Little Horan 2 Harminckettedik fejezet.

"Forgolódtam még egy kicsit majd úgy döntöttem hogy kimegyek a konyhába inni valamit de ami ott következett az nem volt semmi."

-Ti mit csináltok?!-kérdeztem Nialltól aki az asztalnál üllt és ivott szó szerint,Louis meg mellette.Zayn éppen támojgott a nappali felé és ha én nem támasztom meg elesik.
-Iszunk cica.-válaszolt Louis hülyén röhögve.Ezzel nem foglalkozva Zayn a szobájáig kísértem majd bedölt az ágyba de dőlt belőle a pia és a cigi szag.Ezekbe meg mi a fene ütött?
-Azt add ide.-vettem ki Niall kezéből a sört majd Louiséból is majd fogtam és kiöntöttem a wc-be.
-Ezt most miért kellett?-kérdezte Niall.-Csak buliztunk kicsit hugi senkinek nem lesz belőle komoly baja ez csak egy kis alkohol.
-Mennyit ittatok?!Vagyis ki mennyit ivott?!-kérdeztem homlokomat dörzsölgetve mert az agyamba kúszott egy igen ronda gondolat.
-Hát én vagy 5 üveggel-mondta Louis majd elgurult.
-Te?-néztem testvéremre.
-Hmm én 4 üveg sört és két pohár pálinkát.Zayn is ugyan így,Harry csak két üveg sőrt.-ecsetelte.-Te nem kérsz?-kérdezte hülyén röhögve.
-Nem kössz,és te se igyál többet..-motyogtam.
-Márt nem is tudok mert kiöntötted az utolsó üveg sörünket de jut is eszembe pálesz még van a hűtőben.-indult meg oda de én gyorsabb voltam.Kikaptam a hűtőből és rohantam is a wc felé Niall meg utánam.Azt is sikeresen kiöntöttem.
-Ne igyál.-mondtam mire ő neki elborította valami az agyát és ordítozni kezdett velem.
-Te hülye liba..-vágta a fejemhez.-Kiöntötted az utolsó piámat is.Húzzál szépen a tetves életbe aludni.Hülye kis 10 éves.
erre anynira ledöbbentem hogy köpni-nyelni nem tudtam,csak nagy szemekkel néztem rá.
-Te részeg avgy nagyon.-közöltem vele.-Menj aludni.-fogtam meg a karját.
-Dehogy vagyok részeg.
-Menj aludni.-kiáltottam el amgamat mire már Hannáék is kirohantak Liammel együtt.
-Mi folyik itt?-kérdezte Hanna és Laura egyszerre szemüket meresztgetve.
-Semmi csak Niall hulla részeg és én kis 10 éves liba aki a huga és nem szeretné hogy baja essen.-ezeket Niallnek címeztem.-így kiöntöttem az összes piát ami volt és ő ezért lekiabálta a fejemet.
-Héhéhé.-jött oda Liam majd mellém állt.-Hagyjad a csajom.-lökte arébb Niallt.
-A te csajod?!-kiabállt vele.-Az én hugom.-lökte vissza.
-Álljatok le most!-mondta szigorú hangon mire mind ketten rám néztek,majd Niall elviharzott a szobájába.
-Te mennyit ittál?-fordultam Liam felé aki döbben tekintettel nézett rám mintha én lennék hulla részeg és nem ők.
-Na jó beszéljétek meg.-mondta Laura.-Ja és Lizzie ha bármi van csak kiabálj és jövünk.-mondta majd visszamentek a szobájukba.
-Én nem is ittam.-mondta de azért belőle is dőlt a piaszag éreztem a lehelletén hogy ivott annak ellenére hogy lezuhanyzott.
-Érzem rajtad hogy ittál!-mondtam neki majd kézen fogtam és behúztam a szobánkban majd leültettem az ágyára és beszélni kezdtem hozzá.
-Miért?Miért kellett innod?Tudod hogy komoly bajod lehet belőle és akkor te mit csinálsz?!-néztem rá.
-Nekem ugyan nem elsz semmi bajom.-makacskodott.
-Vese beteg vagy könyörgöm.-vágtam a fejéhez.
-És akkor mi van?!Túlélem amúgy meg arról nem én tehetek.-közölte.
-Ahj..én nem akarok összeveszni veled csak próbálok beszélgetni veled de úgylátom ebben az állapotpdban reménytelen vagy..inkább aludj.-mondtam és lenyomtam fekvő helyzetbe.á
-Nem mondod meg mit csináljak .-ült fel.
-Akkor menj igyál még.-kiabáltam vele.-Hátha újra veseproblémáid lesznek és megpusztulsz.-órdítottam szinte sírva,mire ő döbbenten nézett rám kitágult pupillákkal.
Lefeküdtem az ágyamba és jól magamra húztam a takarót.Hülye makacs dög az összes..ez a véleményem.
Hogy gondolta?Leissza magát hátha megdöglik.Bolond esküszöm hogy az.Dehát mit lehet tenni ellene.?Én nem tudok mit csinálni....
Éreztem hogy valaki megfog a sötétben és magához von és megölel.
-Hagyj békén.-próbáltam eltolni magamtól.
-Nem.-mondta majd mégjobban szorítani kezdett.
-Azt mondtam hagyj békén.-téptem ki magamat szorításából,amjd felkapcsoltam a villanyt ő meg újra közeledni kezdett felém.
-Ne csináldd .-mondta majd odajött és a falhoz szorított.
-Liam kérlek ne csináldd.-kérleltem.-Hagyj békén..gondolj már bele hogy ha nem akarom akkor nem akarom.-mondtam neki mire ő elengedett és arébb ment.-Köszönöm.-lélegeztem egy nagyot majd lefeküdtem az ágyamba és hagytam hogy elnyomjon az álom.
************************************************************************************************
Reggel hirtelen ültem fel az ágyban ..megint rémálmom volt de most nem egy hülye film miatt hanem más miatt..
Csak remélni tudtam hogy ami tegnap este történt az csak egy rossz álom és nem valóság volt.
Kimentem a szobából ahol Liam még édesdeden csucsukált és a lányok szobája felé vettem az irányt.
Ők is még nagyban aludtak,így én bementem a fürdőbe és felöltöztem amjd visszamnetem a szobámba és leültem Liam ágya szélére,és a kezemet a hátán pihentettem.
Nem tudom meddig ülhettem ott de nagyon sok idő lehetett mert egyszer csak éreztem hogy megmozdul mire én elkaptam a kezemet rőla és felálltam mellőle és inkább leültem az én ágyamra.
-Sajnálom.-ült fel és rám nézett.-Nem tudom mi üötött belém tegnap este de ugye megtudsz nekem bocsájtani?!-kérlelt boci szemekkel.
-Igen de csak akkor ha megígéred hogy nem iszol többet..-motyogtam a padlót fixírozva.
-Meg.-mondta.-megígérem sőt megesküszöm hogy nem nyúlok alkoholhoz.
-Jó..-mondtam majd újra odamentem hozzá és leültem mellé.-Borzasztó vagy.-közöltem vele mire ő csak elmosolyodott majd visszadőlt az ágyba.
-Fáj a fejem.-közölte.
-Persze mert másnapos vagy.-vágtam a fejéhez.
-Hozzál nekem fájdalom csillapítot kérlek..-kérlelt engem én kimentem a konyhába ahol Niall volt a többiekkel már.
Ránéztem bátyámra mire ő zavartan elkapta a tekintetét majd a kávéját kezdte nézegetni mintha az oylan érdekes lenne.Laura és Hanna is az asztalnál ült és kávét szürcsölgettek.
-Iszákos barmok.-közöltem majd a fájdalomcsillapítóval visszamentem a szobába majd Liam kezébe nyomtam majd újra kijöttem.
Én is megreggeliztem éppen mentem volna a nappaliba mikor Niall  megfogta a karom.
-Lizzie..-mondta lesütött szemekkel.-Szeretnék bocsánatot kérni..-motyogta.-Én nem úgy gondoltam ..
-Aha..oké-mondta majd leültem a tv-t nézni kapcsolgattam az adók között majd inkább úgy döntöttem hogy elmegyek sétálni kicsit hogy kiszellóztessem a fejemet.
-Lizzie hová mész?-kérdezte Harry mikor éppen kiléptem volna az ajtón.
-Sétálni.-mondtam majd becsaptam volna az ajtót de Harry kitámasztotta.
-Jöhetek veled?-mosolygott rám.
-Gyere.-mondtam majd együtt indultunk el.
A sétán nem is beszélgettünk inkább csöndben mentünk egymás mellett.
-Menjünk haza.-mondtam nagyot sóhajtva mire Harry rám nézett és nyugodtan vissza fordultunk.
A sétából vissszaérve,mindenki a nappaliban ült és Monopoliztak vidáman.
-Hol voltatok?-vont kérdőre Laura.
-Sétálni..-közöltem.-Nyugalom Laura nem fogom eltulajdonítani a barátod.-mosolyogtam rá majd leültem a kanapéra és figyelemmel kísértem a játékot.
-De ez nem éri.-kiáltott fel Louis.-Nem elég hogy én akartam a gördeszkával lenni de Hanna elvette még hagyjátok hogy én veszítsek?!
-Magán probléma.-válaszolt Hanna.
-Igaza van.-mondtam.
-Várjatok most ki haragszik kire?!-kérdezte Lau.
-Rám Lizzie.-mondta Niall.
-Meg rám is.-mondta Liam.
-Rám nem.-mondta Louis.
-Egyikőtökre sem haragszom  csak kértem hogy ne igyatok.
-Figyelj már nincs is mit mivel tegnap kiöntöttél minden itt lévő piát.-mondta Louis.-Reggel ittam volna egy kis pálinkát de nem volt.
-Ahj ne csináljátok m,ár..-mondta Hanna.
-Mit?!-kérdeztem.
-Ezt a fagyott hangulatot.-mondta Lau.-Mi lenne ha csinálnánk valami értelmeset.?
-Hmm...én szeretném megcsókolni Laurtát.-mondta Harry vigyorogva.-Az elég értelmes?-húzogatta szemöldökt a perverz disznaja.
-Itt az idő,most vagy soha.-mondta Loui szavalva.-És igen szerintem elég értelmes.-vigyorgott kajánul Louis.
-Még valaki esetleg akar valamit?!-kérdezte Hanna.
-Én szeretnék egy jó nagy sajtburgert.-álmodozott Niall.
-Hmm..én meg ha Harry Laurát akarja megcsókolni én meg Lizzie-t .-mondta Liam.-De mivel haragszik rám gondolom ő nem akar engem..-itt rám nézett mire én felhúztam a szemöldökömet.
-Ebben te egészen biztos vagy?!-kérdeztem majd elvigyorodtam és odamentem hozzá majd ingjénél fogva felhúztam és megcsókoltam.
Ekkor Louis füttyentett egyet.
-Látod Liam mondtam én hogy nem tud ellenálni neked te sármos férfi állat.-mondta Louis kuncogava mire én önkéntelenül is felnevettem elválva ezzel Liamtől.
-Louis ehhez mennyi idő kellett hogy kitaláld?!-kérdeztem vigyorogva.
-Hát..volt egy jó 10 perc.-mondta majd ő is felnevetett.-De figyelj attól füüggetlenül király duma volt.
-Ja,nagyon.Ma mi jót csinálunk?!Nekünk csak holnapután lesz újra próba Simonnal így találjunk már ki valami jót.-ecsetelte Hanna.
-Mindig is meg akartam nézni azokat a viasz babákat.-ábrándozott Louis.
-Mármint a Madame Tussauds?-kérdeztem.
-Az!-örvendezett.
-Hát akkor menjünk oda.-mondtam,majd feláltam.A többiek is követték a példámat és elindultunk.Metróval mentünk.
Mivel kikönyörögtem mert nem akartam még egy taxit végig kínlódni.Megvettük a metró jegyeket és várakoztunk.
-Ti utaztatok már ilyenen?-kérdezte Zayn fintorogva.
-Persze.Miért te nem?-kérdeztem.
-Anyukám soha nem engedte.-ekkor mindenki elröhögte magát.
-Most mivan?-kérdezte.
-Á semmi,semmi.-törölgettem a könnyeimet.-Kéne egy térkép nehogy elvesszünk.
-Ó majd én veszek egyet.-mondta Hanna és elő kotorta a pénztárcáját.
-Azt hiszem vele megyek,nem reggelizetm.Kihagyatm a nap legfontosabb étkezését.-simogatta meg Niall a hasát.
-Jó akkor gyere.-mondta Hanna unottan és ott hagytak minekt.
Mikor vissza tértek megvizsgáltuk a térképet.
-Khm..khm..egy kicsit nem akarjátok lejebb rakni?-kérdezte Louis.
-Ó bocs.-mondtam majd lejebb raktam hogy ő is lássa.
-Amúgy az nem fordítva van?-kérdezte Harry.
-Ó kösz.-mondtam majd megfordítottam.
-Mivan veled?-kérdezte Lau.
-Ezt meg hogy érted?-kérdezett vissza.
-Hát honnan tudtad?-kérdezte Lau.
-Tudod aznap oda figyeltem az órára.-magyarázta.
-A zseni.-mondtam.
-Jó ha ezt mind megbeszéltétek és elmeséltétek egymásnak a diák éveket akkor talán megbeszélhetnénk merre megyünk.-mondta Hanna.
-Szerintem erre kéne menni.-mondtam.
-Nem mert arra!-mondta Harry.
-De hogy is az egyirányú! Erre kell menni.-szállt vitába Lau.
-Hahó itt a metró.-mondta Niall.
-Még egy zseni.-mondta Liam,és felszálltunk a metróra.Nem volt már ülő hely ezért állni kellet.
Mázlimra egy csávó mellett kellett dekolnom aki igen jól izzadt,és ekkor felemelte a kezér és megfogta a rudat.
Azt hittem ott halok meg.Persze a többiek elkezdtek rajtam röhögni.Kivéve Hanna és Harry akik veszekedtek a térképen.Mármint beszélték hogy merre kellene menni.
Végre leszállhattunk.Kiszabadultam a büdös kocsiból.Végre szilárd talaj.
-Most meg mit röhögtök?-kérdeztem lihegve.
-Hát ez kész....-törölgette Liam a könnyeit.
-Harold Edward Styles azonnal add ide azt a nyomorék térképet.-ráncigálta a trképet Hanna.
-Nem adom Hanna Louis Knight.-üvöltötte Harry.
-Mi?-kapta fel a fejétLouis.
-Hogy mi?-kérdezte Niall.
-Tessék?-kérdezte Liam.
-He?-kérdezte Zayn.
-Harold ez volt a vég szavad az életetben!-majd megpróbálta Hanna megfolytani de Harry Lau mögé futott.
-Nee ne bánts!-nyávogott Harry.
-Honnan tudtad te gyökér?-kérdezte Hanna.
-Titkos forrás!-nyujtotta ki a nyelvét.
-Most elmondod vagy kitépem a nyelved a helyéről és felvarrom a nyakadra!-fenyegette Hanna.
-Úgy sem mered.-mondta Harry.
-Ó nem csak figyelj.Menj arébb Lau nem akarom hogy neked is bajod legyen.-mondta Hanna.
-Oké.-és arrébb állt.
-Ez komoly?-kérdezte Harry.-Na jó elmondom.Zoeytól.-vallotta be.
-Kinyirom.-mondta Hanna.
-Amúgy a tiéteket is tudom.-nézett ránk.A hátam mögé néztem.
-Csak nem a néniét?-kérdeztem.
-Nem,a tiédet.Elizabeth Agnes Horan.-nevetett Harry.
-Most meghalsz!-fenyegettem.
-Jó de mielött meghalnék elmondom Lauét is.Laura Tereza Green.-nevetett megint Harry.
-Milyen cuki nevetek van!-röhögött Liam.
-Bajod van James?-kérdeztem.
-Legalább nekem nem Agnes a nevem.-nevetett Niall.
-James2 maradj csöndben!-mondta Lau.
-Na most menjünk mert valakinek akorát lenyomok hogy felnyalja az egész metró állomást és már akkor a takarítónak munkája az nem lesz.-fenyegetőzött Hanna.
-Várjatok.Pisilni kell.-nyavajgott Louis.
-Kibirod Wilike.-mondta Hanna.
-Na de Lou.Amúgy az nem fiú név?-kérdezte Louis.
-Nem!Az lány név lehet hogy anyukád azt hitte lány leszel és nem akarta megváltoztatni.-mondta Hanna.
-Pill hívom anyut.-mondta Louis.
-Ahj ha lennél olyan művelt akkor tudnád hogy az lánynak is és fiúknak is jó név.-mondtam.
Ezek után elindultunk a Madame Thussauds-ba.Mikor odaértünk  megvettük a jegyeket és már indultunk is a viasszobrok között.
-Én Obamával akarok fotózkodni.-mondta Louis lelkesen.-Még pedig az ölében.
-Én Diana hercegnővel akarok mert Szent asszony.-mondta Liam csillógó tekintettel.
-Én Angelia Love-al akarok mert ő egy erőszakos nőszemély.-lelkesült fel Hanna is.
-Én Einsteinnel szeretnék mert olyan okos mint én.-mondta Harry.
-Én Shrekkel akarok hisz olyan menő csávó.-mondta Niall.
-Én Angeline Jolie-val szeretnék hiszen ő egy Istennő.-mondta Zayn.
-Én Taylor Lautnerrel akarok mert az izmaitól elájulok.-mondtam vigyorogva.
-Héé.Itt vagyok.-mondta Liam.
-Ja,szia.-integettem neki.
-Én Selena Gomezzel hisz ő példaképöem.-mondta Laura.
-Azt hittem én.-háborodott fel Harry.
-Csak hiszed.-vágott vissza Lau.
Elindultunk a sok viasszobor között.Volt ott minden Marilyn Monroe,Lady Gaga,Britney Spears,Miley Cyrus,Tom Cruse,Amy Winehouse és még sok más.
Eljátszottam a gondolattal hogy mi lenne ha én is ott állnék és magammal fotózkodnék.
-Óóó.-lett csalódott Louis mikor odaértünk Obamához.-Ez áll.-mondta elkeseredve.
-Ültessd az öledbe.-mondta Hanna unottan.
-De viasz.-mondta Louis.
-Olvasszd fel.-mondta Laura.
Mikor itt végeztünk elmentünk  London Eye-hez.Kisebb vitával de odaértünk.Persze megint Hanna és Harry vitázott.
Szegény térkép már romokban hevert.
-Ahj adjátok már oda azt a hülye térképet.-próbáltam kiszedni a kezükből.
-Nem!Nem látod hogy éppen egy vita közepén vagyok Edwardal?-kérdezte Hanna.
-Ja most ne Agnes!Louis éppen makacskodik.-mondta Harry.
-Tessék?-emelte fel Louis a fejét.-Annyira iritál hogy ugyan az a nevünk.-durcizott Louis.
-Nekem mondod?-kérdezte Hanna.
-Na inkább menjünk!-mondta Lau majd megvettük a jegyeket és felültünk a gépezetre.Louisnak segítettünk fel gurulni.
Mikor mindenki felszállt elindult a gép.Te jó ég most esik le hogy tér iszonyom van.
Odamentem annak az izének a korlátjához és belekapaszkodtam amilyen erősen csak tudtam.Mi lesz?!Meghalok vagy jobb esetben
leszédülök innen mert nagyon magasan vagyunk és ez a dolog csak megy feljebb ahogy forog körbe.
-Mi a baj?!-kérdezte Laura aki odajött mellém.-Csak nem rád jött az a tér iszony megint?!
-Honnan jöttél rá?-kérdeztem remegő hangon.-Mindjárt bepisilek annyira félek.-közöltem vele.
-Ahj most mit kell fosni?-gurult mellém Louis.-Ha én nem gurulok itt jobra balra?!És én nem félek hogy kigurulok innen akkor te hogy félhetsz?!
-Tudod Louiskám édes drágám tériszonyom van.Nagyon félelmetes.-mondtam majd még erősebben megszorítottam a korlátot.
-És gondolj bele még van 5 kör mivel 6-ra fizettünk.-ohhh te jó ég magasságos istenem meg döüglöm.
-Köszi a bíztatást.
-Valami gond van?-jött oda Liam és Harry is.
-Ahh semmi csak mindjárgy elájul.-mondta Hanna nyugodtan.
-Mert?!-kérdezte Niall majd elővett egy csokit a zsebéből és majszolni kezdte.
Valami nem józ kezdtem érezni a gyomromba,és ekkor hirtelen kijött.Lehánytam a mellettem álló olyan 29 évesnek kinéző embert.
-Új póló ember.-kiáltott rám.
-Ohh bocsánat.-kértem tőle elnézést,de aztán megint jött és kapott még egy adagot.
-Bleee mindjárt én is hányok.-mondta Lau.
-Te még ilyen események után is tudsz enni?!-kérdezte Hanna Niall felé nézve.
-Mindenre fel vagyok készülve.
-Bocsánat.-kértem újra bocsánatot.
-Hagyjuk.Inkább leszállok a következő földetéréskor.
-Azt hiszem én is.-mondtam.
-Ohh nee távozz innen.-mondta a csávesz.
-Katie te vagy az?!-lepődött meg Laura.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon vicces v ez a rész is!!!!
    Szegény Hanna!!!
    Ez is olyan mint az Ashley!!!:D
    Várom a kövit izgatottan!!!

    VálaszTörlés
  2. jajj istebem meg ma legyenek kovik!! Annyira imádom! Legyen tobb liam meg lizzie rész ahol tortenik valami!!:D imádim, de koviiiiiiiit!

    VálaszTörlés
  3. Elizaa ez is nagyon szuper mint a többi, én is voltam a London Eye-n és a Madame Thussauds-ban...nagyon szuper és örülök h írtál róla..*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szólíts csak 'Lizinek' ne Elizaa nem szeretem na mind1 köszi csak jött az ötlet h arról írjak mert imádom Londont:)

      Törlés