárnap van és már reggel 8 óta a Londoni fesztiválon vagyunk.Egész nap álltam.A fiúk kivételesen nem fellépőként vannak itt hanem bulizni jöttek ide.
Már este 5 óra van.Minden féle sztárok jöttek ide bulit csibnálni.Volt itt az LMFAO,Jedward,The Wanted,Rihanna,Nicki Minaj és még sok más.
-Meghalok.-közöltem bánatom.-Lerohad a lábam.
-Szerinted nekem nem?-kérdezte Laura.
-Azt nem tudom.
-Ne nyavajogjatok már szerintetek mi nem álltunk egész nap?-kérdezte Zayn.-Ráadásul törött lábbal.
-Hehe én ülök.-vágott fel Lou.
-Hát..jó neked.-mondta Hanna és Lau egyszerre.
-Nem annyira.-mondta .-Igen fusztráló itt a sok ember között tolószékben.-húzta el a száját.
-Túléled.-mondta Hanna.
-Kössz.
-Menjünk már közelebb a színpadhoz.-Niall teljesen be volt zsongva mert itt lesz Justin bieber vagyis most mindjárt ő következik.-Justin mindjárt itt van.
-Nem értem miért vagy oda azért a kis ovisért.-mondta Louis unottan.-Mondjuk nekem nincs vele semmi bajom de akkor is mit eszel rajta?
-Öhm majdnem egy idős velünk.-védte Niall.
-Kit érdekel?-Hanna már ideges volt megint.
-Jézusom ott van.-kiabált niall amjd integetni kezdett a színpad felé sőt még ugrált is.
-Hello London.-köszönt Bieber.
-Justin,Justin itt a tömeg közepén.-kiabált Niall.Többen is minket néztek de idejönni csak páran mertek.
-Maradj veszteg.-mondta Liam.-Ne hívd fel magunkra a figyelmet.Még beleköt a hajamba.-mondta.
-Chh maradj te inkább csöndben.-válaszolt neki Niall.-És koncentrálj.
-Mire?
-A dalra.-mondta Niall pont mikor elkezdődött a Baby cimű dal.
Láttam hogy a fiúkat Justin kiszúrja a tömegben és int nekik.Csak tudnám honnan ismerik egymást..na mind1.
Niall nagyban integett neki.
-Jól van Niall.-mondtam nyugodtan.-Észrevett intett nyugi.
-Jó de láttátok visszaintett.
-Igen mindenki látta.-mondtam nyugodt hangon.
Miután lement a JB koncert Niall már nem pörgött annyira.Voltak még egyéb koncertek természetesen azokat is végigvártuk.
Már este fél 11 volt mikor úgy döntöttem leülök a földre hizsen leszakad a derekam egész nap álltam szó szerint.
-Te mit csinálsz?-kérdezte Liam mikor lehuppantam az aszfaltra.
-Leülök mert nagyon fájnak a lábaim.-közöltem.Istenem ez mennyűei megkönnyebbülés kicsit ülni.
-De tiszta kosz lesz a ruhád.-mondta Lau.
-És per pill nem nagyon tud érdekelni.-válaszoltam.
-Istenem te buta.-mondta Liam mire felnéztem rá.-Ha közölnéd hangosan.-hangsúlyozta ki a hangosan szót.-hogy fáj a lábad akkor felveszlek a hátamra és cipellek.
-Lovacskázunk?-kérdeztem vigyorogva mire ő bólintott.-De ha leszakad a hátad a súlyomtól ne engem hibáztass.Felálltam és felmásztam Liam hátára.
-Nem is vagy nehéz mit akarsz?-kérdezte.-Sőőt.
-Most nem azért de Harry te is lehetnél ilyen havallér.-mondta Laura.
-Egyet értek Laurával Niall.-nézett Hanna Niallre.
-Dehát a kezem.-mondta Niall.
-Együtt tudok érezni veled.-mondta Hanna bólogatva.
-De nekem is a kezem.-mondta Harry.
-Majd vigyázok rá.-mondta Laura.-Na lécci lovacskázzunk mi is.
-Jó,mássz fel.-mondta Harry nagyot sóhajtva.
-Juppi.-mondta viccből Lau.
-Na Niall lécci.-mondta Hanna.
-Jó.-majd ő is felmászott.Elég érdekes látvány volt.Laura flottul kapaszkodott Harryben míg ő egyik kezével tartotta.De viszont Hanna és Niall már viccesebb látvány volt.
Hanna fél kézzel kapaszkodott és a lábát Niall derekán összekulcsolva tartotta.
Még egy kicsit ott voltunk majd hazavánszorogtunk.Természetesen nem voltam hajlandó lemászni Liam hátáról ahogy a másik két lány sem a másik 2 fiúéról.
-Legközelebb te viszel a hátadon.-rakott le Liam a kanapéra otthon.
-Ohh ez természetes.-nevettem.
-Louis.-kiáltotta Laura.-Be ne merészelj menni abba a szobába.-majd odament és megfogva a tolószéket idehúzta hozzánk.Teljesen kiment a fejünkből hogy kikérdezzük rögtön a randi után úgy belemerültünk a ruhákba így most kerítünk rá sort.
-Mit akartok?-kérdezte.
-Mesélj drága.-mondta Hanna.
-Mit?Hát igazából nem sok mesét ismerek de a Piroska és a farkast el tudom mesélni.-mosolygott.-Nos egyszer volt hol nem volt volt egyszer egy kislány akit elküldött...
-Óó mesedélután?-szökdelt ide Harry.-Mit mesélsz?-nézett Louisra.
-Piroska és a farkast.-mosolygott újra.
-juj várjatok meg.-mondta Liam amjd ő is idejött.
-Engem is imádom azt a mesét.-mondta Zayn majd idebiceget.
-Na mehet?-kérdezte Louis.
-Várj..-hallatszott Niall hangja a konyhából majd 2 perrc múlva 2 emeletes szendviccsel  egy tányéron jött ide és ült le.-Na mehet.
-Na szóval volt egyszer.
-Louis.-mondtuk hárman egyszerre a lányokkal.
-Mi nem a Piroska és a farkast akarjuk hallani.-mondta Hanna grimaszolva.
-Akkor a Három kismalac című mesét?
-Nem!-vágtam rá reflexből.
-Akkor?
-Mi volt Zoeyval?-kérdezte Hanna a szemöldökét húzogatva.
-Dehát..-kezdte volna Liam mire a szájára tapasztottam a kezem és csúnyán néztem rá.
-Meg ne szólalj.
-Oké..-vette le a kezem szájáról.
-Semmi nem volt Zoeyval .-mondta Louis.-Csak beszélgettünk.-és ekkor lebukott mert megjelent egy kis pír az arcán.
-Ezt buktad.-mondta Niall.-Vörös a fejed mint egy malac újévkor.Uhh de finom is a malac husi főleg mikor jó forró.
-Na szóval mi volt?-vigyorgott Lau.
-Semmi..na jó megcsókoltam..-motyogta.
-Akkor nem káprázott a szemem.-mondtam.-Látjátok.
-Mi?-nézett rám Louis.
-Semmi semmi csak őőőőő láttam egy jó filmet még anno..amiben.. őőőőő megcsókolta Gabriel Ferdinandot.-próbáltam hirtelen kitalálni valamit.
-Gabriel Ferdinandot?-döbbent le Liam.-Dehát.. akkor buzik voltak?Miket nézel te?
-Ahj nem tök mind1?Igen azok.-és ekkor esett le hogy mit mondtam.-Vagyis hagyjuk.
Mindenki igen furán nézett rám.
-Várjunk csak akkor ti most együttt vagytok?!-kérdezte Zayn.-Jézusom össze kell szednem egy csaj.-morogta.
-Hát azt hiszem.-mondta Louis kicsit összezavarodottan.
-Wow.Grat haver méguiscsak meglágyítottad a csaj szívét..-fogta meg Louis kezét Niall.
-Akkor már majdnem egy egész hete együtt vagytok és te nem is mondod?-háborodott fel Harry.-Ráadásul még meg is csalsz?
-Haver te kezdted a megcsalósdit.-védekezett Louis.
-De én elmondtam..-szontyolódott el Harry.
-Ahh szerintem hagyjuk a témát.-mondta Hanna majd elvonult fürdeni.
-Nézünk egy kis Toy Story-t?-terelte a témát Liam.
-Benne avgyok.-mondta Lau.-De csak akkor ha az első részét nézzük.
-Oké.-bólogatott Liam bőszen.
A film közepén fel kellett állnom a kanapéróll mert megcsörrent a telefonom.
-Hallo.-szóltam bele.
Komikat.:)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett !! :)és lovacskáztak.. xdd hát szakadtam . meg akkor is amikor mesedélután volt xdd kövit!!!

    VálaszTörlés
  2. Végig röhögtem az egészet... nagyon jól írsz :DD

    VálaszTörlés
  3. Igenjólett mint a többi...sisess a kövivel.:D

    VálaszTörlés
  4. Szuupii:D louies és zoey:DD végree gyerünk zayyn:D nagyon johh kövitt:D

    VálaszTörlés
  5. Végig röhögtem az egészet,főleg Zayn részein.(imádom).Gyorsan kövit.Nagyon imádom amiket írsz. :)))

    VálaszTörlés
  6. Besírtam!!
    Piroska és a farkas!!
    Nagyon jó volt!!
    Hajrá Zayn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kövit!!
    :)

    VálaszTörlés
  7. Nyihahahahaaaaa...

    VálaszTörlés