Little Horan 2 Negyvenegyedik fejezet.

"-Áúúúúúúú.-hallatszott Hanna hangja."

-Jézusom.-ugrott oda Niall.-Mi történt?
-Mikor lelépett a hullámvasút lépcsőjéről megbotlott és leesett.-mondta Laura.
-Jézusom.-mondtam.-Fáj valamid?-néztem rá.
-A kezem.-mondta bal karját fogva.
-Fenomenális.-motyopgta Louis.-Nem elég nekünk egy nyomorék itt magamra célzok,akkor 2 törött kezű egy törött lábú,1 agyilag sérült itt Liamre célzok és
akkor még kell még egy törött kezű.
-Hééé haver én nem avgyok agyilag sérült.-mondta Liam durcásan.
-Ezt ne most vitassuk meg hanem vigyük Hannát orvoshoz.-mondta Laura.
-Szerintem is.-értettem egyet.
-Segítsetek már neki.-mondta Niall.-Fél kézzel nehéz.
Odamentünk Laurával és felsegítettük a földről.Segítséggel de megtaláltuk a vidámparkban az ügyeletes orvost.
Az orvos azt mondta ,hogy itt nincs megteremtve a kellő körülmények Hanna ellátásához mert nagy valószínűséggel eltört a keze ,így mehettünk a korházba.
Elmentünk a sürgősségire, az rohangálhattunk fel le a kórházban, mivel egyszer az orvoshoz, utána röntgen, utána megint az orvos, utána meg a gipszelőbe.
- Gyarapodtak köreinkben a nyomorultak - mondta Louis.
-Lau,Lizzie ti nem akarrjátok eltörni valamiteket esetleg komolyabb sérülést szerezni?!-nézett ránk Harry.
-Én nem.-vágtuk rá egyszerre Laurával.
-Ezért sajnos naphosszat velem kell lenned és vigyáznod kell rám.-bújt oda Lau Harryhez.
-Ohh.-mondta Harry.-Gyere ide virágszálaam.-mondta Laurának majd hosszas csókolózásba kezdtek.
-Mondom én hogy több itt a szerelmes pillanat mint egy szappanoperában.-mondta Zayn unottan.-Nem rendezünk egyet.Címe is megvan:Nyomorultak a köbön.
-Héhéhé haver én nem vagyok nyomorult.-mondta felháborodva Liam.
-Hidd el ezen majd segítünk ha teherbe mered ejteni a hugom.-mondta Niall fenyegetően.
-Akadj már le erről a témáról.-mondta Liam unottan.-Amúgy meg nem fogom teherbe ejteni nyugodj meg..-majd tartott egy kis szünetet amjd folytatta..-vagyis meglátjuk.
-Hogy mi?-kérdezte Niall.
-Hogy mi?-nézett ide Hanna.
-Hogy mi?-kérdezte Louis.
-Hogy engem?-kérdeztem én is.
-Ne is álmodj róla haver.-mondta ingerülten Niall.
-Istenem ti tényleg nem értitek a viccet igaza volt multkor Lizzienek.-mondta Liam unottan.-
-Áuuuuu.-kiáltott fel Hanna.-Kicsit azért lehetne tapintatosabb a kezemmel.-nézett Hanna a gipszelő emberre.
-Hölgyem én csak a munkámat végzem.Készen is van.-mondta az orvos.
-Na végre.Most már mehetek?-kérdezte Hanna.
-Nyugodtan.-és kiment az orvos az ajtón.
Hanna hirtelen felugrott az asztalról és majdnem dobott egy hátast.
-Azért óvatosabban.-kaptam el.
-Oké oké.-egyenesedett ki.-Aj!Hogy fogok így fürdeni vagy netán hajat mosni ha ez a szikla a kezemen van?-kérdezte fintorogva.
-Majd én segítek.-emlegette Niall a szemöldökét.
-Na azt lesheted.-jött a válasz Hannától.
-De ne már!Mindenki közösült már.-nyavajgott Niall.Mindenki kerek szemekkel nézett rá.Kanos a kis bátyám.
-Hát nem!Louis és Zayn nem!-mondta Hanna unotan.
-De nekik nincs barátnőjük!-folytatta Niall.
-Héj héj héj!Már tervben van!-szólt közbe Louis.
-Ja persze.Tervben volt az is hogy nem tör ki a második világháború és láss csodát megtörtént.-oktatta ki Hanna Louist.
-Gonosz!-durcizott Louis.
-Na térjünk vissza a témára.-kezdte Niall.-Miért nem?-kérdezte.
-Mit miért?-kérdezte Hanna.Mint ha nem tudná.Komolyan mondom.
-Ahj Istenem!Miért nem fürödhetek vagy netán aludhatok veled?-kérdezte kiskutya szemekkel Niall.
-Mert nem!Vita lezárva.-majd elindult Hanna a kijárat felé.Persze mi követtük őt de a fiúk nem.
-Ti nem jöttök?-kérdeztem.
-Ja de.Bocsi csak frissitettem Twittert.-mondta Harry,majd a többiek is elindultak.Mikor haza értünk leültünk a kanapéra és bekapcsoltuk a tévét.
A HBO-n épp a Toy Story 2. ment.
-Áj!Hagyd itt!-kapta ki a kezemből Liam a távirányitót.-Ne WodY!Ne csináld!-teljesen bele élte magát.
-Oké akkor én most át vonulok a konyhába.-álltam fel a kanapéról.
-Veled tartok.-mondta Hanna.
-Én is.-mondta Lau.Kimásztunk a konyhából és leültünk a székekre.
-Ki kér fagyit?-kérdezte Lau.
-Én.-mondtuk egyszerre Hannával.Lau szedett nekünk majd elénk rakta.
Hanna kicsit nehezen ette az édességet de megoldotta.Nem volt semmi témánk amiről beszélhettünk volna ezért feldobtam a kockát és egy kicsit cukkoltam Hannát.
-Mivan félsz?-kérdeztem.
-Mitől is?-próbálta be beleszúrni a fagyiba a kanatal.Ó sikerült neki.
-Ahj tudod te azt nagyon jól.-segített Lau.
-Mivan?Ez valami jel beszéd?-kérdezte értetlenül Hanna.
-Jézusom.Könyörgöm miért nem akarsz vele lefeküdni?-tört ki belőlem az állat.
-Csak.-rántotta meg a vállát.
-De komolyan?Miért?-faggatam tovább.Egy drámai szünetett tartottunk majd folytatta:
-Mert nem és kész.-nyelt egy nagyot Hanna.
-Istenem!Egyszer meg kell hogy történjen.-mondta unottan Lau.
-Nem tudnánk leszakadni a témáról?-kérdezte Hanna.
-NEM!-mondtuk egyszerre Lauval.
-Ahj de miért?-kérdezte Hanna.
-Csak.Fogadok hogy nem mersz el menni vele zuhanyozni!-mondtam olyan kapzsi képpel.
-Tessék?-kérdezte Hanna.
-Ja fogadjunk Lizzie.Szerintem elhívja!-mondta diadalmasan Lau.
-Oké akkor én abban hogy nem meri.Így is úgy is Liam pénzét vesztem el szóval állom.-fogtam vele kezet.
-Nem vagytok normálisak.-döbbent le Hanna.
-Most miért tedd már meg!Szegény Niall hogy érezheti magát?-kérdeztem kiskutya szemekkel hát ha megtörik.
-Ja!Harry is dicsekedhet meg Liam is de szegény Niall...-sóhajtott Lau.-Gondolj bele.
-És ha nem akarok belegondolni?-kérdezte Hanna.Hát ez verhetetlen!
-Most miért csinálod ezt?-kérdeztem idegesen.
-Mit?-kérdezett vissza Hanna.
-Hogy itt vergődsz mint egy partra vetett hering.-tört ki Lau.
-Nem vagyok hering.-tette karba kezét Hanna.Aztán rá jött hogy fáj neki így nem tette.
-Jó nem úgy értettem.Ha nem úgy hogy itt nyüglődsz miközben Niall vár rád.-mondtam neki.
-Miért várna?-kérdezett vissza.Na jó én mindjárt föladom.
-Ahj könyörgöm a barátod!Miért ne várna rád?-fogta a fejét Lau.
-Honnan tudjam mit akar?Mi vagyok én gondolat olvasó!-értetlenkedett Hanna.
-Komolyan mondom nehéz eset vagy.Tudod mit ha nem teszed meg meg mondjuk Zoeynak hogy te ölted meg a hörcsögét!-fenyegettem.
-Jó de akkor is.Ha nem teszed meg akkor elmondjuk.-segítette Lau.
-Oké.És mit mondok Niallnek?-kérdezte értetlenül Hanna.
-Hát mit tudom én.Te pasid.-mondtam.
-Kösz.Sokat segítettél.-mondta unottan.
-Ahj gyerünk álj fel.Nem azon filóztál hogy még is hogy fogsz zuhanyozni?-kérdezte Lau.
-De.És?-nézett rá értetlenül Hanna.
-Jaj könyörgöm jelentsd be hogy mész zuhanyozni.-mondtam neki.
-Oké oké.Megpróbálom.A doki adott valami szart a kezemre nem hogy ha zuhanyzok rakjam rá hol van?-kérdezte Hanna.
-A táskámbna.Várj oda adom.-elmentem a fogashozz és kiszetem azt a nejlon izét és oda nyomtam Hanna kezébe.
-Hát jó.-felált aszékről és elindult de hirtelen a küszöbnél megtorpant.-És mi van ha nem akarja?Vagy egyáltalán muszáj?-nyavajgott.
-Jaj könyörgöm miért ne akarná?Hisz a barátnője vagy!Melyik hülye nem akarná?Te fájdalmas egy lány vagy.-mondta Lau.
-Könyörgöm menj már ki!-löktem ki az ajtón.Persze mi is vele tartottunk hisz nem akartunk lemaradni a buliról,ezért leültünk a kanapéra.
Hannára meresztettünk egy bíztató mosolyt és próbáltuk neki elmutogatni arc mimikánkall hogy menjen már.
-Nos én elvonulok zuhanyozni mivel nem volt valami tiszta az a lépcső amire lezuhantam-mondta unottan Hanna.Na végre!
-Segítsek?-kérdezte mosolyogva Niall.Láttam Hanna arcán hogy legszívesebben azt mondta volna hogy kösz de nem.Hát ilyen az élet kegyetlen.
Megint próváltuk az arcunkkal bíztatni.Nehéz eset a csaj.
-Felőlem.-mondta bátortalanul.Na végre megtört a jég!
-Tessék?-kérdezte Harry,Louis,Zayn és Niall egyszerre.Liam éppen el volt foglalva Wodyval.
-Most meg mi van?-kérdezte Hanna.-Döntsél már mert ide rohadok a szőnyegre.
-Te komolyan azt akarod hogy fürödjek meg veled?-fagyott le Niall.
-Miért ne?-kérdezte Hanna.
-Hát mert eddig nem akartad.-érvelt.-De várjunk ugye Lizzie és Lau keze nincs benne.-ujujj ne hogy lebukjunk.Még a végén kitálal.
-Ááá dehogy.-válaszoltuk Lauval egyszerre.
-Tényleg?-nézett ránk gyanus szemekkel.
-Igen nincs benne a kezük.-hú legalább nem köpött be minket.-Na most jössz vagy nem?-kérdezte Hanna.
-Ki nem hagynám.-állt fel Niall a kanapéról és bementek a fürdőbe.
Én úgy döntöttem bevonulok és kicsit megnézegetem mik a mai hírek.Meg is néztem a laptopomon de semmi izgalmasat nem találtam.
-Mi szépet és jót csinálsz?-lépett be Liam a szobába gondosan becsukva maga után az ajtót.
-Semmit,ülök.-sóhajtottam,mire Liam odajött mellém és megölelt.
-A ti kezetek volt a dologban Niall és Hanna között igaz?-nézett rám cinkos pillantással.
-Dehogy.-tiltakoztam.
-Engem nem tudsz átverni.-mondta majd megpuszilta arcomat.
-Ohh nem is akarlak átverni.-mondtam neki mire ő csak megrázta a fejét.
Öleléséből kibontakozva a szekrényemhez mentem.
-Este ezt a bikinit vagy ezt a bikinit vegyem fel?!-néztem rá várakozóan.
-Szerintem ezt a bikinit.-mondta.
-Most melyiket?!
-Hát ezt.-mondta vigyorogva.-Amúgy minek bikini?
****************************************************************************************
Elindultunk a medencés parti helyszínére.Nem az itteni medencében lesz megrendezve hanem van innen 1 utcányira egy luxus valami és ott lett kibérelve a dolognak helyszín.
Liammel kézen fogva sétáltunk a hatalmas épület felé szint úgy mint Harry és Laura no meg Niall és Hanna akik nagyon vigyorogtak egymásra.
Louis és Zayn úgy döntöttek hogy ők nem jönnek el hanem ott maradnak és vigyáznak a szállásra.
Mikor beléptünk az épültbe egy gyönyörű szálloda tárult elénk.Egy ember elvezetett minket a buli helyszínéhez.Ott már mindenki fürdőruhában volt és sötét is volt vagyis megvoltak a megfelelő körülmények és zene is szólt.
Elmentünk egy külön kis helyre átöltözni természetesen a lányok és a fiúk is külön.Nekem csak le kellett vennem a ruhám hiszen alávettem a fürdőruhámat.
-Itt is vagyunk.-mondtuk egyszerre a lányokkal mikor kiértünk a fiúkhoz.
-Akkor kezdődhet a buli.-mondta Niall majd megindult az italos púlt felé Hannát maga után húzva.
A kezében 6 üveg sörrel tért vissza majd mindenkinek kiosztott egyet.
-Ezt ugye te sem gondoltad komolyan?-kéreztem Niallre nézve.
-Most miért?Egy kis alkoholtól semmi bajod nem lesz.-mondta majd beleivott a sajátjába.
-Nekem lehet hogy nem de neki igen.-mondtam majd Liamre néztem és kivettem a kezéből a sört.-Parancsolj.
-Oké ha én nem iszom te sem.-vette ki Liam a kezemből a sört.
-Nem terveztem hogy megiszom.-mondtam nyugodtan.-Remélem ti sem..-néztem Lauráékra.
-Figyelj egy kis alkoholtól nem lesz bajunk.-koccintottak Hannával majd beleittak.
-Oké,igyatok de én nem vagyok hajlandó hazacihölni 4 részeg állatot.-közöltem majd nem szólltam többbet.
Az este nagy részét végig táncoltuk.Liam egyszer csak kézen fogott és elhúzott a többiektől.
-Gyere.-mondta halkan majd húzni kezdett egy kis külön sarok felé ahol senki nem volt csak egy magányos jacuzzi.
Bementünk a forró vízbe ami kellemesen bugyogott.Liam bennt megcsókolt és megölelt.
Vagy még egy jó órán keresztül hasonlókat csináltunk de természetesen nem történt semmi olyan dolog.
kéne menni?-kérdezte halkan.-Még észreveszik hogy eltűntünk.
-De igazad van.Mondjuk szerintem már annyira részegek hogy azt sem tudják hol vannak.-válaszolt Liam majd újra megcsókolt és kijöttünk a jacuzziból.
Liam a derekamat fogta úgy indultunk el a többiek keresésére,de leragadtunk a táncparkettebn így egy jó óra tánc után újra a keresésükre indultunk ami sikeres is volt.
-Úristen Niall úgy nézel ki mint egy zombi.-mondtam neki mikor felém fordult.
-Jéééhehe nézzétek már milyen édes kislány ki vagy te?-nézett rám kómásan.
-Öhm..nem tudod ki vagyok?-kérdeztem vissza.
-Nem.Ismerlek egyáltalán.-röhögött furán.
-Hulla részeg.-súgta Liam a fülembe.
-Vettem észre.-válaszoltam Liamnek majd folytattam.-Na jó Niall elég volt most hazamegyünk.-mondtam majd ránéztem a nagy óráéra ami hajnali fél kettőt mutatott.
-Nem megyek én veled sehova.-válaszolt Niall majd újra szájához emelt egy poharat amiben nem hiszem hogy víz lett volna.
-Óóó dehogynem.-mondta Liam majd megfogta és a térde alá nyúlt és a hátára vette mint egy csákot.
-Engedj el.Te aberrált idióta mi vagyok én a gyereked hogy így cipelsz?-kiabált Niall.
-Gyertek.-mondtam a lányoknak akik támojogtak jobbra balra.
-Ti is hullák vagytok mi?-kérdeztem mire Laura majdnem rám esett annyira nem volt magánál
Mind2 lány kézen fogtam és bem,entem velünk a cuccunkért és valami sráccal kihozattam a fiúkét.
-Harry gyere.-szóltam oda neki mire ő kómás fejjel megindult felénk.
-Te nem az ápoló nő vagy a korházból ?-nézett rám Harry.
-Nem .-válaszoltam majd kimentünk a partiról.
Mikor hazatámogattam a 3 részeget Liam már otthon volt Niallel.Niall énekelt valami idióta dalt.
Laurát és Hannát egyenesen a szobájukis kísértem majd be őket az ágyba és be is takartam őket.
Így lerészegedni meg lesz ennek holnap a böjtje.
Niallt nehezebbb volt lelőni énekelt és táncolt a nappali közepén Harryvel együtt.Éppen a What makes you beautifult énekelték Liamnek és letérdeltek elé mikor kiléptem a szobából.
-Mi folyik itt?!-kérdeztem zavarodottan.
-Esküvő lesz,leszel koszorúslány?-jött oda hozzám Harry és húzott oda magukhoz.-Neem inkább legyél pap.Adj össze minket hármunkat ezzel a fiatalemberrel itt.-mutatott Liamre.
-Mivan?-kérdeztem döbbenten.
-Szeretjük hiszen ő gyönyörű és sexy és ezért írtunk neki egy dalt.-majd újra a What makes you beautiful refrénjét kezdték el énekelni.
-Mi lenne ha elmennétek aludni és holnap tartanánk meg az esküvőnket?-kérdezte Liam.
-Oké de csak miattad szerelmem.-puszilta meg Liam arcát Niall és elvonult a szobába de közbe majdnem lefejelte az ajtót.Harry ugyan így tett csak ő tényleg lefejelte az ajtót ami csukva volt.
Erre Liam odament és kitárta Harry elött az ajtót és megvárta míg lefekszik majd kijött.
-És akkor még én vagyok a nehéz eset?!-kérdezte rám nézve.-Szerintem menjünk aludni hiszen holnap esküvőm lesz.-vakarta meg a fejét.-Sok boldogságot.-veregettem meg a vállát majd bementem a fürdőbe majd miután ott végeztem
bevágtam magamat az ágyba.
-Nagyon zavarna ha ma is veled aludnék?-kérdezte Liam mikor bejött a szobába.
-Igen..megőrülnék.-válaszoltam.-Ha nem aludnál velem.Gyere ide.-mondtam mosolyogva,mire Liam szótfogadóan hozzámbújt.
Reggel arra ébredtem hogy valaki fel alá járkál a szobában.
-Mi a jó istenit tudsz te enynit mászkálni?!-kérdeztem Liamtől aki fel alá szaladgált szinte a szobában.
-Hogy mi az istenit szerinted?Nézz bele a sztárhírekbe esetleg az újságba amit most vettem, meg frissen az újságostól esetleg kapcsoldd be a tv-t.-mondta ingerülten.
-Nyugalom,mit tettem ellened hogy ilyen ingerült vagy?-kérdeztem.
-Semmit,de visziont azok a mocskos tetü lesifotósok sokat ártottak nekünk.-villant meg a tekintete.
-Miért is?Amúgy hány óra van?-néztem az órára ami délután fél kettőt mutatott.-Jézusom hogy aludhattam ennyit?
-Nem tudom de ezt nézd.-nyomta a kezembe az újságot.A címet kétszer is elolvastam hogy jól látok e de sajnos jóül láttam az újság  címlapján mi voltunk Liammel a jacuzziban.A főcím meg:'Úgy néz ki a One Direction szép fiúja nem bír magával letepert egy lányt a bulin"díszelgett a címlapon.
-Egy lányt?!-néztem Liamre mire ő bólintott.-De hisz..
-Ez is felháborító meg maga a cikk is.-mondta majd kikapta a kezemből az újságot és dühöngve kimennt.
Én felöltöztem majd kimentem a nappaliba ahol Niall,Harry,Zayn és Louis tv-t néztek.
-Na mivan?Akkor kezdődhet az esküvő?Hol van az ara?-kérdeztem nevetve majd Harryre és Niallre néztem kérdően.
-Mi miről beszélsz te?-nézett rám Niall.
-Ja és én a hugod vagyok.-montem oda Niallhoz és kezet ráztam vele.-tudod Lizzie a hugod.
-Persze hogy tudom miért ne tudnám?-húzta fel egyik szemöldökét.-De milyen esküvő?
-Hát tegnap részeg állapotodban azt sem tudtad ki vagyok Liam a hátán hozott ide.-pacskoltam meg az arcát.-Ja és Harryvel What makes you beautifult énekeltetek Liamnek és megkértétek a kezét ja és Harry az a púp a homlokodon az attól von hogy nekimentél egy ajtónak.-közöltem velük a dolgokat.
-És ez az eszeveszett fejfájás?-kérdezte Niall.
-Ami engem is gyötör.-fejezte be Harry niall mondatát.
-Tudjátok fiúk mindenkinek az fáj a legjobban ami a leggyengébb.-vigyorogtam rájuk mire ők csúnyán néztek rám.
Ekkor vánszorogtak ki a szobából a lányok is.
- Itt meg mi van? - kérdezte Hanna majd ledobta magát a kanapéra.
- Mindjárt esküvő lesz - mondta Liam.
- Ó remek, csak nem jön a kis Payne? - kérdezte Laura.
- Hányszor mondjam, hogy NEM vagyok terhes? Ismétlem, NEM vagyok terhes - mondtam.
- Nem a miénk.. Harry és Niall megkérték a kezem - mondta Liam.
- Szóval te Liamet akarod feleségnek? - háborodott fel Hanna, majd Niall felé fordult.
- Khmkhm férfi vagyok! - nyavajgott Liam.
- Az hát.. - mondta Laura.
- Egy igazi férfi nem néz Toy Story-t - mondta Hanna.
- Ezt kikérem magamnak! - mondta Liam, majd kiment a konyhába.
- Mi történt tegnap éjjel? Semmire sem emlékszem - mondta Laura kómásan.
- Szépen lerészegedtetek mind, én és Liam hoztunk titeket haza..
- Mi?! Részegek voltunk?! - mondta Hanna és Laura egyszerre.
- Nem kicsit... Niall még azt sem tudta, hogy ki vagyok, Harry azt hitte hogy a kórházból a nővérke vagyok, téged meg én kaptalak el, ugyanis majdnem rámdőltél - néztem Laurára.
- Úristen... Komoly? - kérdezte Hanna tátott szájjal.
- Halál komoly.
- Mi az a púp Harry homlokán? - kérdezte Laura.
- Nekiment az ajtónak - mondtam.
- És mi ez a seb a karomon? - kérdezte Laura.
- Gondolom valamelyik részeg állat megkarmolt - mondta Niall.
- Vagyis te? - kérdezett vissza.
- Az is megeshet.
- Jesszus mik történtek tegnap este.. - tette a homlokára az ép kezét Hanna.
Amíg mi a nappaliban megbeszéltük az éjjel történteket, a konyhából egy sikítás hallatszott.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt.
    Amikor részegek voltak, én úgy röhögtem hogy lefejeltem az egeret.
    Várom a kövit!!!!
    :)

    VálaszTörlés
  2. hát ez nagyon jó volt xdd és örültem h végre volt egy kis boldogsága Niallnek ;)) xdd kövit!!

    VálaszTörlés
  3. Fhúú... ez szuper volt... Niall milyen részeg volt... köviit!! *---*

    VálaszTörlés
  4. a bulis rész a legjobb:DDd kövit. úú de utálom a lesifotósokat mindent koforgatnkk:SSSSSSSSSSS

    VálaszTörlés
  5. hú te olyan ügyes vagy! *-* én mért nem lehetek ilyen ügyes? imádlak! siess!! :))

    VálaszTörlés
  6. Jááéééj nagyon imádom a blogsidat és mostmár komizni is tudok :$$
    az az esküvős rész nagyon fain! csak így tovább siess a kövivel!*-*

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon tetszett, rengeteget nevettem. :D

    VálaszTörlés
  8. What makes you beautifult...

    VálaszTörlés