Little Horan 3 8.fejezet.


8.fejezet.

-Sár csata.-mondta Louis majd megpróbálta Liamet megdobni de ő odaébb lépett és így nem találta el a sár.
-Héjj ez nem éri.-monmdta Louis.
-De csinosak vagytok.-mondta Liam.-Amúgy ez valami új kinézet?Filmet forgattok?Vagy a 3. világháborúra készültök?Vagy mi van itt?
-Ismétlem Louis szavait.-mondta Harry.-Sár csata.
-Jajj Lili macikám ugye már jobban vagy?? Olyan édesdeden bubukáltál. Gyere a mamához!-indultam meg felé de ő futni kezdett viszont elkaptam és ölelgetni kezdtem. Ő is tiszta sár lett.
-Persze neki az anyukája vagy és ölelgeted ez így nem ér!!-nyavajgott Louis.
-Jólvan gyere kicsi aranyerem megölgetlek téged is!-indultam felé is.
-Várj aranyered?! Én vagyok az aranyered?-nézett furán.-Szívtál valamit Lizzie?
-Nem csak a sár kicsit furán hatott rám.-mondtam.
-Oké...meddig akartok még dagonyázni?-Liam.
-Hát...Menjünk mossuk le magunkról.-mindenki elindult a víz felé.
-Csobbanáááááás!-ugrott Louis a vízbe.
-Úristen vigyázzatok jön a nagy fehér cápa!-kiáltottam el magam.Ekkorra már Louis is kibukkant a vízből.
-Úristen!! Hol? Merre?-nézett körbe ijedten.
-Ott arra!-mutattam egy irányba.
-Jesszus Mamiiiiii!!!!-futott ki a vízből majd a hátam mögé bújt!-Félek.
-Beszari!-mondtam közben majd megfulladtam a röhögéstől.
-Várj majd én elkapom! Finom cápapörkölt lesz belőle!-indult Harry egy késsel a vízbe.
-Nyammiiii!-nyaldosta Niall a száját.
-Várjunk csak! Ez lenne az a hatalmas fehér cápa?-fogott a kezében egy alig 5 cm-es halatt.
Mikor eleget szórakoztunk visszamentünk a szállásra.
-Én éhes vagyok!-mondta Niall majd lehuppant a kanapéra.
-Mikor nem?-kérdeztem unottan.
-Na akkor ki csinál nekem szendót?-kérdezte. Senki sem jelentkezett.-Na azért ennyien ne!-mondta.
-Hát Niall ezt érzed?-csaptam rá az egyik lábára.
-Igen!-majd rácsaptam a másik lábára is.-Áucs!! Mért csapkodod a lábam?-nézett furán.
-Szóval akkor 1,2...hmmm megvan mind a 2 lábad, rá is tudsz állni...akkor kapd
fel a segged és csinálj magadnak szendvicset.-mondtam.
-Jajj de kis undok vagy.-mondta majd nagy nehezen felállt és csinált magának enni.
-Akkor ki éhes még?-kérdeztem de senki sem jelentkezett.-Remek! Aki éhes csinál magának enni viszont én bevonulok a szobába és hajat
 mosok. Este még sem mehetek el ilyen hajjal.-fogtam meg a hajamat és vonultam be a szobába.
-Várj este hova megyünk?-kérdezték egyszerre.
-Megyünk Zadarba.-jelentettem ki.
-Hova?-Louis.
-ZADARBA!-üvöltöttem neki a fülébe.
-Hallottam én azt az elején is anyucim.-fogta a fülét.
-Na jólvan. Nem úgy vettem észre.
-Jó akkor mikor megyünk?-Laura.
-Hát mondjuk 5-kor.-és végre elindultam hajat mosni. Mikor kijöttem a fürdőből Liam a szobánkban aludt. Már megint...hogy tud ez ennyit aludni?? A nappaliban sem találtam senkit. 
Mindenki aludt..ezért úgy döntöttem hogy én is ledölök kicsit pihanni.
Bementem Liamhez és mellé feküdtem és lassan álomba merültem.
Egy fura zajra ébredtem ami a nappaliből jött.Remélem nem bontják le a házat.
Megfogtam Liam torna cipőjét mivel az volt legközelebb hozzám és elindultam.Útközben találkoztam Hannával és Lauval.Náluk is volt fegyver.
Launál Harry hajzseléje és Hannánál meg Niall gitártokja.Hmm jó kis fegyver.
-Ti is hallotátok?-érdeklődtem.
-Ja.Elég ilyesztő.-súgta Lau
-Gyilkoljunk!-mondta Hanna majd neki iramodtunk és bementünk a nappaliba.
Kicsit megglepődtünk a látványtól.Louis alsó nadrágban aludt a földön.
-Biztos leesett álmában.-kuncogott Lau.Ekkor hirtelen Zyta is kijött egy fésűvel a kezében.
-Mi van itt?-kérdezte.
-Louis alszik.-nevettem.
-Most komolyan ez a fegyvered?-kérdezte Hanna.
-Ja ez volt a legközelebb hozzám.-nézett Zyta a fésűre.
-Keltsük fel?-kérdeztem.
-Hohoho én már tudom is mivel.-mondta Hanna majd bement a szobába és kihozta Niall gitárját.
-Mit akarsz csinálni azzal a gitárral?-érdeklődtem.
-Csak nem a fején akarod eltörni?-ijedezett Lau.
-Persze hogyne csak is.Nem arra gondoltam hogy megpróbálok gitározni és ti meg énekelte.-mondta Hanna az ötletét.
-Jó ötlet.De te honnan tudsz gitározni?-kérdezte Zyta.
-Sokszor láttam Niallt gitározni és majd megpróbálom.De nem az a lényeg hogy felkeljen?-kérdezte Hanna.
-De.-mondtuk egyszerre.
-Oké akkor mehet.1,2,3..-és belekezdtünk.
-Te jó ég!Mi ez?Talán macskát kínoznak?-kelt fel a földről.
Ekkor a többiek is kijöttek.
-Lizzie nem láttad a másik pár..-Liam ekkor nézett rám.-Mit keres nálad a torna cipőm?-érdeklődött majd elvette tőlem.
-Fegyver.-válaszoltam.
-Héj a haj zselém!-vette ki Lau kezéből a zselét Harry.
-Haaa Zyta!A fésűm!-kivette Zyta kezéből.-Oh drágám mond hogy jól vagy.Kérlek.Nyugi csúnya néni bántott.Nem baj itt a itt a papi.-simogatta Zayn a fésűt.
-A gitárom!-sikkantott fel Niall és elvette Hannától majd puszilgatni kezdte.
-Őrültek.-mondtam halkan.
-Tudod hogy a gitáromért gyilkolok.-mondta Niall és szorongatta tovább.
-Igen,tudom.-mondtam.
-Elvetted a fél cipőmet.-mondta Liam.-És az a kedvencem.
-Aha.-válaszoltam.-Túlélte látod ép sőőt még tisztább az érintésem után.
-És akkor még rám mondják hogy egoista vagyok.-háborodott fel Zayn.-Mikor ez azt hisziik hogy a puszta érintésétől megtuisztul a cipő.
-Igen te vagy az egoista.-mondta mindenki egyszerre.
-Kössz.-mondta Zayn.
-Jólvan hagyjuk inkább menjünk Zadarba.-mondtam .Mindeki elment készülődni.Mikor elkészültünk
Beültünk a kocsikba.Egy óra volt oda az út de meg kellett állnunk egyszer mert Louisnak pisilnie kellett.
Miután túlestünk a pisilős eseten újra útnak indultunk.
Kerestünk parkolót ahol nem kell fizetni. Kiszálltunk a kocsiból majd sétálni indultunk. 
-Úristen nézd mekkora csónak!!!-mutatott egy komp felé Louis.
-Te ökör az egy komp.-mondta Hanna.
-De fényképezzetek le vele!!!-nyomta a telefonját a kezembe.
-Úristen Louis űúgy csinálsz mintha még nem láttál volna kompot életedben.-Laura.
-Hát ilyet nem!! Erre rá van írva hogy JADROLINIJA.-mondta nagy 
okosan.
-Louis drágám még ki sem tudod mondani.-mondtam.
-Na kattintsál már azzal a telefonnal mert mindjárt elrepül…-sürgetett.
-Te hülye a hajó mióta repül?-Harry
-Akkor úszik na…nem mindegy?
-Nem éppen.-majd csináltam Louisról egy príma fotót. Tovább sétáltunk a parton mikor meglátott egy sirályt.
-Jajj vele is egy fotót!! Kérlek!-nyomta most Laura kezébe a telefonját.Esküszöm úgy viselkedett mint egy 5 éves…-Ugye tudod hogy én ki vagyok? Louis Tomlinson a One Directionből.-beszélt a madárhoz.
-Te meg biztos Kevin rokona vagy.-ááá kicsit sem nézték hülyének.
-Gyere már Louis menjünk!-húzta Liam magával.
-Szervusz! örülök hogy megismertelek.Pápá.-integetett a madárnak.
Tovább sétáltunk megint viszont most is meg kellett állnunk.
-Te szerencsétlen marha mondtam hogy ne sétálj a járda szélén.-mondtam ugyanis ez a hatökör beleesett a vízbe.
-Valaki kihúzna még mielőtt a Loch Ness-i szörny felfal?-kérdezte
-Jajj ne Louis vigyázz ott jön!!-kiáltottam.
-Harry segíííts az egyetlen Louis-odnak kimászni innen!!
-Jólvan.-majd kihúzta a vízből ezt a szerencsétlent.
-Tudod mit Louis most szépen ideadod a maminak a kezed és el nem engeded!!-parancsoltam rá.
-Hééé te csak ne fogd Louis kezét.-Liam.
-Jólvan akkor te meg fogd meg a másik kezem.-fogtam meg Liam kezét. Így hárman kézen fogva sétáltunk végig.  Megláttunk egy fagyist és Niall természetesen odarohant. 
-Fagyiiii!-kiáltotta. 
-Jó akkor ki kér fagyit?-kérdeztem. Komolyan úgy éreztem magam ezen a kiránduláson mintha én lennék az anya és Liam pedig az apa.
Mindenki választott és elfogyasztottuk a fagyinkat.
-Halljátok a zenét?-Laura.
-Ez lenne a tengeri orgona? Nagyon szép.-mondtam.
-Há srácok innen jön!!!-nyomult Louis egy lyukra a betonban ahonnan a hang jött ki. Elég hülyén nézett ki.
-Louis te már megint röhejes vagy. Ne told már ki a segged.-szóltam rá már nevetve.
-Mért nem tetszik a popsim??!! Pedig szép kerek.-símogatta a hátsóját.
Mindenki nagy nevetésbe kezdett de még azok is akik csak arra sétáltak. 
-Nézzétek most indul a hajó,ez hangos lesz.-mondtam nevetve.
-Áááááá ez kibaszott hangos!-káromkodta el magát.Mindenki a földön fetrengett a röhögéstől. 
-Louis akarsz még egy kicsit ökörködni vagy mehetünk haza?-kérdeztem.
-Nagyon vicces…-mondta .-De én még akarok egy pálmafás képet.-szaladt oda egy fához.
-Jólvan akkor add ide a telefonodat.-mondtam majd csináltam róla egy fotót.-Na most akkor Lili macimmal mi is odaállunk te meg csinálsz rólunk egy képet. Megértettem?
-Igenis anyuci.-mondta majd elvette a telómat. Odaálltunk és Louis lefotózott minket.
-Louis.Most hogy nézem a feneked.Szerintem elég lapos.-mondta Hanna.
-Tessék?-háborodott fel Louis.
-Te az ő fenekét nézegeted?-háborodott fel Niall is.
-Most miven?Meg akartam róla győződni hogy tényleg kerek e.De nem.-nevetett Hanna.
-Te gonosz!Az én popóm kerek mint egy pirosra érdet alma.-nyavajgott Louis.
-Szerintem meg mint egy fonyat alma.-száltam be én is.
-Haaa anyuci!!!Hogy gondolhatod ezt a popsimról?-háborodott fel Louis.
Na hagyjuk Louis seggét és inkább menjünk haza.Éhes vagyok.-mondta Niall.
-Mi az hogy segg?Ez POPSI!-emelte ki Louis a popsi szót.
-Na jó most már tényleg menjünk.-mondta Lau unottan.
Mindenki beszállt a kocsiba.Út közben persze megálltunk pisi szünetet tartani.Igen Louis miatt.
Mikor hazaértünk Niall meg se várta hogy meg álljon a kocsi már pattant is ki és szaladt fel kajáért.
Persze mi megvártuk míg a kocsi leparkol és akkor mentünk fel a szállásra mint a normális emberek.
Bent Niall már tömte a majmot.
-Ahj nem birom tovább magamban tartani..-kezdtem volna de Louis beleszólt.
-Terhes vagy?
-Nem.-válaszoltam.-Nem vagyok terhes és már unalmas hogy mindenki ezzel jön ha mondani akarok valamit,nos a Laurához szólna ugyanez a kérdés.-mondtam.
-Mi?Én?Terhes?-kérdezte meglepetten.
-Hallottam valamit és akkor..úgy vettem le hogyte vagy terhes.-mondtam.
-Dehogyis félreértetted.-mosolygott Lau.-A keresztanyám terhes.-magyarázta.
-Ahh akkor bocsi.-mondtam majd leültem a kanapéra.
-Semmi probléma.-mondta nyugodtan.
Úgy döntöttem hogy elmegyek fürdeni és aludni..nem tudom olyan semleges kedvem volt ..nem volt kedvem senkihez sem.
Lezuhanyoztam és ledőltem az ágyra lamtopomat elővéve.MNézegettem a híreket.Valami vadállat tömegmészárlást hajtott végre.A másik barom meg agyonlőtt egy kislányt.Jólvan inkább nem is olvasom tovább ezeket a híreket.
Úgy döntöttem hogy nézzek valami jót.Most jut eszembe vannak letöltve filmek a laptopomon.
Hmm..megnézem a Family Guyt fogok nézni nem is filmet.
Felmentem a netre és ott megkerestem és így online tudtam nézni.
Nagyoon vicces volt.
-Mit csinálsz te?-nyitott be a szobába Louis.-Azt nézed amire gondolok.-húzogatta a szemöldökét.
-Nem..-válaszoltam.-Family Guy-t nézek.-kötzöltem.
-Ohh az jó.-mondta majd elhagyta a szobát.
-Mit akart Louis?-lépett be a szobába Liam.
-Semmit csak kíváncsi volt.-mondtam amjd a laptopot figyeltem.
-Mit nézel?-kérdezte Liam majd odajött mellém és belenézett a laptopba.
-Ezt a baromságot?-kérdezte.-Biztos nézni akarod ezt?-kérdezte.-Tudok egy jobb időtöltést.-vigyorgott.
-Biztos.-mondtam majd csöndre intettem.
Mikor vége lett a sorozatnak kimentem a konyhába inni egy kis tejet majd visszamnetem a szobába.
Liam egy szál alsónadrágban állt elöttem.
-Gyere ide bogárkám.-mondta majd mikor odamentem hozzá magázoz ölelt.
-Beteg vagy?-kérdeztem és a homlokára tettem a kezemet.
-Beteg vagy?-kérdeztem és a homlokára tettem a kezemet.
-Nem miért?-türte a hajamat a fülem mögé.
-Csak mert alsóban vagy.-néztem rá furán.
-Azért mert kívánlak bébi.-majd megcsókolt.
-Tessék?-mosolyodtam el.
-Tudod mit mi lenne ha ezt a csúnya pólót levennénk?-nézett a szemembe.
-Mi az hogy csúnya?Márkás!!Na jó leértékelés volt.De akkor is.-háborodtam fel.
-Nem úgy értem hogy csúnya.Ha nem úgy hogy nem akarom látni rajtad.-erősködött.
-Miért?Talán kövérít?-nézetem magamra.
-Nem is értem miért nem lettél szőke.-nevetett Liam majd levette rólam a pólót.
-Te mit művelsz?-érdeklődtem.
-Hmm..szerinted?-kérdezte miközben végigcsókolta a nyakamat.
-Hát..van egy tippem.-mondtam majd beszálltam én is a játékba.
-És ezt a nadrágot nem akarod levenni?-kérdezte majd megcsókolt és ő maga vette le rólam.
-Úgylátom már te elintézted.-közöltem mire ő lelökött az ágyba de elötte gondosan kulcsra zárta az ajtót,majd csókolni kezdett.-Tudsz róla hogy szörnyűvagy?-kérdeztem.
-Igen.-mondta majd újra megcsókolt.Mikor lekerültek rólunk a fehérneműk akkor jutott eszembe hogy esetleg védekezni is kéne.
-Liam..-suttogtam.-Nem kéne esetleg védekezni?

-De kéne,mondd van nálad óvszer?-kérdezte.
-Nincs.-válaszoltam.
-Akkor meg?-kérdezte.
-Akkor cumi.-mondtam majd folytattuk a tevékenységünket.....

Kérek komikat:)Amúgy ebben a részben sok segítséget kaptam Robertától és Hannátóól^^Köszönöm nekik:)Ja és ott jobb oldalt szavazzatok ha elolvassátok és ha egy kicsit pár centit lejebb mész a szemeddek ott van h vélemény és ott rákattintasz egyik kis dologra h tetszett e vagy sem: )

6 megjegyzés:

  1. ez jó volt és Louis nagyon beteg agyilag xddd kövit!

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó.:DD márkás póló.xDD :D köviit :D

    VálaszTörlés
  3. Lounak lesz majd barátnője? Remélem igen :)) Márkás póló, kövérít? hát behaltam. Kövit! :D

    VálaszTörlés
  4. Mi az hogy segg?Ez POPSI! ezen sírtaamxddddddddddddddd.
    kövii*-*♥.

    VálaszTörlés