Little Horan 3 1.fejezet.



1.fejezet.

Újra én , hmm ki gondolta volna?!
Azt hiszem már nem kell bemutatkoznom , hiszen mindenki tudja ki vagyok én..
AZ APÁD..ahh csak viccelek!!
Na..szóval inkább térjünk át az újabb kis mesémre...

[..]


Három év telt..tudom sok idő.Hivatalosan is 18 éves vagyok.
Legszívesebben visszapörgetném az időt és mindent máshogy tennék,de ez sajnos lehetetlen hiszen ez a valóság ,nem más.
Minden olyan mint régen.Igazából semmi sem változott..vagyis..van ami de arról majd a későbbiekben.
Most elmesélhetném mi történt az utóbbi 3 évben..de az egy másik történet..
De talán néhány részletet közölnék..Emlékeztek még Emmára?A kislányra aki végül Liam szívét is meglágyította...sokszor járunk hozzá látogatóba,és
mindig ugyan azzal a boldog mosollyal fogad.
Hm..mit is meséljek még?
Ah meg is van..Hanna és Laura..Róluk is mondanék valami ütőset de inkább megtartom magamnak inkább azt mondom el hogy még mindig ők a legjobb barátnőim,volt pár vitánk az évek során de 
minden megoldódott és szent a "béka" ahogy Louis mondaná.
Most mindenki ép..csak egy sajnálatos dolog történt.Nyugalom most nem rólam van szó sőt nem is Niallről hanem Louisról.Ja és mielőtt rosszra gondolnátok közlöm hogy nem nem próbált meg repülni és nem ugrott ki egy kocsi elé sem ja és nem is a hülyeségbe döglött bele.
Nos azt akarom ezzel mondani hogy kivételesen komoly dolog történt Louissal..ohh majdnem elfelejtettem..nyugalom nem komolyodott meg még mindig ugyan olyan hülye...mint régen.
Na szóval azt próbálom kinyögni hogy tavaly Louis és Zoey szakítottak,de az okát nem árulták el.
-Hú.-és megint sikerült.
-Leállhatnál már ezzel.-vágtam Laura fejéhez.Akárhányszor elhatározom hogy nem fogok megijedni de ennek ellenére mindig megijedek.
-De olyan élvezetes..-vigyorgott rám.-Olyan vicces hogy mindig megijedsz.
-Én már nem élvezem annyira.-válaszoltam.-Amúgy hogy hogy itt vagy?Általában akkor szoktad ezt csinálni mikor akarsz valamit.
-Igen akarok is.Elmegyünk egy kis kiruccanásra !
-Mármint várjunk ezt most hogy érted?Hova megyünk?-értetlenkedtem.
-Mondom kis kiruccanás,komolyan mondom Lizzie olyan értetlen vagy.
-Kösz,de elmondanád hova megyünk?-kérdeztem.
-Persze anyukád elküldött a sarki boltba hogy hozzunk neki tejet és tojást és zsemle morzsát.-magyarázta Lau.
-Ez most komoly?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Halál komoly.Na gyerünk.
-És ezért hoztad rám a szív baj?
-Aha,de gyere már.-válaszolt Lau.Elindultam le az emeletről Laura után.A konyhában anyu éppen főzőcskézett.
-Tényleg el kell menni a kisboltba?-kérdeztem mire hirtelen Laura a számra tette a kezét.
-Tessék?-kérdezte anyu.-Nem hallottam a ventilátor búgásától.
-Nem mondtunk semmit.-mondta Laura.-De most elmentünk.Helo.
Laura megfogta a kezem és szó szerint kirángatott a házból és az ő házuk felé vettük az irányt.
-Meghoztam.-kiáltotta el magát.
-Mit?-jött ki Niall a konyhából.-Ja csak téged.
-Köszi ez kedves.De miért kellett átjönnöm?
-Mert megbeszéljük a nyaralást.-mondta Niall majd beleharapott egy szendvicsbe.
-Hova mentek nyaralni?-kérdeztem.
-Te is jössz te buta.-mondta Liam.
-Ohh akkor hova megyünk nyaralni?
-Minél messzebb innen..-mondta Zayn.-Ezért Horváthországba.
-Ohh miért nem Kanadába?A nagyi biztos örülne a látogatóknak.-mondta Hanna vigyorogva.
-De nem jó mert mi van ha út közben meg kell állni pisilni..miközben pisilek megfagy a fütyikém és az is vele együtt ami kijön belőle.-magyarázott Louis.
-Oké akkor most elmegyek hányni.-mondta Hanna.
-Valaki sosem változik.-jegyezte meg Zayn.-Én sem változtam 3 év alatt ugyan olyan szép kis formás pofikám van.-mondta majd simogatni kezdte arcát.
-Hát igen Zayn borotválkozhatnál..-tett megjegyzést Liam.
-És azért a gyúrás is rátok fér.-mondta Lau majd megbökte Harry kezét.
-Áuu. Normális vagy?-simogatta a kezét.
-Na erről beszélem.-magyarázta.
-Na de még is mikor indulunk?-tértem vissza az eredeti témára.
-Hát úgy gondoltuk hogy 2 nap múlva.-mondta Zayn.
-Oké és mivel mennénk?-kérdeztem.
-Hát kocsival.-pattant fel Louis a kanapéról.
-Biztos vagy te abban?-kérdeztem aggódva.
-Teljes mértékben.Tuti nem követném el még egyszer azt a bakit.-rázta meg a fejét.
-Te tudod!És a szülők?-kérdeztem.
-Anya megengedte.-mondta Hanna Louis Zayn Liam Lau Harry és Niall.
-Komolyan Niall?-néztem rá furán.
-Igen.Még örült is neki hogy kiruccanunk.-ölelt át
-Oké.-egyeztem bele.
-Nos akkor találkozzunk 3 kor itt.-mondta Lau.
-Minek is?-kérdezte Harry.
-Hahó!Vásárolni is kéne.-kopogtatta meg Lau Harry fejét.
-Még is mit kell venni?-kérdezte Louis értetlenül.
-Ahj komolyan mondom pasik.-fogta a fejét Lau.
-Én lány vagyok tudtommal de még se értem.-mondta Hanna.Bár én se értettem.
-Na köszi.-mondta Hanna.-Szóval miért is kell menni?
-Hát tudjátok élelmet is kéne venni.No meg nekem egy fürdő ruhát.-magyarázta.
-Oké de én ma nem megyek sehova.-mondtam.-Amúgy meg  nem elég holnap megvenni a ruhát és holnapután a kaját?
-De igazad van.-mondta Niall.-Nem akarok romlott kaját enni.
-Akkor megbeszéltük?-kérdeztem.
-Igen.-mondták kórusban.
-Akkor hazamehetek?-kérdeztem.
-Felőlem.-mondta Louis.-Mondjuk nem tudom mit akarsz ott csinálni egyedül...de sejtem.-húzogatta szemöldökét.
-Perverz vadállat vagy.-vágtam a fejéhez.-Na sziasztok.
-Várj veled megyek..mondani akarok valamit.-mondta Liam majd mellém jött és megfogta a kezemet és távoztunk.
-Mit akarsz mondani?-kérdeztem mikor beléptem a házunkba és levágódtam a kanapéra.
-Nos..nyugi semmi komoly.-vigyorgott.-Na..mi lenne ha Emmát is elvinnénk nyaralni?
Hm..nem is rossz ötlet..sőt..biztos örülne..mondjuk nem hiszem hogy a szülei elengedik..de egy próbát megér.
-Jó ötlet.-mosolyogtam rá.-Menjünk kérdezzük meg,te vezetsz.-mondtam majd elindultam a kocsi felé és beültem.
Liam elvezetett Emmáék házához ami nm volt messze tőlünk ,5 utca.Leparkolt és már mentünk is be kézen fogva.Becsöngettünk.
-Sziasztok.-köszönt Robert,mivel ő nyitott ajtót.-Gyertek csak be.Emma.-kiabált.-Látogatóid jöttek.
-Kik?-szaladt le a lépcsőn.-Ó sziasztok.-szaladt oda hozzánk és megölelt mindkettőnket.-Játszani jöttetek?
-Nem most a szüleiddel szeretnénk beszélni.-mondta Liam.
-Ohh akkor Maria gyere kérlek.-kiabált Marianak aki erre ide is jött.
-Igen?-kérdezte Maria.-Ó sziasztok gyerekek.Hogy hogy itt?
-Nos.-kezdett bele Liam.-Szeretnénk megkérdezni..hogy Emma esetleg ha van kedve nem jöhetne el velünk nyaralni?Vigyáznánk rá.-kérdezte mire Maria és Robert összenéztek.
-Hát ha Emma is szeretné.-mondta Maria.-Kérdezzük meg őt.Emi szeretnél elmenni Lizziékkel nyaralni?-guggolt le a kislányhoz aki bőszen bólogatni kezdett.
-Mikor mennétek?-kérdezte Robert.
-2 nap múlva.-válaszoltam.
-Én elengedem.-mondta Maria.-Mikor jöttök érte?
-Hát az úgy jó hogy indulás előtt egy nappal és akkor nálunk alszik,de ez csak azért kell mert korán tervezzük az indulást.
-Oké akkor holnap után jöttök érte?-kérdezte Maria.
-Igen.-válaszoltam.-Akkor majd jövünk sziasztok.
-Sziasztok.-köszöntek el mire mi kiléptünk az ajtón.
Kocsiba ültünk és csak Lauráék házánál álltunk meg.
-Gyerekek.-léptünk be a házba.-Hírt hoztunk.-mondta Liam.
-Úr isten..-mondta Niall.-Terhes vagy?-nézett rám.
-Komolyan mondom .. mindig erre gondoltok..tudod mit ha egyszer az leszek már nem is közlöm.-válaszoltam durcásan.-Amúgy meg nem.
-Akkor mi a hír?Ikrek lesznek?-kérdezte Louis.
-Utoljára mondom el hogy nem vagyok terhes.-mondtam majd leültem a kanapéra.
-Akkor mi a hír?-kérdezte Zayn.
-Emma is jön velünk nyaralni.-mondta Liam nyugodtan.-Ha nem gond.
-De jó.-örvendezett Louis.-Lesz kivel játszani.
-Oké de nem vállalok érte felelősséget.-mondta Niall.
-Nem is kell.-mondta Liam.-Minden felelősség az enyém hisz én találtam ki..
-Oké de ha bármi baja lesz te hibád.-mondta Hanna.
-Ja..-válaszoltam.-Az övé.
-Meg a tied.-állt fel Louis.-Tudtommal te is benne vagy.
-Jó oké.-válaszoltam.-Enyém is na.
-Megbeszéltük.-mondta Harry.
-Jézus úr isten.-hallatszott hirtelen egy kiáltás az emeletről.


Szeretnék 10 komit kapni!!!És ha meglesz akkor csak akkor jön a következő holnap és a komik lécci ne csak abból álljanak h "kövit,kövit" mert kicsit uncsi:d Írd le hogy mi tetszett a fejezetben..nevettél/sírtál stb. xd Na lécci akkor 10 komit:)

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett... sztem nemjó ötlet h elviszik magukkal a kiscsajt de nembaj.. túlélem..:D Kiváncsian wárom a kövit.:D

    VálaszTörlés
  2. Egy szó: FENOMENÁLIS !! :D Csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  3. jaj,3.évad.XD:DDD nagyon jó lett.:):D köviit:33

    VálaszTörlés
  4. Tok jo lett. :) birom az oldalt :* gratula :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretem a blogodat *-* imádoom :** köviiiiit :)))

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett és örülök, hogy lett 3 mert ha nem lett v9olna megkerestelek volna xdddd jajj az a sok volna.. xdd am remélem a harmadik évadban nem csak liam- lizzie romantika lesz hanem lesz több hanna-niall és lau-harry :)))) kövit!! :$$

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Ááá nagyon jó lett, kiváncsivá tettél, kövit:D

    VálaszTörlés
  9. Ahhhhhhhh szupeer... nagyon tetszett.. Emi vissza tért.. a kis cukker.. ahh.:) (Ł)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon örülök, hogy lett 3. rész :) Én is remélem, hogy Niallről Hannáról, Harryról és Lauról is lesz benne több szó vagy az ő szemszögükből valami :) Nagyon tetszik, hogy nyaralni mennek, és , hogy Emi is megy :D Így tovább :D

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó.mint mindig.kövit.nagyon várom:))

    VálaszTörlés