Little Horan 2 Húszonhetedik fejezet.


27.fejezet.




"Le is zuhanyoztam és mikor nyugodtan vissza tértem a szobámba egy nem várt meglepetésben volt részem."


Mikor beértem egy kisebb sokkban volt részem.Liam Kelvin Cleinos alsónadrágban állt az ajtóm elött.Na ebbe meg mi ütött.?!
-Te meg hogy a fészkes fenébe kerülsz ide?-kérdeztem kerek szemekkel.
-Hát éppenséggel nem erre a reakcióra vártam de ez is megteszi.-elkezdett felém közeledni.
-Na most menj és vegyél fel valami értelmes göncöt légyszíves.-raktam a kezem a mellkasára.
-De kanos vagyok!Hisz te montad.Ezért ez így tökéletes nekem.-nevette el magát.
-Na jó menj lefeküdni.-mondtam majd egy gyors arcra puszi kíséretében kitoltam a szobámból majd kulcsrazártam a szobám nehogy még a végén megerőszakoljon valamelyik hülyegyerek.
Befeküdtem az ágyba és már is elnyomott az álom.
*****************************************************************************************************************************************************************
Reggel nagy dörömbölésre keltem fel.Ki a fene ez reggel 11 van!Elővettem a szekrényemből a kulcsot és kinyitottam.
Még ki se nyitottam már rögtön rontott be Lau és Hanna.
-Héj!Mi a baj?-dörzsöltem meg a szemeimet.
-Tudod az van hogy drága Harold ,a bátyád és Liam alsónadrágban flangál a lakásban.-magyarázta Lau.
-De ez nekem nem újdonság.-rántottam meg a vállam.
-Ó igen?És az is normális hogy a fenekükre a MI neveink vannak felvarva?-üvöltött Hanna.
-Tessék?-döbbentem le.Azzal a lendülettel kirontottam a szobámból és lerobogtam a lépcsőn és a konyha felé vettem az irányt.
A két lánynak igaza volt.De mi ütött beléjük.
-Ó helloka nyuszi.-kacsintott rám Laim.
-Mi a franc ütött belétek?-döbbentem le.
-Tudod mi 3 kanos idióták vagyunk.-mondták egyszrre.
-Szóval most haragszotok?-kérdeztem.
-Nem mi kanosak vagyunk.-magyarázta Harry,és közeledett Laurához.
-Khm..nem akarsz valami értelmeset is fel venni?-kérdezte idegesen Lau.
-Minek nem látszanak a kockák.-mosolyodott el.
-És hol vannak itt kockák?-kérdezte Hanna fintorogva.
-Hát itt!-pacskolta meg a három fiú a hasát.Te jó ég!Én még azt hittem Louis bolond de most csalódtam.
-Lizzie nézzd már!Hogy kiemeli a fenekemet ez az alsónadrág.-mondta Liam.
-Oké..-még nagyobb sokkot kaptam.
-Nem akarod megfoni a nevedet?-kérdezte Harry Laurától.
-Kösz kihagyom.-fintorgott.
-Most miért?-kérdezte.
-Csak mert nem.-mondta.
-És te Hannukám nem nézznéd meg hogy lejön e a csillám a feliratról?-emelgette a szemöldökét Niall.
-Tessék?-csodálkozott Hanna.
-Jól hallotad.Csak miattad lett a felírat csillogó és kék.-magyarázta.
-Ó hát ez nagyon kedves.-mondta unottan Hanna.
-És honnan szedtetek ilyen gyorsan 3 alsót?!-kérdeztem még mindig sokk alatt.
-Tudod a nagyi gyors import alsói.-válaszolt Niall.Ekkor toppant ki anya a fürdőszobából.Hát mit ne mondjak szerintem mi is ilyen képet vághattunk.
-Te jó ég!Itt meg mi folyik?Csak nem sztriptizeltek?-kérdezte kerek szemekkel.
-Igen tudod Angela mi csippendél fiúk vagyunk.-nevette Harry.
-És az este még hol van?-fogta a fejét Lau.
-Mi lenne ha ma nálunk csöveznénk?-kérdezte Hanna.
-Oké csak felöltözöm.-és felrohantam a szobámba.Gyorsan magamra kaptam valamit és már lent is voltam.Épp indulni akartunk amikor ez a 3 kanos idióta egyszáll alsóban plusz torna cipőben akartak elindulni.
-Ugye nem képzeliteak?-kérdeztem.
-Miért ne?-jött a válasz.
-Na jó én most változtatok nevet.-mondta Hanna.
-Jövök veled.-fogtam meg a fejem.
-Dettó.-mondta Lau.
-Mi az?Hát nem sexy?-csodálkozott Liam.
-De nagyon..tornacipő és alsónadrág..irtó sexy.-mondta Laura.
-Na jó menjünk de akkor mi előre megyünk és ti tartjátok tölünk a 3 méter távolságot.
-Nem..-mondta Niall.-Veletek megyünk.
Mikor kiléptünk az ajtón vagy 100 tinilány rontott felénk,és azzal a lendülettel rohamozták meg a 3 kant.
És akkor megtörtént!Te jó ég!Szakadtam a röhögéstől a lányokkal.Mind a három fiúról letépték az alsót.
Miután az éhező tinik letépték azt a bizonyos ruhadarabot rögtön a hátunk mögé ugrottak.
-Mi a fenét csináltok?-kérdeztem sírva.Persze a röhögéstől.
-Szerinted?!Takarj!-súgta Liam.
-Inkább tessék itt a pulcsi!Vedd fel.-dobtam neki.A lányok is követték a példámat és egészen Hannáékig rohantunk.A kertben egy meglepetés ért minket.
Louis és Zayn a kertben feszítettek.És persze miben?Hát alsóban.Zayn hátsóján ha jól láttam a saját neve volt rá írva,de Louisét nem láttam.
-Ti mit kerestek itt a kertünkben?-kérdezte Hanna tátott szájjal.-És méghozzá alsóban.
-Hát meglepii.-üvöltötték.
-Héj hol a megbeszélt alsó?-kérdezte Zayn.
-Történt egy kis baleset.-mondta Harry.
-Óóó csak nem....A lányokból kijött az állat?Amint meglátták a sexy testeteket letépték rólatok?Tudtam én.-nevetett Louis.
-De csakis ..-mondtam bólogatva.-Letepertük őket..rájuk vetettük magunkat..-fokoztam.-Majd letéptük róluk az alsót.
-Tudtam én hogy ez lesz.-mondta Louis is bólogatva.
-Leüthetem?-kérdezte Hanna.
-Ne.Még nem gyógyultam fel teljesen.-nézett boci szemekkel.-Bár elég nyomasztó ebben az izében ülni.-nyavajgott.
-Mi hazamegyünk a pót alsókért.-mondta Niall.
-Tessék??Pót??Ugye arra nincs rajta a nevünk?-kérdeztem.
-De,és mellette kis szivecskék is díszelegnek.-mondta Liam.
-Várjunk.Ha Zayn nadrágjára Zayn van írva ..amit furcsának találok.Akkor mi van Louisén?-érdeklődtem.
-Hát..-tápászkodott fel.-Zoey!-mutatta felén a hátsóját.Te szent ég!
-Na jó én most bemegyek és beveszek egy nyugtatót.-mondta Hanna.Úgy döntöttünk Lauval hogy vele tartunk.
Befelé menet össze futottunk Zoey-val.Szegény lány ha meglátja...
-Ti hogy hogy itt?-kérdezte meglepetten.
-Ma itt csövezünk.-mondta Hanna.
-Ó az jó.-mondta Zoey unottan.Ekkor gurult be Louis melette araszolt Zayn.Zoey szája elkerekedett.
-Na most nézzétek jön a mozi!-mondta Lau nevetve.
-Ja van itthon chips.Kértek?-vette ki Hanna a szekrényből a zacskót.Mind a ketten belemarkoltunk és vártuk a történteket.
-Ti meg?Ugye nem akarsz megint a lábamra gurulni?-kérdezte Zoey enyhe sokk alatt.
-Nem édesem.Igazából mutatni akarok valamit.-próbált felálni a tolókocsiból.-Segitenél Zayn?-kérdezte.
-Persze.-feltámogatta a guruló izéból és Louis megfordult és bepucsított Zoeynak mire ő belőle kitört a nevetés.
-Ez ez ez..-dadogott.-Ez mi?!-röhögött.
-Nekünk is van.-dugta be a fejét Niall az ajtón és beléptek.
-Nektek mi van ráírva?-kérdezte Zoey még mindig röhögve mire a három fiú megfordult.-Csinos.-mondta Zoey majd elhagyta a helységet.
-Amúgy Lau édesem még mindig nem akarod megfogni a neved?-kérdezte Harry.
-Nem még mindig nem.
-De óóó.-mondta Harry elszontyolódva.-De miért?!
-Mert nem ez a megfelelő pillanat.-válaszolt neki Laura.
-Ohh majd he kettesben hagyunk titeket igaz?-kérdezte Louis.
-Úgy mint mulkor..-jegyeztem meg.
-Mi volt multkor?!-kérdezte egyszerre Louis,Zayn,Niall és Hanna.-Mi nem is voltunk ott.-fejezete be Hanna.
-Hát leteperték egymást a nappaliban.-kuncogott Liam.-Ha nem jövünk le talán ..hmm..más is lesz ott.
-És akkor én hol voltam?-kérdezte Niall.
-Gondolom zabáltál.-mondtam unottan.
-Az megeshet.-vallotta be Niall.
-Na de Lau...és....most sokkot kaptam!-bámult nagy szemekkel Hanna.
-Ja egyet értek!-mondták egyszrre a fiúk.
-Jó elragadott minket a hév!Probléma?-kérdezte Lau.
-Van.Sok is!-mondta Zayn.
-És jó nő Harry?-kérdezte röhögve Louis.
-Ja.Jó formás.-emelte meg a szemöldökét Harold drága.
-Jó tudni.-mondta Zayn.
-Khm..khm..ha nem látnátok én még itt állok.-mondta Lau.
-Ja.Na megfogod a neved?-tért a lényegre Harry.
-Nem nem akarom a hátsódat fogdosni.-és akkor belépett a napaliba Ildy és leejtette a mosatlant.
-Mi a jó eget műveltek?-lepődött meg.
-Már csak ez hiányzott.-fogta a fejét Hanna.
-Őőőő...szóval...hát..nem tudom.-adtam fel.
-Miért flangáltok alsóban?-rgtön a közepébe.Anyja lánya.
-Hát mert mi 3 kanos idióták vagyunk.-mondta Liam karba tett kézzel.
-De öten vagytok!-értetlenkedett Ildy.
-Hát Louis is az!De Zayn enyhén perverz.-magyarázta Niall.
-Hát jó.Most nyugodtan elvonulok mosni és feldolgozom a történteket.-és kilépett a nappaliból.
-Elég lazán veszi a szitut!-mondta Harry.Err mindenki ránézett.
-Neked meg mi a bajod?-kérdezte Lau.
-Az hogy nem fogod meg a neved!-vágta be a durcit a fürtös.
-Jó majd.-sóhajtott Lau.
-Na mitcsináljunk a nap további részben?-kérdeztem.
-Nekem van ötletem de az elég intim.-mondta Niall.
-Ma mindenki hülye?-kérdeztem.
-Nem csak kanos ez a mai nap.-magyarázta Liam.
-Hagyjad már.-keltem ki magamból.-Elegem van ebből a sok kanból.
-Nekünk meg a cicababákból!-vágott vissza.
-Ki a cica baba?-kérdeztem.
-Hát te.-vágta újra a fejemhez.
-Chh...te meg kanos állat.Egy hatalmas barom.-kiabáltam vele.
-Nem én fosok a magasban.-vágta a fejemhez.
-Óóó igen?Kösz szépen nagyon kedves barát vagy.-mondtam már majdnem sírva.-De én legalább nem ....ááhh mind1.-gondoltam nem vágom a fejéhez a kanál témát mert még nagyobb balhé lesz.
-Ne veszekedjetek.Amúgy meg..mi lenne ha csak mi LÁNYOK!-ezt a szót kihangsúlyozta Hanna.-Felmenénk a szobámba?-kérdezte.
-Jó ötlet!-mondtuk Lauval egyszerre,mondjuk én inkább idegesen.
-És velünk mi lesz?-kérdezte Louis.
-Kaja a hűtőben.Zoey a szobában!És ott a DvD lejátszó,mellette meg a DvD-k.Ja és anya mos.Ó apám meg locsol.Jó szórakozást!-vágta hozzájuk.
-Kemény egy csajod van hallod e!-mondta Harry.
-Ja ezt szeretem benne...mert olyan tüzes!-nyögte ki Niall.
-Tessék?-kerekedett el Hanna szeme.-Na jó mi most elvonultunk.-felmentünk a lépcsőn és bementünk a szobába.Hanna szó szerint becsapta az ajtót.
-Mit csináljunk?!-kérdezte Lau.
-Amit akarunk..esetleg van Monopoli avgy UNO melyik?!-kérdezte Hanna.
-Oké..legyen a monopoli.-mondtam.
-Oké de én leszek a gördeszkával.-stoppolta le Laura.
-Van kés?-kérdeztem.-Olyan gyilkos kedvemben vagyok.
-Tudtommal nincsen.-mondta Hanna.-De gyárthatunk.-emelte fel ujját.
-Ahh mind1 hagyjad nem szükséges.-mondtam majd nagy levegőt vettem..nagyon el lett rontva a kedvem ezzel a veszekedéssel.
Liam utál nagy valószínűséggel,és szakítani fog velem..ami még roszabb lesz nekem..dehát én szúrtam el.
Miután lejátszottuk a játékot 5 perc néma csönd következett amit én szakítottam meg.
-Szerintetek..-kezdtem mire a két lány rám nézett.-Most mi lesz?
-Hogy érted?-kérdezte Hanna.
-Hát Liammel..-suttogtam majd lehajtottam a fejemet.-Ez nagyon rosszul esett amit mondott mondjuk én kezdtem dehát..
-Hmm..nemtudom..egy dolog biztos szakítani nem fog veled szerintem..-mondta Lau.
-És ha mégis?!-kérdeztem.-Mit fogok csinálni?!Beledöglöm.
-Nem hiszem hoigy beledöglenél..-válaszolt Hanna.
-Hát lehet hogy túlélném de..ahh mind1 hagyjuk nem akarlak titeket ezzel gyötörni.-mondtam majd nagyot sóhajtottam.Újabb 44-5 perc elteltével Laura megszólalt:
-Nem megyünk le megnézni mit csinálnak?
-Menjünk.-mondta Hanna is,alindultak lefelé én csak ültem és ültem..
-Lizzie te nem jössz?-kérdezte Lau.
-Nem baj ha most hazamennék?-kérdeztem szomorúan.
-Nem.-mosoylgott Hanna.-Semmi gonjd ha úgy érzed gyere vissza nyugodtan.
Elindultam a bejárati ajtó felé amihez a nappalin át kellett menni.
A fiúk spongyabobot néztek .Úristen hány évesek?!Szent ég..úgy döntöttem én nem foglalkozom velük így csak átmentem volna a nappalin ha valaki hozzám nem szól.
-Lizzie hova,hova?-kérdezte Niall.
-Haza.-közöltem röviden és tömören majd még belenéztem Liam szemébe aki zavartan elkapta tekintetét megráztam fejem és már itt sem voltam.
Otthon berobogtam a szobámba és az ágyamra dőltem..majd gondolkozni kezdtem.
Miért kellett nekem egyáltalán megszületnem?Minek?!Mindenki utál ebben a nyomorult világban..ahh megint kijött belőlem a depressziós idióta.Vagy még fél órát rágódtam ezen mikor
úgy döntöttem lemegyek a konyhába inni valamit de a lépcsőn valakibe beleütköztem.


Én úgy vettem észre hogy sokan olvassátok a blogomat így arra szeretnélek titeket kérni hogy egy 5-6 mondatban kommentálnátok hogy milyen lett pl. ez a feji?:)Köszi:$<3

11 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett.:D ( 1. mondat ) végig röhögtem.:D ( 2. mondat,2.!!:D ) 3 kanos..beszartam.XDDD ( 3.! XD ) spongyabob..xDDD:DD ( 4.! ) és ne legyen depi.! ;D

    VálaszTörlés
  2. wáá :) ..nagyon jó *-* ;) imáádom ..remélem gyorsan jönn a kövii *-*

    VálaszTörlés
  3. Hát ez kirááály! Kanos idióták xD Azok az alsók... Harry durci xD Szétröhögtem magam:D

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon jó lett!!:DDén szétröhögtem magam!:DD kanos idióták XD gyorsan köviiit!

    VálaszTörlés
  5. hát igen a 3 kanos idiótaXD:)kövit!

    VálaszTörlés
  6. Én leestem a székről:DD Jaj és persze Zayn Babynek a saját neve van rá irva :DDD

    VálaszTörlés
  7. Sírtam a röhögéstől:"D 3 kanos idióta..:D Meg "nem akarod megfogni a neved?" :DDD
    Zayn-nek meg logikus hogy a saját neve van ráírva:D Nagyon jó.:D Kövit.*-*

    VálaszTörlés
  8. Ááá besírtam...:D Gyorsan kövit, nagyon jókat írsz:D 3 kanos idióta..xD:D

    VálaszTörlés
  9. Úristen... ez nagyon jó volt. :D Annyit röhögtem :D És a kanos szó ha nyolcszor nem, egyszer sem szerepert benne xD Másszóval nagyon tetszett a fejezet. :DD

    VálaszTörlés
  10. úristen!!!ez volt az egyik legjobb feji!!!!spongyabobot néztek???AHh!! jó ötlet!!!remélem sietsz a kövivel mert nagyon várom!!!

    VálaszTörlés
  11. Tejóisten :DD Síííírok xDD áucs :DD imádom, imádom, imádom:D görcsöl a hasam a sok röhögéstől:D az egyik kedvenc blogom *o* ♥

    VálaszTörlés