Little Horan/2 ~ Chapter 2.

Sziasztok!
Azt a, 11 megjegyzés?! Ugráltam a széken :) Köszönöm szépen! :) Kedvesek vagytok.
Itt is a friss fejezet, remélem, hogy tetszeni fog. Most semmi egyéb mondanivalóm nincs, esetleg 200.000 oldal megjelenítés közeleg, és ÚR ISTEN! MÁR 200.000?
Jó olvasást!



- Helloka! - intett Louis, majd egy ezer wattos vigyort villantott.
- Sziasztok! - nyögtem ki halkan. - Ti, hogy kerültök ide? - ráztam meg a fejemet, hogy kicsit kitisztuljon.
- Meglepetés - rázta idétlenül Niall a kezét - Te nem is örülsz nekünk?
- Per pillanat? Nem nagyon! Amúgy, Zayn, megtennéd, hogy Abigail mögé állsz, s elkapod ha elájul? - mutattam a mögöttem álló barna hajú lányra, aki a levegőt egyre csak gyorsabban vette, s hirtelen zokogni kezdett.
- Jézusom! Egy álmom válik valóra! Itt állnak előttem! Teljes élet nagyságban! - majd a megszeppent Harry nyakába vetette magát.
- Liz, itt meg mi folyik? - hallottam meg Berti döbbent hangját.
- Hát, a srácok idejöttek! Még én sem tudom, hogy miért, és Abigail, fangirlt játszik - magyaráztam a történteket.
- Na! Le lehet szállni a pasimról! - rántotta le Roberta idegesen Harryről a lányt, majd átvette a helyét. Harry Őt már szívesebben tartotta karjai között.
- Helloka! - lépett Niall Hanna elé - Hiányoztál bogyókám ! - ölelte át.
- Na, szép! Még egy ölelést sem kapok ! - hallottam meg Liam hangját. A lábával a talajon körözött, kezei a háta mögött összekulcsolva, s az ég felé nézve ringatózott.
- Gyere már ide! - bújtam hozzá, mire Ő a hajamba puszilt.A kezeimet a nyaka köré fontam, Liam pedig megcsókolt.
- Jézusom! Nem elég, hogy Niall húga, még Liam barátnője is - sikítozott torka szakadtából Abigail. Ha így folytatja a gyogyóban köt ki, egy ágyhoz rögzítve.
- Lépj már le! - nézett rá idegesen Hanna, mire Abigail egy tapottat sem mozdult, csak egyre közeledett Zaynhez, aki ijedten bújt Boo Bear háta mögé.
- Zaynee! - mosolygott Abigail.
- Tessék! Itt egy mindenki által dedikált autó gramm kártya! Csak kérlek! Az életemet hagyd meg, s menj el! - nyújtotta a bolond lánynak Zayn, mire Abigail sikítozva rohant el egy autó felé.
- Nem semmi!
- És az osztály társunk! Majdnem minden szünetben a nyakamban lógott! - panaszkodtam a fiúknak.
- Figyelj! Ha megmondtad volna neki a vezeték nevedet, akkor talán nem kellett volna egész nap a rinyálását hallgatnod - okoskodott ujját feltartva Berti, mire én csak mérgesen kifújtam a levegőt, s megforgattam a szemem.
- Hagyjuk !
- Szerintem pedig menjünk innen, mert az a csaj nagyon szemez velem - fordította a fejét másik irányba Lou.
- Várjunk! Kocsival jöttetek? - érdeklődött Roberta.
- Nem! Teleportáltunk, szerinted? - gúnyolódott Zayn.
- Na, neked kuss a neved! Menjünk! - iramodott meg Liam az autó felé, engem pedig kézen fogott, s rántott maga után.

- Komolyan képesek voltatok egy személy gépkocsival jönni? - fogta a fejét Hanna, majd folytatta - Tudjátok srácok, ez öt személyes - motyogta Berti, majd halál nyugodtan Harry vállára támaszkodott.
Az orrunk előtt egy fekete Range Rover állt. Valószínűleg ez Harry kocsija, mert ez leginkább az Ő stílusát tükrözi.
- Nyugi, bőven elférünk! - emelte magasba az ujját Louis, majd beült a vezető ülésre. - Én vezetek, Zayn ül elől, s a másik három macsó az ölükbe veszik a lánykákat! - mutogatott nagyban.

A lányokkal egyszerre sóhajtottunk fel, majd indultunk meg a kocsi felé.
Végül is sikerült elhelyezkednünk. A felállás nem más lett, mint Niall ült középen, Hanna pedig az ölében, A jobb oldalán, Liam, én pedig az ölében, s Niallék bal oldalán pedig Harry s rajta Berti terpeszkedett.
Mit ne mondjak?! Nekem elég kínos helyzet volt. Ráadásul a fejem a kocsi tetejéig ért, így az is oldalra hajthattak. Kényelmetlen pozíció.
aztán, még rátett egy lapáttal, mikor Liam  kezeit a derekamra helyezte, arcát pedig a hátamra hajtotta. Mi vagyok én, párna?! Tudom, Ő csak szeret, de néha a legrosszabb pillanatokban.
Felsóhajtottam, majd Louishoz idézve szavaimat megszólaltam:

- Tudod, Boo Bear, mehetnél kicsit gyorsabban, elég frusztráló itt ülni!
- Nekem tetszik - szólalt meg Liam, mire én hangosan kifújtam a levegőt.
- Tudod, Lujzi, két okból is lelassítok - kezdett bele, majd az autó egybe lassabban haladt. - Egy, engem anyukámon kívül senki nem hívhat Boo Bearnek, és kettő, tetszik ez a tempó.
- Meg fog állítani a rendőr - szólt bele beszélgetésünkbe Hanna is.
- Hannuka, maradj csöndben, és nézd a tájat elsuhanni mellettünk! - oktatta ki Louis.
- Ha suhanna - forgatta szemeit Hanna, ha jól láttam.
- Hát ez az! Így soha nem érünk haza! -  fakadt ki Berti. - Nekem haza kell érnem!
- Nekem is! - drámázott Hanna - Vendégeink érkeznek! - ugrált szinte Niall ölében.
- Nyugi! Ne idegeskedj. Nincs jó hatással az ideg rendszeredre - felelt neki Louis, halál nyugodtan, s még lassított a tempón.
- Esküszöm, ha kikerülök onnan, én beverem azt a csinos kis pofikádat, Tomlinson! - fenyegetőzött Hanna, majd nagy levegőket vett, hogy lenyugtassa magát.
- Most megijedtem - fordult hirtelen hátra Louis, persze a kocsi, még mindig működésben volt, s körülbelül 20-al gurultunk előre.
- Louis! - kiabáltunk rá egyszerre ahányan csak voltunk. - tudod, én nem akarok örök életemre nyomorék lenni, tudod nekem vannak rajongóim! - folytatta végül Zayn.
- Egoista, buzi! Kuss! - lökte meg Louis, szegény Zayn, csak az ajtóhoz bújva próbált védekezni.- Na menjünk! - majd hirtelen a gázra taposott, s repesztettünk előre.
- Meg ne szólaljatok, hogy túl gyorsan megyek, mert komolyan, kiteszlek Titeket! - morogta Louis az orra alatt, majd hirtelen egy hatalmasat fékezett. - Megjöttünk!
- Ez gyors volt! - nyögte Berti, majd elkezdtünk kikászálódni a kocsiból. A nyakam teljesen elzsibbadt.

A táskánkat kivettük a csomagtartóból, majd mindenki haza vonult.
Louis, s Zayn is úgy döntöttek, hogy haza látogatnak a saját családjukhoz. Louis kijelentette, hogy hiányoznak neki, az imádott húgai, Zayn pedig anyukájára hivatkozott.  Gondolom, hogy ezeknek a dumáknak nem sok igazság alapja van.
Így Harry, Niall, s Liam maradtak Mullingarban.
Egymás után koslattunk be a házba. A táskámat azonnal felvittem, majd ledobtam a szobámban, majd levetettem magamat a kanapéra, s bekapcsoltam a tévét.
Szerencsére, ma nem kell még tanulni, a tanárok igen költőien fogalmaztak. Holnap vetjük bele magunkat a tudományok csodálatos folyamába. Mennyi agy, szinte elveszem köztük. Idióta gondolatomra, hangosan felnevettem.

- Te min derülsz ennyire? - huppant le mellém Harry.
- Mind egy, úgy sem értenéd! - intettem le.
- De rendes vagy, kislány!
- Nem vagyok kislány! - villantottam rá a tekintetemet.
- Hol a távirányító?! - szaladt be a nappaliba Niall - Seherezádé megy, most derül ki, hogy Emánuel megmenti-e Seherezádét, annak ellenére, hogy nem Ő a kis Ferdinándó apja!

Sosem értettem, hogy lehet ennyire odalenni ezekért az idióta sorozatokért. Az még oké volt, hogy rajongunk egy bandáért, esetleg egy személyért, de hogy egy barom sorozatért, mint ez a Seherezádé, nem áll össze nekem ez sehogy sem.

- Na mizu? - vágódott e a másik oldalamra Liam, s megfogta a kezemet.
- Most Lou nincs itt, de, olyan sokáig, csak barátok voltatok - vigyorgott rám Harry, mire én csak egy sóhajt hallattam, s mintha itt sem lenne, kizártam a fejemből fürtöskét.
- Hozok egy kis popcornt! - állt fel Liam a kanapéról. Úgy birom, hogy mindenki ennyire otthonosan mozog nálunk, lassan be is költözhetnek.
Amikor Liam jött vissza a popcornnal a kezében, megcsúszott a szőnyegen, s esett egy nagyot. A popron, pedig az arcára borult.
Nem bírtam ki, hogy ne nevessek. Olyan vicces látvány volt.
- Hé! Liam, ne pazarold el a popcornt! - szólt neki Niall - Drága volt!
- Kösz, hogy aggódtok értem! Igen, jól vagyok, köszi a kérdést! - tápászkodott fel a földről, majd összeszedte a kukoricát, de Niall kirántotta a kezéből a tálat.
- Ehető még! - majd leült a kanapéra, s bámulni kezdte a tévét.
- Undorító vagy - fintorgott Harry.
- Van ilyen! - rántotta meg a vállát Niall, s tovább majszolt.
- Most fáj a hátam! - ült vissza mellém Liam nyavalyogva.
- Majd Lujzi megmasszírozza neked - nevetett fel idétlenül Harry - Most elképzeltem.
- Csodás - morgolódtam, de hirtelen felkaptam a fejemet, mikor nyitódott, és csapódott a ház ajtaja, és Hanna robbant be roppant idegesen a házba.

U.I.: Írjátok le megjegyzésben a részt, mely a legjobban tetszett a fejezetből :)


9 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. - Most Lou nincs itt, de, olyan sokáig, csak barátok voltatok - vigyorgott rám Harry, mire én csak egy sóhajt hallattam, s mintha itt sem lenne, kizártam a fejemből fürtöskét.

      Ez volt a legjobb!! Nagyon jó lett!! Kövit!!

      UI.: A GIF a végén nagyon jóóó!! ;)

      Törlés
  2. - Tudod, Boo Bear, mehetnél kicsit gyorsabban, elég frusztráló itt ülni!
    - Nekem tetszik - szólalt meg Liam, mire én hangosan kifújtam a levegőt.
    - Tudod, Lujzi, két okból is lelassítok - kezdett bele, majd az autó egybe lassabban haladt. - Egy, engem anyukámon kívül senki nem hívhat Boo Bearnek, és kettő, tetszik ez a tempó.
    - Meg fog állítani a rendőr - szólt bele beszélgetésünkbe Hanna is.
    - Hannuka, maradj csöndben, és nézd a tájat elsuhanni mellettünk! - oktatta ki Louis.
    - Ha suhanna - forgatta szemeit Hanna, ha jól láttam.

    AHHAHAAA XDDDDDDDDDD felnevettem, de jóó nagyot ! XDD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó rész :D Imádoom :) A kedvenc részem az, amikor a kocsiban ülnek xDD

    VálaszTörlés
  4. "- Zaynee! - mosolygott Abigail."

    "- Te min derülsz ennyire? - huppant le mellém Harry.
    - Mind egy, úgy sem értenéd! - intettem le."

    "- Várjunk! Kocsival jöttetek? - érdeklődött Roberta.
    - Nem! Teleportáltunk, szerinted? - gúnyolódott Zayn.
    - Na, neked kuss a neved! Menjünk! "

    Annyira megható ez a szeretet,ami belőlük árad egymás iránt. xD
    Nagyon jó fejezet lett,várom a következőt!!!!!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  5. "- Na! Le lehet szállni a pasimról! - rántotta le Roberta idegesen Harryről a lányt, majd átvette a helyét. Harry Őt már szívesebben tartotta karjai között."

    "- Hannuka, maradj csöndben, és nézd a tájat elsuhanni mellettünk! - oktatta ki Louis.
    - Ha suhanna - forgatta szemeit Hanna, ha jól láttam."

    Ezek a részletek tetszettek a legjobban. A történet fantasztikus, és teljesen odavagyok érte, bár ma találtam meg de már elolvastam mindet. Bele-bele olvasgattam a régebbi "Little Horan"-be és tényleg jobb így átírva, mert így összeszedettebb, sokkal áttekinthetőbb és értelmesebb, mert például a régiben nem minden mondatot tudtam értelmezni. Nagyon várom a következő részt. xxxLexixxx

    VálaszTörlés
  6. "- Tudod, Boo Bear, mehetnél kicsit gyorsabban, elég frusztráló itt ülni!
    - Nekem tetszik - szólalt meg Liam, mire én hangosan kifújtam a levegőt.
    - Tudod, Lujzi, két okból is lelassítok - kezdett bele, majd az autó egybe lassabban haladt. - Egy, engem anyukámon kívül senki nem hívhat Boo Bearnek, és kettő, tetszik ez a tempó.
    - Meg fog állítani a rendőr - szólt bele beszélgetésünkbe Hanna is.
    - Hannuka, maradj csöndben, és nézd a tájat elsuhanni mellettünk! - oktatta ki Louis.
    - Ha suhanna - forgatta szemeit Hanna, ha jól láttam."
    Nekem ez volt a kedvencem!:) Nagyon jól írsz,kövit!:D

    VálaszTörlés
  7. Hahyon jo imadom hamar hozd koviit<3 <3

    VálaszTörlés