Little Horan - Chapter 14.


Sziasztok! Köszönöm az előző fejezethez a aranyos kommenteket! Ide is lehet továbbra is megjegyzést dobni! Jó olvasást! :)



14.fejezet.


Felhúzott szemöldökkel tekintettem az előttem álló  méz szőke hajú, kék szemű lányra.
- Ti meg mi a fenét műveltek? - ordítozott velünk.
- Öhm.. - erre nem igazán tudtunk mit mondani.
- Te ki vagy? - kérdeztem meglepetten.
- Liam felesége - ordította a képembe, mire azt hittem felpofozom.
- Micsoda? - nevetett fel Liam.
- Igen a felesége vagyok már vagy 2 éve, és van 3 gyerekünk, erre  te megcsalsz? - magyarázott nagyban Liamnek. Szegény azt sem tudta, mit csináljon.
- Mi van itt? - jött ki a házból Louis.
- Ez a lány azt állítja, hogy Ő Liam felesége több, mint 2 éve, és van 3 gyerekük! - mondtam Louisnak a történteket.
- Liam nem is tudtam hogy van feleséged..
- De látod Louis... van, és gyerekeim is! Sőt, ha jobban belegondolok, nem is ismerem a gyerekeim! Hogy is hívják őket?
- Carol, Jamie és Matthew! - visított, szinte már sírva a lány - Azt mondtad, hogy szeretsz!
- Ez klinikai eset! - forgattam a szemeimet.
- Te egy Liam fan vagy? - kérdezte Louis még mindig meglepetten.
- Nem! - tiltakozott a szőke - A felesége vagyok!
- Ez mind szép, és jó, de mi éppen elmenni készültünk!
- Te megcsalsz ezzel a .. - de a mondatot nem fejezte be - Na, gyere ide szerelmem! Menjünk el innen ! - indult meg Liam felé, mire én egy magabiztos lépéssel beléptem barátom elé.

-Na álljon csak meg a menet! Egy! Cica bogár Liam az enyém..Kettő! Ha még egy lépést közelebb jössz kihívom a rendőrséget...és Három!Tipli van, mert esküszöm belelógatlak a Temzébe!

A lány, csak eltátotta a száját, majd kezeit karba fonta mellkasán, és seggét rázva elvonult, vissza sem nézett.
- Szerintem, hagyjuk ezt a sétát! - motyogta Liam.
- Azta, ügyes vagy kislány! - bólintott elismerően Louis.

- Köszi - kuncogtam fel.
- Rendesen megmondtad neki!
- Hát most ..
- Ügyes kislány - rántott magához Liam, majd megcsókolt.
A csók után bementünk a házba mindannyian.

-Te Lizzie mi volt ez a hatalmas üvöltözés? - kérdezte Niall megszeppenve, mikor beértünk a nappaliba.
- Csak egy fan - legyintett Louis.
-Oh, akkor semmi komoly, na én alszom egyet megkérhetlek titeket hogy kicsit toleráljátok..?
- Persze - válaszoltam, majd megfogtam Liam és Louis kezét is és kirángattam őket szó szerint a nappaliból fel a szobámba.
Mivel eddig Zayn is a nappaliban volt így ő is parancsomra utánunk jött.
Hanna, pedig Niallel maradt.
Mihelyt felértünk a szobámba leültettem őket sorban az ágyam szélére.
- Nos, fiúk mivel a babázós korszakomon ami egy, két évvel ezelőtt volt, nem engedte Niall, hogy beöltöztessem őt király lánynak így most megteszem veletek.
- Lizzie ne viccelj már hány éves vagy? - nevetett fel Zayn erőltetetten.

- 15! Egyéb sóhaj?

A 3 fiú megszeppenve ült az ágyon, én meg szépen elővettem minden féle festéket rúzst, és kence-ficét.

Először Louissal kezdtem, szép kislány lett belőle, majd Zaynnel folytattam,belőle is szép kislány lett.
Mikor Liam-hez értem szegény teljesen meg volt rökönyödve, hogy olyan lesz, mint Louis. De nem volt menekvés. Megpacskoltam az arcát, majd elkezdtem festegetni.


Mikor bejeleztem Liamet, minden fiú fejére, egy szőke parókát tettem.
Ez a hadművelet pontosan 2 órámba tellett, így hát gondolom Niall már felébredt.
Leindultam a 3 cica babámmal a nappaliba, igazam lett..Niall tényleg felébred.
Mikor felénk nézett szegény ugrott egyet.
- Ti hogy néztek ki? - hunyorgott a srácokra.

- A kishúgod kiélte rajtunk kislány énét.
- Azt látom, de miért engedtétek meg neki? .
- Mert én olyan cuki vagyok - közöltem, s felvettem egy cuki mosolyt.
Erre a fiúk csak megrázták a fejüket.
- Lemoshatjuk? - Liam.

- Nem.. - kuncogtam fel.
Ebben a pillanatban lépett be a házba, Roberta és Harry. Mikor Harry körbenézett, és meglátta a srácokat röhögni kezdett, de nagyon.

- Látom Lizzie unatkoztál - vigyorgott rám Berti, én erre csak egy bólintással válaszoltam.
- Lizzie megkérhetlek, hogy hozzál nekem egy pohár teát? - Niall.
- Persze - Épp indultam volna a konyhába, de Hanna megelőzött.
- Tessék Niall - mondta, majd a kezébe nyomja a poharat.
- Ohh köszönöm.
Aranyosak voltak ketten, szerintem összeillenek.
Úgy vigyorogtak egymásra, hogy azt szavakba sem lehet önteni.
Csak felsóhajtottam, majd intettem Robertának, hogy kövessen. Felmentünk a szobámba, ott leültünk az ágyamra, s beszélgetésbe elegyedtünk:
- Hát nem aranyosak?
- Kicsodák?
- Hát Hanna, és Niall.
- Ja, de nagyon!
- Na, tök jó lenne, ah egy párt alkotnának!
- Szerintem is - Bertus.


*Niall szemszög*

A fiúk elhúztam valahova a házban, így ketten maradtunk Hannával.
- Miért vagy hozzám ennyire kedves? - néztem fel kék szemeibe, mire Ő fülig pirult.
- Hát, nem lényeges, inkább örülj neki!
- Ó, el sem tudod képzelni, hogy mennyire örülök, hiszen azt hiszem van valami amit el kell mondanom - folytattam már egy fokozattal halkabban.
- Hallgatlak.
- Hanna, én nagyon megkedveltelek!
- Viszont - bólintott egyet.
- Komolyan?
- Halál komolyan ! - bólintott ismét Hanna, majd megfogta a kezemet.
- Gyönyörű vagy! - suttogtam, mire neki leesett az álla.
- Nem is, ne mondj olyanokat, amik nem igazak! - érvelt csöndesen.
- Nem szokásom a hazudozás - húztam feljebb magam kicsit a kanapén.
- Ahogy gondolod - felelt, én pedig közelebb húztam magamhoz.



7 megjegyzés:

  1. Enyem az 1. komment. :-)
    IMADOM
    KOVIT HAMAR PLS! <3<3

    VálaszTörlés
  2. Awwwwww Niall+Hannah <3 Imádom *_*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon jó lett! Olyan arik Niall-ék!!

    VálaszTörlés
  4. nagyon szeretem nagyon jó következőt!:)

    VálaszTörlés
  5. Ez is jó lett... Mint mindig. Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  6. Imádom!! Hamar kövit!! :)

    VálaszTörlés
  7. Imáádom!! Ehhez többet nem lehet irni! Ja de mégis: SIESS!! :)

    VálaszTörlés