Little Horan 2 Negyvennegyedik fejezet.


44.fejezet.




"-Jajj mondanom kell valamit.-mondta Zayn szenvedő hangon."




-Jézusom..-mondta Louis suttogva.-Homoszexuális vagy?
-Úristen te meg bolond.-vágta rá Zayn.
-Szóval buzi vagy akkor?-kérdezte Harry.-Nyugi haver mi nem teszünk ki a bandából ezt is elfoghadjuk.
-Miket beszéltek?Nem buzi.-mondtam.-Miből gondoljátok hogy az?Álljatok már le,inkább Zayn mondd mi a bajod.
-Na szóval most jutott eszembe hogy ma voltunk Liammel vásárolni reggel és a csaj kevesebbet adott vissza!-mondta Zaqyn.
-Ez az a szörnyű probléma?-kérdezte Hanna unottan.
-Igen.-nevetett Zayn saját hülyeséségén.-Tuti saját zsebre ment.-húzta össze a szemöldökét.
-Jólvan Zayn tőled azért többet vártam volna.-mondta Laura.
-Szerintem hagyjuk ezt az értelmetlen témát.-mondta Hanna majd leült a kanapéra.
-Szerintem hagyjuk ezt az értelmetlen témát.-mondta Hanna majd leült a kanapéra.
-Ha már az értelmetlen témáknál vagyunk ém tudok egy értelmeset.-mondta Lau.
-Na lökjed.-mondta Niall.
-Hát igazából az egy személyes téma de..-próbálta elmagyarázni Lau.
-Ahj mondd mér.-nyögte Harry.
-Hát jó láttam Liamet egy másik lánnyal smárolni.-mondta ki Lau egy szuszra.Meg állt bennem az ütő.
Ez lehetetlen.Leroskadtam a kanapéra és csak a szőnyeget tudtam bámulni.
Tuti nem ő volt.Vagy még is?Most zavarodtam össsze.
-Hol van Liam!?-üvöltöttem egyet.
-A fürdőben.-mondta félve Louis.
-Nyugi már!Lehet hogy nem is ő volt.-mondta nyugodtan Lau.
-Nyugi?Nem tudok lenyugodni.És amúgy hogy érted hogy lehet hogy nem ő volt?-kérdeztem őt fürkészve.
-Hát úgy amikor megláttam elrohantam.-magyarázta Lau.
-Te mekkora hülye vagy.-szállt be a vitába Zyta.
-Tessék?-állt fel Lau a kanapéról.
-Jól hallottad.És ha mondjuk nem Liam volt?Te most itt mindent össze kutyultál.-magyaráztam idegesen.
-Tudod mit akkor leközelebb semmit nem fogok veled megosztani!-tört ki Lau is.
Szegény Hanna meg csak ide oda kapta a fejét azt se tudta hova mikor vagy ki.
-Jaj Lau te sajnáltatod magad amikor te mindent meg kapsz és mindenkinek beletiporsz a magán életébe?-kérdezte Zyta.
Legalább Zyta mellém állt.
-Kösz hogy ezt gondolod rólam.Hanna te mit gondolsz rólam?Talán azt hogy fruska vagyok?-kérdezte Lau miközben Hannát fürkészte.
-Na jó engem hagyjatok békén a ti kis vitátokkal.-tette maga elé a kezét Hanna.
-Tudjátok mit én nem kellek ide..-mondta Laura majd kivágódott az ajtón Harry meg utána.
-Mi ez az eszeveszett órdibálás?-jött ki a fürdőből Liam,mire én odamentem és felpofoztam.
-Ez az végre!-ugrott fel Hanna a kanapéról.-Jó hatással vagyok rád.
-Mi az isten volt ez?Mit ordítozol?Te meg miért pofoztál fel?
-Áá semmi semmi.-ült vissza Hanna a kanapéra.
-Megcsaltál.-mondtam könnyeimmel kűzködve majd beszaladtam a szobába és leroskadtam az ágyra.
-Hé.-nyílt az ajtó egy 10 percen belül, és lépett be rajta Zyta.-Ne legyél elkeseredve ennyire.Liam azt mondja hogy nem ő volt.
-Persze.Hülye lenne bevallani.Talán itt kéne véget vetni ennek.-mondtam majd sírni kezdtem.
-Dehogy is.Bolond vagy!-mondta Zyta.-Szereted nem?-kérdeztemire én bólogatni kezdtem.-Na beszéljétekmeg.Behívom oké?Megbeszélitek és minden rendben lesz.-mondta 
majd kiment az ajtó és belépett rajta Liam.
-Szóval..-kezdett bele mondanivalójába.-Te most utálsz?Vagy?Mi van?Zyta mesélte hogy min ment a vita meg hogy miértpofoztál fel.Hanna is elmondta a dolgokat.
-Nem utállak miért utálnálak?Laura azt állítja hogy megcsaltál.-válaszoltam majd elővettem egy zsepit és megtöröltem az arcom.
-Nem igaz,nem csaltalak meg.-tette maga elé a kezeit.-Egy részt azért mert ha ilyenre vetemednék Niall tuti kicsinálna,másrészt meg mert szeretlek.-nézett a szemembe mélyen.
-És most ezek után el is higyjem nem?-kérdeztem nagy levegőt véve.
-Hát örülnék neki ha elhinnéd.Amúgy meg igazán jól esik hogy ilyet kinézel belőlem és ezt feltételezed rólam hogy megcsallak a hátad mögött.-gugolt le elém és a a térdemre támaszkodott és a szemembe nézett.
-Hidd el nem én találtam ki..mikor meghallottam még az ütő is megállt bennem mondjuk Laura valami olyat is mondott hogy lehet hogy nem te voltál..-motyogtam Liam szemébe nézve.
-Hát nem is én voltam.Dehát a te bajod ha nem bízol bennem annyira hogy ezt elhidd nekem.Amúgy meg miért csalnálak meg hisz én tiszteséges állampolgár vagyok.-mosolyodott el Liam.
-Jó elhiszem de akkor Laura kit látott?-kérdeztem kétségbe esve. 
-Tudod ezer embernek van még szerte a világon olyan haja mint az enyém.-magyarázta Liam.-Amúgy melesleg király ízlése lehet a fickónak.
-Ez szerinted vicces?-kérdeztem most már én is mosolyogva.
-Há mért nem.Amúgy nagyon fáj a pofikám.-simogatta meg Liam az arcát.
-Bocsi csak nagyon mérges voltam.-magyaráztam,majd megsimogattam az arcát ott ahol megütöttem.
-Semmi gond.Am most mi van Lauval?-kérdezte Liam.
-Hát nem tudom,az az igazság hogy én nem is haragszom rá igazán.-mondtam majd felálltam.-Megkeresem.-és kimentem a szobából.
-Na?-állt elém Zyta.-Sikeresen kibékültetek?-kérdezte mire én bólintottam majd kikerülve őt Hannához rohantam.
-Hol van Laura?-kérdeztem.
-Hát őő én azt honnan tudjam?Mi vagyok én?GPS?-válaszolt Hanna.
-Én tudom hol van.-gurult mellém Louis.
-Most azonnal mondd meg.-álltam elé.
-Szerintem a itteni raktárban vannak.-válaszolt Lou mire én már ott sem voltam.
Könnyedén megtaláltam a raktár helységet mivel hatalmas táblára firkantott betűk jelezték.
Beléptem a raktárba ahol egyenesen Laurára esett a tekintetem mellette meg Harry volt.
-Harry kicsit kimennél?Beszélni akarok Laurával négyszemközt.-léptem oda hozzájuk.
-Nem.-válaszolt.
-Biztos avgy te ebben?-kérdeztem.-A füled bánja.-mondtam.
-Nem érdekel.-válaszolt mire én megfogtam a fülét és ráncigálni kezdtem.
-Jójójójójóó .-mondta.-Engedd el kérlek elmegyek.
-Hallod Lizzie engedd el.-állt melléLau.
-Oké.-majd elengedtem és ő kiment.
-Mit akarsz?A fejemhez vágni még pár dolgot?Hát hajrá.-állt fel Laura velem szembe.
-Nem,gondoltam megbeszélhetnénk a dolgokat.Rosszul láttad az nem Liam volt.
-Akkor jó,de ugye nem szakítottatok?-nézett rám rémült tekintettel.
-Nem..csak felpofoztam.-válaszoltam mire Launak leesett az álla.
-Huhh oké szegény azt hiszem akkor nekem kell bocsánatot kérnem tőle.-vakarta meg a fejét.-Mind1 majd nem sokára de te haragszol rám?-kérdezte.
-Nem.-válaszoltam.
-Akkor jó.-mondta majd megöleltük egymást és visszamentünk a többiekhez.
-Szent a béka?-kérdezte Louis.
-Az.-válaszolta Lau tömören.
-Ki áldotta meg?-kérdezte vihogva.
-Mi bajod?-kérdeztem.-Igen szent a béke ezt magyarázzuk.
-De én azt kérdeztem szent e a BÉKA.-hangsúlyozta ki a béka szót.
-Na jó nincs idegem Louis a fura agymenéseidhez.-mondta Laura.
A délután többi részét el tv-ztük és beszélgettük.Este úgy olduttuk meg az alvás problémát hogy egy ágyat Liam és az én szobámból 
átvittünk a csajok szobájába és Zyta ott alszik,én meg majd Liammel.
A szobában csend honolt,sötétség volt  csak néhány levegővételt lehetett hallani.Liam mellett feküdtem az ágyban.Egymással szemben feküdtünk.
-Szeretsz te engem egyáltalán?-törte meg Liam a csendet buta kérdésével.
-Igen,de ez miért kérdés?-kérdeztem vissza.
-Mert soha nem mondtad.-válaszolt.
-Miért te igen?-mosolyogtam rá.
-Hát nem.-mondta.-Akkor ezentúl mondjuk,vagy mi?
-Oké.-egyeztem bele.-De te kezded.-böktem meg melkasát.
-Hát jó,.-nevetett.-Szeretlek.-mondta majd kaptam tőle egy csókot.
-Én is.-válaszoltam.
-Hmm..ez egészen biztos?-kérdezte vigyorogogva.
-Igen.-válaszoltam.
-Hmm..mutassd meg.-mondta majd megcsókolt és folytatódott az este.
Reggel arra ébredtem hogy valaki idegesen a nevemet kiabálja.
-Elizabeth Horan mi a istent képzelsz te?-hallottam meg anyu hangját.Ez hogy a manóba kerül ide?!


Sokáig nem voltam!De most itt avgyok!Az előző fejezetetekre sok kedves komit kaptam nagyon köszönöm:9Nos erre is szeretnék párat ám^^:D

5 megjegyzés:

  1. Huh!!
    Nagyon jó!!!
    Várom a kövit!!!
    :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a feji is nagyon-nagyon jó lett. És most meg annyira izgatot vagyok..nemáááááááár.:))

    VálaszTörlés
  3. Elképesztő!!!Nagyon jó lett!!!Mikor jön a kövi rész???:DDD

    VálaszTörlés