Little Horan 3 7.fejezet.


7.fejezet.


-Ismétlem hazamegyek.-mondta Hanna halál nyugodtan.
-De ne csináldd már.-mondtam neki.-Ne menj haza mi mind azt szeretnénk ha itt maradnál.
-De nem maradok.-mondta makacsul.
-Niall James Horan megbánod hogy megszülettél.-mondtam neki ingerülten.-Esküszöm én foglak kiherélni ha nem kérsz bocsánatot.
-Haha,ne csinálj úgy mintha te lennél a világ ura.-mondta Niall.-Idősebb vagyok nálad..és kétlem hogy ki tudnál herélni.
-Nem én támadtam Hannának ráadásul olyan témában ami nem az én dolgom.-magyaráztam.-Nem én viselkedek gyerekesen hanem te még akkor is ha te vagy az idősebb.-oktattam ki.
-Hagyjuk nincs kedvem veszekedni.-mondta Niall csöndesen.
-Oké,de kérj bocsánatot.-mondtam.
-Szeretnéd.-mondta majd elvonult.
-Ez esküszöm hogy bolond.-mondtam a fejemet fogva.
-Hát a rokonod.-mondta Louis nevetve.
-Louis inkább fogd be..-mondtam.
-Igenis anyu.-mondta majd leült a kanapéra.
-Nem vagyok az anyád.-mondtam idegesen.
-Dehogynem.-mondta majd elkezdett közeledni felém.
-Ne is közelíts .-mondtam tiszta idegesen.-Louis mondom ne..-de késő volt idejött hozzám és elkezdett ölelgetni.
-Valaki ....szedje le rólam.-nyögtem.-Mindjárt megfolyt.
-Ohh bocsánat anyuci.-mondta majd elengedett.
-Pszihopata vadállat.-vágtam a fejéhez.-Majdnem megfolytottad anyádat.
-Bocsi mami.-nézett rám boci szemekkel mire én furán néztem rá.
-Erre nem mondok semmit.-mondta Liam.-Megyek és beveszek egy fájdalom csillapítot fáj a fejem.-majd elhagyta a helységet.
-Visszatérve az eredeti témánkhoz..Hanna ne menj már.-mondta Laura.
-De megyek.-olyan makacs.
-Mondtam én.A mit a hugom a fejébe vesz meg is teszi.-magyarázta Zoey.
-Ahj de miért csinálod?-kérdeztem.
-Mert semmi kedvem Niall képét bámulni aki melesleg utál és hülyének néz.-válaszolta.
-Miért utálna?-kérdeztem.
-Hát láttad hogy viselkedett!Amúgy meg ha nem akarok elmondani valamit akkor nem is fogom.Megtartom magamnak.-mondta Hanna határozattan.
-Ahj!Te olyan önfejű vagy!Ne menj már.Néz át Niallen kit érdekel?-kérdezte Zyta.
-Engem pl. igen mivel ELVILEG! a barátom.-emelte ki Hanna az elvileg szót.
-Hogy érted hogy elvileg?-kérdezetm furcsán.
-Szakítani akarsz vele?-kérdezte Lau.
-Én nem de amint látom ő igen.Szóval holnap elmegyek Zoeyval és majd otthon szakítok vele vagy ha ő gyorsabb akkor még ma.-mondta Hanna majd beviharzott a szobába.
-Ez nagyon nem jó.-ültem le a konyhába.
-Ja azerintem se.-értett velem egyett Lau.
-Valahogy le kéne beszélni arról hogy elmenjen és szakítson vele.-tette hozzá Zyta.
-Mi lenne ha eldugnánk a bőröndjét?-ötletelt Lau.
-Hidd el bőrönd nélkül is elindulna.Sőt úgy olcsóbb is a jegy.És ő ezt tudja.-törte szét a tervünket Zoey.
-A francba!-mondta Zyta.
Egész este ötleteltünk.De semmire se jutottunk.Kb. este 9 lehetett mire elvonultunk aludni.
Alig tudtam aludni.Egyfolytában azon járt az agyam hogy tartsuk itt Hannát.
Reggel elég kómásan ébredtem.Levonultam a konyhába és készítettem magamnak egy kávét.Már mindenki bent tolongott a konyhába kivéve Hanna.
-Hol van Hanna?-kérdezte Liam.
-Ugye nem indult el?-ilyedezett Zyta
-De hogy is.Együtt kell mennünk.-mondta Zoey.Majd hirtelen kinyilt az ajtó és Hanna lépet be rajta.
-Na mehetünk nővérke?-kérdezte.
-Persze.-mondta Zoey majd elindultak.
Majd ekkor valami hallatszott az ablak alól ami nagyon ismerős volt.
Mindenki az ablakhoz sereglett.Hanna előre furakodott és láttam hogy a meglepettségtől még megszólalni sem bír.
Niall állt az ablak alatt a gitárjával és Hannának énekelte a What makes you beautiful refrénjét.
-Ezt magától?-kérdezte Harry.
-Én nem mondtam neki semmit.-mondtam majd félreálltam az ablaktól.
-Menj le hozzá.-mondta Zyta és egy kicsit meglökte Hannát.
Mindenki lesereglett és néztük a szerelmes pillanatot.
-Szeretlek Hanna.-mondta Niall.-Kérlek ne haragudj rám gyönyörűségem.-majd átölelte Hannát.
-Én is téged és nem haragszom ezek után hogy haragudnék?!-kérdezte majd megcsókolták egymást.
-Azt hiszem én elindulok valaki kivinne a reptérre?!-kérdezte Zoey.
-Majd mi.-mondta Niall és Hannával kocsiba ültek és már vitték is Zoey-t.
-Ez annyira megható volt.-törölgette könnyeit Louis.
-Te tényleg sírsz?-kérdezte Lau meglepődve.
-Igen.-majd beszaladt a házba.
-Hát oké.Ez fura volt.-állapítottam mmeg.
-Ja.-erősítette meg Liam.
-Amúgy neked nem fáj már a fejed?-fordultam Liam felé.
-Nem.-mondta.
-Akkor jó.-sóhajtottam.-Hmm..mi lenne ha elmennénk hajókázni?-kérdeztem.-Nem messze van innen a kikötő.Ki akar jönni?Én tuti megyek..
-Én.-mondta Liam.
-Én is jövök de csak akkor ha Zayn is.-mondta Zyta.
-Akkor hajrá.-mondta Zayn.
-Louis vajon akar jönni?-kérdezte Liam.
-Nem hiszem,Lau?-kérdeztem.
-Majd mi vigyázunk a házra,és Louisra.-mondta Lau és már el is vonultak.
-Hát jó,elkészülök és mehetünk.-mondtam majd elmentem készülődni.
Egy fél órát sétáltunk míg elértük a kikötőt.Megvettük a jegyeket a hajóra amire fel is szállhattunk rögtön.Egy szimpla sétahajó volt.
Leültünk azokra a padokra amik a hajón voltak.Mikor elindult a hajó jött a hirtelen ötlet.
Fogtam magamat és kiálltam a hajó orrára.Titanic!
A szél az arcomba csapott tök jó volt ott állni.
-És most leesel.-mondta Liam majd derekamat megfogva kicsit meglökött.
-Köszi ez kedves,szívrohamot hozod rám.-mondtam.-Amúgy meg kilöknél a hajóról?Ez hízelgő.
-Téged?-kérdezte.
-Nem a nagyanyámat.-mondtam.
-A nagyanyádat esetleg de téged soha.-mondta vigyorogva.
-Szegény nagyi..-válaszoltam.
-Ohh tudod hogy nem gondoltam komolyan.-mondta Liam.
-Na de most.-kezdtem bele.-Titanicozzunk.-mondtam nevetve.-De lehetőség szerint ne lökj ki.
-Oké.-mondta majd én szépen kitártam a kezemet Liam meg fogta a derekamat.
-A mai fiatalság.-hallottam meg egy hangot a hátam mögött.-Ez szebb mint a titanic.-zokogott mögöttünk egy idős néni.
-Ez most komoly?-súgtam Liamnek majd szépen lemásztam a hajó orráról és Liam mellé álltam.
-Gyerekek..ez annyira szép.-törölgette a könnyeit a néni.
-Mi a probléma?-kérdeztem a nénitől.
-Mondom megható.-mondta majd megölelte Liamet,aki rám nézett.
Majd azt tátogta hogy szedjem le róla.
-Elnézést..kérem szálljon le Liamről.-mondtam.
-Ohh az unokámat is úgy hívják.-mondta a néni majd tovább ölelgette Liamet.
Liam most azt tátogta hogy' neee'.
-Kérem...szálljon le Liamről.-mondtam nyugodtan.-Nézze csak ott van egy fiatal ember Zayn a neve és ilyen barna a haja sötét barna és barna szeme és van és a mellett a lány mellett ül.Ő nagyon szereti ha ölelgetik.-mondtam majd elmosolyodtam.
-Ohh bogaram.-simogatta meg az arcomat.-Köszönöm.-majd odament Zaynhez.
-A bogara vagyok.-mondtam Liamnek.
-Én meg az unokája.-nevetett.
Ezek a megrázó pillanatok után Liammel leültünk injkább mert féltünk hogy a néni újra támad.
Miután vége lett a hajóútnak leszálltunk a hajóról ,Zytáékat megvártuk a parton.Zayn a nénike mellett ment a nénike meg valamit nagyon ecsetelt neki és Zyta meg bólogatott.
-Lizzie.-Laura a frászt hozta rám.-Helo.-mondta nyugodt hangon.
-A szívbajt hozod rám.-mondtam-Hogy kerültök ide?Vagyis hogy kerülsz ide?
-Harry és Louis elküldtek.-mondta majd legörbítette az ajkát.
-Mert?-kérdeztem meglepetten.
-Valamit terveznek de nem mondták el mit.-magyarázott Laura.-Amúgy Zayn kivel beszélget?
-A nagymamámmal.-mondta Liam nevetve.
-De..Liam.. a te nagymamád nem tavaly halt meg?-kérdezte Lau.
-De..ez a másik.-mondta Liam.-Vagyis nem vérszerinti hanem azt mondta hogy az unokáját Liamnek hívják és engem ölelgetett.
-Ohh..értem.-mondta Lau majd megrázta a fejét.
-Na szerintem most itt elválnak útjaink.-mondta Zayn a néninek mikor ideértek.
-Kár.-mondta szomorúan a néni majd ránk nézett..-Óóóó szervusz Liamkém.-mondta majd megpacskolta az arcát és újra megölelte majd egy jó 3 perc után elengedte.-Jéé te tisztára olyan vagy mint az unokám.-nézett Laurára.
-Testvérek vagytok?-kérdezte a néni Liamre és Laura nézve.
-Persze.-mondta Liam.-Ikrek ráadásul egy petélyű ikrek.
-Komolyan?Hiszen ez csodálatos.-mondta néni majd Laura nyakába ugrott.-Kisunokáim hát rátok találtam.Mondd hogy Laura a neved kincsem.-úristen ennek telepatikus képessége van vagy valami boszorkány a néni esetleg..gondolatolvasó?
-Igen Laura a nevem.-erősítette meg Lau.
-Édes kis unokáim több éve titeket kereslek.-mondta majd egyszerre megölelte Laut és Liamet.-Amúgy édes kis Lili macim.-nézett Liamre..-Ki ez a kislány?-itt rám nézett.
-Lizzie.-mondta Liam.-A barátnőm.-mondta majd elvigyorodott.
-Olyan helyes kislány vagy bogárkám.-mondta majd újra megpacskolta az arcomat és megcsípkedte.
-Szóval kis Lili macim,őt jobban szereted mint engem?-nézett rá a néni,mire Liammel összenéztünk.
-Igen.-mondta Liam.-Jobban.-majd mellém állt.-De nem akarom mgbántani de most minek hazudjak.
-És te pici Lajlikám?-itt Laura nézett.Lajlikám komolyan mondom Lili maci,Lajlika hehe tetszenek.-Te neked van barátod?
-Van.-mondta Lau megszeppenve gondolom ő is meglepődött a Lajlikán.-Harry a neve.
-Óóó a férjem is Harry volt méghozzá szép becsületes neve Harold Edmund Marvin Stephen Robert Joseph John Edward William Emmett Jacob Simpson.
-Jó hosszú név.-motyogta Zayn.
-Óó tudom fiacskám.-mondta a nénike.-Jajj várj még a James-t kifelejtettem...Harold Edmund Marvin Stephen Robert Joseph John Edward William Emmett Jacob James Simpson.-mondta
-Még jobb.-mondta Laura.
-Lajlikám tudtam hogy tetszeni fog.-moslolygott kedvesen a néni.
-Tényleg és Lili macim engem meg sem hívtál az esküvőtökre..?-kérdezte felháborodva a néni.
-Milyen esküvő?-kérdeztem meglepetten.-Mi nem vagyunk házasok..-mondtam kerek szemekkel.
-Ohh tudtam hogy nem fogok csalódni benned.-mondta a néni és újra Liamet ölelte.-És mikor lesz az esküvő?Ugye meghívsz fiacskám.
-Persze .-mondta Liam.-Holnap lesz,de utazzon el Alaszkába mert ott tartjuk..
-Ohh valóban?Rendben.-majd megpuszilta Liam arcát.-Gyermekeim,Lajlikám.-csoszogott oda Lauhoz-Hogy van Harryke?
-Köszöni jólvan.-mondta Lau Harry nevében.-És nem akar magával találkozni.
-Kár.-mondta  néni letörten,majd ismét Laurát ölelgette..
-Azt hiszem mi távozunk,csókolom.-mondta Zyta és Zaynnel elballagtak.
Remek és minket itt hagynak..
-Mi is megyünk.-mondta Liam.-Viszlát.
-Nee Lili maci.-mondta majd meg akarta ölelni Liamet de elé álltam.
-Őt ezentúl csak én ölelgethetem.-néztem a nénire fenyegető szemekkel.
-Na de kislányom az én unokám.-mondta a néni felháborodva.-Engedj szépen oda.
-Nem,de az én pasim.-mondtam majd karbafontam a kezemet.-Nem adom.-makacskodtam.
-Megbánod ezt még kislányom.-mondta.-Lajlikám csak te szeretsz engem.-ment oda Lauhoz.
-Hát persze.-mondta Lau.-Csakis ,hogyne.
-Tudjátok mit,én elmentem.-majd fogtam magmat és elindultam.
-Jobb is.-mondta a néni,úgylátszik nem igazán szívlel engem,nem baj túlélem.
-Na jó hagyjon engem békén nem fogok szakítani Lizzievel a maga kedvéért.-kiabált Liam.-Csókolom,és Laura gyere.
-Itt hagytok?-kiabált a néni Lauék után akik felém igyekeztek.
-Igen.-kiabált vissza Liam aki látszólag ideges volt.-Ez a néni esküszöm hogy kattant.-mondta majd megfogta a kezemt.
-Mit akart?
-Azt mondta hogy költözzek vele és Lauval Oroszországba és szakítsak veled mert van egy  ismerőse akinek csinos lánya van.-magyarázott.
-És?Mész?-kérdeztem.
-Dehogyis,ne nézz bohócnak.
Csendben egymás mellett hazaballagtunk.Otthon igen váratlan élményben volt részünk.
-Laura..-ugrott a nyakába Harry.-Kincsem gyere ide hiányoztál.
-Te is.-ölelte meg Lau Harryt.
-De cukik vagytok.-közölte Zyta aki a kanapén ült.
Délután nem csináltunk semmit csak döglöttünk kicsit.
Este már az ágyban feküdtem és gondolkoztam kicsit mikor Liam befeküdt m,elém és megölelt.
-Rád vártam Lili macikám.-mondtam nevetve.
-Ahj muszáj így nevezni?-kérdezte és úgy nézett ki mint egy durcás kisfiú.
-Igen,nekem tetszik.De kitalálhatok neked más becenevet is.-ajánlottam.
-Na?Lökjed.-mondta.
-Hmm..Lilike..Amam őő ahj nemtudom marad a Lili maci.-mondtam majd arcon pusziltam..
-Jólvan..de akkor te bogaram te meg nem tudom..-nevetett.-Hát tényleg bogaram..hát bogoram ez jó lesz .
-Biztos,van egy ötletem.-mondtam majd felkeltem az ágyból.-Gyere.-mondtam majd elindultam kifelé a szobából majd a házból és kimentem a tengerpartra.
Leültem a homokba és a kezembe morzsolgatni kezdtem a puha homokot.Liam leült mellém és átölelt.
-Nem tudod hány óra van?-kérdeztem.
-Olyan hajnali 1 körül lehet.-mondta.
Fogtam magamat és lefeküdtem a homokba és felnéztem az égre.Szép volt.Megállapítottam hogy nem tudom felismerni a csillagképeket.
-Nézd ott van a Nagy-göncöl.-moindta Liam majd az égre mutatott.
-Hatalmas probléma ha nem ismerem fel?-kérdeztem mire ő lerajzolta a homokba hogy hogyan néz ki én meg próbáltam megkeresni az égen.Sikeresen meg is találtam.
-Ott a nagy medve.-mutatott az égre.-Úgy néz ki mint egy őő medve.-mondta nevetve.
-Jéé megtaláltam.-én is meglepődtem rajta.
-Emlékszel mikor 3 éve eltűntünk Niallel?-kérdezte Liam vigyorogva.-Most az jutott eszembe.
-Remek.-mondtam.-Nekem meg az jutott eszembe hogy milyen hülyék vagytok és voltatok.
-Köszi.-mondta.-Igazán kedves avgy bogaram.-vigyorgott.
-Lili maci maradj csöndben.-mondtam majd megpacskoltam az arcát.
Vagy egy fél órát ülhettünk még kint a parton majd visszametünk a házba.
A villany égett és az egész ház fel volt dúlva.
-Hát itt vagytok.-mondta Zayn.-Megvannak.
-Mindenhol titeket kerestünk mami.-mondta Louis.
-Oké,akkor most rakjatok rendet mert megvagyunk ,juppi.-mondtam.-De ha megbocsájtotok most elmennék aludni.-mondtam és már be is mentem a szobába és lefeküdtem az ágyba.
Reggel korán keltem mondjuk nem tudom hogy.
Laura és Harry a nappaliban volt és beszélgettek.Csúnya dolog a hallgatózás de..nem tehetek róla hogy kíváncsi vagyok.
-Hallod hogyan mondjuk el nekik hogy a családba új tag fog csatlakozni?-kérdezte Lau Harrytől.
-Nem tudom.De ha haza érünk a hasa is fog látszani!-aggódott Harry.
-Ja.De ahj!nem tudom.-majd szerintem itt elkezdtek ölelkezni.
Na várjunk.Új tag nagy has?Csak nem..Te jó ég!!Lau terhes?Valakivel ezt meg kell beszélnem!Hol van Hanna?Ah biztos a szobájában.
Gyorsan bementem Hannáék szobájába hogy ne vegyék észre Lauék hogy hallgatóztam és felkeltettem őket.
-Hanna ébredj!-löktem meg.
-Oké.Fent vagyok?Mit akarsz?-dörzsölte meg szemeit.
-Beszélni veled!Niall menj ki a szobából.-utasítottam testvéremet.
-Tessék?-nézett rám kerek szemekkel.
-Jól hallottad.-mondtam.
-De..hát..-próbálkozott.
-Menj!Majd ha befejeztük vissza jössz aludni!-mondta Hanna.
Niall feltápászkodott és kiment nagy nehezen a szobából.
-Na mit akarsz?-tért a lényegre Hanna.
-Hát lent voltam a nappaliban és halgatóztam.Lau és Harry beszélt.-kezdtem bele.
-Térjünk a lényegre!-mondta kicsit mérgesen Hanna.
-Na szóval szerintem Lau terhes.-mondtam ki egy levegővel.
-Tessék?Honnan veszed?-lepődött meg Hanna.
-Hát azt mondták baba.Meg hogy új család tag meg hogy megnő a hasa.-fejeztem be.
-Oké ez ilyesztő!-mondta Hanna.Ekkor kinyilt az ajtó,és belépett rajta Lau.
-Gyűlést tartotok nélkülem?-kérdezte.
-Őőő azt hittük még hogy alszol.-hazudtam.
-Oké,De miről beszéltek?-érdeklődött.
-Őmm hát őő.Tudod Zoey nem kapott ingyen muffint a repülőn.-találta ki Hanna a kamu sztorit.
-Értem.-mondta Lau.-És ez akkora hatalmas probléma?-kérdezte szemöldökét felhúzva.
-Igen.-vágta rá Hanna.-Niall is teljesen fel volt háborodva.
-Aha.-mondta Lau és teljesen látszott rajta hogy kételkedik.
Ezek után lementünk a konyhába ahol a fiúk voltak és Zyta.
-Ma mit csináljunk?-kérdeztem mikor leértünk.
-Semmit megint fáj a fejem.-mondta Liam.
-Tegnap láttam egy palacsintázót.-mondta Niall.-Mehetnénk enni egy palacsintát.
-Oké,felőlem mehetünk.-mondta Laura.-Harry drágám ugye te is elkísért?
-Persze.-válaszolt Harold.
-Én nem jövök.-mondta Liam.-Inkább keresek valami gyógyszert.
-Szerintem akkor Liamen kívül mindenki jön.-jelentette ki Zyta.-Akkor menjünk.
Elindultunk kifelé a házból de a küszöbön megtoppantam.
-Nem maradhatnék...esetleg...itt?-kérdeztem halkan.
-Maradj.-mondta Hanna.-Te bajod hogy lemaradsz a finom palacsintáról.
-Nem vagyok éhes.-közöltem amjd visszamentem a házba.
Liam a konyhában kutakodott a gyógyszeres ládánkban.
-Mit keresel?-kérdeztem.
-Valami erős fájdalomcsillapítót.-mondta majd tovább kutatott.-Amúgy te miért nem mentél velók?-kérdezte mire én csak vállat rántottam.
-Minek gyógyszerezed be magadat?Inkább feküdj le aludni.-mondtam.-Azzal talán többre mész mint ezekkel a hülye gyógyszerekkel.
-Te már csak tudod.-válaszolt.-Csak nem orvosnak készülsz?
-Jólvan na csak egy ötlet volt nem kell leharapni rögtön a fejemet.Amúgy meg ne legyél bunkó velem.-mondtam amjd leültem a konyhaszékre.
-Bocsánat.-mondta majd tovább kutatott majd elővett egy gyógyszert.
-Olvassd el a mellékhatásait mielött beveszed.-utasítottam.
-Jó.-mondta.-Ahj ez nem jó.-mondta majd újra kutakodni kezdett.-Itt nincs egy gyógyszer sem.Mármint ami nekem megfelelne a fejfájásra.
-Mondom feküdj le aludni.-ismételtem.
-Nem akarok aludni.-mondta.-Egy kis nyugalomra vágyom.-mondta.
-Oké,akkor békén hagylak.-mondtam amjd elindultam kifelé a házból.
-Várj nem úgy értettem,te nem zavarsz..gyere vissza.-kérte,majd odajött hozzám és megfogta a kezemet.
-Elöbb még nyugalomra vágytál és én nem vagyok valami nyugis.-mondtam madj leültem a nappaliban a kanapéra.
Liam mellém ült és a válllamra döntötte a féjét és becsukta a szemét.Nem tudom meddig ülhettünk így de egyszer csak Louis berontott az ajtón amit jól becsapott maga után.
-Mi az isten van már megint?-kérdeztem.
-Semmi csak sárcsata van.-mondta Louis mire én fogtam és felálltam Liamet a kanapéra döntve aki aludt.Bementem és még be is takartam egy pokróccal.
Kimentem a házból és pont mikor kiléptem valaki képen dobott egy kiló sárral.
-Ki volt?-kérdeztem idegesen.
-Huppsz.-hallottam meg Niall hangját.
-Halott ember vagy.-mondta majd letöröltem a sarat az arcomról és Niall után kezdtem futni majd mikor utolértem a pólójába kentem a kezemen maradt sarat.
-Jajj de kis cuki vagy mint egy katona aki most jött a háborúból.-mondta Niall vigyorogva mire én a arcára kentem egy kiló sarat.-
-Nos,már te is így nézel ki.
-Remek.-morogta.
-Tényleg hol hagytad Liam barátunkat.-kérdezte Harry.
-Alszik.-mondtam nyugodtan.
-És otthagytad egyedül?!És ha jön Freddie Krüger az álmaiba és öngyilkos lesz?-tette színpadiasan Louis az arcára a kezét,aki azóta már kijött a házból.
-Louis te bolond vagy.-közöltem.
-De Freddie még jöhet.-mondta Louis.-És majd úgy találsz rá Liamre mikor visszamegyünk hogy egy kötélen lóg mert felakasztotta magát.-
-Ilyet még ne is mondj.-kiabáltam Louissal.-Gondolkozz már mit beszélsz.
-Jólvan na csak vicceltem.
-Csak az a gond hogy nem volt vicces.-mondta Lau is majd megdobta Louis egy kis sárral.
-Igen?-kérdezte Louis.-Remélem tudsz úszni kislány.-mondta majd felkapta Laut és bedobta a tengerbe.
-Fújj nyeltem egy kiló sós vizet.-mondta Lau majd kimászott a vízből és megindult Louis felé de Hanna gyorsabb volt fogta és meglökte Louis aki egyenesen a vízben landolt.
-Fúúúj de sós a víz.-mondta majd kikászálódott belőle és megindult felé.-
-Louis ne közelíts.-mondtam majd hátráltam mire ő futásnak eredt.Én sikítva rohantam el előle.Mikor utolért elkezdett ölelgetni.
-Mami..-mondta.
-Louis szállj le rólam.-kértem.-Fúúj tiszta víz lettem.
-Ohh bocsáss meg anyu.-mondta majd elengedett és vigyorogva hátrálni kezdett.Én erre fogtam egy kis száraz homokot és egyenesen Louisra fújtam az egészet.
-Még a szemembe is emnt.-mondta majd köpködni kezdett.-Sőőt a számba is.
-Mi folyik itt?-hallottam meg Liam hangját.-Jézusom hogy néztek ti ki?




Komikat kérek:)

9 megjegyzés:

  1. De kiváncsi vagyok hogy tényleg Laura terhes-e.. Nagyon teeeeetszik:))))

    VálaszTörlés
  2. huhh ez nagyon jó volt és Niall babaa nagyon ari volt!! kövit!! :)

    VálaszTörlés
  3. húúúúúúúúúúú!!!
    Kövi!!!
    :)

    VálaszTörlés
  4. Sziiia.NAgyon jó lett ez a rész is és kíváncsi vagyok,hogy kiről beszélt Harry és Lau.Siess a kövivel :D
    Puszi.

    VálaszTörlés
  5. hozd a kövit, felcsigáztál.::))

    VálaszTörlés
  6. rohadt jóóó. *_* :DDD kiváncsi vagyok Lau terhes-e :DDD hamar kövit.:D

    VálaszTörlés
  7. Lau kom terhes? vagy vmit félre értek? xd Lou olyan hülye :DD várom a folytatást :D

    VálaszTörlés
  8. Szuper... na sok sikert a kicsihez..>< köviit *--*

    VálaszTörlés