Little Horan 2 Harminckilencedik fejezet.


39.fejezet.


*Lizzie szemszög.*


Már vagy 4 órája eltűntek ezek a hülyék senki sehol nem találja őket.
Megőrülök.Tiszta ideg vagyok.Hanna szint úgy Laura meg már nem bír velünk.Én ráadásul duplán idegeskedhetek mivel a bátyám és a pasim tűnt el.
Ekkor hirtelen nyílt az ajtó és belépett rajta a két  idióta.
-Hol voltatok?-ugrottunk fel egyszerre Hannával.
-Jaj csak nem hiányoztunk?-kérdezte Niall.
-Halálra idegesítettek engem a hülye aggódalmaskodásukkal vagy már 3 órája itt idegelnek engem.-panaszkodott Lau.
-Ohh téged csak enyni trauma ért?!-kérdezte Niall.-Én végignéztem ahogy egy őz megszüli a kölykét.-mondta mire furán néztünk rá.
-Hol voltatok?-kérdezte Hanna.
Liamék elmeséltek mindent.Nagyon röhögtem főleg a őzes részen.
-De ugye tudjátok hogyha máskor tesztek egy kis kitérőt túrázni akkor szóljatok hogy ne aggódjunk.-mondtam nekik.
-Chh..kössz.-mondta Liam mire én oadmentem hozzá és megöleltem.
-Óóó hát tudtam én hogy szeretsz te engem.-vigyorgott.
-Biztos vagy te ebben?-vigyorogtam rá gonoszul.
-Szóval nem?!
-Nem... - mondtam komolyan.-Mondanám ha hazudni akarnék-vigyorogtam majd megcsókoltam Liamet.
-Olyan gonosz vagy - mondta Liam.
-El kell fogadnod - mondtam, de közben még mindig Liamet öleltem.
-Ennyi szerelmes jelenet nincs egy szappanoperában mint itt- mondta unottan Zayn.
-Nyugi Zayn, majd te is találsz magadnak valakit - mondtam, de láttam, hogy Zayn el van foglalva azzal hogy magát csodálja egy tükörben. - De látom már meg is találtad.
-Ajj, Eliza menjetek szobára... Ja már megvolt - gúnyolódott Niall.
-Ne nevezz Elizának.-villantottam rá a tekintetemet.-Tudod hogy utálom!
-Jólvan Eliza.-vigyorgott.-Kis Elizácska.
-Ohh hogy mennél a tudod hova.-nyújtottam rá a nyelvemet.
-Hova Elizácska?-hergelt tovább.
-Ne idegelj!-mondtam már hiába mert tudja h utálom ha Elizának szólítanak és ő mégis megőrít ezzel.
-Bocsáss meg Elizácska.-húzta tovább a cérnát mire én hirtelen felugrottam és megindultam volna felé ha Liam nem tart vissza.
-Nyugi Lizzie nyugalom.-nyugtatgatott.-Nyugi.-ültetett le a kanapéra.
-De nem nyugszom meg,tudja hogy utálom azt a nevet mégis úgy szólít.-panaszkodtam Liam szemébe nézve.
-De Lizzie.. Nekem nagyon is tetszik az a név, hogy Eliza, és én erőszeretettel azt akarom hogy a kislányunk neve is Eliza legyen- mosolygott Liam.
-Kislányunk?! Nem vagyok terhes tudtommal.Bár... 
-Mi?! Terhes vagy?! Liam most elintézlek de úgy, hogy megbánod hogy megszülettél - állt fel Niall és elkezdett közeledni Liam felé.
-Nyugi már haver! Nem terhes... - nyugtatta őt Liam.
-Ne is legyen az.-mondta Niall felháborodva.-Mert ott lesz vége az életednek.
-Nyugalom,nem terveztem gyereket.-mondta Liam nyugodtan.
-Szerencséd de ha mégis lesz tudod hogy kinyírlak.-fenyegette Niall Liamet.Én csak hallgattam a társalgást.
-Tudom,tudom.-mondta Liam.
-De ha mégis terhes lesz akkor csak talán úszhatod meg a dolgot talán talán talán de akkor is csak a kölyök miatt.Érted Liam Payne? TALÁN!-hangsúlyozta ki azt a sok talánt.
-Ki terhes?-vágott bele Niall kis monológjába Louis aki éppen begurult a szobába.
-Lizzie.-mondta unottan Lau majd leesett neki hogy mit mondott.-Terhes vagy?-nézett rám.Kezdődik előlről.
-Akkor most mi van?!-kérdezte Niall szemét forgatva.-Mégis terhes vagy?-kérdezte.
-Persze!-vágtam rá.-És hatos ikreket várok,3 lány és 3 fiú lesz.Már a nevük is megvan,ugye Liam?-néztem rá aki felhúzta a szemöldökét és furán nézett rám majd Niallre.
-Ja igen.-kapott észbe Liam.-Persze hogy hatosikrek lesznek.
-Halott vagy ember.-ugrott fel Niall és indult meg Liam felé.
-Nanana nyugi.-van álltam Liam elé,ezzel elállva Niall útját.-Senki nem terhes nyugodj meg.Vagyis azt nem tudom hogy esetleg Hanna vagy Laura az e..-itt a említettek rám néztek.-De azt tudom hogy én nem vagyok az.!
-Én nem vagyok terhes.-mondta Hanna majd elvonult sértődötten a szobába.
-Én se.-mondta Laura de ő itt maradt.
- Egyszer majd az leszel - vigyorgott Harry.
- Mint te is drágám - nézett rám Liam.
- Persze csak az én engedélyemmel, max 10 év múlva - nézett rám szúrós szemekkel Niall.
- Na persze - mondtam.
- Esetleg nem akarod megszabályozni, hogy mikor jöhet meg neki a havi? - kérdezte vigyorogva Laura.
- Bocsánat, hogy aggódom a húgomért - mondta szemtelenül Niall.
- Na jó ne veszekedjetek már - mondta Liam. 
- Én ugyan nem veszekedem senkivel sem. De komolyan, ha teherbe mered ejteni a húgom ennyi idősen, kiheréllek Liam James Payne - nézett Niall szúrós szemekkel Liamre, majd bement Hannához.
- Csak érteném, hogy Niall miért nem hagy engem már békén... 15 éves vagyok az ég szerelmére, nem vagyok már kislány akire vigyázni kell - durcáztam.
- Csak nem akarja, hogy az egyetlen hugicájának baja legyen - mondta Zayn.
- Remek.-mondtam.-De akkor is.!Ahj már nem vagyok kislány.
- Hát persze hogy nem vagy az.-mondta Liam.-Hmm..nem akarsz eljönni velem ebédelni?!-kérdezte.
- Ebédelni?!Tudod te hány óra van?!Délután fél 4.!-
- Na és attól még eljöhetsz velem akkor uzsonnázni.
- Nem vagyok éhes..-mondtam.
- Hmm akkor ez kilőve..akkor gyere el velem az állatkertbe.-ajánlotta.
-Oké menjünk.-mondtam de fejembe kúszott egy gonosz gondolat.-Biztos vagy benne,hogy állatkertbe menjünk?És ha véletlenül ott felejtelek a majmok között hogy jössz haza?
-Te miylen kis..izé vagy.-mondta.-Jó akkor nem megyünk állat kertbe nehogy bennt tartsanak.-durcizott.
-Jaj tudod hogy nem úgy gondoltam.-tettem tenyerem a karjára.-Ne haragudj már.-pusziltam meg az arcát.-Dehát olyan szerencsétlenek vagytok mint a majmok.
-Köszi ez hízelgő!-durcizott még mindig.
-Ahj már ne duzzogj inkább menjünk állatkertbe.Ki akar jönni?-néztem körbe a nappalin.
-Én kihagyom.-mondta Louis.-Még igazad lesz és bennt tartanak.
-Szint úgy.-mondta Harry.-Még beleköltözik valami madár a hajamba.
-Lau?-kérdeztem.
-Én maradok Harryvel.-mondta majd megfogta a kezét.
-Oké,Zayn?
-Én sem jövök.Egyet értek Louissal.
-Rendben akkor ketten megyünk Niallékat meg sem kérdezem.-mondtam.-Még hisztizne a drágalátos testvérkém.
-Oké sziasztok.-mondta Laura.
-Látom nagyon meg akarsz szabadulni tőlünk.-tett megjegyzést Liam.
-Hát ti mondtátok hogy mentek.-védekezett Laura.
-Aztán védekezni.-vigyorgott Liam Harryre és Laurára majd elhagytuk a szállást.
Beültünk a kocsiba és Liam elvezetett az állatkertig,ott megvette a jegyeket és már indultunk is megnézni a különlegesebbnél különlegesebb állat fajokat.
-Nézd már milyen aranyos.-ment oda Liam a hiénákhoz.-Hasonlít rád.-vigyorgott.
-Chh .-mondtam.-Kössz.Ez jól esett.
-Chh ne chh-zél te azt mondtad hogy a majmokra hasonlítok.
-Nem én nem mondtam hogy hasonlítasz a majmokra,én csak azt mondtam hogy sokszor úgy viselkedsz mint egy majom.-pontosítottam.
-Chh..-mondta.-Akkor járjál egy majommal úgy is szereted őket.-mondta majd indult volna a kijárat felé demegfogtam az ingjét.
-Most mi bajod van?Te hasonlítgatsz a hiénákhoz.
-Áhh semmi nincs semmi bajom.Csak én úgy viselkedem mint egy majom.
-Nem akarok veszekedni veled.Tudod mit bocsánat nem akartalak megbántani én csak viccből majmoztam.-kértem tőle bocsánatot majd bevetettem a boci szemeket.
-Ez annyira igazságtalan.-mondta majd karbafonta a kezét.
-Mégis mi?-néztem rá .
-Hogy én nem tudok rád haragudni bármennyire is megbántasz.-mondta majd magához ölelt.
-Hmm..az jó.-mondtam majd vissza öleltem.-Menjünk nézzük meg a fókákat.-mondtam mire ő elengedett és a kezemet fogta tovább és készségesen elindult a fókák felé.
Mikor megláttam a fókákat rögtön Louis arca ugrott be.Pont olyanok azok a fókák mint ő maga.
-Ez a fóka olyan mint Louis.-állapítottam meg hangosan is.
-Igazad van.-kuncogott fel Liam majd rám vigyorgott.
Végigmentünk az egész állatkerten.Csomó állatot láttam mondjuk a felét ismertem a másik felét meg már ismerem.
Kifelé mentünk az állatkertből mikor elsétáltunk egy kislány mellett aki keservesen sírt.Megtorpantam.Körülnéztem,nem volt senki a közelében.
-Liam várj.-mondtam neki.-Szegényt vígasztaljuk meg avgy nemtudom.-mondtam majd legugoltam a kislányhoz.
-Hagyjad biztos itt vannak a szülei.-mondta majd tovább ment de mikor látta hogy nem követem visszajött és mellém állt.
-Mi a neved?-adtam a kezébe egy zsepit amit ő megszeppenve elvett és megtörölte a szemét és kifújta az orrát.
-Emma.-szipogott.
-Szép neved van és hol vannak a szüleid?-kérdeztem.
-Nincsenek..-sírt tovább itt elnéztem Liamre.
-hogy hogy nincsenek?-gugolt le Liam is.-Mindnkinek vannak szülei.
-De én árvaházban lakom.-sírt tovább.
-Ohh szegényke,és hol van a többi árva vagy hogy kerülsz ide?-kérdeztem.
-Hát itt hagytak..elvesztem a tömegben és nem találtam meg őket.-szipogott tovább.
-Gyere.-emeltem fel.
-El akarod hozni?!-nézett rám Liam döbbenten.
-Nem hagyhatjuk itt.-néztem rá csúnyán.
-Jól van na.-mondta Liam majd nem szólt többet.
Elmentünk a kocsihoz majd beültünk hátul bekötöttem a kislányt és mellé ültem.
Hazafelé úton beszélgettem vele.
-Hány éves vagy?-kérdeztem mire ő az ujjain mutatott egy 4-est.-Szóval 4.
-És te?-kérdezte mire én elmosolyodtam.
-Én 15 éves vagyok.
-És ő?-mutatott Liamre.
-Ő 19.-válaszoltam.
-És ti nektek van gyereketek?-kérdezte aranyosan.
-Még az kéne.-morogta Liam.
-Akkor nincs?-kérdezte.
-Nincs hát.-mondta Liam.-És nem is kell.
-Hova visztek?-kérdezte Emma.
-Hát elviszünk magunkhoz.-mosolyogtam rá.
-És ott csak ti lesztek?
-Nem ott lesz még a bátyám is meg még sok ember.-válaszoltam.
-Van bátyád?-csodálkozott.
-Igen van.-mosolyogtam rá.
Ekkor Liam leparkolt a stúdió parkolójában és bementünk a kislánnyal a kezemben.
Mikor beléptünk midenki nagyot nézett.
-Rosszul látok?-kérdezte Niall.
-Mert?-kérdezte Louis amjd felénk fordult.-Te magasságos Istenem ki ez a kislány csak nem?
-Louis istenem ne gondolj már baromságokra.-mondtam majd elmeséltem a történteket a többieknek akik végig mosolyogtak.
-Dehát nem aranyos?-kérdeztem megsimogatva a fejét.
-Marhára.-motyogta Liam.
-Te nem kedvelsz engem.-mutatott Liamre Emma.
-Hoppá.-mondta Laura.-Liam ez a kislány észreveszi a dolgokat.
-Emma vagyok.-mondta szégyenlősen majd folytatta.-Jó itt veletek mindenki kedves csak ő nem .-mutatott Liamre.
-Nem iylen csak most nem tudom mi a baja.-mondtam majd eszembe ötlött valami.-Nem avgy szomjas vagy éhes?-kérdeztem Emmától.
Emmának kis szőkésbarna hullámos haja volt és barna szeme.Arca kedves volt és mosolygott ha az ember rá nézett jó kedve lett.
-De .-válaszolt félénken.
-Mit kérsz enni.?-fogtam meg a pici kezé és húztam a konyha felé.
-Ami van.-válaszolt.
-Szereted a nutellás kenyeret?-kérdeztem ő meg nagyban bólogatni kezdett.
Csináltam neki egyet majd adtam hozzá neki tejet és leültettem az asztalhoz.Éppen indultam volna ki a nappaliba mikor meghallottam egy beszélgetést.
-Most nézd meg..-hallottam Liam hangját.-Ez a kislány mit tesz vele.Már azt se tudja mi a neve teljesen megváltoztatja őt ez a kislány.
-Jó anyja lenne.-jegyezte meg Laura.-Most nem azért Liam de nem kéne ennyire keresztülnézned ezen a kislányon tényleg nagyon aranyos és a nézd már meg nem kell neki gyerek.Minek?!Mit csinálna vele?
-Hát azt amit ezzel.-mondta Louis.-Most halál komolyan szerintem marha jól áll neki ez a kislány.
-Nagyon aranyos vele.-mondta Hanna is.-Tartsátok meg vagyis fogadjátok örökbe.-mondta Hanna.
-Szó sem lehet róla.-mondta Liam.-Nekem nem kell ez a kölök.
innen már nem is hallgatóztam tovább inkább leültem Emma mellé.
-Hogy becéznek?-kérdeztem tőle.
-Emi.-mondta két falat között.
-Akkor szólítsalak Eminek?-kérdeztem,mire ő csak bólogatni kezdett.-Rendben emi.
Miután befejezte a evést elküldtem Liamet a Tescoba valami ruháért neki aki egyáltalán nem szívesen ment még valami olyat
is mormogott hogy még ő is fizesse az én hülyeségem,na mind1 túlélem.
Mikor visszaért a kezembe nyomta a dolkogat amiket vett neki én meg segítettem megfürödni Eminek.
-Hol fog aludni?-kérdezte Hanna.
-Majd az én ágyamban és majd én Liammel alszom.-közöltem mire Liam rám nézett.-Én is elmegyek zuhanyozni..addig valaki vigyázna rá?-kérdeztem.
-Én nem.-mondta mindenki egyszerre.
-Oké,Liam te vigyázol Emire.Bennt van a szobánkban játszik valamivel menj és figyelj rá.
-Nem.-mondta majd karbafonta a kezét.-Nem fogok vigyázni az utcagyerekedre.
-Kérlek.-kérleltem.-Csak most az egyszer.
-Egyszer.-mondta majd bevonult a szobába,én meg a fürdőbe.
Miután megfürödtem visszamentem a szobába ahol érdekes látvány tárult a szemem elé.


Igaz nem kaptam meg a 15 komit az előző fejire de mert olyan édesek avgytok felraktam a 39.et^^<3 Ja lés most esetleg nem kaphatnám meg azt a 15.-öt?:D

18 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.Kíváncsi vagyok,hogy Liam összebarátkozik-e a kislánnyal :DD

    VálaszTörlés
  2. irtóó joohh:Djajj de aranyosan bánik emivel alizzie:Dd liam mitőől féll??:DD köövitt:DD minél gyorsabbann:Dd most vagy jól játszanak vagy pont amásik véglet:D remélem az előő anyerőő:D

    VálaszTörlés
  3. amúgy jó lett.. csak nekem kicsit furcsa lenne hogyha örökbefogadnák.. :/ , én Liam helyébe visszavinném..

    VálaszTörlés
  4. jaj. siess. nagyon várom a következő részt. :)

    VálaszTörlés
  5. De jóó, siesss a kövivel! Nagyon várom!:)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett!!
    Kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Elég váratlan fordulat volt de tetszett!!
    Várom a kövit!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik:D
    Hozd hamar a kovit!:) <3

    VálaszTörlés
  8. k+++a jo lett :D
    nagyon kivancsi vagyok a kövire!
    remelem Liam összebaratkozik Emi-vel *-*
    de most komolyan Liam aki 19 eves feltekeny egy 4 eves kislanyra :P :) ez olyan cuki ^^

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó.*-* Remélem Liam összebarátkozik a kislánnyal :) Kövit!

    VálaszTörlés
  10. Szuper... szegény kislány....:(( de rem. örökbe fogadják... olyan édii lenne ez Liam-től ... *-* (Ł) köviit!!! :DD

    VálaszTörlés
  11. Tök jo lett! siess a kövivel!! :)

    VálaszTörlés
  12. nagyon tetszik jó lett ez a rész is.!Kövi mikor lesz?????????:D

    VálaszTörlés
  13. Ááá ez nagyon jó lett.:) Gyorsan kérjük a kövit, én már tűkön ülök!!:DD

    VálaszTörlés
  14. áá mikor lesz kövi?? belehalok az izgalomba !! nagyon jó lett és szeretem h Niall ilyen jó testvér :)) nagyon aranyos a kislány is de remélem azért nem fogadják örökbe...

    VálaszTörlés
  15. Nekem is nagyon tetszett.Kiváncsi vagyok h mi az a látvány:)))

    VálaszTörlés
  16. Nekem nagyon-nagyon tetszett.Gyorsan kérjük a kövit :)))

    VálaszTörlés