Little Horan 2 Harminchetedik fejezet.


37.fejezet.


2 év múlva..






















Jaj csak poénkodok menj lejjebb;)






























































"-Rosszabb..-kezdett bele Laura."


-Rosszabb..-kezdett bele Laura.-Reggel kinyitottam a szekrényt ahol a nutellát,műzlit meg ezeket tartjuk és képzelt elfogyott a nutella.
-Ez az a komoly hír?!-kérdezte Liam unottan.-Azt hittem már tényleg kiírtották a teknősöket.
-Őőő ezzel arra akarsz célozni Lauci hogy menjünk el vásárolni?!-kérdeztem.
-Okos Lizzie.-simogatta meg a fejem Laura mintha kutya lennék.
-Oké én hajlandó vagyok elmenni a Tescoba ha valaki velem jön és nem taxival kell mennem.-közöltem.
-Majd én elviszlek.-ajánlotta fel Liam nagy kegyesen.
-Oké,köszi.-pusziltam arcon mire ő csak elmosolyodott.
-Akkor kimegyek hagylak titeket de siessetek mert nuttellát akarok enni.-mondta Lau majd elhagyta a szobát.
Én személy szerintgyorsan felöltöztem majd kimentem a szobából.Liam ugyan így tett.
-Jön valaki a Tescoba még esetleg?!-tettem fel a kulcs kérdést.
-Én.-ugrott fel Niall.
-Akkor én is.-mondta Harry és Zayn vigyorogva.
-Oké több fiút nem vállalok be.-jelentettem ki.-Indulás.-intettem az ajtó felé.-Én ülök elöl.-vágódtam be a kocsiba.
-Oké.-mondták,majd beültek ők is és indultunk is.
Mikor leparkoltunk Liam akkorát fékezett hogy majdnem kiestem a szélvédőn vagy jobb híjján felkenődtem rá.
-Te barom,a halálomat akarod?-kérdeztem.
-A tiédet?-kérdezett vissza.-Soha.Hát mit csinálnék én nélküled?!-kérdezte.
-Hát igen.-bólogattam vigyorogva.-Na menjünk vegyünk nutellát Laurkának.
Bementünk a Tescoba,de elötte én hoztam egy bevásárlókocsit.Mikor beléptünk a bevásárlóközpontba a 3 fiú már 3 felé szaladt volna és elkaptam Harry és Liam grabancát majd Niall után szóltam.Zayn csak nyugodtan álldogállt mellettem szépen csendben.
-Nem mentek sehova.-közöltem.
-De éhes vagyok.-mondta Niall.-Hadd menjek el valami kajáért.
-Ne is álmodj róla.-mondtam,majd fogtam magamat és odahúztam a pulcsijánál fogva a kocsihoz.-Ülj bele.-
-Oda?!-nézett rám furán.-Oda nem férek bele.
-Nem oda hanem a nagy részbe oda simán beleférsz nem vagy te olyan dagadt.-mondtam majd mutattam neki miore ő bemászott.
-Igen fusztráló itt bennt.-közölte.
-Niall letudva.-motyogtam magamnak.-Liam,Harry gyertek ide.-mondtam.-Harry te megfogod a kocsinak a jobb szélét.-adtam ki a parancsot ,Harry meg csak engedelmeskedett.-Liam te meg bal szélét.
-Én nem foghatnám inkább a kezedet anyuci?-kérdezte Liam.
-Mióta vagyok az anyád?!-néztem rá furán.
-Most óta vagy az anyucink.-mondta Harry.-Anyu szeretnék egy cicás pokrócot.
-Harry inkább maradj csöndben és nézz ki a fejedből.
-Oké anyuci.-mondta a göndör.
-Anyu akkor foghatom a kezed?!-kérdezte Liam mosolyogva.
-Foghatod.-mondtam majd jobb kézzel elkezdtem tolni a kocsit ami igen nehéz volt.-Na jó nem foghatod a kezem megfogod szépen Harry kezét vagy a kocsi bal oldalát.
-Óóó miért nem?-lett csalódott Liam hangja.
-Mert nem,és most döntsd el hogy a kocsit fogod meg vagy Harry-t.
-Kocsit-vágta rá.Végre elindultunk,komolyan Zayn a legnormálisabb ő nyugodtam jött mellettem.Sikeresen megtaláltam a nutellákat le is vettem rögtön 5 darabot a polcról.
A pénztárok felé vettem az irányt,de sajnos igazán rossz helyen közelítettem meg a pénztárakat.
A fehérneműk között kezdtem el haladni.
-Anuy nem akarod felpróbálni?-fogott meg Liam valami bugyit,erre az idős néni aki éppen fél méterre tőlünk nézelődött felénk nézett.
-A fiai?-tette fel a szemüvegét.
-Tessék?!-kérdeztem vissza.
-Igen ő az anyucink.-mondta Niall a kocsiból vigyorogva.
-Jaj de édes kisfiú mennyi idő 2 éves?!-kérdezte Niall arcát pacskolva.-És milyen édes kis szőke.
-Persze.-feleltem.-2.
-Nagyon aranyos.,-mondta  majd Liam elé lépett.-Ő is a fia?Mennyi idős ez a gavallér fiatal ember?!
-10 éves.-feleltem.-Csak nagyon magasra nőtt.-ezt már gúnyosan mondtam.
-Nagyon aranyos ő is,és ő az ikertestvére?Két petéjű ikrek?-kérdezte miközben odacsoszogott Harryhez és megcsipkedte az arcát.-Szép gyerekek.és hol a férje?
-Őőő ő az .-rántottam magam mellé Zayn-t.
-Jónapot.-fogot kezet Zaynnel a néni.-Gratulálok a szép gyerekekehez.Maga és a felesége mennyi idősek?Hiszen már 3 gyermekük van.-kérdezte rám nézve.
-Ohh én már 35 éves vagyok a férjem meg.-karoltam Zaynbe.-36.-válaszoltam mosolyogva Zaynre meg csúnyán néztem hogy inkább maradjon csöndben.
-Szép kor.-pacskolta meg Zayn arcát igen erősen.-Na de én megyek várnak az unokák.-mondta majd elsétált.
-Ez fura volt.-jegyezte meg Zayn.-Nem mehetnénk haza?Elég volt ennyi trauma egy napra!Amúgy meg jó tudni hogy Lizzzie a feleségem vagy 35 éves vagy és én 36 és van 3 gyerekünk.
-Nem tudtad?!-kérdeztem nevetve.
-Mostmár tudom na de menjünk.-mondta Zayn majd megindultunk a pénztár felé.
-Hol van Harry?!-kérdeztem idegesen.
-Várjunk csak..-mondta Zayn..-És Niall?!-kérdezte idegesen.
-Liam nem..-fordultam meg de rájöttem hogy Liam sincs itt.
-Agybajt kapok!-mondta Zayn.-Én megyek fizetek te keressed meg a fiaink.-vigyorgott mire én felhúztam a szemöldököm.-Indulj asszony.-mondta majd megindult a pénztár felé.
-Őőő oké.-válaszoltam majd a gyerekeim keresésére indultam.
Először is elémentem a büféhhez ahol csodák csodájára ráleltem az én édes szőke kisfiamra.
-Niall James Malik.-mondtam nevetve mire ő furán nézett rám.
-Malik?!-kérdezte teli szájjal.
-Igen mivel Zayn a férjem.-mondtam .-Na gyere te éhenkórász!-fogtam kézen és húztam magam után.
Egy kölök megv an..most akkor keressük meg Harrykét..említette hogy macskás taklarót akar..
Niallt magam után rángatva indultam meg a pokrócok felé.
-Megvagy.-fogtam meg Harold fülét.
-Áúú engedj el!-kérlelt.
-Nem maximum csak akkor ha nem szaladsz el kisfiam.!Harold Edwatrd Malik!.
-Malik?!-kérdezte Harryke is.
-Zayn az apánk.-közölte Niall csámcsogva.
-Oké,oké engedd el a fülem vagyis legalább ne csavard ki a helyéről!-kérlelt.
-Megígéred hogy füled farkad behúzva jössz utánam?!-kérdeztem szigorúan.
-Meg anyuci meg csak engedd el.-nyavajgott mire én elengedtem a fülét.-Köszönöm.-hálálkodott a fülcimpáját dörzsölgetve.
-Akkor most már csak Lilikénket kell megtalálni.-motyogtam.-Áhh tudom is hova kell mennünk.-elindultunk a dvd-k felé.
Meg is láttam Liam fejét a Toy Story dvd-knél.
-Édes kisfiam Liam James Malik!!!-mondtam, jó hangosan hogy többen is felfigyeltek erre a kis jelenetre.-Na gyere ide most megfoghatod anyuci kezét.-mondtam majd odamentem és őt is kézen fogtam.-Harold..te meg húzd meg magadat mert nem lesz füled..-néztem rá csúnyán.
-Várjunk csak,Malik?!-kérdezte Lilike is.
-Igen mivel Zayn az apánk.-mondta Harry még mindig a fülét dörzsölve.-Majdnem letépte a fülem a csajod.-nyavajgott Harry.
-Pofa be.-mondtam.-Az anyátok vagyok,és ti szót fogadtok!.És most kifelé erre.-kimentem ott ahol ki lehett jutni m,ajd megláttam Zayn egy padon üldögélni.Odamentem hozzá.
-Asszony otthon verjem el ezeket a mocskos kölyköket vagy még itt mindenki elött?!-emelte fel a hangját Zayn.
-Még itt is akár.-vigyorogtam.Ezek után elindultunk a kocsihoz majd hazafurikáztunk.
-Befelé a házba és ki ne merjetek jönni.-adtam ki a parancsot mire Liam,Niall és Harry alásan berohantak a szállásra.
-Megkínzott.-hallottam hogy Harry panaszkodik Launak mikor felértem.-Majdnem letépte a fülem.
-Megkínzott.-hallottam Niall hangját is gondolom Hannának panaszkodik.-Majdnem kiverte a kaját a kezemből és kézenfogva rángatott ki a Tescoból.
-Megkínzott.-panaszkodott Liam Louisnak.-Nem engedte hogy elolvassam a Toy Story dvd-k extrák című menüpontját.
-Túlélitek.-tettem le a nutellákat az asztalra.
-Hallom majdnem letépted Harrykém fülét.-jött oda csípőre tett kézzel Laura.
-Hallom majdnem kiverted Niallkém kezéből a kaját és kézenfopgva rohangáltál vele.-jött oda Hanna is csípőre tett kézzel.
-Hallom nem engedted elolvasni a Toy Story dvd extrák menüpontját Liamkémnek.-gurult ode Louis is csípőre tett kézzel.
-Most mivan?!-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.-Meg kell nevelni valakinek őket.Amúgy meg hoztam nutellát.-trereltem a témát.
-Ohh Lizzie.-jöttek oda Hanna,Lau és Louis.-Isten vagy.-mondták majd elvettek egy üveggel és mentek is a konyhába.
Én is megiondultam a konyhába de közben elsétáltam Harry mellett.
-Menj innen te fül gyilkos.-próbált keresztet az ujjával több kevesebb sikerrel törött keze miatt.-Sátáni lény vagy te.
-Jól van ennyire nem kell parázni.-mondtam nézd meg Liam nem fél tőlem.-indultam meg felé de ő is arébb ugrott.
-Távozz sátán.-mondta ő is.-Nem engedted elolvasni a extrák menüpontot a dvd hátulján.Most örihari.-ült le a kanapéra karbafont kézzel.
-Ohh akkor nézd meg Niall nem fél tőlem.-mostt Niall ugrott arébb.
-Megkínoztál te sátáni lány.-mondta.-Végigráncigáltál egy fél Tescon ráadásul kézenfogva majd majdnem kiverted a kajámat a kezemből..-ült le ő is a kanapéra.
-Ez komoly?!-kérdeztem.-Ti féltek tőlem?!-vigyorodtam el,mire ők csak megrántották a vállukat.-Ez vicces.-mondtam majd léptem egyet Harry felé ő meg úgy hátrált egyet.
-Ne közelíts.-mondta majd leült Liam mellé.
Én ezek után otthagytam őket a nappaliban és bementem a konyhába én is nutellás kenyeret enni.
Pont akkor értem be a konyhába mikor Hanna éppen Louis képébe nyomta a nutellás kenyeret.
-Mondtam én hogy megmeri.-mondta Lau.-Lógsz nekem 10 fonttal.-tartotta a tenyerét.
-Mi folyik iott?!-kérdeztem nevetve mert Louis igen vicces látvány volt egy kenyérrel az arcán.
-Fogadtam Louissal hogy Hanna bele meri e nyomni a nutelláskenyeret a képébe és nyertem.-ecsetelte Laura.
Éppen megkentem magamnak egy kenyeret mikor egy hatalmas sikítás hallattszott a nappaliból.


Kérnék 11 komit:))Kövi csak holnap lesz:)^^Jó olvasást:)

13 megjegyzés:

  1. Amikor a nénivel beszélgetnek.. úristen.xdd Röhögőgörcsöt kaptam, és rendesen sírtam :D Elkenődött a sminkem is :O xdd Az egészet végigröhögtem szinte :'D Hatalmas :) Gratula! :P

    UI: Kövit, gyorsan:D

    VálaszTörlés
  2. Uristen Harrykee fél:D ''a sátáni lánytól''

    VálaszTörlés
  3. Az az öreg nénis rész...jó sokat röhögtem rajta :DD

    VálaszTörlés
  4. 'Indulj asszony' XD kedvenc részemxdddddd én tudom mi van a kövi részben.:$$

    VálaszTörlés
  5. Én akkor sírtam amikor Niall-t beleültette a kocsiba meg elintézte Harryéket..nem hiszem el .xDDDDD

    VálaszTörlés
  6. -Asszony otthon verjem el ezeket a mocskos kölyköket vagy még itt mindenki elött?!-emelte fel a hangját Zayn.
    -Még itt is akár.-vigyorogtam.Ezek után elindultunk a kocsihoz majd hazafurikáztunk.
    -Befelé a házba és ki ne merjetek jönni.-adtam ki a parancsot mire Liam,Niall és Harry alásan berohantak a szállásra.


    Imádom!!!! Isteni vagy... SZUPER...:))

    VálaszTörlés
  7. Ez a fejezet tetszett eddig a legjobban... Amikor elkezdtek beszélni az öreg nénivel azon besírtam XD

    VálaszTörlés
  8. Hát ez a Lizzie..Ez nagyon jó lett!!

    VálaszTörlés
  9. legjobb rész mikor a nénivel dumálnak.XDDD:DD köviit.:DD

    VálaszTörlés
  10. Jól megy a házasságukXD
    Sírtam :))
    Várom a kövit!!

    VálaszTörlés