Little Horan 3 10.fejezet.


10.fejezet.




Másnap reggel nagyot nyújtóztam az ágyban.Rögtön elővettem a laptopomat és megnéztem válaszolt e Juliette.
És igen.Van egy levelem.Visszaírt nekem hogy igen szívesen levelezne velem és hogy szólítsam Julinak hmm..oké Juli ..kérte hogy meséljek magamról.Meg is tettem.Leírtam neki minden fontosat magamról.
-Mit csinálsz?-kérdezte Liam kómás hangon .-Mit vigyorogsz te annyira?-kérdezte majd felüllt és belenézett a lamtopomba de én gyorsan kiléptem a leveleim közül.
-Semmit.-mondtam majd lecsuktam a laptopom tetejét és felkeltem az ágyból.
Felöltöztem és kimentem reggelizni.Hanna a konyhában a laptopját bújta Niall meg vele szemben ült.
-Mondd el.-mondta Niall.
-Nem mondom el.
-De mondd el.
-De nem mondom el.
-Mit csináltok?-kérdeztem majd leültem az egyik székre.
-Semmit csak Hanna nem hajlandó elmondani hogy mit csinál olyan sokatazon a laptopon.-mondta Niall csalódott hangon.
-Neked ilyen gyorsan válaszol?-kérdeztem mire Hanna rámnézett.
-Aha szerintem neked is válaszolt már.-mondta mire én fogtam és kihoztam a laptopomat.
Leültem most a kanapéra és megnéztem a leveleimet.Megint visszaírt Juli.
Én is válazoltam neki.Nem tudom mennyit de nagyon rég beszélgethettem már Julival mikor Liam megszólalt elöttem.
-Kivel beszélgetsz?-kérdezte kíváncsian.
-Senkivel.-csuktam le a laptopom tetejét.
-Aha.-mondta majd bevonult a konyhába ahol már csak Niall volt mert Hanna is kiült ide mellém.
Ma egész nap szinte csak a laptopommal voltam elfoglalva mert beszélgettem Julival.Harry-Lau,Zyta-Zayn és Louis kimentek a tengerpartra a délután így ők már este aludtak mikor
 Liam és Niall elénk állt kérdezősködni.
-Mit csináltok ti naphosszat azon a gépen?-kérdezte Niall.
-Nem rátok tartozik.-felelte Hanna.
-Egyetértek.-mondtam.
-Titkoltok valamit?Netes pasitok van igaz?-kezdett el Liam vádaskodni.
-Persze nekem 4 .-mondtam unottan.-Ne feltételezzetek már hülyeségeket és ne kombináljatok.
-Dehát ha nem lenne pasitok a neten akkor nem ülnétek naphosszat a gép elött és esetleg láthatnánk mi is kivel beszélgettek.-mondta a magyarázatot Niall.
-Amúgy nektek az miért is fájna ha netes pasink lenne?-kérdezte Hanna majd rájuk nézett.
-Hát..szerinted?-kérdezte Liam.-Mondjátok el.
-Nincs semmiféle netes pasi.-monmdtam majd a laptoppal együtt bementem a szobába.
Liam utánam jött és leült mellém.
-Láthatom kivel beszélsz?-kérdezte.
-Nem.-vágtam rá azonnal.-Nem rád tartozik.
-Megcsalsz valami netes idiótával?-kérdezte majd kiskutya szemekkel nézett rám.
-Nem idióta és nem csallak meg.-mondtam.
-Most vallottad be hogy valakivel beszélsz.-mondta majd közelebb ült hozzám.-Mondd el bármi is van.
-Istenem,mekkora balhét tudtok ti csapni egy francia lánnyal beszélgetek.-mondtam majd a szemébe néztem.
-Nem hiszek neked.-mondta.
-Akkor ne hidd el.-mondtam sétődötten.
-Ahj mutassd már meg.-mondta mire én a kezébe nyomtam a laptopomat.
-Parancsolj nézd meg.-néztem hogy bemegya leveleim közé és meglátja hogy igazam volt.-Nos?
-Bocsánat.-mondta.-Ne haragudj rám hogy megvádoltalak.
-Chh..nem fogok könnyen megbocsájtani.-mondtam amjd kivettem a kezéből a laptopomat.
-Tudom.-mondta.-De akkor is sajnálom és szeretném ha megbocsájtanál.
-Nem.-válaszoltam.-Ki kell engesztelned.-közöltem.
-Mit szeretnél?-kérdezte.
-Találd ki te.-válaszoltam majd lecsuktam a laptopom tetejét és elraktam majd visszadőltem az ágyra mire Liam megcsókolt.
-Haragszol még?-kérdezte.
-Igen.-válaszoltam mire újra megcsókolt.
-És most?-kérdezte.
-Most is.-válaszoltam.-Mondtam hogy nehéz dolgod lesz.
-Ahj mit csináljak?-kérdzte.-Tudod mit akkor majd csak megbocsájtasz egyszer.-mondta majd felkelt mellőlem és bevonult a fürdőbe.
Mikor kijött a fürdőből leült mellém.
-Szóval haragszol még?-kérdezte.
-Igen.-válaszoltam majd én vonultam be fürdeni.A fürdőben rámjött egy kisebb hányinger aminek a vége az volt hogy a wc melett kötöttem ki.
-Istenem remek.-motyogtam magamban majd kimostam a számat és megmostam a fogamat és felvettem a piszomámat és kimentem a fürdőből.
Lefeküdtem az ágyra és elhelyezkedtem.
-Haragszol?-ölelt át Liam hátulról.
-Nem.-sóhajtottam.-Nem haragszom de valami nincs rendben velem.-közöltem.
-Ezt hogy érted?-kérdezte.
-Ahh mind1 .-mondtam .-Aludjunk.
Reggel arra ébredtem hogy írtó éhes vagyok.Kikeltem az ágyból és kimentem a konyhába.Mindenki aludt még mert nem volt semmi járás.
Találtam mogyorókrémet a szekrényben és uborkát a hűtőben.Egy hirtelen ötlettől vezérelve belemártottam a mogyorókrémbe az uborkát és úgy ettem.
Nem is rossz.Ekkor jött be a konyhába Laura.
-Jó reggelt.-köszönt.
-Szia.-mondtam majd ettem tovább.
-Fúúj mit eszel?-kérdezte.
-Uborkát mogyorókrémmel.-mondtam vigyorogva.
-Fúúj,borzalmas lehet.-mondta majd elővett egy kenyeret és megvajazta és beleharapott.-Ez normális étel az megvalami förtelem.-én erre csak vállatrántottam..
Éreztem hogy itt valami nincsen rendben egyszer csak éreztem hogy jön fel a kaja és rohantam is a fürdőbe.
-Kihánytad?-kiabált utánam Lau nevetve.-Gondoltam hogy kihányod.-Remek..beteg leszek..itt nyaraláson kell ez még nekünk.
-Szerintem ez nem a attól van.-közöltem.-Tegnap este is rókáztam.
-Mit kaptál el?-kérdzte Lau unottan.
-Nem tudom.-válaszoltam.-Lehet hogy elkéne mennem egy orvoshoz.
-Szerintem is.-válaszolt Lau.
-Nem akarsz elkísérni?-kérdeztem halkan.
-De,elkísértelk.-sóhajtott.-De kérek 10 percet míg elkészülök.
Mindketten elkészültünk és elindultunk volna de akkor eszembe jutott hogy mi nem is tudunk vezetni így felvertük Louist aki nem szívesen de elvitt minket és kirakott.A lelkére kötöttük hogy itt várjon meg minket de addig aludhat míg ki nem jövünk.
Bementünk az épületbe.A portán kértem egy sorszámot és mentem is a 2. emeletre ahova küldtek minket.
Laura kinnt várt mikor behívott az orvos.
-Jó napot.-köszönt.-Mi a probléma.
-Jó napot.-köszöntem én is.-Nos,tegnap este és ma reggel is hánytam és a mai lehet hogy attól volt hogy uborkát ettem mogyorókrémmel.-magyaráztam a problémámat.
-Rendben akkor csinálunk pár vizsgálatot.-mondta az orvos.-Kérem feküdjön ide le és húzza fel a pólóját.-megtettem az orvos kérését és ő rákent a hasamra valami zselés trutyit majd a hasamhoz nyomta azt a micsodát és
körözni kezdett vele.
-Kishölgyem maga minden bizonnyal terhes.-mondta az orvos amitől én majdnem szívrohamot kaptam.-Látja azt ott?-mutatott a képernyőre.
-Igen.-válaszoltam.
-Nos ez már a terhesség 5.hete.-mondta az orvos.-Jelentkeztek esetleg a hányingeren kívül más tünetek?
-Nem.
-Nem volt fáradékony esetleg mostanában?Esetleg többet aludt mint szokott.
-Talán a fáradékonység de az sem annyira.
-Akkor öhm adok egy beutalót jövőhétre.-mondta az orvos.
-Nem jó.-válaszoltam mire ő furán nézett rám.-Nem itt lakunk csak nyaralni jöttünk ide és  jövőhéten már nem leszünk itt.
-Értem.Akkor azt ajánlom hogy amint hazaértek menjen el a orvosához és beszéljen vele.-mondta majd adott egy papírt hogy letöröljem a hasamról ezta  zselét.
-Köszönöm.-mondtam majd kezet fogtam vele.
-Nem tesz semmit.-válaszolt.-Viszlát.
-Viszlát.
Kimentem a rendelőből.Igen sokkos állapotban voltam.Lautra felém fordult mert eddig valami pklakátokat olvasott a falon.
-Na?-szökdelt oda hozzám.-Mi az?
-Ne tudd meg.-mondtam magam elé meredve.
-Mondd már el nem fogok találgatni.-mondta.-Valami komoly?-én csak bólintoptta.-Istenem Lizzie nyögd ki.
-Terhes vagyok.-mondtam ki mire Launak leesett az álla.
-Menjünk haza.-mondta majd elindultunka  kocsihoz.
Louis rádiót hallgatott ahol valami Lady Gaga szám ment.
-Na mi bajod kislány?-kérdezte majd rám nézett.
-Terhes.-mondta ki Lau mire Louisnak is leesett az álla.
-Ezt nem gondoltam volna..ha ezt Liam barátunk megtudja..húhúhúúúúú...-mondta vigyoropgva Louis.
Louis rálépett a gázpedálra és már robogtunk is.
-És mennyi idős?-kérdezte Lau.
-Kérem szépen az orvos szerint 5 hetes.-válaszoltam.
-Az szép.-mondta Louis.
Louis leparkolt és már ugrottunk is ki a kocsiból.Nem tudom de kicsit sokkolva érzem még magamat.
-Hol voltatok?-jött szembe Liam velem.
-Sehol.-mondtam.
-Or...-ekkor Lau szájára tettem a kezemt.
-Horgászni.-mondta Louis gyorsan.
-Horgászni?Minek voltatok horgászni?És akkor hol a horgászbot?-kérdezte Liam meglepetten.
-A kocsiban.-vágta rá Louis.
-Hát jó biztos.-mondta majd nyomott egy puszit a homlokomra és bement a konyhába.
-Lau gyere.-mondtam amjd mewgfogtam a kezét behúztam a szobába.-Szerinted hogy mondjam el?Mindenkinek egyenként?
-Dehogyis,szerintem állj ki a nappaliba és jeletsd be ennyi.-mondta.
-Oké.-mondtam majd nagy levegőt vettem.
-Gyertek ide.-kiabált Lau.-Mindenkli a napőaliba.
Miután mindenki leült a kanapéra belée is kezdtem.
-Van egy kis bejelenteni valóm.-mondtam majd belenéztem minden jelenlévő szemébe majd drámai szünetetz tartottam.
-Most mondod hogy mi van vagy üljek itt egész nap?-kérdezte Hanna idegesen.
-Ja,persze.Terhes vagyok.-mondtam ki mire mindenkiből előtört egy röhögő görcs.-Ezen mi a vicces?-kérdeztem halkan.
-Oké,a poén megvolt.-mondta Harry.-Mit akarsz mondani?
-De ez nem poén volt.-mondtam...mire megfagyott a levegő.Csak néhány levegővételt lehetett hallani de azt is ritkán.
-Ismételd meg.-mondta Liam maga elé bámulva.
-Terhes vagyok.-mondtam újra.
-Ez most halál komoly?-kérdezte Niall mire én csak bólintottam.
-Te magasságos.-motyogta Liam.
-Haver.-kapott észbe Zayn és fordult Liam felé.-Gyereked lesz,hallod.
-Ja.-mondta majd rámnézett.-Mondd hogy csak pőoén volt.
-Csak poén volt,de miért kellett ezt mondanom?
-Akkor most poén volt avgy tényleg?-kérdezte Hanna.
-Tényleg.-mondtam.-Kérdezzétek meg Laurát ő is tudja.
-Igazat mond tényleg gyereket vár.-erősítette meg Lau is a szavamat.
-Atya világ.-mondta Hanna.
-Én erre nem tudok mit mondani.-motyogta Zyta.
-Ha ezt apu megtudja Liamet egy konyhakéssel fogja kiherélni.-mondta Niall morbid gondolatát mire Liam ijedten kapta felé a fejét.
-Hagyjad már.-mondtam.-Szegény így is sokkos állapotban van és akkor te még ijesztgeted.
-Várjunk csak akkor..mikor hoztátok össze?-kérdezte Louis.
-Hát gondolom 5 hete.-mondta Liam.
-Hány hetes a kölök?-kérdezte Hanna.
-5.-válaszoltam.
-Nem mondod el anyukádnak?-kérdezte Harry.
-De jó ötlet.-mondtam amjd elővettem a mobilomat és tárcsáztam,anyu rögtön fel is vette.-Szia,anyu.
-Lizzie kicsikém szia.Hogy,hogy felhívtál?Valami baj van?-rögötn a legrosszabbra gondolol,jellemző.
-Nos anyu az van hogy..ahj mondja el neki valaki.-mondtam.
-Én nem.-mondta Zayn,Harry,Louis,Niall és Hanna egyszerre.
-Majd én .-vette ki a kezemből a telefont Laura.-Helo Angela.Lizzie terhes.Igen nem viccelek.Nem.Oké,megmondom.Oké.Helo.Anyud azt üzeni azonnal utazzunk haza.
-Megy repülő?-kérdezte Harry.
-Nézd megte marha.-mondta Lau.
Míg vártuk hogy Harry kikeresse a jegyes doolgot Liam idejött hozzám.
-Hallod,apád tényleg ki fog herélni?-súgta fülembe.
-Nem hiszem.-mondtam majd megöleltem.
-Nos 1 óra múlva indul repülő és arra foglaltam jegyet.-mondta.
-Oké,akkor gyorsan pakoljunk és menjünk nehogy lekéssük.-mondta Laura majd meg is indult.
Liam segített összepakolni nekem.Kivitték a fiúk a bőröndöket a kocsikba majd elhagytuk a szállást és robogtunk a repülő térre.
Leadtuk a bérelt kocsikat és mentünk is.
A repülőgépen minden rendben volt szerencsére nem hánytam ki a belemet.
Nagyon hosszú volt az út.Csak estére értünk haza.Anyu és apu a reptéren vártak ránk.
Apu igen mérges tekintettel nézett Liamre.Szinte gyilkolt apám a tekintetével Liam felé.
-Sziasztok.-öleltem meg anyut és aput is.
-Most szépen hazamegyünk.-mondta apu igazán mérgesen.-Niall,Zyta gyertek ja és Lauékért Laura szülei jönnek és a többiek meg megoldják.Sziasztok.
Apu tiszta ideg volt látszott rajta.Zytát kiraktuk a házánál.Mi meg mentünk egyenesen haza.
Mikor hazaértünk apu és anyu azt mondták beszélni akarnak velem még ma.
Lementem a nappaliba.Apu tekintetéből nem tudtam kiolvasni semmit.
-Mégis hogy a fenébe gondoltad te ezt?-kérdezte idegesen apu.-18 éves vagy!Elrontod az életedet egy gyerekkel.
-Na de azért ennyire ne túlozz.-mondta anyu.-Niall ha ennyire hallgatózni akarsz akkor gyere ide.-mondta anyu mir Niall bejött és mellém állt.
-Na szóval nem fogod megszülni azta gyereket.-jelentette ki apu.
-Azt majd én eldöntöm.-szálltam vele vitába.
-Na de Lizzie.-mondta apu.-Ne szenvtelenkedj és még a barátoddal is beszédem van.
-Nekem nincs ellenvetésem az ellen hogy megszüld azt a gyereket.-mondta anyu.-De én nem fogom helytted gondozni.Ha megcsináltátok vállaljátok is a következményeit.
-Persze.-válaszoltam.-Nem is fogsz te semmit csinálni az én gyerekemmel.
-Niall neked mi erről a véleményed?-kérdezte apu.
-Őőő én ebbe nem szólok bele,Lizzie már felénött el tudja ő dönteni mit akar.-mondta Niall.
-Rendben..de a barátocskáddal szeretnék még néhány szót váltani..-mondta apu.-Jó éjszakát.Én innentől ezt a témát ejtem és nem fogok erről beszélni.
-Jó éjt.-mondtam majd felvonultam a lépcsőn a szobámba.
Várjunk csak?Most hol lehet Liam?
-Niall.-mentem a szobájához.
-Gyere be.-mondta.-Mi az?-kérdezte.
-Nem tudod hol lehet most Liam?
-Hát honnan tudjam ?Várj mindjárt megnézem a varázs gömbömet.-mondta röhögve.
-Nagyon vicces valaki.-mondtam.
-Jó hát de honnan tuidjam?-kérdezte.-Hívd fel.
-Oké.Helo.-majd visszamnetem a szobámba és elővettem a telefonomat.
-Hallo.-szólt bele Liam.
-Szia.-szóltam bele.
-Lizzie..apád nagyon lecseszett?-kérdezte.
-Nem..-válaszoltam.-Ahhoz képest amire számítottam ahhoz képest semmi nem volt.-mondtam.
-Értem.-mondta.
-Hol vagy?-kérdeztem.
-Hazafelé tartok éppen.-mondta.-Rég voltam otthon és amúgy is van mit mesélnem anyuméknak.Ha megtudják hogy mi a szitu szerintem ki fognak borulni.
-Jólvan.-mondtam majd önkéntelenül elmosolyodtam.
-Na hagylak aludni.-mondta Liam.-Aludj jól,álmodj velem és szeretlek.-mondta.
-Én is téged és te is álmodj velem.-mondtam.-Szia.-mondtam.
Letettem a telefont és elmentem fürdeni majd aludni.


Szóval...véleményeket!:)Tartalmas véleményeket..khm...ez a fejezet megírása sok problémát és kutatnivalót okozott nekem..khm:DD Amúgy köszönöm azta sok jót amint mondtok a blogomról^^Jól esik nagyon!

13 megjegyzés:

  1. szerintem egyáltalán nem kellett volna a gyerek :|

    VálaszTörlés
  2. Azta...rohadt..életbe.! Nagyon nagyon jó lett.. szomorú voltam mikor láttam h vége ennek a fejinek.. nagyon gyorsan kövit^^:) x

    VálaszTörlés
  3. xđđ de jó... most mindegyik blogban szül valaki? a mi blogunkban mindenki szül amin sírok a röhögéstől... na mind1.. tökjó a blog.. köviit

    VálaszTörlés
  4. Hát ez nagyon hosszu volt de ez nembaj.imáttam..tejóég Lizzie terhes OMG.. kiváncsi vagyok ebből mifog kisülni..:D Várom a kövit..:D

    VálaszTörlés
  5. Szerintem sem kellett volna gyerek :| de attól még jó rész :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett xdd kicsit lesokkolt a hír... xd és am azt hittem, hogy Niall rögtön letámadja Liam-et xdd kövit!!

    VálaszTörlés
  7. De mi az isten bajotok van a gyerekekkel??Ezt én nem birom felfogni!Amúgy meg az hogy teherbe esik bárkivel megtörténhet..szóval..én is sok blogot olvastam amiben volt gyerek..és volt mikor tetszett ha jól volt leírva de ha rosszul volt leírva nem tetszett...csak azt nem értem hogy akkor rosszul írtam?Nem jó?Nem értem mi bajuk van az embreknem a gyerekekkel...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem értem. nálunk is lesz baba a blogban de nálunk nem szól bele senki. én pl. örülök a kisbabának..:)

      Törlés
  8. Úúúú ez nagyon jó lett:D Lesz kicsi Payne:)) Így tovább, hozd a kövit gyorsan:D

    VálaszTörlés
  9. Azta:O.. meglepodtem:).. szerintem semmi baj a gyerekkel:)..gyorsan kovit:)

    VálaszTörlés
  10. Nekem tetszik hogy lesz gyerek.És nagyon jó a blogod és jó író vagy szóval..tetszett nagyon ez a rész is.<333

    VálaszTörlés
  11. Jaj nagyon imádom a blogodat! Picit meglepett a kicsi payne de attól még tetszik gyorsan kövíít! ;DD

    VálaszTörlés
  12. Szerintem még nem kell gyerek így elrontod

    VálaszTörlés