Little Horan 2 Negyvenötödik fejezet.


45.fejezet.


"Ez hogy a manóba kerül ide?!"


Kiugrottam az ágyból.Liam már nem volt mellettem.A lehető leggyorsabban felöltöztem és rendbe hoztam magam.Ez mindössze 3 percembe tellett.
Majd kinyitottam az ajtót és kiléptem rajta.
-Igen anyu?-kérdeztem mire ő szikrázó tekintettel felém fordult.
-Mi ez?-tartott fel egy újságot amin történetesen én és Liam voltunk még anno a múltkori jacuzzis esettel.
-Egy újság anyu.-válaszoltam.
-Ne szenvtelenkedjél kislányom mert még megjárod.-mondta szigorúan.
-De anyu ez neked miért fáj?-néztem rá.
-Mert ezt nem tűröm el.Komolyan egy jacuzziban nyíltan szeretkeztetek?-nézett rám.
-Dehogyis,anyu miket beszélsz.Nem történt semmi iylen.-védekeztem.
-Tényleg nem.-állt mellém Liam.-Semmi intím dolog nem történt legalábbis ott.
-Aha..tudjátok ez egy kicsit félreérthető kép.-magyarázta.-De várjunk csak legalábbis ott?Vagyis máshol igen?-döbbent le teljesen.-Ti már?
-Jézusom..hogy gondoltátok ezt?És?Hogy?Vagy mikor?Védekeztetek?
-Nem.-válaszoltam.
-Micsoda?-ijedezett anyu.-És ha terhes leszel ?!.Jézusom most azonnal elmegyünk egy nőgyógyászhoz.-fogta meg a karom és kezdett el kifelé húzni.
-De anyu,nem vagyok terhes nyugodj meg.-próbáltam kifeszegetni a kezemet az övéből de nem engedte.-Anyu engedj el,nem kell nekem semmiféle orvos.
-Akkor is elmegyünk..nem akarok nagymama lenni amúgy meg Niall te ezt hogy hagyhattad?-nézett összehúzott szemöldökkel bátyámra.
-Tudod anyu nem szoktam Lizzievel éjszakázni.Amúgy meg nem vagyok az apja hogy egész nap szemmel tartsam vagyis tudtommal nem.-magyarázott.
-Na de fiatal ember hogy beszélsz te anyáddal?-szídta anyu.-De tudod mit felnött vagy már oké..de a hugod nem az és figyelhettél volna rá jobban,és te mostz szépen velem jössz az orvoshoz.
-Oké..de akkor valaki had jöjjön velem,rajtad kívül..tök mind1 ki csak valaki normális.-mondtam majd körbenéztem a szobába.
-Én szívesen elkísérlek.-mondta Zyta.
-Oké akkor Lizzie és Zyta jönnek gyerünk.-mutatott anyu az ajtó felé.
Lennt anyu betessékelt minket a kocsiba és elindultunk a nőgyógyászhoz,aminek ugyan semmi értelme nincsen dehát ha egyszer anyura rájött a kocsikázás.
Bementünk a korházba ott egyenesen a recepcióhoz.
-Jónapot.-köszönt anyu.-Mi a nőgyógyászatra jöttünk.-mondta kedvesen mosolyogva.
-Őő rendben akkor kérem menjenek és várakozzanak a rendelő elött a 2. emeleten.Majd behívják a pácienst.Ki is lesz az?-nézett végig hármunkon,mire én nagy levegőt vettem majd megszólaltam.
-Én.-mondtam unottan.
-Rendben a nevedet kérlek.-mondta a rewcepciós csaj.
-Lizzie.-mondtam röviden és tömören.
-Lizzie .-szólt rám anyu.-Elizabeth Horan.-mondta helyettem anyu.
-Dehát a nevemet kérte én meg válaszoltam.
-De gondolom nem a becenevedet szerette volna tudni.-mondta Zyta.
-Mind1 na menjünk.-mondta anyu majd a lifthez mentünk.Ott fel a 2.ra.
Leültünk és ott várakoztunk míg nem szólítottak.
-Elizabeth Horan.-mondták be a nevemet.
-Bemenjek veled?-kérdezte anyu.
-Nem kell.-válaszoltam majd bementem az orvoshoz.
-Szia.-köszönt nekem.-Milyen kis fiatal vagy hány éves vagy?És mi a probléma?-kérdezte az orvos.
-Jónapot.-válaszoltam.-15 éves vagyok és anyukám miatt vagyok itt mert nem hiszi el nekem hogy nem vagyok terhes.
-Hmm..anyukád miből gondolja hogy terhes vagy?Esetleg jelentkeztek egyes tünetek?Mint például a hányinger vagy más?-hümmögött.
-Semmi ilyesmi nem volt.-válaszoltam nyugodtan majd áthelyeztem a testsúlyom jobb lábamra.
-Igen személyes kérdés lesz de egyáltalán a barátoddal ami feltételezem hogy van mivel ok nélkül anyukád nem feltételezne ilyeneket,lefeküdtetek már?-kérdezett tovább.
-Igen nem is egyszer.-válaszoltam simán most mit szégyenlősködjek.
-Akkor értem a problémát.-mondta bólogatva az orvos.-Védekeztetek?
-Nem.
-Akkor könnyen megeshet a dolog.-mondta az orvos.-Nos kérlek feküdj ide és húzd fel a pólódat csinálunk egy ultrahangot.
Megtettem amit kért.Lefeküdtem az asztalra vagy mi az és felhúztam a pólómat.Így igen kényelmetlenül éreztem magamat.
Az orvos rákent valami trutyit majd azzal a valéamivel elkezdett rajta körözni.Mikor bejött a kép kicsit megijedtem hogy mivan ha mégis dehát az lehetetlen.
-Én nem látok semmit.-mondta az orvos.-Szerintem kishölgy maga nem terhes.
Adott törlőpapírt amivel letörölhettem azt a trutyit a hasamról amjd behívta anyut majd elmondta neki is hogy nem avgyok terhes aki fellélegzett mikor az orvos elmondta neki.
Ezek után elindultunk és hazamentünk.
Mikor visszaértünk mindenki egyszerre ugrott fel kivéve Louis és Zayn,mivel Zayn szép lassan felemelkedett Louis meg nem tud felállni.
-Na?Hány hetes a magzat?-kérdezte Louis vigyorogva.
-Nulla.-válaszoltam furán nézve Louisra.-Nem vagyok terhes.
-Hála a jó istennek.-jött oda hozzám Liam és ölelt meg.
Ezek után már nyugodt volt mindenki,anyu hazament.
******************************************************************************
Eljött a szombat este.Lement a műsor már csak az eredményhirdetés volt hátra.
-És a mai párbajozók a No Name Team és a Light fog párbajozni.Ráadásul 2 csapat és mind ketten Simon mentoráltai.-mondta be a műsorvezető.
Mi elénekeltük a párbaj dalunkat majd a Light is.Ezek után mi és a Light állt a színpadon és a mentorok döntöttek.
-Én azt mondom hogy a No Name Teamnek kell hazamenni.-mondta ki az ítéletét Louis(Walsch).
-Nehéz döntés főleg hogy mindketten a mentoráltjaim avgytok.-mondta Simon fejét vakarva.
-Simon gondolj ránk.-hallatszott Louiskánk hangja.
-Jólvan Louis.Inkább elöbb a többiek mondják el.
-Rendben én is azt mondom hogy a No Name Teamnek kell hazamenni.-mondta Nicole bólogatva.
-Sajnálom lányok de a mai műsorban a Light sokkal jobban teljesített mint ti így én azt mondom hogy nektek kell hazamennetek.-mondta Cheryl és ekkor dőlt el.Kiestünk.
-Hát akkor lányok én azt mondom hogy a Lightnak kell hazamenni.-mondta Simon amjd a műsorvezető bemondta hogy mi estünk ki és vége lett a műsornak.
A műsor után odamentünk a fiúkhoz miután megölelgettünk minmdenkit.
-Óóó nem kell búsulni.-ölelt magához Liam.-Ti sokkal jobbak voltatok.
-Ja mégis mi estünk ki.-mondta Hanna.
Még ma este összepakoltunk és hazautaztunk Írországba.
Otthon anyu boldogan fogadott mindenkit.
Így ért véget az x-factoros kalandunk.
Talán elmesélhetném még azt is hogy Louis miylen boldog volt egy hónappal az izgalmas x-factor után mikor kiszálhatott a tolószékből..igen elmesélhetném..de az már egy másik történet!




Köszönöm annak aki elolvasta:)Lenne egy kérdésem!A blogarchivumban kattints arra ------>>
hogy KÉRDÉSEM VAN!!!

3 megjegyzés: