Little Horan 2 Harminchatodik fejezet.




36.fejezet.






Eljött az első élő adás napja.A lányokkat szörnyen izgultunk hogy mi lesz.
Liam újra belekezdett a kettes akcióba.Csinált egy szurkolótáblát amire egy hatalmas kettest rajzolt és azt fogja lengetni nekünk mikor mi lépünk színpadra.
Már a stúdióban vagyunk a többi versenyzővel egy szobában.Most fog mindjárt kezdődni a műsor.
Mikor bemondta az ember hogy:3,2,1, és kezdünk mindenki majdnem megőrült az idegességtől.
-Mi lesz ha leblokkolunk a színpad közepén?!-idegeskedett Laura.
-Olyan nem lesz.-vágta rá Hanna magabiztosan.
-Igaza van és ha leblokkolunk,vagy esetleg elájulok?!-paráztam én is.
-Mondom hogy nem lesz semmi baj.-nyugtatott Hanna.-Rendesen felkészültünk ,tudjuk a dalszöveget nem lesz semmi.
Lement az első szám ami a Light volt.Most következik egy egyéni énekesnő Roberta.Nagyon szép hangja volt,esélyesnek tartom.
Mikor Roberta leszerepelt jött egy dagadt szakállas ember hogy menjünk a színpad mögé mert a reklám után mi jövünk.
Odafáradtunk a színpad mögé,egy jó 10 perc múlva megszólalt a jellegzetes x-gfactor zene majd Simon bejelentette hogy mi jövünk majd hirtelen
szétnyílt a háttér és beindult a zene és a fények megvilágítottak minket.A dalt Hanna kezdte majd Lau folytatta,utánuk én jöttem.
-Hajrá csajok.-halattszott a fiúk kiabálása az első sorból.Liam lengette Niallel a kettes táblát mert egyedül nem tudta volna meg akkora volt.
Mikor vége volt a dalnak egymás mellé áltunk a színpadon majd meghajoltunk.A közönség szünet nélkül tapsolt és visongatott.
-Nos lányok.-kezdett bele Nicole.-Gratulálok,nekem nagyon tetszett a produkció.
-Nekem nem annyira.-vágott közbe Louis(Walsch).-Voltak benne hamiskás hangok.-mondta mire a közönség egyszerre kezdett el huhogni hogy nem értenek egyet.
-Louis akkor menj el fülésztre.Öregszel.-vágott neki vissza Simon.-Szerintem a lányok csodálatosak voltak.
-Simonnal és Nicollal kell egyet értenem.-mondta Cheryl.
-Köszönjük.-mondtuk egyszerre.
-Ők voltak a No Name Team.-mondta a műsorvezető mikor leszaladtunk a színpadról.
A többi produkciót nem részletezném.Mind ugyan olyan volt.Énekeltek és énekeltek.
-És most következik a 12 döntős közös produkciója!-kiátotta a műsorvezető a mikrofonba.
Floridától a Whistle-t adtuk elő.Ezt a produkciót is hataklmas tapsvihar kísérte.
Most egy újjabb reklám következett.Reklám után a műsorvezető vagy egy jó 10 percet dumált.Dehát mondjuk ezért fizetik.
Megkérte a zsűrit hogy értékelje egy percben a mai estét majd sorjában felhívta a versenyzőket a színpadra.
-Mindenki remekül szerepoelt ma de csak 11 versenyző juthat tovább.Egy valakitől ma búcsúznunk kell.-mondta a műsorvezető majd belekezdett 
a továbbjutottak sorolásába.-És az első továbbjutó nem más mint a..-húzta az időt.-Light.-mondta ki mire a lányok felsikítottak.
Felsorolta már majdnem az összes versenyzőt.Már csak ketten álltunk a színpadon.Mi és Mia Brown.Párbajoznunk kell.
A párbajt mi kezdtük.Queen-Don't stop me now.Ez a dal címe amit előadunk.
Kiálltunk a színpadra-addig Mia levonúlt-és énekelni kezdtünk.A dal végeztével a közönség tapsolt és a fiúk nagyban vigyorogtak ránk.
Lementünk a színpad mögé majd megvártuk míg Mia is elénekelte a saját produkcióját majd újra felmentünk és Mia mellé álltunk.
-Kezdd te Nicole.-mondta Simon.
-Rendben,nos szerintem a No Name Teamnek kell hazamenni hiszen Mia a saját mentoráltam.
-Akkor én azt mondom hogy Miának kell távozni.-mondta Simon bólogatva.-Ja és nem azért mert a lányok az én mentoráltjaim hanem mert ők a jobban azért.
-Rendben akkor én is azt mondom hogy Miának kell távozni.-mondta Cheryl,Louis maradt aki tuti ellenünk fog szavazni..
-Én azt mondom hogy a No Name Teamnek kell hazamenni.-mondta szigorú tekintettel ránk nézve.Mondtam én hogy ellenünk szavaz.
-A szavazás vége,kettő-kettő......-mondta a műsorvezető.-Így borítékot bontunk.-közvetített.-Annak a nevét fogom mondani akinek vége az x-factor.-mondta nyugodtan majd felbontotta a borítékot.-Akinek vége a show az nem más mint Mia Brown.-mondta ki mire mi megkönnybbültünk.
Mi megöleltük Miát majd kezet fogtunk vele.A műsornak vége volt.Egy kicsit még a színpadon maradtunk majd mentünk a fiúkhoz akik már az előcsarnokban vártak ránk.
-Szép volt lányok.-mondta Louis.
-Köszi.-válaszoltunk egyszerre.
-Menjünk csapjunk egy nagy patit annak örömére hogy továbbjutottatok.!--vigyorgott Niall.
-Lesz ott minden pia,süti,kaja minden ami kell.-mondta Louis.
-Aha sok sikert hozzá de én inkább lefeküdnék aludni.Ja és a piálást meg ezeket hanyagoljátok a MI szállásunkon.-hangsúlyoztam ki a 'mi' szót.
A csajokkal már mentünk is a szállás felé a fiúk meg lemondva a bulizásról jöttek utánunk.
Én ott kiültem az erkélyre az egyik műanyag székre ami igen fura volt mert nem éppen stabil darab volt.
Liam utánam jött és le akart ülni velem szembe de mikor nagy lendülettel leült a székre a szék hirtelen összeesett alatta ő meg a földre belőlem meg kitört a kacagás.
A többiek odajöttem megnézni.
-Mi az?!-gurult hozzánk Louis.-Liam te miért vagy a földön?
-Összees..össze.-próbáltam beszélni de a röhögéstől nem tudtam.-Mondom össze,...
-Ennek meg mi baja?-kérdezte Harry rám mutatva.
-Tetszett neki az esésem.-mondta Liam durcásan.
-Óóó kár hogy lemaradtam.-mondta Louis szomorkásan.-Nem esnél mégegyet?!-csillant fel a szeme.
-Nem.-mondta Liam majd feltápászkodott.-Kíváncsi vagyok hogy akkor is ennyire nevettél volna ha alattad esik össze a szék vagy esetleg én legurulok innen.-nézett rám durcásan Liam majd bevonult.
Kicsit ültem még a friss levegőn majd Liam után mentem.
-Most haragszol?-kérdeztem mikor beértem a szobába.Liam karbafonta a kezét mint egy durcás kisfiú.
-Kinevettél.
-Igen,de akkor haragszol?
-Kinevettél.-felelte.
-Szóval haragszol.-vontam le a következtetést.
-Kinevettél.-hajtogatta.
-Csak ez a szó szerepel a szótáradban?-kérdeztem nevetve.
-Kinevettél.
-Liam..haragszol.?-kérdeztem újra.
-Kinevettél.
-Fúúúú..-mondtam.-Oké,elegem van.
-Kinevettél.
-Jólvan akkor most elmegyek zuhanyozni és ha azok után is ezt hajtogatod én kiugrom.-mutattam az ablakra mire ő vállat rántott majd felhúzta a szemöldökét.
-Kinevettél.
Az ajtót becsapva elhagytam a szobát.Teljesen fel tud húzni ezzel a gyerekes viselkedésével.
Bementem a fürdőbe és egy jó fél óra alatt lezuhanyoztam majd visszamentem a szobába.
-Lehet veled normálisan beszélni?!-kérdeztem még egész nyugodtan.
-Kinevettél.-kezdte volna újra.Oké,akkor nem beszélek vele lekapcsoltam a villanyt és lefeküdtem az ágyamba.
Éreztem hogy Liam odajön és befekszik mellém az ágyba.
-Te nem ugrani készültél?!-kérdezte.
-Ohh de igazad van el is felejtettem.-mondtam majd megpróbáltam felkelni de Liam nem engedett.
-Meg ne próbáld,bolond vagy?-kérdezte felháborodva.
-Hát te aklarod annyira a halálom hogy még figyelmeztettél is hogy ugorjak.-közöltem majd újra megpróbáltam kimászni az ágyból de Liam még mindig nem engedett.
-Nem akarom a halálodat csak mondtam mivel drága egyetlenem te mondtad hogy kiugrasz.-magyarázott.
-Na jól van,hagyjuk.-mondtam majd kényelmesen elhelyezkedtem.
***********************************************************************************
-Keljetek fel keljetek már.-hallottam meg Laura hangját.-Borzalmas dolog történt.
-Mi az mi az?!-ugrott fel Liam.-Robbantanak?Kitört a 3.világháború?Esetleg ellepték a kanalak a szállást?Vagy?Ki ugrott ki 
az ablakból?!Vagy esetleg még szörnyűbb lenne a helyzet?Igen?!Jézusom..csak nem?!-kérdezte Liam döbbenten.-Kiírtották a teknősöket?-tette szívére a kezét.
-Hülye..-mondtam neki.
-Rosszabb..-kezdett bele Laura.


10 komi és holnap kövi?:)Remélem tetszik:)Amint hazaértem már ugrottamis és nekifogtam ennek a fejinek hogy még ma felrakhassam^^Amúgya komik ne csak ebből álljanak h kövi,kövi hanem mondjuk h mi tetszett ebből a fejiből stb.:)))
Lizi:)

12 megjegyzés:

  1. Amikor Liam azt hajtogatta, hogy kinevettél, kinevettél, kinevettél...xdd Az nagyon jó volt :D Meg a végén, amikor Laura felébreszti Lizzie-éket hogy baj van és Liam elkezd kérrdezgetni :D Nagyon tetszik ez a feji (is) :) Hajrá a kövivel :P♥

    VálaszTörlés
  2. istenem,nagyonjóóó:DDD
    'kinevettél'.XDDDDDDDDD:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett a Kinevettéles részen annyit röhögtem hogy a könnyem..:):)Meg a vége hát ez kéész:):DD

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a 'kinevettél'-es érsz tetszett nagyon.Annyit röhögtem rajta... :DD

    VálaszTörlés
  5. Szuper,mint mindig :DD Kövit gyorsan !!! <3

    VálaszTörlés
  6. szuper... kinevettél... IMÁDLAK... annyira jó ez a blog... bár az enyém is ilyen jó lenne...:(( és am : KÖVIIT AKAROK!!!! :DD <3 *-* ^^

    VálaszTörlés
  7. Kinevettél...!!:DD IMÁDOM KEDVENC YEEE!

    VálaszTörlés
  8. A legjobb az v mikor Liam bevágta a durcás kisfiút.,,kinevettél''
    :D
    Nagyon érdekel mi az a rossz dolog.Ellepték a kanlak a szállást?XD
    Várom a kövit!!!

    VálaszTörlés
  9. Mi lesz az mi lesz az

    VálaszTörlés