Little Horan 2 Húszonnyolcadik fejezet.


28.fejezet.


"Úgy döntöttem lemegyek a konyhába inni valamit de a lépcsőn valakibe beleütköztem."


-Jajj bocsi.-hátráltam egy lépést,majd elmentem az illető mellett.
-Várj..Lizzie beszélhetnénk?-kérdezte Liam boci szemeket meresztve rám.
-Talán amint felvettél valami normális öltözéket.
-De mi bajod van ezzel?-kérdezte mire én már nem válaszoltam mert már a konyhában voltam.Elővettem, a hűtőböl hideg vizet és megittam majd vuisszamentem a szobámba.
Csak feltalálja magát és bejön ide.
-Akkor mostmár beszélhetünk?-kérdezte.Már volt rajta nadrág és póló is vagyis normális öltözék.
-Mostmár igen.-néztem a szemébe.-Miről akarsz beszélni?
-Hát..először is szeretném elmondani hogy amit Hannáéknál mondtam nem úgy gondoltam.Nem vagy plázacica..-mondta majd dörzsölgetni kezdte tenyerét.
-Te sem vagy kanos állat vagyis már amikor..-mondtam majd a szemébe néztem.
-Nem avgyok az..-mondtam.-Amúgy meg azt hittem arra amikor a fejedhez vágtam hogy félsz a magasban nos akkor azt hittem megkapom tőled a kanalas dolgot dehát..úgy nézki..nem.
-Chh..-mondtam.-Hidd el ha nem nyugtatom le magamat megkapod.
-Meg tudsz nekem bocsájtani?!-nézett mélyen a szemebe és megfogta a kezem.
-Nem is neked kéne bocsánatot kérned hanem nekem-mosolyogtam rá.
-Nem igaz..te többesszámban beszéltél mikor én meg neked címeztem a plázacicát.
-Akkor most szent a béke?!-kérdeztem.
-Ha meg tudsz nekem bocsájtani akkor igen.-pacskolta meg a kezem.
-Haha szóval szeretnéd?-kérdeztem.-Látod nem birodiki nélkülem.-vigyorogtam rá.
-És az probléma?-kérdezett vissza.
-Nem.-mondtam majd megpacskoltam az arcát.-És igen én nem haragszom rád egyáltalán.
-Akkor esetleg kaphatok egy..öhm puszit?-húzta fel a szemöldökét.
-Gyere ide.-mondtam majd megölelgettem rendesen és arcon pusziltam.
-Ohh a kis szerelmesek.-csapódott ki az ajtó és gurult be rajta Louis és mögötte jöttek a többiek.
-Ti mit kerestek itt?!-kérdezte Liam meglepődve.
-Csak jöttünk megnézni nem e..tudjátok na és azt hittünk rajtakaphatunk a hugommal de sajnos nem..-görbült le Niall ajka.
-Ez komoly?!-kérdeztem ..
-Aha.-mondta Lau aki éppen Harry mellett állt és ölelgette.
-Én mondtam hogy ne de rám nem hallgatnak.-védekezett Hanna,mire én csak elmosolyodtam.
-Akkor most már mehetünk.-mondta Lau majd mindenki elhagyta a szobát de még hallottam Lau csípős megjegyzését.-Hyagjuk a kis gerlepárt.
-Mit csináljunk?!-kérdeztem Liamre nézve.
-Hmm tudod kanos vagyok.
-Nee ne kezd megint.-mondta majd felálltam az ágyról és az ablakhoz léptem.
-Jó ne harizz.-jött oda mögém és megfogta a derekamat majd visszahúzott az ágyra és megpuszilta arcom majd
megint és megint és csak vigyorgott.
-Ez mire jó?!-kérdeztem.
-Hát..nemtudom.. csak próbállak meggyőzni. 
- Mégis miről? 
- Hogy lefeküdj velem. Am bocsánat, csak elég kanos vagyok rég voltam nővel.
- Jó semmi baj, csak kérlek hagyj békén a perverzségeiddel. Majd ha elmúltam 18 akkor szóbaeshet.
- Jó. Felfogtam. Akkor megyek mert még elkap a hév és megerőszakollak - színpadias szünetet tartott amíg és csak néztem rá furán - nyugi csak viccelek, soha nem tennék ilyet.        
Liam kiment a szobámból majd elkezdett csörögni a telefonom.
- HELLOKA - ordított bele a telefonba Laura és Hanna egyszerre.    
- Sziasztok - mondtam unottan.     
- HELLOOOOO - üvöltött bele Niall és Harry is.
- Mondom sziasztok! - már kissé kiabáltam én is.
- Gyere ki a ház elé - röhögött bele a telefonba Hanna.  
És le is rakták. Én kimentem a ház elé és csak lestem hogy mi folyik itt. Harry már megint csak alsógatyában volt, Niall úgyszintén, Hanna és Laura csak röhögtek. És mindezt rajongók is nézték, körübelül az egész utcát eltorlaszolták.     
...körübelül az egész utcát eltorlaszolták és a fiúkat fényképezték és videózták mert valami hülye ír néptáncot jártak.
- Itt meg mi folyik? - kérdeztem a lányokat.
- Azt mondtuk hogy nem mernek alsógatyában táncolni a rajongóik előtt. Ez folyik. - mondta Laura.        
- Na jó mára ennyi volt az előadás, autogrammokat nem osztogatunk, sem képet, a kijárat az utca mind két végén elérhető. Viszlát! - kiabálta Harold.    
Hát már nem csak Hanna és Laura kapott röhögőgörcsöt hanem én is. A srácok befejezték és odajöttek hozzánk és így szóltak Hannáékhoz:
- Ezt még visszakapjátok.  
Éppen mentünk volna vissza be a házunkba, de Niall megfogta Hanna karját, magához rántotta és megcsókolta.
A rajongók, főleg a Nialler-ek csak lestek.Én szó szerint belöktem őket az ajtó majdnem elestek de csak majdnem.
-Ez mire volt jó?!-vontam kérdőre Niall-t.
-Nem tudom..-motyogta.-Csak jólesett.Hanna kicsit zavarodott volt testvérem csókjától így csak fogta magát bement a nappaliba és leült.
-Gyerekek gyertek.Lizzie a kis kedvenced megy a tv-ben.-kiáltotta Hanna a nappaliból mi berontottunk oda avgyis én mert a fiúk elmentek átöltözni.
Beléptem a nappaliba ahol Hanna ült a kanapén mellette Zayn és a fotel és a kanapé között Lauis a tolószékével volt Liam meg a másik fotelben én levágtam magam a kanapéra.
-Szóval akkor nem Seherezádé..-mondtam majd a képernyőre néztem.
A tv-ben Twilight ment méghozzá a 3.része magyarán az Eclipse.
Éppen smárolt Edward és Bella a képernyőn mikor Harry és Niall is már ruhában leültek mellénk.
-Ohh te jó ég..-mondta Niall.-Már megint ez?!
-Héhéhé..ez újdonság.-vágtam vissza.-Seherezádé volt sok már.
-Dehát..a Seherezádé az megunhatatlan.
-Jólvan Niall..-motyogta Hanna.-Maradj már csöndben nézd miylen érdekfeszítő.Egy csillogó kontaklencsés muksó körbeugrál egy barna hajú bandzsa ufót.Tök izgi.
-Chh..-mondtam.-Maradjatok már csöndben.-mondta mire Harry felállt és odament Lauhoz és felhúzta a kanapéról.
-Ohh édes Bellám gyere elviszlek futni az erdő ugorj hátamra életem.-láttam hogy Laura elvigyorodik és belemegy a játékba.
-Ohh Edward változtass vámpírrá..kérlek..de elöbb csináljunk egy gyereket mert kellenek mutánsok is erre a földre.
-Ohh Bella ez természetes édes mézeskalácsházikóm gyere csillogjunk együtt a napon.
-Jaj Edward úgy szeretlek adj egy csókot édes orcámra.-mondta Laura majd felugrott Harry hátára és Harry körbe körbe kezdett szaladgálni a nappaliban.
-Jaj Edward majd kihányom a belem ettől a futkosástól annyira élvezetes volt.-kuncogott Laura.
-Jaj Bella majd én elállítom vágyadat egy csókkal  majd átölellek hideg fagyott testemmel.-puszilta szájon Harry Laut m,ajd megölelte.
-Ohh Edward te igazi adonisz.-fejezték be a színészkedés majd újra leültek a kanapéra.
-Hát ez fura volt.-mondtam majd felkuncogtam.
-Néha félek tőletek.-mondta Niall.
-Én meg azt hiszem megfulladok.-Liam tényleg majdnem megfulladt annyira röhögött.Odamentem hozzá majd a fotel karfájára ültem,.
-Jólvan mély levegő.-kezdtem el simogatni a hátát.-Tudod 2 csak 2 mély levegőt vegyél mert csak 2 és 2 ja és 2 még mindig 2 és most ki be ki be akkor ki és be majd megint ki és be.-a végére már rám nézett körülbelül úgy mint egy hülyére.
-Ez idegesítő.-mondta majd felvonta egyik szemöldökét.
-Csak nem ?!Leesett?-kérdeztem.-Látod mennyire irritáló..te is ezt szoktad..-közöltem.
-Tudom de ne lopd a szövegemet mert ezt csak én mondthatom.-nézett rám szúrós szemekkel.
-Ja,bocsi.-veregettem meg a vállát.-De legalább észlelted drágám hogy mennyire idegesítő.
-Tudod amikor én mondom az cuki de amikor te az idegesítő.-mosolyodott el Liam.
-Na ezt megjegyeztem.-vágtam be az ál durcit.
-Tudod hogy szeretlek.-ölelt meg.
-Tudom hisz ez természetes.-rebegtettem meg a szempilláimat.
-A kis egos.-mondta Niall.
-Ó mint ha te nem lennél az!-vágtam vissza.
-Nincs kedvem tovább nézni ezt a szerelmes maszlagot.-mondta Hanna unottan.-Bár jobb mint a Spongyabob.-vallota be.
-Haaaa!A spongyabob egy szent sorozat kisasszony!-kérte ki magának Louis.
-Oké..kicsit túl sok hugod van.-mondta Harry.
-Na jó van egy jó ötletem.-patantam fel a karfáról.
-Kivele!-mondta Lau.
-Menjünk bowlingozni!-emeltem fel az ujjam színpadiasan.
-Van arra idő?-kérdezte Lau.
-Most szivacc?Van még 3 óránk hogy becucoljunk.-válaszoltam.
-Akkor mire várunk?-kérdezte Liam.Mindenki felpatant és mentünk az ajtóhoz amikor valaki köhögni kezdett.Louis volt az.
-Khm..khm..segítene valaki?-kérdezte.
-Ó bocs haver.-ment oda Zayn és segített neki a gurulásban.Kimentünk a kapun és Liam megfogta a kezem.A másik két gerlepár is ugyan ezt csinálta.
-Zayn meg akarod fogni a kezem?-kérdezte Louis.
-Mi a bajod?-értetlenkedett Zayn.
-Hát nekem senki nem fogja a kezem..és ez olyan szomorú.-vette fel a boci szemeit.
-Én nem fogom!Szóljak esetleg Zoeynak?-kérdezte Zayn.
-Megtennéd?-csillant fel a szeme.
-Nem csak szivatlak.-nevette el magát.
-Te gonosz.-durcizott.
-Nos ha ezt megbeszéltétek akkor esetleg indulhatnánk.-mondtam idegesen.Végre elindultunk és egy fél óra alatt oda értünk.
Egy bazi nagy épület volt aminek a tetején még annál is nagyobb bowling golyó és bábú.Bementünk az épületbe és kifizettük a jegyet.Megmutatta a fószer merre vannak a cípők és stb.
-Sziasztok.-köszönt a srác.-Kinek milyen cipő kell?
-Nekem 37.-mondtam.Oda is adta.Mindenki bediktálta aszámot és már vettük is fel a csukát.
-Pfúj!Ez büdös!-mondta Lau.
-Gondoltad majd rózsa illatú lesz cica?-kérdezte Harry.
-Hát azért fertőtleníthetnék!-válaszolta.
-Te és a logika...-motyogta Liam.
-Probléma?-kérdezte Lau.
-Semmi.-válaszolta Liam.
-Most még pletykáltok egy kicsit vagy netán guítanánk is a mai napon?-kérdeztem.
-Gyerünk úgy is mindenkit lesöprök.-mondta Hanna.-Csináljunk csapatokat!-találta ki Hanna.
-Ez jó ötlet.-válaszoltam.
-Oké.De én leszek az egyik csapat kapitány,és nem valami selejt embereket akarok kifogni szóval én kezdek.-mondta Hanna.
-Te aztán akaratos egy nő vagy!-mondta Harry.
-Ja.Ha valamit akarsz ahoz akaratosnak kell lende.-oktatott ki minket.
-Oké akkor én leszek a másik.-mondta Niall.
-Te akartad.Én Lizziet és Laut választom.-stoppolt le minket Hanna.Én azért személy szerint örültem neki.
-Akkor én választom Liamet és Harryt.-nyujtotta ki a nyelvét ránk.
-Basszus melyik nyomit válasszuk?-kérdezte Hanna.
-Őőőő legyen Zayn.Ő még tud mozogni.-mondtam.
-Köszi Lizzie én is szeretlek.-mondta Louis és oda gurult Niallékhoz.
-Akkor gyere Zayn.-mondta Lau.
-Tessék?Haver miért nekem kell a lányokkal lennem?-kérdezte.
-Mert én vagyok a csapat kapitány ,mert lány vagyok,és azt mondtam.-fenyegette Hanna.
-Oké oké csak ne bánts.-mentegetőzött.Végre neki kezdtünk a játéknak.Mi álltunk nyerésre,és Louis gurított.
Harry segített neki de kicsit rosszul jött ki.Hirtelen meginditotta a toligát és Louis kirepült belőle.
-Áááááá!-üvöltött.
-Jaj tesó!Nem direkt volt.-rohant utána Harry.
-Á semmi gáz.Csak a derekam..szóval egy recsenést hallotam.-mondta.Felkaparta a földről de nem nagyon sikertült neki egykézzel.
-Segítsetek!-mondta Harry.Mindenki oda futott és próbálkozott.Mikor végre vissza tuszkolták a guruló kocsiba folytattuk a játékot.
A végén persze mi nyertünk.
-Mondtam én hogy lesöprünk titeket!One Direction!Vagy is Negyed Direction.-mondta Hanna.
-AH izgalmas.Most pedig elvonulok a büfébe.-mondta Niall unottan.
-Tessék?-kérdezte Hanna.
-De hát menni kell.-mondtam.
-És? én éhes vagyok!-mondta Niall.
-Ó igen az fontos amit te akarsz de amit én az soha.-tört ki Hanna.
-He?-kérdezte Niall.
-Igen!Mindig miattad kell minden hol megállni mert te éhes vagy és mindig mindent meg kapsz!De ami engem érdekel vagy valami az soha nem érdekel senkit.-üvöltötte Hanna.
-Pont hogy nem.-szállt vitába Niall.-Te meg mindig csak az erőszakra alapozol.
-Ó igen?És azt hogy magyarázod meg?El akartam menni moziba megnézni azt az új filmet,de te azt mondtad hogy nem mert éhes vagy így a mekiben kötöttünk ki.Ja és ha nem tetszik a modorom akkor szakíts.-mondta Hanna és távozott.
Hú ez durva volt.
-Kemény a csaj.-mondta Harry.
-Ne most!-vágta fejéhez Lau.Mi Hanna után rohantunk.Végre megtaláltuk a parkolóban dekkolt.
-Te meg miért a parkolóban vagy?-kérdezte Lau.
-Mert ehez van kedvem,és a friss levegő jót tesz a szervezetnek tudtommal.-válaszolta.
-Ez most mi volt?-kérdeztem döbbenten.
-Hát tudod veszekedés.-válaszolta.-Ja és nem érdekel amúgy meg mennünk kéne mert elkésünk.
-Oké szólok a fiúknak.-mondtam,majd bementem.
-Mocskos banda kifelé a kocsihoz.-adtam ki a parancsot.
-De tudod gyalog jöttünk..-nézett rám furán Zayn.
-De tudod édes macikám idehívtam aput és ő nem gyalog jött.-válaszoltam.
-Ohh az más és nem vagyok a macikád.-mondta Zayn.
-De az vagy ha én azt mondtam.-vágtam vissza.
-Szörnyű vagy.-mondta.
-Te szörnyűbb.-válaszoltam.
-Muszáj veszekedni?!-kérdezte Harry.
-Igen.-mondtuk egyszerre Zaynnel.
-Fúú.-mondta Liam.-Inkább menjünk már mert megőrülök.
-De még nem fejeztem be!-mondtam majd odamentem Zaynhez és a mutató ujjamat a melkasára helyeztem.
-Nos..barátom te vagy a szörnyű és gyúrni kéne még.-közöltem vele.
-Na jó nekem elgem van .-mondta Louis és kigurult,Harry meg követte.
-Egyetértek.-ment ki Niall is.
-Ti nem akartok jönni?!-kérdezte Liam.
-Nem.-mondtam.-Még mindig nem fejeztem be.-mondta mire Liam nagyot sóhajtott majd megfogott és elkezdett kiráncigálni.
-Engedj el.-kiabáltam vele,mire már felemelt és úgy vitt ki.A parkolóba érve igen furán néztek ránk a többiek.
-Ti mit csináltok?!-kérdezte apa.
-Lizzieke nem akart kijönni ezért erőszakhoz kellett folyamodnom.-magayrázta Liam miután lerakott.Látszott hogy Niall és Hanna nagyon össze vesztek ezért apa fel is hozta.
-Veletek meg mi van?-kérdezte.Nem válaszoltak.
-Össze vesztek.-magyaráztam.
-Ó mamám.-fogta a fejét.-Na de menjünk mert a lányok elkésnek.
Bekászálodtunk a kocsiba.Louisnak külön segítség kellett megint dew megoldottuk.
Otthon Hannáék hazaszaladtak a már bepakolt cuccokért és már indultunk is.
Mikor odaértünk kaptunk egy kis útbaigazítást a recepción.
Sikeresen megtaláltuk a szállásunkat.
Volt egy szép nappali egy erkély amin volt egy asztal és 4 szék akkor egy külön konyha meg volt még 4 szoba és mindegyikben 2 ágy.
A fiúk is elkísértek minket a szobába.Harry mindenféleképpen ott akart maradni velünk ezért úgy döntöttünk hogy  maradhatnak mind.Mondjuk valahogy ki kéne békíteni Niall-t és Hannát.
-Mikor akartok kibékülni?!-mentem oda Niallhez.
-Tudnom kéne?!-mondta bunkón.
-Héhé ne bunkóskodj velem.Én se voltam bunkó.-mondtam szigorúan.
-Jó bocs ideges vagyok.Vagy már 5 órája nem ettem és akkor még Hanna is.-mondta problémáját.
-Semmi gond.-veregettem meg a vállát.-És most menj kérj tőle bocsánatot.
-Miért én?!Én ordibáltam le az ő fejét?!-kérdezett vissza majdnem kiabálva.
-Jól van na természetes hogy leüvöltöd a fejem igen..de attól még bocsánatot kérhetnél..
-Nem fogok.-makacskodott.
-És ha két hétig a Nando's-ban ebédelünk?-kérdeztem.
-Még akkor sem.
-Te jó isten.-vettem nagy levegőt.-Beteg avgy?-tettem homlokára a kezem.
-Lehet.-motyogta.
-Lehetetlen vagy.-mondtam majd ott hagytam.Leültem a kanapéra mikor Laura odajött mellém és ezt suttogta:
-Gyere van egy ötletem.

10 megjegyzés:

  1. ez a feji is nagyon jó lett:D Niall megint éhes...xd:D Siess a kövivel. Kiváncsi vagyok mi az ötlet..:) És nagyon-nagyon tetszik az egész blogod:)

    VálaszTörlés
  2. halálra röhögtem magam majdnem ki kellett hívni a mentőt
    várom a kövit nagyon!!!
    csak így tovább!!!
    :)

    VálaszTörlés
  3. végre van google fiókom és tudok neked komit írni...:) nagyon imádom a blogod és most is végig röhögtem..."Liam: - Hogy lefeküdj velem. Am bocsánat, csak elég kanos vagyok rég voltam nővel."
    a kis kanos..xĐĐ lécci még ne hagyd abba...*-* ^^<3 köviiit kérek...(Ł)

    VálaszTörlés
  4. Ez is nagyon jó ,mint az összes többi. Am azon a twilight-os részen leestem a székről...:'D

    VálaszTörlés
  5. http://tinilany-naploja.blogspot.hu/ lécci értékelnétek az én blogomat is?

    VálaszTörlés
  6. Jó lett :D De általában az emberek tudod paSkolnak, nem paCSkolnak :D Viszont nagyon tetszett:))

    VálaszTörlés
  7. Júúúúj és a Twilight-os rész xDD Istenem, itt fetrengtem xDD

    VálaszTörlés