Little Horan 2 Húszonkilencedik fejezet.


29.fejezet.


"-Gyere van egy ötletem."


-Na mondd.-mondtam neki mikor beráncigált az egyik szobába.
-Tudom hogy békítsük ki őket.-mondta.
-Na?!-kérdeztem vissza.
-Nézessünk velük Titanicot.-mondta ötletét mire én furán néztem rá.
-És akkor mi lesz?!-kérdeztem vissza.
-Ahj olyan érthetetlen vagy.Tudod az egy szerelémes film és akkor összeborulnak.-mondta.
-Nagy valószínűsége van de egy próbát megér.-mondtam.
-Azt hittem valami titkokat fogtook egymásnak mondani meg ilyesmi.-ugrott ki a ágy mögül Liam,mire mi akkorát ugrottunk hogy az csak na.
-Te jó ég te hogy kerülsz ide?!-kérdeztem magas púlzussal.
-Eleve itt voltam..-motyogta.-De mind1.
-Hallgatózni csúnya dolog.-mondta Laura.-Főleg akkor ha te vagy a téma de ez szerencsédre nem így volt.
-Aha..- válaszolta,gondolom semmit nem értett belőle.
-De várj.-fordultam Laura felé.-Honnan lesz meg a film?!
-Mázlitok van.-húzta elő Liam a dvd-t a hátsó zsebéből.
-Minek van ez nálad?!Amúgy meg honnan van.?-kérdezte Lau.
-Sose lehet tudni hogy mikor mire lesz szükség.Még sok minden van amit nem tudtok rólam.-vetett fel egy gonsz mosoly-t.-Ja és amúgy olcsón adták 
Tescoban.
-Zsír vagy.-mondtam majd kivettem a kezéből a filmet.
-Tudom de ha kell van nálam Oroszlánkirály is.-húzta ki a másik zsebéből.-Vagy esetleg Toy Story 1.-húzta ki a jobb zsebnéből.-Esetleg 2 .-azt meg a bal zsebéből,mire mi igazán furán nézhettünk rá mert folytatta.-Most
mi van?!Hármat fizet négyet kap akció volt a Tescoban.
-Fura vagy.-mondta Lau.-És mit húzol elő a kapucnidból.?
-Dedikált példány az Up All Night CD-ből.-húzta elő.
-Na jó azokat tedd el és gyere te is.-mondtam majd kimentünk a szobából de Liam még utánunk szólt.
-Akkor nem kell a CD?
-Nem..-mondta Laura.-Tedd csak el valamikor még jó lesz.
A nappaliban beraktam a filmet a dvd lejátszóba majd elkiáltottam magamat.
-Gyertek filmet nézünk.
-Várj..-mondta Niall.-Kell popcorn.
-Oké nem játszuk azt mint még anno.Most mindenki menjen el pisilni,inni hozzon magának 
akkor popcorn-t hozzon és szóljatok ha készen vagytok.
-Azt hiszem készen vagyunk.-mondta Harry majd elhelyezkedett a kanapén.Niall mellé szó szerint Laurával belöktük Hannát.
-Muszáj nekem mellette ülnöm?!-kérdezte.
-Igen.-vágtuk rá egyszerre.
-Várjatok mit nézünk?!-kérdezute Louis.
-Khm..szerelmes maszlagot,Titanicot.-mondta Liam.-Pedig én ajánlottam a Toy Story-t.-húzta elő megint a zsebéből.
-Tedd el!-szóltam rá.-Ezt nézzük.-néztem rá szúrós szemekkel.
-Dehát Woody olyan cukika.-mondta.
-Nem érdekel.Tedd el.-mondtam majd leültem én is a egyik fotelbe és megnyomntam a távirányítón a play gombot.
A film elkezdődött.Egyszer meg kellett állítanom a filmet pont a közepén  Louis miatt mert kitaálálta hogy pisilnie kell és segítenni kellett neki.
Természetesen nem én segítettem hanem Harry és Liam.
A film vége felé mikor süllyedt a hajó Louis felkiáltott.
-Menekülj már nem látod hogy jön a víz szaladj.-igazán beleélte magát a filmbe.
-De hova meneküljön.?-kelt ki magából Hanna.
-Hát ,hát oda.-mondta Louis majd végül csenben maradt.
Mikor vége lett a filmnek mindenki sírt kivéve Hannát.Még a fiúk is a könnyeiket törölgették.
Láttam hoggy Hanna körülnéz majd így szólt:
-Most mit kell ezen sírni?!Hát meghalt,akkor meghalt az élet megy tovább.
-Laura ez nem jött be.-súgtam oda neki.
-Mondtam én hogy Toy Story-t nézzünk.-mondta Liam felháborodva.
-Minek kellett ezt a szart megnézni?!-kérdezte Hanna.-Amúgy meg miért mászókázik az öreg néni?.-nézett a képernyőre.
-Te érzéketlen.-vágta a fejéhez Louis aki a könnyeit törölgette.-Gondolj bele mi lenne ha te lennél!
-Ahh hagyjuk.-mondta Hanna.-De akkor is oylan logikátlan ez a film.-mondta,mikor olyan dolog történt amire nem számítottam.
Niall zokogva Hanna vállára borult.
-Ohh már ő is..-mondta Hanna unottan.-Amúgy meg szállj már le rólam.-mondta mire én oldalba vertek.-Vagyis semmi baj nyugalom.-kezdte el simogatni Hanna Niall vállát.
-De annyira szomorú-zokogta Niall.
-De nyugi ott az a fadarab megmenekül.-simogatta még mindig.
-Akkor most kibékültek?-kérdeztem Liamtől.
-Mi,mi,mi?-kérdezte.-Ne,nee!Ne sülyedj!Ó Rose olyan gyönyörűek.-élte bele magát a filmbe.
-Oké te is fura vagy.-mondtam ezért egy értelmesebb emberhez mentem oda.-Lau szerinted kibékültek?-kérdeztem.
-Nem tudom kérdezd meg.-jött a válasz.És ekkor egy gyönyörű pillanat folyt a nappaliban.
-Megbocsájtasz Hanna?-kérdezte Niall.Na ekkor kaptuk fel a fejünket.
-Tessék?-kérdezte Hanna.
-Olyan nagy hatással volt rám ez a film.Mi lenne ha velünk történne meg ilyen?Soha nem bocsátanám meg.-sirdogált.
-De az nem történhet meg mert én nem szálok rá egy ilyen vacakra,amúgy meg ha meg halsz mit nem tudsz megbocsátani?-értetlenkedett Hanna.Ez most komoly?
-Nem látod hogy éppen egy gyönyörű bocsánatkérés közepette van Niall ?!-kérdezte Louis.-Te meg jaj Hannukám.-kezdett el újra sírni.
-Istenem mézeskalácskám életem szerelme szívem zárának kulcsa megbocsájtasz?!-kérdezte Niall újra.
-Persze.-mondta Hanna mire Niall boldogan elmosolyodott és megcsókolta Hannát.
Mi mind tanúi voltunk ennek a gyönyörű pillanatnak.
-Istenem ez szebb mint a Titanic.-zokogott fel Louis.
-Igaza van.-mondta Harry és ő is újra elsírta magát.Zayn magábaroskadva ült egy fotelben és az arcán peregtek a könnyek.
-Zayn élsz még?!-kérdeztem mire ő majdnem szívrohamot kapott gondolom mert ugrott egyet.
-Jézusom megint elsüllyedt?!-kérdezte sokkosan,mire én velkuncogtam.
-De ebbe a filmben az a jó hogy akár hányszor megnézem mindig elsüllyed.-mondta Liam is aki éppen törölgette könnyeit.Olyan cuki volt így.
-Kérsz egy zsepit?!-kérdeztem tőle majd odatartottam neki egyet mire ő elvette.
-Köszi.-mosolygott rám.
-Nincs mit.-mondtam.
-Ha vége ennek a traumának biztos nem nézzük meg a Toy Story-t?-kérdezte Liam boci szemeket meresztve rám.
-Nem majd megnézed egyedül.-mondtam neki.-Nem látod hogy mindenkit sokkolt a film és Hanna és Niall nyíltan csókolóznak?!-mondtam mire Hanna és Niall zavartan elvált egymástól.
-Én szerintem elmegyek aludni.-közöltem mindenkivel.-Elég volt ennyi trauma egy napra.
-Várjatok hogy fogunk aludni.?-kérdezte Lau.-Van 4 szoba és mindegyikben két ágy.Én Hannáva leszek.-stoppolta le.
-Ez egyszerűen remek.-motyogtam.-Akkor én kivel leszek?!
-Azt nem tudom.-mondta Harry.-De azt igen hogy én Louisal leszek.
-Én meg Niallel.-kapott észbe Zayn ,Liam meg rám nézett.
-Tudod hogy nem vagyok perverz állat..-mondta a szemeit az enyémbe mélyesztve.
-Hát abban koránt sem vagyok biztos..-mondtam.
-Kössz.-mondta durcásan.-Kedves vagy.
-Tudom..na jó tudod hogy nem gondoltad komolyan.-védekeztem.
-Igen tudom.-mondta.-Vagyis nem vagyok teljesen biztos benne.-mondta,mire a szemeim összeszűkültek.
-Nehogy összevesszetek már megint.-mondta Laura.
-Nem tervezem.-mondtam.
-Én sem.-mondta Liam is.
-Amúgy meg tudom Lizzie hogy úgysem birod ki Liammel egy szobában 'x' ideig.-mondta gonosz mosollyal a képén Louis.
-Oh dehogynem.-mondtam majd bementem a szobába és becsaptam magam után az ajtót majd kipakoltam a bőröndökből a szekrénybe majd elővettem a laptopom és leültem
az ágyamra bekapcsolva azt.Felmentem facebookra és twitterre.Twitteren valami 230 követőm volt természetesen mindenkit vissza követtem.Facebookon meg 40 jelölésem és vagy 30 üzenetem,de honnan?!
Nem is néztem végig az üzeneteket csak visszajelölgettem az embereknek.
Rámírt chaten valami lány Camilla 'Horan' volt a neve.Sikeresen leráztam a csajt mert azt mondtam neki hogy nem nem én vagyok az igazi Lizzie Horan így békén is hagyott.
Úgy döntöttem megnézem a mostani híreket.Hmm...találtam egy olyan hírt hogy az csak na..'A One Direction szépfiúi szerelmesek' meg is nyitottam és mit látnak szemeim..
Ez a sors volt vagy nem tudom de pont akkor jött be Liam a szobába.
-Mit nézel enynire döbbenten?-ült le mellém. én meg csak felé fordítottam a laptopot.Ő gyorsan végig futotta a hírt majd megrántotta a vállát.
-Túléljük.
-Ti talán igen de ez ez..durva..-olyan kép volt berakva ahol Harry és Laura csókolóznak,Niall és Hannáról is egy ilyen kép és rólam és Liamről is.
-Téged ez zavar?!-kérdezte.-Engem annyira hidegen hagy a dolog.-mondta unottan.-Ne is nézegess ilyeneket.-mondta majd lecsukta a laptopom.Lehet hogy igaza van jobb ha nem stresszelem magam ezekkel a dolgokkal.
-Igazad van.-mondtam majd felnyitottam a laptopomat és kikapcsoltam majd elraktam és közöltem hogy elmegyek zuhanyozni úgyhogy hagyjanak békén.
Miután lezuhanyoztam visszamentem a szobába és eltettem magamat holnapra.
Valami fényre keltem fel és a látvány ami elém tárult igen fura volt.Liam alsógatyában rohangált a szobában.
Ránéztem az órára ami hajnali 3-mat mutatott.
-Te mi a jó fenét csinálsz?-kérdeztem miközben megdörzsöltem a szememet.
-Hát várakozok.-mondta egyszerűen.
-Mire?!
-Harryre..vagy már egy órája bent dekkol a fűrdőben..-mondta.
-Hmm szeretnéd hogy kiszedjem neked onnan?!-kérdeztem gonosz mosollyal az arcomon.
-Felőlem.-mondta mire én kikeltem az ágyból és a fürdő elé mentem.
-Harry most néztem a twitterem és azt írta ki hogy sok fiokot törölnek mostanság lehet hogy a tied is köztük van..nem kéne ellenőrizni?!
-Tessék?-rántotta ki az ajtót.-Hol a telefonom?-rohant ki a fürdőből.
-Szabad a pálya.-mondtam Liamnek aki mögöttem dekkolt.Én színpadiasan a fürdő felé mutattam.
-Köszi.-mondta majd kaptam tőle egy arcrapuszit és bement a fürdőbe.
-Átvágtál.-jött felém Harry.
-Tudom..amúgy mi a jó fenét csináltál ennyi ideig a fürdőben?-csodálkoztam.
-Az nem rád tartozik kislány vagy még ehhez.-mondta felhúzott orral.
-Aha..tudod mit nem isérdekel.-fontam fontam keresztbe a kezemet.-Inkább visszamegyek aludni szervusz Haroldka.
-Szia Lizzieke.-vigyorgott.
Én visszamentem a szobámba majd leoltottam a villanyt majd próbáltam aludni nem sok sikerrel.
10 perc múlva Liam vissza jött a szobánkba és feloltotta a villanyt.
-Ahh igen semmi gond..-mondtam.-Hátha kiég a retinám.
-Bocsi .-mondta majd leoltotta.Hallottam hogy valaminek neki megy meg még valaminek .Áúúú ez nekem fájt.
Majd végül éreztem hog valami megfogja a kezemet és leül mellé.
-Ez komoly?!-kérdeztem Liamtől.
-Hát tudod nincsenek röntgen szemeim így sajnos villanyal többre mennénk.
-Oké kapcsold fel.-mondtam majd felállt mellőlem hallottam hogy belerúg valamibe.
-Áúú.-kiáltott fel.
-Úristen.-nyitódott az ajtó és kapcsolódott fel a villany.-Mit csináltok itt ti ketten?!-kérdezte Harry.
-Éppen próbálkozunk feloltani a villanyt.
-Ohh azt hittem mást.-mondta majd kiment becsukva maga után az ajtót.
-Őő oké..-mondtam ki.Liam lekapcsolta a villanyt majd ő is lefeküdt a saját ágyába.
Hirtelen ültem fel az ágyamban nagyon rosszat álmodtam nem tudom már elmondani hogy mi volt de szörnyű volt vagyis csak részletekre emlékszem.Titanicon voltam és Jack hullája követett.
Az órára néztem a sötétségben ami piros színnel jelezte hogy még mindig nincs reggel.Még csak hajnali fél 4 van komolyan fél órát sem aludtam.Szörnyű.
Visszafeküdtem az ágyba és magamra húztam a takarót mikor rájöttem hogy remegek ettől a hülye álomtól.
Úgy döntöttem hogy felkelek.
-Liam ,Liam .-ébresztgettem mire ő hirtelen felült.
-Mi az mi az?!Betörő?!-kérdezte megdörzsölve szemeit.
-Nem csak rosszat álmodtam és azt szeretném megkérdezni hogy...-hagytam egy kis szünete.-esetleg nem aludhatnék e ma este melletted..-hadartam.
-Komolyan?!-kérdezte tágra nyílt szemekkel.
-Nem csak szivatlak.-mondtam halkan.-Persze hogy komolyan tudod hogy nem szoktam viccelődni ilyen dolgokkal.
-És mit álmodtál?!-kérdezte..
-Hát azt hogy Jack tudod a Titanicból követett engem mert a hajón voltam és a hullája követett engem.
-Huhh milyen élénk fantáziád van..-motyogta.-Na gyere ide.-adott helyett maga mellet.
-Köszi.-mondtam hálásan majd elhelyezkedtem mellette ő meg átölelt hátulról.
*****************************************************************************
Egy hatalmas villanásra nyitottam ki a szememet.
-Mi a fenét csinálsz?-kérdeztem az ágy mellett lévő Louistól akinél egy fényképező volt.
-Hát gondoltam megörökítem azt az édes pillanatot.-mondta majd ránk mutatott.Tényleg..ekkor esett le hogy hol aludtam ma este.
-Louis töröld ki.-indultam meg felé.-Most azonnal.-ő hátrafelé kezdett gurulni a tolószékkel.
-Nyugalom..-mondta majd próbálta eldugni előlem a fényképezőt.Én csak ott kapálóztam fölötte.
-Ti mit csináltok?4-kérdezteLiam aki gondolom most kelt fel mert mikor hátra néztem az ágyban ült.
-Vedd el tőle.-mondtam neki majd hátraléptem.
-Mit?!
-A fényképezőgépet.-válaszoltam neki.-Lefotózott minket..
-Louis..-mondta Liam.-Kérlek szépen add ide.Veszek neked egy tonna répát még Kevint is megszerzem csak kérlek add ide.-könyörgött.
-Hmm..tényleg kapok egy tonna répát?-vette fontolóra a dolgot.-Na jó tessék.-adta át afényképezőt.
-Nem amúgy cask szivatlak.-mondta Liam egy gonosz mosoly kíséretében.
-Óóóó akkor nem kapok répát_?!-gördült le az ajka.
-De veszek neked a piacon.-mondtam majd otthagytam őket.
Elmentem füredni majd reggeliztem és úgy döntöttem hogy megyek és veszek valamit a büfében hátha adnak ott répát.
Mikor leértem a büféhez pont akkor nyitott ki.
-Jónapot.-léptem oda a idős hölgyhöz.-Esetleg árul répát?!-kérdeztem.
-Tessék?!Békát?!Kishölgyem ez nem kisállat kereskedés.-mondta,mire én a homlokomra csaptam biza nem volt elég az a flúgos orvos a korházban még egy nagyothalló büfés is kell nekem.
-Nem békát hanem répát.-mondtam.
-Nem kislányom tésztát sem árulok de finom sajtos szendvicset igen.-mondta édes mosolyal a képén.
-Nem, tésztát és nem is békát.-mondtam .-Hanem répát.-már szinte kiabáltam.
-Ja hogy kréta.-világosodott fel.-Nem kislányom sajnálom krétát sem árulok.
-Na jó szerintem hagyjuk.-mondtam.-Viszlát.-köszöntem el.
-Szervusz kislányom.Üdvözlöm a szüleit.-köszönt el ő is.Én kimentem az x-factor házból.Akkor is megszerzem azt a répát.Elindultam az utcán míg kiértem 
egy forgalmas fő útra ott fogtam egy taxit majd közöltem vele hogy vigyen el a legközelebbi piacra.Miután elvitt kifizettem az utat majd kiszálltam a kocsiból és megintdultam a piacon.Volt ott minden sokan gyümölcsöt árultak sokan minden féle bizsut.
Volt olyan aki kanálkészletet árult én nem bírtam ki hogy ne röhögjem el magamat.Odamnetem ahoz az emberkéhez aki a kanálkészletet árulta.
-Jónapot.-köszöntem kedvesen.-Mennyiért tetszik eladni ezeket a kanalakat?
-Szép jó reggelt kis hölgy.-hajolt meg elöttem.Úristen mi ez?!Arab?!-20 fontért adom el neked most akciósan.-mondta kedvesen mosolyogva.
-Jó akkor megveszem.-mondtam majd kifizettem és már mentem is az újdonsült kanálkészletemmel a hónom alatt.
Megálltam még egy olyan 30 éves nőnél és vettem olyan 10 darab répát.Úgy döntöttem a többieknek is viszek valami szépet aminek örülhetnek.
Zaynnek vettem egy tükröt ami ki volt rakva kék strasszokkal.Niallnek vettem 3 darab kakaós csigát.
Harrynek vettem egy csőrikés telefontokot ,Hannának egy pólót ezzel a felirattal:Addig nem voltam vallásos míg rá nem jöttem hogy én vagyok az Isten!
Laurának nem találtam semmi normális dolgot itt a piacon így visszamentem oda ahol kiszálltam a taxiból és fogtam még egy taxit.
Megkértem hogy vigyen el a legközelebbi Tescoba.Mikor kirakott a Tasco elött én kifizettem az utat megint és megkértem hogy itt várjon meg,mivel nem akartam a cuccokat bevinni a Tescoba.
Bementem a hatalmas épületbe.Mikor beléptem hatalmas táblán ki volt írva a 4-et fizet hármat kap akció amiről Liam beszélt így fogtam magamat és bementem a dvdket megnézni.Volt ott minden.Gyorsan lekaptam a polcról a Toy Story 3-mat majd még
a Batman-t akkor a Szilaj-t és még a Mátrix első részét.Beraktam a 4 filmet a kosaramba és mentem is a ruha osztájra
hiszen köztudott tény hogy  Laura imádja a szép ruhákat.
Nézelődtem vagy 10 percet végül már ott voltam hogy feladom mikor megláttam egy
szép ruhát ami pont Laurára illett.Egy édes kis egyberuha volt aminek a felső részét rózsák díszítették és az alső része meg egy szép 
bézs színű kis szoknya volt hozzá meg egy magassarkú volt és egy szvecskés nyaklánc.Ez tiszta Laus.Ezt most veszem meg neki.
Miután ezeket megvettem már mentem is a pénztárakhoz,ott gyorsan kifizettem a cuccokat amiket vettem és mentem is vissza a taxihoz.
Beültem a kocsiba és mondtam a taxisnak hogy hova vigyen.Az út 1 óra volt míg vissza vitt a stúdióba.
Út közben beszélgetett velem a csávó.
-Hogy hívnak?-kérdezte a visszapillantó tükörbe rámnézve.
-Elizabeth Horan vagyok de csak simán Lizzienek szólítanak a barátaim.
-Szép neved van.-mondta mosolyogva.
-Köszönöm.-moindtam amjd elkezdtem tanulmányozni a melletem elsuhanó tájat mikor az ember újrahozzám szólt.
-És hány éves vagy kedves Lizzie?!-pillantott újra rám.
-15.-válaszoltam röviden és tömören.
-Hmm.. a fiam is annyi.-mosolygott rám.-Nem lenne kedved megismerni biztos tetszenél neki.-vigyorgott mire én nagyot néztem.
-Öhm köszönöm de inkább kihagynám.-mondtam rémült tekintettel.
-De miért?-akaratoskodott az emebrke.
-Mert van barátom.-közöltem mmár kicsit durvábban a kelleténél.
-Hát rendben.-mondta majd már az út további részében nem is kérdezet többet.Mikor végre megérkeztem szállásomhoz rögtön kipattantam a kocsiból hiszen már előre kifizettem az utat.
Bementem a x-factor házba majd a szállásunk felé vettem az irányt.
Volt nálam vagy 6 szatyor amit kiejtettem a kezemből mikor beléptem a szobába.



Kérek szépen kommenteket:))Jöhet minden negatív pozitív had okuljak belőlük^^

12 megjegyzés:

  1. Hannának egy pólót ezzel a felirattal:Addig nem voltam vallásos míg rá nem jöttem hogy én vagyok az Isten!...ez komoly???Szakadok rajtadXDKövit gyorsan:D

    VálaszTörlés
  2. IMÁDOM...tök super...*-* nnagyon ügyi vagy...:)) szerintem ki is adhatnád könyvnek...:)) Nagyon super vagyy...:DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó v ez a rész is!!!
    annyit röhögtem h lefordultam a székről(kicsit fájt)
    Nagyon várom a kövit!!!

    VálaszTörlés
  4. kövit gyorsan!! :)) azon behaltam amikor Liam húzkodta elő a dvd-ket xdd siess!! :))

    VálaszTörlés
  5. ♥Nagyon jó♥ Sötétben mászkálás... ♥ És Liam nem perverzkedett az éjjel xD Lou meg Lou ♥ De ugye nem törölték ki végül a fényképet?

    VálaszTörlés
  6. xd addig nem voltam vallasos mig ra nem jöttem h en vagyok ay isten xDDD szakadok xD nagyon kiraly lett :D kövit :D mar megint mit csinaltak a szobaban?? xD

    VálaszTörlés
  7. hát ez kurva nagy lett:D Nm voltam vallásos amíg rá nem jöttem h én vagyok az isten.. hát ezen szakadtam..:D
    egyébként nem vagyok perverz, de Lizzie és Liam mikor fekszenek már le?:Oxddddddd

    VálaszTörlés
  8. rohadt jó lett:DD vivii,erre én is kiváncsi vagyok.xDDD:DDD :o

    VálaszTörlés
  9. zita.* azért ne legyünk perverzek..xd:D De amikor egymással aludtak rögtön ez jutott eszembe...:DD

    VálaszTörlés
  10. Köszi szépen:D<3-Mindekinek:) És arra szerintem még várni kell hogy Liam és Lizzie..xd:DDD Most figyeljetek nem vagyok ANNYIRA perverz:D; )

    VálaszTörlés
  11. óó hát persze hogy nem...xd:)ANNYIRAA nem...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak kicst;D amúgy meg majd lehet h vmikor..de nem akarom átvinni a történetet ilyen öhm..intím dolkogra;):D

      Törlés