Little Horan 2 Harmincnegyedik fejezet.

"-Ha már ők így bementek esetleg nem lenne kedvetek lányok?!-húzogatta a szemöldökét Liam és Niall."

-Kizárt dolog.-mondta Hanna.
-Kösz kihagyom.-mondtam én is.
-Most miért?!-kérdezték.
-Csak.-mondtam.
-Ünneprontók.-mondták lehangoltan.-És holnap?!
-Akkor sem.
-És holnap után?
-Na jó hagyjátok abba.-mondta Hanna idegesen.-Miért nincs itt ilyenkor egy szökőkút.?!
-Holnap megkérdezzük.-súgta Liam Niallnek igen hangosan.
-Ennél még a egér is okosabb mint amit fogtam.-mondta Hanna majd elvonúlt én is ugyan így tettem.
Harryék még egy óra után sem jöttek ki a fürdőből.Én éppen a nappaliban tv-ztem mikor Hanna kirontott a szobából és verni kezdte a fürdőszoba ajtót.
-Mi a jó vedlő kígyót csináltok ott bennt ennyi ideig?!Ennyi idő alatt szülök egy gyereket.-üvöltött Hanna mire niall felnézett.-Nyugi csak viccelek .-mondta nyugodtabban.
Nem jött válasz.
-A jó életbe hozom a baseball ütőt.-idegeskedett Hanna mikor kinyílt a fürdőszoba ajtó.
-Van isten.-mondtam.
-Itt állok.-mondta Hanna rám nézve.
-Ohh végre,pisilnem kell.-mondta Lou.
-Nonono Louikska te most it maradsz miután lefürödtem utána.-mondta Hanna majd berontott a fürdőbe.-Úristen mi van itt?!-kiabált.
Mindenki berohant a fürdőbe ahol egy hatalmas pocsoja volt.Niall annyira rohant be hogy még el is vágódott.
-Laura Tereza Green és Harold Edward Styles azonnal takarítsátok el a mocskotokat.-kiabáltam.
-De jó még egy óra..-mondta Hanna.-Amúgy mit csináltatok ennyi ideig?!
-Hát..-kezdett volna bele Laura de Hanna közbeszólt.
-Ne ne meséldd el inkább takarítsatok.-mondta majd leült a nappaliba a tv elé.Egy jó negyed óra múlva Lauék közölték hogy mehet fürdeni.
-Utána mehetek pisilni?!-könyörgött Louis.
-Oké menj de utána én megyek.-mondtam szigorú tekintettel Louisra nézve.
-Oké.-egyezett bele.
Mikor Hanna kijött a fűrdőből Louis begurult,Niall és Zayn segítettek neki.
Miután Louis elvégezte a dolgát mentem volna be a fürdőbe de Liam az utamat állta.
-Na lécci.-nézett rám kiskutya szemekkel.
-Mi mi mi lécci?!-kérdeztem vissza.
-Hát hadd menjek veled.-mondta a szemöldökét húzogatva mire én nagyot néztem.
-Ne is álmodj róla.-mondtam szigorúan majd elléptem mellőle és bementem a fürdőbe és becsaptam az ajtót és kulcsra zártam.
Miután lezuhanyoztam bementem a szobánkba és leültem az ágyra.Laura igen merész egy lány.15 évesen már...huhh..
Gondolkoztam ezen még egy olyan jó negyed órát majd elővettem a laptopomat és kerestem valami jó zenét a youtube-on és bekapcsoltam és halkan énekelgetni kezdtem.Mikor
meguntam a dalolást akkor megnéztem a facebookom és twitteremet majd azok után megnéztem a híreket meg rákerestem a neten a legutóbbi szereplésünkre és visszanéztem.
Ekkor jött be Liam a szobába.
-Gonosz..-mondta miközben törölgette a haját a törülközővel.
-Mert?!-kérdeztem vissza.
-Tudod te azt.-válaszolta majd leült az ágyára és bámulni kezdett.
-Mi van már megint?!-kérdeztem tőle mert vagy már 5 perce bámult.-Mi bámulsz?-magamra néztem ruha van rajtam azt biztos,hajam rendben akkor mit néz?
-Semmi .-mondta majd lefeküdt aludni én megráztam a fejemet és lekapcsoltam a villanyt és én is lefeküdtem de hajnalban arra keltem hogy valaki bökdös.
-Mi a fene van már megint?-kérdeztem ingerülten úgy néz ki én már nem aludhatok végig egy éjszakát soha többé.
-Psssszzzt.-mondta Hanna.-Gyere.-ráncigált ki a szobából.
-Tessék itt van neked is egy.-adott a kezembe egy szemceruzát Laura.
-Minek ez?!-kérdeztem.
-Összefirkáljuk őket.-mondta Laura.
-Te kit vállalsz?-kérdezte Hanna.
-Hmm..mondjátok elöbb ti kit akartok.-mondtam nekik.
-Én Louist szeretném .-mondta könyörgően Lau.-
-Oké én a pasikádat.-nézett rám Hanna mire én elvigyorodtam és bolintottam.
-Oké de akkor én meg a te pasikádat.-mondtam neki mire ő is bólintott.
-És a másik kettővel mi is lesz?-kérdezte Lau.
-Majd közösen.-mondtam majd bementem Niall és Zayn szobájába.Békésen aludtak.
Lassú mozdulatokkal kezdtem el írni Niall arcára.
Rajzoltam neki egy gombát rá és minden féle kaját majd a karjára ráírtam hogy:Úgy szeretem a pici hugom!
A törött kezét békén hagytam mert nem akarok neki felesleges fájdalmat okozni.
Még a lábára is írkáltam.A jobb lábszárára ráírtam hogy:Szeretek zabálni!A másikra meg hogy:Imádom a tejfölt mustárral.
Miután befejeztem bátyám kipingálását visszamentem a nappaliba ahol a lányok már kinnt voltak.
-Csini lett.-mondtam nekik mire ők felkuncogtak.
-Ne nézz rá Liamre ha bemész.-mondta Haqnna fuldokolva a röhögéstől.
-Őő oké.-mondtam.-Akkor befejezitek a másik kettőt?!-kérdeztem.-Mert akkor én visszamennék aludni.
-Menj.-vigyorogtak majd mentek még pingálni.Én visszamentem a zsobába és lefeküdtem aludni.
Reggel egy hatalmas kiáltásra ébredtem.
-Mi a jó ég ez?!-hallottam Liam hangját mire felültem az ágyban és rá néztem.
-Mi a gond?!-kérdeztem majd mikor ránéztem klitört belőlem egy akkora röhögő görcs hogy azt hittem ott halok meg.
Homlokára ördögszarvak voltak rajzolva a két pofazacskójára iylen szőrök vagy mik szeme köré szemüveg volt rajzolva
akkor homlokán volt még egy olyan jel mint Harry Potternek egy ilyen villám,kezein az ' I lone kanál' felirat ékeskedett és az orra alatt meg kis bajuszka volt rajzolva.
-Ez gonosz volt.-mondta.
-Héhéhé nem én voltam.-védekeztem.
-Akkor?!-a tekintetével per pill ölni tudott volna.-Hanna?
-Talált süllyedt.-mondtam majd kikeltem az ágyból és kimentem a szobából.
Megláttam Harryt aki vakarózva jött ki a szobájából.Mikor ránéztem megint elröhögtem magamat neki is volt kisbajuszka rajzolva és szivecskék voltak a két pofazacskóján.
Mikor Niall meglátta őt szakadni kezdett a röhögéstől.De mikor Harry is meglátta Niallt ő is röhögni kezdett.
-Most mi oylan vicces?!-gurult ki Lou de mikor meglátta őket ő is szakadni kezdett.
Mikor Zayn kijött ő is majdnem megfulladt,de mikor Liam köjött a szobából akkor már a hasukat fogták a fiúk.
-Jól néztek ki.-mondta Niall vihogva.
-Én?!-nézett körbe Louis .-Te nézel ki úgy mint egy étlap.
-Mi?!-kérdezte niall majd rám nézett én csak szimplán elsétáltam mellettük és bementem a konyhába.
Mikor kijöttem láttam hogy a fiúknak már leesett hogy mit csináltunk velük.
-Ki volt?!-kérdezte idegesen Louis,mire Lau színpadiasan beállt egy pózba.
-Teeeee.-mondta idegesen és gurulni kezdett felé.-Hidd el egyszer úgyis elkaplak.
Láttam hogy Harry,Liam és Zayn úgy dönt hogy nem idegeskedik ezen így elmentek lemosni az arcukat de az halványan így is rajta marad.
-Ez fenomenális.-mondta Liam majd sikálta tovább az arcát.Louis és Niall is így tett.
Niallnek ott maradt az étlap az arcán,így igen érdekesen festett mondjuk a többiek is.
Ez a nap igazán unalmasan telt.Semmit nem csináltunk csak beszélgettünk és tv-ztünk meg egyszer leugrottunk a büfébe a kedves nénihez aki nem árúl krétát sem tésztát.
Este már izgalmasabb dolgok történtek.Én elmentem zuhanyozni de mikor éppen vettem le a pólómat és már egy szál melltartóban álltam valaki benyitott.
-Ohh bocsi nem tudtam hogy bennt vagy.-mondta Laim mire én ránéztem ő meg rajtam legeltette a szemét.-Mondjuk nem bánom hogy benyitottam.
-Jajj de örülök neked.-montam halkan .-Mit is akartál mielött rám nyitottál?!
-Hát megfürödni.-mondta nyugodtan.-De ha már itt vagyok  esetleg nem maradhatnék?!-kérdezte boci szemeket meresztve rám.
-Nem.-vágtam rá azonnal.
-De most miért?!-kérdezte elszontsolódva.
-Mert.-mondtam majd kituszkoltam az ajtón és elfordítottam a kulcsot.
Mikor végeztem a mosdással felvettem a pizsomámat majd kiléptem a fürdő ajtón Liammel találtam szembe magamat.
-Ha nem vagy hajlandó velem fürdeni akkor aludj velem.-nézett rám merész tekintettel.A nappaliból hallottam egy fütyülést majd ezt:
-Na mivan?Liam kanos vagy?!-hallatszott Louis hangja.
-Te kussolsz.-kiabáltam vissza majd Liam szemébe néztem.-Oké benne vagyok.-ő csak elvigyorodott majd bevonúlt a fürdőbe.
Bementem a szobánkba és leültem az ágyamra és újra elővettem a laptopomat megcsináltam rajta a szokásos dolgokat,twitter facebook stb.
Ekkor jött be Liam a szobába.Szokásához híven csak alsónadrág volt rajta,ledobta a türülközőjét majd odajött mellém.
-Szeretsz?-kérdezte meg.
-Nem csak azért avgyok veled mert ehez van kedvem,persze hogy szeretlek te majom.-mondtam neki mire ő elvigyorodott.
-Komolyan gondoltad?!-kérdezte.
-Mit?!Hogy hajlandó vagyok veled aludni?!Halál komolyan.-válaszoltam.Majd újra a laptopomat kezdtem bújni.Mikor hirtelen Liam lecsukta azt és megcsókolt.Közben a laptopomat lerakta a földre az ágy mellé.
Lassan levette rólam a pólómat miközben még csókolt.Átfutott az agyamon milesz ha valaki bejön de gyorsan elhesegettem ezeket a gondolatokat.
Inkább arra koncentráltam ami éppen történik....

( A többit mindenkinek a maga képzeletére bízom..)
Komikat. :D

18 megjegyzés:

  1. uuuu, legyen folytatva, igaz elképzelem mi tortent, de legyen beleirva!! nagyon jo, meg ma legyen kovii

    VálaszTörlés
  2. ooooohhh:D már alig várom akövitt:d imádom a livi liam párost vajon mi fog történnii...... :D xd

    VálaszTörlés
  3. áá gyorsan kövit már nagyon kivi vagyok...:D Kurvajó volt ez a feji is..:DD

    VálaszTörlés
  4. Ez is nagyon jó lett..El tudom képzelni mit csinált Lau és Harry a fürdőbe..Kövit gyorsaan:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett ez a rész is!!!
    Kövit gyorsan!!!
    (bocs a követelőzésért)

    VálaszTörlés
  6. Na örültök hogy Liam és Lizzie..khm.. tudjátok hmm..?: DD Nos,ezt csak azért írtam bele mert többen is mondtátok hogy legyen:) Az a kérdés hogy jól írtam vagy esetleg?!o.O Na?:)
    Puszi:~Lizi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ji lett, de folytasd es ne a kepzeletunkre bizd!!;))

      Törlés
    2. igen örülünk de ne a képzeletünkre bííííízd:DD

      Törlés
  7. Super imádom, Liam+Lizzie...annyira cukik...*-* :DD

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett.:D És szerintem se a képzeletünkre bízd, főleg ne az enyémre mert hát... khm.. :$xdd Kövit!:)

    VálaszTörlés
  9. Durva :o *-* Tetsziiiiik:DDD Kövit*-*

    VálaszTörlés
  10. De jóó de jóó de jóóó:) Nagyon várom a kövit;)

    VálaszTörlés
  11. helló.nagyon régóta olvasom a blogodat,és nagyon tetszik.Ezért vár egy kis meglepetés itt: http://1dboysvsgirls.blogspot.sk/2012/07/dij.html - gratulálok!

    VálaszTörlés
  12. nagyon johh:D mikor jön akövii??:D már nem bírok váárnii...

    VálaszTörlés
  13. Sziaa!
    Nagyon jó a blogod és a történet is nagyon tetsziik.
    Szerintem lehetne benned több, hosszabb csókjelenet is, és igen, szerintem is szükség van az erotikus jelenetek részletezéséree. És legyenek is! A fiúk már bőven olyan korban vannak, szükségük van rá :P:DD
    Néha kicsit kitérhetnél 1-2 párocskára kis időre, nem kell mindig az összes szereplőnek egy helyszínen lennie, és szemszget is válthatsz.
    Ezek csak tanácsok, hogy még jobb legyen a blogod, de ígyis fantasztikuuus!! :))
    xoxo,
    lelkes olvasód, Barbi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben megfogadom a tanácsokat vagyis próbálkozom:)

      Törlés
    2. De a szemszög váltás tudod az ebben a blogban nem igen lesz látható:/ Csak Lizzie szemszög esetleg ritkábban találkohatsz niall szemszöggel is:)

      Törlés