Szomorú kategória eredményhiredtés

Kedves versenyzők, és olvasók!
Rengeteg szerencsétlenkedés, illetve bénázás után ide is eljutottam, - igen, én egyedül LTP, ugyanis Natalie kiszállt - idáig is, hogy meghozzam Nektek az eredményt. Nos, ebben a kategóriában sokkal erősebb volt a mezőny, mint a boldogban. Sokkal több tehetséges írót ihlettek meg valamiért a szomorú címek, s ennek azért titokban mégis csak örültem. 
Minden résztvevő igazán büszke lehet magára, és a türelmességére, hisz' már azzal nyertél, ha elindultál. Én mellesleg úgy vagyok vele, hogy " az utolsókból lesznek az elsők". Ezért az utolsók se búslakodjanak! Nekik is nagyon gratulálok! Ó, és mielőtt reklamáció történne! Vannak jelentkezők, kikkel egész jó kapcsolatot ápolok, igaz? Nos, itt úgy véleményeztem, mintha vadidegenek lennétek számomra. A célom nem az volt, hogy megbántsalak Titeket, ezt tudnotok kell! 
Gratulálok a nyerteseknek! Nem sokára e-mailben értesítem őket nyereményükről.

Eredmény:
1. Cher Brooks 
2. Cassy Crockett
3. DestinyB
4. Dóri
5. Czine Vanessza
6. JenniKehh
7. CyberGirl
8. Patricia Freelove
9. Nagy Dorina
10. Zsófi Varga
11. Jenni T.
12. Csilla Pflanczer


Oklevelek:
















Millió puszi,

L.T.P.~

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Köszönöm szépen a helyezést ès, hogy elnyerte a tetssésedet a novellám:) Gratulàlok a többi versenyzönek is!:) <3

    VálaszTörlés