Little Horan 2 Húszonhatodik fejezet.


26.fejezet.




"-Jézusom ti hogy kerültök ide?!-hallatszott Zoey hangja."

Mi ahányan voltunk kimentünk az ajtóba.
-Jézusom Louis.-mondta Niall.-Hogy kerültök ide?!És miért ülsz talicskában?
-Ahj mindjárt elmondjuk csak engedjetek be.-gurult rá Zoey lábára a tolószékkel.
-Jajj.-kiáltotta el magát Zoey.
-Jaj édes bogárkám bocsáss meg nekem.-mondta Louis.
-Na jó jobb ha hazamegyek.-mondta majd becsapva maga után az ajtót távozott.
-Na szóval hogy kerültök ide?-tért rögtön a tárgyra Liam.
-Hát kijöttünk az ajtón és utána ide.ayn majd levetette magát a kanapéra.
-Bővebben?!-kérdeztem nagy levegőt véve.
-Ahh mind egy az a lényeg hogy jövünk egyel Paulnak.-fejezte be Zayn a társalgást.
Miután vége lett minden nagy dolognak úgy döntöttem hogy felmegyek a szobámba pihenni kicsit.
Lefeküdtem az ágyamra majd gondolkozni kezdtem.
Átgondoltam a mai és a tegnapi napot is és eszembe jutott.Hol van Zyta?!Ja tényleg anyu mondta hogy hazautazott valami okból amit én nem tudhatok.
Mélyen a gondolataimba merülve feküdtem az ágyon mikor kopogtak majd belépett az ajtón Liam.
- Hello, nem zavarok? 
- Te? Sosem. - válaszoltam Liamnek.
- Mi jót csinálsz? 
- Ülök az ágyamon, gondolkozom, lélegzem és élek. 
- Az jó. És mégis min gondolkozol? - kérdezett Liam.
- Csak átgondolom ezt a napot... Nem hiszem el hogy egy pók miatt csaptunk ekkora zűrzavart. - nevettem fel.
- Hát én sem... bár az a dög megérdemelte hogy meghaljon... És én majdnem elkiálottam magam hogy "HALÁL RÁÁÁÁ!"
Elkezdtem egy kissé hülyén kuncogni amit Liam sikeresen le is szólt.
- Kössz. Bocs hogy ilyen a nevetésem. Hozzá kell szoknod babám. - oktattam ki Liamet.
- Na, gyere ide mézesmacim, hagy csókoljam meg azt a szép szád - mikor Liam kimondta ezeket én csak néztem rá, hogy ennek mi baja.
- Liam drága, elgurult a pirula? Vagy beszívtál? Vagy részeg vagy? mi van veled? - nevettem el magam.
Még folytattam volna, de Liam elcsitított egy csókkal. 
Éppen a mi szerelemmel teli csókunk közepén voltunk, mikor Laura benyitott.
- Lizzie, azt akartam kérde...Úristen! Csak nem? 
- Laura édesem, én nem vagyok olyan mint te. Egyébként ha nem nyitsz be még az is megtörténhetett volna. - vigyorogtam.
-Öhm. Ok. Na azt akartam kérdezni hogy nem jössz-e csavarogni még mi sem tudjuk hova. Hanna, Niall és Harry is jön. Egyébként anyukád meg visszavitte Louist és Zayn a kórházba. 
- Persze, megyünk, de csak akkor ha Liam hajlandó leszállni rólam. - mondtam zavarodottan.
- Ohh bocs. - válaszolt Liam majd feltápászkodott rólam és megigazította ingjét.
- Ööööh, oké ,akkor szólok a többieknek hogy még megvárunk titeket. - mondta Laura majd elhagyta a szobámat.
Liam sikeresen leszállt rólam, bár arra nem tudtam rávenni, hogy hagyja el ő is a szobámat, amíg öltözöm, csak azt hogy forduljon el. Igaz, láttam hogy néha megfordult mikor éppen félmeztelen 
voltam, de egyszer úgyis látni fog így, szóval nem nagyon zavart./Laura perverz mondata/
Mikor elkészültem, megfogtam Liam kezét majd leráncigáltam őt a nappaliba, ahol a többiek éppen a tv-t lesték. 
- Mehetünk? - vontam őket kérdőre.
- Persze - mondták mind és felálltak a kanapéról.
- Nos akkor most pontosan hova is megyünk? - kérdezte Niall.       
- Csak miattad, csak most, csak ma elmegyünk a Nando's-ba. - mondta Laura.
- Tényleg?- kiáltott fel csillogó szemekkel Niall.
- Dehogyis, csak szívatlak - vigyorgott Laura.
- Ez gonosz volt - mondta Harold. 
- Mindent tőlem tanult - mondta Hanna egy gonosz vigyor kíséretében.
- Szóval akkor mi lenne ha elmennénk moziba? - állt elő egy jó ötlettel Liam.
- Ilyen melegben menjünk el egy terembe, ahol fizetünk azért hogy megnézzünk egy ezeréves filmet, közben tömjük magunkat egészségtelen, zsíros popcornnal és egészségtelen színezékekkel meg tartósítószerekkel teli kólát szürcsöljünk? Mehetünk. - mondtam.
Útközben éreztem hogy valami nincs rendben. Fogadok hogy Harold megint valami hülyeséget csinált. Mikor odaértünk a mozihoz, akkorát szívtam hogy csak na. Nem hoztam pénzt... 
- Öhm, hello, nem hoztam pénzt - tájékoztattam a többieket.
- Nem baj, úgy is én fizetem neked, vedd úgy hogy ez egy kis 'randi' - villantott felém egy gyönyörű mosolyt Liam.
- Akkor itt egy másik bejelentés: mit nézünk meg? - kérdezte Hanna.
- Paranormal Activity 2?! Egyedül eddig nem mertem megnézni, akkor most itt a legjobb alkalom. - mondta Laura.
- Oké - vágta rá egyből mindenki.
Megvettük a jegyeket, majd bementünk a 9-es terembe, mivel ott vetítették. Az igazat megvallva, nem nagyon vártam hogy elkezdődjön a film, mert a horror filmek nem a kedvenceim. 
Az egész film közben Liam nyugtatott engem, hogy ilyenek a valóságban nincsenek. Láthatólag inkább Hanna nyugtatta Niallt, de azt is láttam hogy a másik 'szerelmes' pár még mindig nincs annyira jóban. 
- Liam, Liam, Liam! - kezdtem a mondanivalóm. - Szerinted bemegy a szobába? NEeeeeeeee és bement!
Körübelül 5 perc múlva megint elkezdem zaklatni Liamet: 
- Liaaaaam, az a a az az az az most az annak most nincs feje?
- Igen, Lizzie, jó szemed van. - mondta unottam Liam.
Én köbö az egész filmet végigdumáltam és minden mondanivalómmal Liamet nyaggattam. Szegényt nem hagytam nézni a filmet. 
Hazafelé megálltunk egy kávézónál is.
- Muszáj bemennem? - kérdezte unottan Laura.
- Miért? - válaszoltam egy kérdéssel. 
- Mert az ilyen kávézók olyan unalmasak.
- Unalmasak? Egyik nap egy szerelmespár itt jegyezte el egymást!Ez neked unalmas? - mondtam.
- Nem, nem unalmas, hanem nyálas, és nem hinném hogy pont ma, pont most jegyezné el egymást egy pár...
- Naaa gyere már be! 
- Lizzie! Nem fogok bemenni! Az egyik nap a híradóban volt hogy egy velem egy korú lányt raboltak el, és meg is ölték! A halálomat akarod? 
- De te teljesen hülye vagy, és mi is itt vagyunk.
- Akkor mind a hatunkat elrabolnak és megölnek! 
- Ne legyél már ilyen negatív. Fogd fel úgy hogy bent szivárványszínpónik vannak - mondta Hanna.
- Miért pont azok? - válaszolt Laura.
- Mert azok cukik. - felelt neki Niall akinek a keze Hanna nyakában volt.
- Jó, bemegyek, de ha meggyilkolnak minket, magatokat hibáztassátok! 
Befelé menet azt hitték hogy valami diliházból szabadultunk, csakmert mindenki röhögve ment be, Laura képzeletétől.
- Bejönni bejöttem, de nem iszok semmit! Mi van ha megmérgezték azt amit rendelek? Örülnétek a halálomnak mi?! - mondta Laura.
- Ahj, ne legyél már ilyen, jó ha nem akarsz semmit sem akkor semmit sem akarsz. - válaszolt neki Liam.
Mindenki(kivéve Laurát) megitta amit rendelt, majd mentünk haza.
- Mondcsak Lizzie, miért mindig nálatok vagyunk? - kérdezett engem Hanna.
- Azért mert én vagyok a vezetőtök muhahaha. 
- Pff, vezetőnk, az... - mondta Laura unottan.
- Miért nem csináljuk úgy, hogy egyik nap nálatok, másik nap nálunk, másik nap meg Hannáéknál? - kérdezte Laura.
- Nekem jó - válaszoltuk Hannácskával.
- Akkor irány Lauékhoz - mondta Hanna - srácok ti jöttök?
- Persze - válaszolták.
Átmentünk Lauráékhoz, de a fiúk azok egy kissé meglepődtek.
- Úristen, mi ez a sok poszter rólunk? - kérdezte nevetve Niall. - mintha nem látnál minket minden nap. 
- Inkább rakjam ki a The Wantedet, BTR-t vagy esetleg Justin Biebert? 
- Öhm nem. - válaszolták mind a hárman.
- Amúgy, hogy hogy nincsenek itthon a szüleid? - kérdeztem.
- Elutaztak valamii hülye üzleti útra, szóval 2 hónapig teljesen üres lesz a ház, mivel mi meg az x faktorban leszünk... 
- Én lemegyek inni valamit. Liam nem jössz? - kérdeztem Liamet.
- De persze, megyek. 
Lementünk Liammel a konyhába, de én persze nem inni szerettem volna.
Beértünk a konyhába és azonnal adtam Liamnek egy hosszú, forró csókot
Éreztem hogy nem bánja, mivel visszacsókolt és a derekamra tette a kezét. Bár kicsit aggódtam hogy lejönnek Lauráék de mégsem izgatott annyira.
Liammel egy hosszú csókcsatát kezdtünk el, és csókolózvamentünk ki a nappalijukba és lefeküdtünk a kanapéra. Persze semmi komolyat nem akartunk, csak ölelkezni. Legalábbis én. Ekkor lépteket hallottam, éreztem hogy valaki jön le az emeletről ,ezért Liamet behúztam Laura szüleinek a szobájába, és ledobtuk magunkat  az ágyra.
Laura éppen lejött megnézni hogy mégis mit csinálunk mi ennyi ideig, és hát amit látott nem volt vlaami szép. Éppen a szülei ágyán ölelkeztünk. 
- Úristen! Ti mi a bagolyfészkes szart csináltok? - kiáltott fel Laura.
A kiabálására már a többiek is lejöttek.
- Jézusom, Liam, csak nem leakartad teperni Lizziet? - nevetett Harry. 
- Csak azt csináltm amit te Laurával.. - szemtelenkedett Liam.
- Úgyérzem ezt még párszor megkapjuk - felelt a göndör.
- Jó, igen, bevallom. Én, én csak is én kezdtem!-vallottam be lehajtott fejjel.-A konyhába... -folytattam volna de..
- Jó, jó nem vagyunk rá kíváncsi. - de Hanna félbeszakította.
A kis incidens után felmentünk vissza Laura szobájába.
- Üvegezünk? - kérdezte Laura. 
- Jó - válaszoltuk mind az öten.
- Akkor én kezdek, mert enyém volt e csodás ötlet. 
- Ahj pedig én akartam. - durcizott be Niall.
- Lent a konyhában a hűtőben, van egy doboz, amire rá van írva hogy "Niall's food". A tiéd. - mondta Laura.
- Ohh istennő vagy. köszönöm. - ezzel a szőkeség lerohant a konyhába.
- Óh, Liam. Felelsz  vagy mersz? 
- Merek, nem vagyok én puhány chh. 
- Akkor... írd ki twitterre, hogy "I'm gay". - vigyorgott. 
- Komolyan mondom, rossz hatással van rátok Hanna.
- Kiírtam. - mondta szomorúan Liam,majd pörgetett a szerencsétlenség üvege Edwardkára mutatott.
- Szóval, Edward... Igen már én is Edwardnak hívlak. Felelsz vagy mersz? - kérdezte Liam.
- Elegem van a nevemből. Mindig az jön be hogy 'Edward Cullen'... mindegy, merek.
- Akkor buzikám... akarom mondani Harrykém... térdelj le Laura elé és kérj tőle teljes szívedből bocsánatot amiért ilyen barom vagy. Gyerünk cicus.  
Harold megtette Liam kérését, sőt még meg is csókolta az illetőt akitől bocsánatot kellett kérnie. Harryn volt a sor és az üveg pont nálam állt meg.
- Felelsz vagy mersz Lizzie? 
- Felelek.
- Kit NEM - a nem-et eléggé megnyomta - szeretsz a bandából?
- Mindenkit szeretek a bandából, de a te fejedet valamiért nem nagyon bírom - válaszoltam mire beállt a kínos csönd.-Csak vicceltem.-vigyorodtam el.-Én mindenkit imádok.-vigyorogtam.
-Gonosz vagy.-mondta Harry durcásan.
-Aha tudom na de most én jövök.-majd fogtam és pörgettem.-Édes egyetlenem felelsz vagy mersz?-kérdeztem Nialltől aki éppen tömte a fejét.
-Felelek.-nyelte a táplálékot.
-Oké..hmm..mondjuk ha lenne egy szakadék aminek a szélén kapaszkodik Louis és Harry.Csak egy valakit húzhatsz vissza.Ki lenne az?!-állítottam választás elé.
-De erre nem fogok válaszolni mert nem,nem tudom .-motyogta.-Mind2-őt-.válaszolt majd pörgetett mikor megcsörrent a telefonom.
-Igen?-vettem fel.
-Lizzie hol a jó édes fenében vagytok?!-jött a kérdés anyutól.
-Lauráéknál.-válaszoltam mire hallottam hogy anyu megnyugodott kicsit.
-Gyertek haza most azonnal közölnöm kell egy fontos hírt.-mondta köszönés nékül lerakta.
-Haza kell mennünk.-mondtam majd felálltam,hátranéztem a többiek egy helyben maradtak.-Gyertek anyu mondani akar valamit.Nem tudom mit csak azt mondta hogy fontos és menjünk.
-Ahj..ezt nem hiszem el.-mondta Hanna.-Pont én jöttem volna.
-Túléled..-motygtam majd elindultam kifelé.3 perc alatt hazaértünk.
-Mi az a nagy gond?!-kérdeztem izgatottan  majd levetettem magam a kanapéra a töbiek ugyan így tettek.
-Nos valami olyasmit hallottam, hogy te kislányom és Liam meg Laura és Harry még a nyár folyamán vagyis még a nyár folyamán megtörténtek köztetekbizonyos dolkog..és én ezt nem tartom helyesnek ezért szeretnék nektek egy kis felvilágosítást tartani.-mondta anyu mire a szemem kitágult.
-Tessék?!-kérdeztem vissza mire Niall felkuncogott.
-Természetesen nem haragszom csak kicsit korainak tartom..-motyogta anyu majd megvarakta fejét.
-De ez nem igaz.-montda Lau is döbbenettel a hangjában.-Mi nem..mármint mi nem.
-Jaj Laura nyugodj meg nem mondom el édesanyádnak.-mondta anyu cinkos vigyorral a képén.
-Dehát ez nem igaz.-mondta Liam is.-Ez nagyon nem igaz.Semmiféle ilyesmi nem történt legalábbik köztem és Lizzie között én tiszteetben tartom fiatal korát amúgy meg tudtommal Harry és Lau között sem.
-Nem is.-mondta Harry.-Ez hazugság.Ki mondta ezt?!
-Az maradjon titok dehát..nekem az az illető teljesen biztosra mondta.
-Oké te kényszerítettél hogy kimondjam !Anyu még szűz vagyok.-mondtam.
-Én is.-mondta Laura.
-Én is.-válaszolt Liam is.
-Harry?
-Ohh megyek anya.-pattant fel.
-De anyukád nincs is itt.
-De szólt.-mondta.
-Hogy?!Mégis hogy szólt volna?Nincs is itt.-mondta Niall.
-Mi is volt a kérdés?!-kérdezet vissza Harry.
-Ohh csak nem?!-kérdezte Lau.-Te már..?
-Én?Sohaa,-mondta a göndörke.
-Szóval soha nem voltál az?!-nézett döbbenten Laura.
-Na jó Mary-nek hívták.-vallott mire anyu szeme kitágult és fehér lett az arca.
-Ugye nem most történt míg itt vagy nálunk?!-kérdeztem.
-Ajánlom...hogy azt mondja hogy nem.-fenyegetőzött Laura.
-Nem,nem,nem dehogy miket képzelsz?!15 voltam.-védekezett.-Finom eper illata volt nem tudtam ellenálni.És,és,és..megtörtént.-mondta mikoözben a földet kémlelte.
-Na várjunk annyi mint Lizzie,Lau és Hanna?-csodálkozott Liam.
-Váú.Neked vág az eszed mint a borotva.-gúnyolódott Hanna.
-Akkor csajok itt az idő!-vigyorgott Niall.
-Ne akard hogy oda menjek.-mondtam neki szúrós szemekkel.
-Ti egyre jobban hasonlítotok Hannára.-csodálkozott Harry.
-Probléma?-kérdezte Lau.
-Semmi,semmi.-védekezett a fürtös.
-Nagyon érdek feszítő ez a kis felvilágosító beszélgetés de nekem haza kéne mennem,mivel össze kéne rakni a ruháimat.-mondta Hanna a falnak támaszkodva.
-Ne segítsek?-kérdezte Niall.
-Kösz kihagyom.-mondta Hanna fintorogva.
-Na akkor veled tartok.-ált fel Lau a fotelből.
-Ne már itt hagytok 3 kanos idiótával?-kérdeztem aggódva.
-Na de Lizzie.-tágult ki anya szeme újra.
-Mi van?Ez az igazság.De ha elmennek akkor én húztam a szobámba.-emeltem fel az ujjam színpadiasan.
-Oké.De most már tényleg megyünk.-azzal Hanna és Lau hazamentek.Én meg meg se vártam a reakciót felspuriztam a szobámba.Eldöntöttem hogy elindulok fürdeni.
Le is zuhanyoztam és mikor nyugodtan vissza tértem a szobámba egy nem várt meglepetésben volt részem.


Kaphatok komit?:)Értékeljétek e csöppett perverz fejit:)

7 megjegyzés:

  1. éééénnnnnííísssííírtáááám*___* xd

    VálaszTörlés
  2. OMG:D Hát ez kicsit tényleg annak sikeredett. De nagyon tetszik, kövíít:)

    VálaszTörlés
  3. nagyonjóóó:DD perverz.:33 szegény Zytaa.:cccc

    VálaszTörlés
  4. omg love! :) Siess mi a meglepi!?? :)

    VálaszTörlés
  5. gyorsaan kövi *-* nagyon jó :) ..bár szerintem többet lehetne kettesbe Liam és Lizzie :) ..és úgy hogy nem nyit rájuk senki :)az nagyoon jó lenne :) *-*

    VálaszTörlés