Little Horan 2 Harmincötödik fejezet.


"Inkább arra koncentráltam ami éppen történik...."

Nagyot nyújtóztam az ágyban Liam még aludt mellettem.Ránéztem az órára reggel fél 7 van.
Nem birom felfogni azt ami tegnap történt,így visszagondolni is rá fura..de..jó..
Kimásztam Liam mellől és felöltöztem majd megfésülködtem és konyhába mentem majd csináltam magamnak egy kávét és leültem az asztalhoz és iszogatni kezdtem.
Ekkor jött ki Hanna a szobából.
-Te jó ég.-lepődött meg.-Te hogy,hogy nem alszol?!Ilyenkor még még javában döglesz.
-Háát...-kezdtem bele.-Nem bírtam tovább aludni.-közöltem az egyszerű tényt.
-Mert?!Ilyen még nem volt..-mondta.-Gyanús vagy te nekem.-mondta majd odatett egy kávét.
-Miért szerinted miért nem tudok aludni?!-kérdeztem vissza.
-Esetleg..volt valami éjjel hogy nem alszol?4Vagy..?-kérdezősködött.
-Ahj..hát nem semmi.-vágtam rá gyorsabban a kelleténél.
-Lizzie..-kezdett bele.-Engem nem tudsz átvágni..szóval mesélj mi volt az éjjel?!-húzta tovább.
-Ahj..szerinted?-kérdeztem.
-Ti Limmel?!-nézett nagyot..-Mármint ti ketten..úgy?!-én csak bólintottam mire ő neki elkerekedett a szeme.-Nem hittem volna.
-Ja,ne mondd el senkinek főleg Niallnek ne..-mondtam mire ő csak elvigyorodott és bólintott.
-Amúgy nem gondoltam volna.-ült le velem szembe a kávéjával.-Hogy..mostanában..jó tudom Lau és Harry dehát tudjuk milyen Harry..
-Na jó hagyjuk ezt a témát.-mondtam neki mire ő még jobban elvigyorodott.-Mi lenne ha elmennénk oda a főútra ahol múltkor a taxit fogtuk és ott van egy pékség és hoznánk nekik valamit?!-kérdeztem kedvesen.
-Felőlem csak felöltözök.-mondta majd bevonult a szobába.-Úristen..-szaladt vissza a konyhába.-Gyere gyorsan..hol van Laura?4-kérdeztűe.
Bementem a szobájukba de Lau tényleg nem volt ott.
-Van egy tippem hogy hol van mondtam majd benyitottam Harry és Louis közös szobájába és csodák csodájára ott volt Laura de viszont Lous sehol.Ezért bementem Niall és Zayn közös szobájába és jéé megtaláltam Louis-t Niall ágyá Niall meg a földön feküdt.
Ezer szerencséjük hogy nem hagyták szegényt a földön aludni.
-Na megvan mindenki.-mondtam majd Hanna bólintott és elindultunk.
A főútra kiérve Hannának eszébe jutott hogy nem hoztunk pénz ezért mehettünk vissza.
A szálláson felkaptuk a pénztárcánkat és mikor léptünk volna ki az ajtón lépett ki a szobából Liam.Ohh hogy..még ő is.
-Hova mentek lányok?!-kérdezte hajába túrva.
-Pékségbe majd jövünk,szia.-köszönt Hanna majd mentünk volna de utánunk szólt.
-Várjatok jövök veletek.-mondta majd visszaszaladt a szobába.
-Ez most halál komoly?!-kérdezte Hanna mikor Liam odaállt elénk egy térdgatyában és meztelen felső testel.-Te így akarsz jönni?Azonnal húzzál és öltözz fel avgy most itt hagyunk.
-oké,jólvan.-mondta majd újra bement a szobába és végre rendes öltözékben jött ki.
-Jó lesz?!-kérdezte.
-Mesés..-mondta Hanna.-Mehetnénk már?-idegeskedett.
-Igen.-mondta Liam.
Újra elindultunk és most sikeresen elértünk a pékségbe.Vettünk mindenkinek 2 darab kakaós csigát meg sajtos croasont és valami süteményt délutánra.
Liam egész végig fogta a kezemt ami Hannának is feltűnt és megjegyzést is tett rá.
-Mit vagy te az anyja hogy egész nap fogod a kezét?!
-Neked ez miért fáj?!-vágott vissza Liam.
-Ahj nehogy összevesszetek nekem.-mondtam.
-Bocsáss meg.-mondta Hanna majd előrerohant és berontott a szállásra.Istenem..megőrít kell még nekem ez is.
Mi követtük őt oda ,mikor beléptünk Laura izgatottan rohant oda hozzánk.
-Mi történt megint?!-kérdezte Hanna unottan.
-Harry megkérte a kezedet?!-döbbent le Liam.
-Mi bajod?!-kérdezte Lau.
-Azt kérdeztem hogy..-kezdett volna nele újra de Lau közbeszólt.
-Hallottam tisztán hogy mit mondtál.-Na de azt akarom mondani hogy Harryvel aludtam az este.-vigyorgott Lau.
-Nem mondasz újjat.-közöltem vele.
-Hát mert?!-kérdezte összehúzva a szemöldökét.
-Hát mert Hannának már fél 7kor leesett mikor nem talált a szobába maga mellett és akkor rávilágítottam hogy Harryvel vagy.-közöltem Lauval a tényeket.
-Ohh..-mondta Lau.
-Amúgy Lizzie neked mióta szokott ilyen jó kedved lenni reggelente?!-nézett rám furán.Tényleg ennyire ismernének?!Az lehetetlen.
-Hát..mostantól..-vigyorogtam rá.
-Olyan vagy mint egy 5 éves kislány aki most kapta meg a legújjabb barbieját.-közölte Laura mosolyogva.-Miért van ez?4
-Majd elmondom négyszemközt.-mondtam nyugodtan.
-Most.-fogta meg a kezemet és húzott be a szobába ahol ő és Hanna lakik.-Na lökjed.
-Hát..lehet hogy rájössz ha annyit mondok hogy Liam és én.-vigyorogtam rá.
-Micsoda?!-nézett rám olyan semleges tekintettel.-Ti..?-én csak bólintottam.-Wow Lizzie nem képzeltem volna,hol van a férjed?4-robbant ki a szobából.
-Nee.-monmdtam majd uitána rohantam.
-Liam gratulálok..te fesh ifijú.-veregette meg Laura Liam vállát.-Csofálatra méltó mikre rá tudod venni ezt az édes kis virágszálat.-mutatott rám.
-Miért mire?-jött ki a szobából Niall és Louis.
-Hát képzeljétek el ezek a kis édes husikák népesítették a társadalmat este.-mondta Laura.
-Úgy érted hogy..mármint hogy ti este megszenteltétek az ágyat?!-kérdezte Niall döbbenten mire éna fejemet fogva leültem a kanapéra.
-Úgy.-vihogott Laura.
-Jó volt Lizzie?-kérdezte Harry a perverz állatja.
-Hidd el nem veled fogom kitárgyalni ezt.-vágtam hozzá idegesen.
-Most miért?!Remek beszélgető társnak bizonyulok.-mondta Harry.-Főleg ezekben a témákban,Lizzieke biztos nem gondoltad meg magadat?
-Nem,nem gondoltam és most ne kínozz kérlek.-mondtam neki.
-De...-folytzatta volna.
-Kuss.-kiáltottam rá.
-Teeeeee.-mondta Niall és megindult Liam felé.-Ígértél nekem valamit még tegnap elött este.
-Hát de az régen volt..-mondta Liam és hátrálni kezdett.
-Mi,miről van szó?-kérdeztam fejemet felkapva.
-Hát megígérte nekem hogy 16 éves korod elött semmi féle képpen nem megy bele ilyenbe még akkor sem ha te benne lennél és most mire kell kelnem...-mondta Niall még minidg közeledve Liam felé.
-De Niall..ez nem akaratom ellenére történt.-motyogtam halkan.-Amúgy meg semmi közöd a magánéletemhez.-néztemn rá.
-Tessék?!A bátyád vagyok...és felelős vagyok érted-mondta tágra nyílt szemekkel.
-Tudom .-válaszoltam.-De attól még mindig nincsen semmi közöd a magánéletemhez.-mondtam neki még igen nyugodtan mire ő csalódottan arrébb ment.
-Ez rosszul eshetett..-mondta Zayn,majd Niall után ment.
-Hát de..-mondtam.-Ahj igaza van mindent elrontok borzalmas vagyok.-temettem tenyerembe az arcom.
-Nem is igaz.-jött oda Liam és leült mellém.
-Oké..-mondta Louis .-És mikor lesz az esküvő?-kérdezte Louis nyugodtan.
-Hmm.-mentem bele a játékba úgyis el kell terelni a gondolataimat.-Hát szerintem tartsuk meg jövő hónapban.
-Ohh lehetek koszorús lány?.-szállt be Laura is.
-Persze sőőt még Hanna is az lesz és te is Louis te is koszorús lány leszel.
-De ne máááár én Liam barátunk tanúja akarok lenni.-nyávogott.
-Sajnálom Louis de az én tanúm Edward lesz.-közölte Liam.
-Óóóóó-lett csalódott a hangja.
-És én?!-jött be a konyhából Niall.-Én ki leszek?
-Te?-néztem rá csillogó tekintettel.-Te leszel a tanúm.-mondtam mire felnevetett.
-Hmm..és legyen kanáltorta.-mondta Hanna mire Liam mellettem összerándult.
-Vagyis úgy gondolod hogy mondjuk legyen csokitorta és legyen rajta szürke bevonat és rajta egy kanál?!-kérdezte Lau.
-Nekem mind1 utáloma tortát .-mondta Hanna majd bekapcsolta a tv-t.
-Várjatok ha az esküvő jövő hónapban lesz akkor mikorra várjuk a kis Payne-t?!-kérdezte vihogva Harry mire Niall szeme szikrázni kezdett.
Erre igazán nagyot néztem,még hogy kis Payne-t.Az kéne még nekem,egy gyerek persze.
-Várj nem is biztos hogy lesz..mondjuk attól függ hogy védekeztek e.-mondta Louis.
-Tényleg..-kapott a témára Louis.-Védekeztetek?!-vigyorgott mire mi összenéztünk Liammel.
-Ahh szóval nem..-vette le a következtetést Niall majd megrázta a fejét.-Felelőtlenek.
-Akkor lehet hogy lesz kis Payne?-csodálkozott Louis.-Akkor hadd legyen a neve Louis kérlek hadd legyen Louis bármit megteszek csak hadd legyen kis Lou.-mondta Louis.
-Igen Louis persze.-válaszoltam.-Tudod mit jó!Mondjuk úgysem lesz de oké ha lesz Louis lesz.-mondtam mire Liam rám nézett furán.
-Ez komoly?!-kérdezta szemöldökét felhúzva.
-Nem.-súgtam a fülébe.
-Akkor megnyugodtam.-mondta Liam.
-Ahj..megőrülök csináljunk már valamit.-mondta Lau.
-Hát..-mondta Harry.-Gyere vonuljunk félre.
-Te perverz állat.-vágta a fejéhez Lau.-Most nem alkalmas te barom.
-Jó,na.
-Mi lenne ha elkkmennénk ahhoz a medencéhez és jó csajokat néznénk.-mondta Liam vigyorogva mire én hatalmasat néztem .
-Héééj.-mondtam.-És mi lesz velem?!
-Jaj bocsáss meg nekem.-mondta majd arcon puszilt.-Nem úgy gondoltam.
-Szerencséd..-motyogtam.
-Muszáj itt nyáladzani?!-kérdezte Hanna unottan.
-Igen Hanna muszáj.-vágtam vissza.
-Ahj..-nyávogott Laura.-Unatkozom.
-Mondtam én hogy menjünk jó csajokat nézegetni.-kezdte újra Liam.
-Ne kezdd.-mondtam.-Vagy igaza van lehet hogy van itt valami jó pasi..jöttök csajok?!-kérdeztem mire ők felugrottak.
Felvettük a bikininket majd mentünk is.Liamék követtek minket.
-Hallod .-súgtam oda a csajoknak.-Szivassuk már meg őket.-mutattam a fiúk felé.-Próbálkozzunk be ezeknél a fiúknál ott.-mutattam 3 fiúra akik éppen verekdtek a medencében.
-Jó ötlet.-mondta Lau.
-Muszáj?!-kérdezte Hanna szenvedő hangon.
-Igen.-vágtuk rá Laucival.
-Oké menjetek én majd innen szorytok.-mondta Hanna majd el akart menni de mi megfogtuka két karjánál és odamentünk a fiúkhoz.
-Szisztok skacok.-köszt Lau.
-Ohh nézd milyen dögösek.-mondta a szőke mire én személy szerint elpirultam.
-Segítenétek nekünk?!-súgtam oda nekik.
-Persze.-vágták rá.
-Nos el kéne játszani hogy flörtöltök velünk hogy őket féltékennyé tegyük.-mondta Lauci miközben Liamékre mutatott.
-Sima ügy.-vigyorgott a barna hajú kigyúrt gyerek.
-Mi a nevetek?-kérdezte a másik szőke kék szemű.
-Én Laura Green vagyok.-fogott kezet velük Laura.
-Én Elizabeth Horan de csak Lizzie utálom ha Elizáznak vagy Elizabetheznek.-fogtam velük én is kezet.
-És te?!-néztek itt Hannára.
-Én Hanna Knight vagyok.-vágta oda de kezet nem volt hajlandó fogni velük.
-Én Mark vagyok.-mondta az helyes szőke kék szemű.-Ő itt Dave és ő meg Zack.
-Csináljunk úgy mintha már nagyon jóba lennénk és nevvessünk.-mondtam vigyorogva mire mi meg is csináltuk egy jó nagy tetetett nevetést vittünk véghez.
Láttam hogy Niall Liamhez és Harryhezt hajol,majd megindulnak felénk.
Mikor ideértek Liam rögtön mögém állt és megfogta a derekamat.
-Hello srácok.-köszönt Harry.
-Mit akartok a hugoméktól?!-kérdezte fenyegetően Niall.
-Hát olyan szép lányok.-mondta Zack mire Liam szorítása erősödött a derekamon.
-Lizziet hagyjátok békén ő az enyém.-tekintete szinte villámlott.
-Lauci meg az enyém.-mondta Harry idegesen.
-Nonono és Hanna meg az enyém.-mondta Niall is.
-Örülök hogy segíthettünk csajok.-mondta Dave majd lepacsiztunk velük és elmentek.
-Ez mire volt jó?-kérdezte felháborodva Paynci.
-Hát legalább megtudtuk hogy féltékenyek vagytok.-vigyorogtam, rá.
-Chh..féltékenyek..-mondta Niall.-Mi soha.-mondta mmire mi felkuncogtunk.
Még játszottunk kicsit a medencébe vagyis Hanna egyszer belökte Harry-t aki ráesett a törött kezére de jól van.
Szegényke.Dehát túlélte.
A nap többi része unalmasan telt.Az este sem volt érdekesebb természetesen most is Liammel aludtam de most semmi nem történt köztünk.
Másnap is unalmasan telt leszámítzva azt hogy Simonnal próbáltunk vagy 4 órát és rendesen le lettünk cseszve.A ma este is csak unalmasan telt mikor hiretelen kipattant egy butyuta ötlet a fejemből Megszivatom őket.
Kimentem a nappaliba ahol mindeki Seherezádét nézet majd beálltam a tv elé és megszólaltam:
-Terhes vagyok!-mondtam mire Liam felkapta a fejét.
-Hogy mi?!-nézett kitágult pupillákkal Niall.
-Hogy mi?!-kérdezte Liam lefagyva.
-Hogy mi?!-döbbent le Hanna és Lau egyszerre.
-Hogy mi?!-kérdezte Louis is.
-Dehát az lehetetlen hiszen csak két napja.-motyogta Liam maga elé bámulva.
-Várjunk csak igaza van..-kezdett bele Louis.-akkor ki az apa?!-nézett rám mire én megfontoltan így feleltem:
-TE Louis te vagy.-mondtam csillogó tekintettel.
-Hogy mi?!-kapta fel fejét Liam.
-Hogy mi?!-kérdezte Hanna és Lau újra egyszerre.
-Hogy mi?!-kérdezte Harry akinek most esett le az egész mert eddig a telóját bújta.
-Hogy én?!-ugrott egyet tolószékében Louis.
-Dehogyis csak szivatlak titeket ti majmok.-kezdtem el röhögni.-Nem vagyok terhes..
-A szívbajt hoztad rám.-modta Liam.-Komolyan inkább két kétig csak levest eszek kanállal mint hogy gyerekem legyen.
-Én meg csak galamb pörköltet 10 hónapig minthogy gyerekem legyen-mondta Louis már nyugodtabban.
-Akkor biztos hogy nem vagy terhes Lizzie?!-kérdezte Harry.
-De Harry és te vagy az apa.-mondtam mire Laura rám nézett.
-Istenem ne vegyetek már mindent komolyan.-vihogtam idétlenül.
-Borzasztó kiscsaj vagy te.-mondta Louis.-Niall nem vagytok rokonok?!
-Dehogy..-mondta .-Nem is ismerem.
-Ez fájt.-mondtam majd elvonultam durcásan de hallottam még Niall kuncogását.
Befeküdtem az ágyamba és inkább aludtam minthogy ezekkel legyek.Nem értik a poént.
15 komi. :)

15 megjegyzés:

  1. Ezdejólett:D ♥ Kövit*-*

    VálaszTörlés
  2. Eddigi legjob..:D Kövit..gyorsan

    VálaszTörlés
  3. xddddddd nagyon jolett.:DDDDDDD hmm :D

    VálaszTörlés
  4. naon jo lett mint mindig :DD
    ez a : hogy mi?! resz xD
    kövit :D *.*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó volt!!!
    Ezek nem értenek sokat a viccből XD
    Várom a kövit!!!
    Csak így tovább!!

    VálaszTörlés
  6. kövii...imádom*--------------* <3 :DD :]]

    VálaszTörlés
  7. áááá sztem lesz gyerekk.... védekezésnélkül.. legyen kis paynn:DDd xdxd geyéőként nagyo johh:D tetszik nagyon nagyonn:DD

    VálaszTörlés
  8. ááá ez jó volt:DD kövit gyorsan!:D

    VálaszTörlés
  9. hát ez nagyon nagy voltXDDDDköviiiiit gyorsan!:)

    VálaszTörlés
  10. jaj siess. de várom már a kövit.

    VálaszTörlés