Little Horan 2 Harmincnyolcadik fejezet.


38.fejezet.




"Éppen megkentem magamnak egy kenyeret mikor egy hatalmas sikítás hallattszott a nappaliból."


Odarohantam hogy mi van már megint.Mikor odaértem leesett az állam.A nutellás kenyeret véletlenül a mellettem álló Niall pólójára eljettem.
-Jajj bocsáss meg.-mondtam majd néztem tovább a történteket.Harry éppen kihajolt az ablakon éppen hogy a lábfeje látszott ki.Laura szájhára tett kézzel nagyokat lélegzett Zayn meg Harry lábát fogta le ne essen.
-Bolondok vagytok?-kérdezte Hanna rémülten.-És ha kizakózik ez a hülye?-ment oda és fogta meg Zayn derekát.
-Húzzatok.-kiáltotta Harry.-Mondom húzzatok ne toljatok ti marhák ,még kiesem.
Mikor felhúzták Harryt egy kismacskát tartott a kezében.
-És ha kiestél volna?-szaladt oda Laura és ölelte meg szerelmét.
-Akkor kiesek.De a macskákért mindent.Szegény kiscica biztos felmászott ide a ház tetőre és nem tudott kijönni,nem bírtam volna ott hagyni.
-De ha kiesel mi lett volna velem?!-nyálaskodott Laura.
-Hát őő egyedül örgegszel meg 90 macskával.-mondta Harry bólogatva.
-Kössz én is szeretlek.-mondta Laura m,ajd durcásan leült a kanapéra.
-Jaj ne harizz hát tudod hogy imádlak..-mondta Harry majd odament Lau mellé és megcsókolta.
-Mindjárt lesz itt mozi.-jött mellém Niall.-Am köszi a nutellás kenyeret.-nyalogatta a pólóját.
-Igazán nincs mit.-mondtam majd bementem a szobába laptopozni.
Fél órán át kerestem valami elfogadható programot a neten de nem találtam semmit.Hiretelen Hanna és Laura berontott a szobámba.
-Lizzie gyere gyorsan Liam és Niall eltűnt.-mondták idegsen és az aggodalom hallatszott a hangjukban.
-Micsoda?!Eltűntek?Mégis hogy?Nem lehet hogy csak beszorultak a mosdóba?-kérdeztem nevetve.
-Ne viccelődj!-szídott le Hanna.-Most tényleg nem poénkodunk tényleg eltűntek.


*Niall szemszöge*


Harry és Laura gyönyörű pillanata után Liammel úgy döntöttünk kimegyünk sétálni kicsit.
Kiléptünk az utcára ahol egy csapat lánnyal találtuk szembe magunkat.Jóságos megmentő Jézus.
-Fuss ha kedves az életed.-kiáltotta Liam majd futásnak eredt.Én is észbe kaptam és követni kezdtem.
A sok lány utánunk szaladt volt köztünk olyan jó 5 méter de az is kevés volt.
Liammel nem tudom hogy de egy erdőben kötöttünk ki.Egy nagy szikla mögött telepedtünk le.
-És most?-kérdeztem.
-Hát szerintem maradj csöndbe.Ide nem hiszem hogy követnek minket.-mondta nyugodtan.
-És ha megtámad egy grizli?-paráztam.
-Akkor komoly párbajt vívsz majd vele és végső esetben kiheréled.-válaszolt Liam lihegve.
-Várjunk csak és ha lány macika lesz akkor hogy herélem ki?!-folytattam a társalgásunk.
-Akkor tudod mit végső esetben futsz!-nézett rám Liam,erre már nem szóltam semmit inkább én is leültem a szikla mögé.
Körülnéztem magunk körül,mindenhol fa fa fa és fa ja és fa.
-Építsünk bunkert és ezentúl ide menekülünk a lányok elől.-tettem közzé ötletemet.
-Te magad mondtad hogy mivan ha megesz egy grizli?!-kérdezte Liam vigyorogva.
-Ahh maximum párosodó elefántokat látsz.-mondtam nyugodtan.
-Párosodó elefántokat?!-kérdezett vissza.
-Most miért?!?Manapság bármi megtörténhet.-válaszoltam nyugodtan.
-Hát ha elefántokat nem is de vaddisznót azt láthatsz meg rókát esetleg őzet de elefántot tuti nem.-oktatott ki.
-Ott a vacsi.-ugrottam fel egy madárra mutatva.
-Te hülye vagy?!Bogaraklat fogunk enni ha nem jutunk ki innen azokban sok a fehérje.-mondta a nagy okos.
-De én éhes vagyok,és most madárpörköltzet fogok enni.-indultam meg a madár felé futva de az eltröppent.
-Na gratulálok.Most már tuti nem eszel madárpörköltet de viszont nézd a jó oldalát.A bogorak még mindig itt vannak.-okoskodott bucimaci.
Leültem újra a földre Liam mellé és gondolkodni kezdtem.
-Nálam van telefon.-ugrott be.
-És?-kérdezte.
-Hát fel tudjuk hívni őket hogy hol vagyunk és majd értünk jönnek,ez eddig nem jutott eszedbe mi okoska?-vágtam fel.
-De okoska képzeld itt nincs térerő.-vágott vissza.
-Basszus.-mondtam mire ő felnevetett.
-okoska.-mondta majd felállt és elindult arról amerről jöttünk.
-Most hova mész.-szaladtam utána.
-Hát tudod nem itt akarok megöregedni.-közölte majd újra elindult,én meg követtem.
**********************************************************************************
-Szerintem körbe,körbe megyünk.-mondtam feltevésem mire Liam felém nézett.
-Igazad lehet.De ez nem igaz már vagy 2 órája itt bojongunk körbe körbe és semmi.
-Te honnan tzudod mennyi az idő?!-kérdeztem furán nézve rá.
-Szerinted?!Nálam van a karórám.-válaszolt ingerülten.
-Ohh,te hallod mi lenne ha a szél irányába mennénk?!-kérdeztem.-Vagy kövessük a mohákat.
-Mohákat?!-kérdezte furán bámulva egy fát.
-Haver te voltál cserkész nem?!Neked kéne tudnod tájékozódni az erdőben.-vágtam hozzá.
-Hát csezd meg Niall mikor volt már az?!Amúgy meg akkor kövessük a szél irányát mint a mohákat mivel az egész erdő tiszta moha.
-Nem cseszem meg.-mondtam durcás hangon majd megindultam jobbra Liam meg követett.
-Hallod Niall állj meg.-fogta meg a vállam Liam.
-Mi az?!-kérdeztem.
-Nézd.-mutatott a bokor felé ahol egy őz szült éppen.-Nem segítünk neki?!-kérdezte Liam mire nagyot néztem.
-Te teljesen bolond vagy!-mondtam neki mire rám nézett.-Te azt akarod hogy kihúzzam azt a valamit abból a nagy állatból?
-Hát gyere.-kezdett el az őz felé húzni.-Segítsünk neki.
-Bolond vagy te!-mondtam neki majd megmegragadtam egy fát és jó erősen szorítottam.
-Gyere már,nem halsz bele.
-Tudod nem szeretek jelen lenni semmiféle szüléseknél.Akkor sem voltam ott mikor a hugom született most sem fogok itt lenni mikor egy állat ellik.
-Ohh már nem is kell.-mondta Liam nyugodtan.-Sikerült neki egyedül.-mutatott az állatka felé.
-Ez mi?-néztem arra a parányi valamire a nagyobb méretű őz mellett.
-Ez egy őz gida te tudatlan.-mondta Liam.
-Menjünk innen szerintem mielött jön az őz papa.-mondtam majd arrébb ráncigáltam Liamet.-Nem kell nekem hogy felökleljen egy szarvas.
-Ahj menjünk vissza.-mondta Liam majd megindult a szülés színtere felé de az őz és a gidája már nem volt ott.-óóó lett csalódott a hangja.-Elszaladtak.
-Hála a jó égnek.-közöltem.-Na jussunk ki innen.-majd megindultam előre.
Már vagy újjabb két óűrája bojongtunk az erdőben mikor meghallottam kocsik zaját.
-Gyere ott hallok valamit.-ráncigáltam Liamet a zaj felé.
Egy autópályára értünk ki ahol száguldottak az autók.
-Stoppoljunk.-ötletelt Liam.-Hátha felvesz valaki.
-Jó ötlet.
Kiálltunk az út szélére és kitettük a lájk jelet.
-Havver én is lájkollak.-suhant el mellettünk egy nyitott tetejű Ferrari.
-Kabbe.-mondtam hangosan. 
-Hogy beszélsz?!-szídott meg Liam.-Nem vagy te ősember hogy ilyen civilizálatlanul beszélj.-vágott hátba.
-Bocs.-nyögtem.-Éhes vagyok és ezért nincs jó kedvem.-mondtam morcosan.
Ekkor leparkolt egy kocsi elöttünk és mutatta a benne ülő ember hogy szálljunk be.Mind a ketten hátra ültünk ahol egy lány ült.
-Jézusom apu mondtam én hogy ők azok.-vigyorgott a lány.
-Köszönjük hogy felvettek minket.-mondta Liam mosolyogva.
-Hova vihetünk?!-kérdezte az úr.-Amúgy meg a lányomnak köszönjétek ő hisztizte ki hogy megálljak mert a férjei vannak itt.-erre a lány elpirult.
-Köszönjük őő mi is a neved?!-kérdeztem.-Ja és amúgy Londonban az x-factor stúdiójába ha kérhetnénk.-mondtam mire a férfi csak bólintott majd elindult.
-Greta Johnson de szólítsatok csak Gretinek.-mosolygott majd megrázta a kezünk.
-Én..-kezdtem volna de a lány közbe vágott.
-Te Niall James Horan vagy aki 1993 szeptember 13.-án született Írországban Mullingarban.-mosolygott kedvesen.
-Akkor nem mutatkozom be.-mondtam nyugodtan.
-Te pedig.-itt Liamre nézett.-Liam James Payne vagy aki ugyancsak 1993-ban született augusztus 29.én Wolwerhamptonban.
-Oké én sem mutatkozom be akkor.-mondta Liam döbbenten majd hátra dőlt az ülésen.
-Beszélgetünk?!-kérdezte Greti.
-Felőlem.-mondtuk Liammel egyszerre.
-Oké akkor én kérdezek ti válaszoltok.-mondta a lányka majd rám nézett.-Niall neked van barátnőd?
-Van.-mondtam büszkén.-Hanna a neve.
-És neked?-itt Liamre nézett.
-Nekem is van.-vigyorgott Liam majd pontosított.-Pontosabban Niall huga lenne az Lizzie.
-Jujj tényleg?-kérdezte a lány majd keresgélni kezdett a táskájában.-Aláírnátok ezt nekem?-mutatott fel egy A4-es papír lapot.
-Persze.-mondta Liam majd írni kezdett utána nekem nyújtotta a lapot amit én is dedikáltam majd odaadtam a lánynak
-Köszönöm szépen.-mondta majd vigyorgottt még.-És a többieknek van valakijük?-kérdezett újra.
-Hát Harrynek van Laura,Louisnak ott van Zoey akinek pedálozik és Zaynnek meg a tükörképe.-ecseteltem.
-Azjó.-mondta a lány.
-Tényleg neked ki a kedvenced a bandából?-vigyorogtam rá mire a lány elpirult.
-Nekem,nekem..-dadogott.-Nekem pontosan te Niall és Louis de mindegyikötöket szeretlekl de de ne sértődj meg.-nézett Liamre a végén.
-Nem vagyok az a sértődős típus.-mondta majd bámulta tovább a tájat.
-Meg is jöttünk.-mondta a férfi.
-Ohh ez gyors volt.-mondtam.-Köszönjük szépen mégegyszer.-majd kiszálltunk a kocsiból és elindultunk a szállás felé.


15 komit szeretnék:)És mondjuk írjátok le hogy mi tetszett a részben:)És mostanában nagyon sok szép és jó visszajelzést kaptam:)Ezt nagyon köszönöm<3

14 megjegyzés:

  1. Oh ez szuper feji <3 Imádom ! Niall és Liamos rész*.* majd leestem annyit röhögtem ;)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszett ez a feji is főleg hogy ez a két szerencsétlen egy erdő közepére menekült ..jah és amikor elefántokról beszélt Niall azt hittem meghalok a röhögéstől..xDDD

    VálaszTörlés
  3. Siess. XxD ez az erdős rész nagyon jó volt. "én is én is lájkollak." ez nagy volt. imádtam. tök jó lett.

    VálaszTörlés
  4. 'én is lájkollak'. XDDD:DD meg az őz szülése is jó volt.XD:D kövit.:D

    VálaszTörlés
  5. mégis h beszél??
    civilizáltan kell beszélni nem mint egy ősember XD
    amúgy minden nagyon tetszett!!
    kövit!!!

    VálaszTörlés
  6. szupii... nagy volt... lájk & őz gida...><"" köviit!!!

    VálaszTörlés
  7. öm nem tudom észre vettétek-e de nincs harminckettedik rész ://

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kimaradt az a szám xd De fejezet nem maradt ki csak akkor véletlenül 32 helyett 33 lett írva.:/ xd

      Törlés
  8. hát akkor nincsen!No problémó!de így is nagyon jó a blogocska:D

    VálaszTörlés
  9. Nekem az egész tetszett de az őzös volt a legjobb!

    VálaszTörlés
  10. oh bocsi akk valamit kihagytam :$

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó rész volt amikor aszülős ment attol kidőltem a röhögéstol

    VálaszTörlés