Little Horan ~ Chapter 13.


Sziasztok! :) Tegnap összejött a várt 8 kommentár, így ma is itt a friss rész:) Lehet olvasgatni, ide is 8 kommentárt kérek szépen, s akkor holnap már érkezik is a friss fejezet! :)
Jó olvasást, köszönöm a 100 rendszeres olvasót, ugráltam örömömben *-*



13.fejezet.

Reggel nyüszörögve nyújtóztam egyet az ágyon. Liam még nagyban szuszogott mellettem, így úgy döntöttem, hogy kölcsön veszem a telefonját.
Áthajoltam az alvó Liamen, majd leemeltem éjjeli szekrényéről a mobilt.
A kezembe vettem az érintő képernyős Iphone 4-et, és nyomkodni kezdtem. Liam be volt jelentkezve twitterre, gondoltam egyet, és kiírtam, hogy 'jó reggelt', rögtön, vagy 10.000-en retweeteltek, és több, mint 100-an válaszoltak.
- Te mit huncutkodsz már megint? - hallottam meg Liam fáradt hangját.
- Á, csak gondoltam, bekövetek, még pár embert, nem akartalak felébreszteni.
- Ja, meg kiírod, hogy jó reggelt, satöbbi - vigyorgott rám, majd megpuszilta az arcomat, és kivette kezemből a telefonját.


*~*~*


Már leszállt a gépünk Dublinben, s hazafelé tartunk Mullingarbe.
Alig vártam, hogy hazaérjek a megszokott környezetbe. Természetesen nagyon aranyos Liam családja, csak nem megszokott. Új környezet, új emberek..

- Megjöttünk - állította meg a kocsit Liam a házunk előtt.
- Végre - sóhajtottam fel, majd kipattantam a kocsiból, és a ház felé vettem az irányt.
- Megjöttünk! Sziasztok! - kiabáltam hangosan, mire a ház lakói összeszaladtak.
- Végre! Hol voltál te lány? Tegnap hívtalak, de nem vetted fel! - állt elém csípőre tett kézzel Roberta.
- Liaméknél voltam
- Juj, és? - Louist nagyon izgatta a téma.
- Mi és?
- Hát, volt..

- Louis! Hagyj békén! - fújtam ki a levegőt idegesen, majd feltrappoltam a szobámba.
- Á, szia! - köszöntött Hanna.
Ezek milyen otthon érzik magukat nálam.
- Hát te?
- Zavarok?
- Dehogy, csak, hogy kerülsz a szobámba?
- Hát átjöttünk! Niall kérte, hogy keressek neki valamit itt, de nem találom!
- Mit keresel!
- Tök mind egy!
- Lizzie, anyukád azt üzeni, hogy elment dolgozni, így te vagy a felelős a házért.
- Dolgozni? - értetlenkedtem Zayn szavai után.
- Pontosan!
- És merre van Niall?
- Beteg lett - felelt Hanna - Én játszom az ápoló nőt!
- Ah, már minden világos! Na megyek megnézem ezt a majmocskát! - majd elindultam Niall szobája felé.
Halkan benyitottam. Niall az ágyon feküdt, mint valami halott, a sötétben.
- Na? Mi a szitu?!
- Lizzie?! Szia! Haldoklom.
- Egy kis betegségbe, még senki sem halt bele!

- De, én igen! Egész este hánytam, és lázam is volt - ezekre a szavakra odamentem hozzá és leültem az ágya szélére, meg akartam fogni a kezét de elrántotta.
- Most mi a baj? - kérdeztem meglepődve.
- Hát nem akarom. hogy te is beteg legyél.
- Kedves vagy - mosolyogtam rá - Na, de most szépen felhúzom ezt a redőnyt, és kimászol a nappaliba haldokolni, mert nem jó, hogy itt egyedül betegeskedsz.
- Ne már! Alig állok a lábamon!

- Liam, Harry, Louis, Zayn gyertek ide most..! - kiabáltam le.
- Igenis ! - hallatszott a fiúk hangja.
Hallottam a lépcsőn csörtetés, de nem, hogy ide bejöttek volna, elszaladtak a szoba előtt, és  keresgélni kezdtek.
- Ti töketlen majmok.. - mentem ki tesóm szobájából.
- Ja, hogy ott vagy.. - motyogta Liam.
- Akik még süketek is - fejeztem be előbbi mondatom.
- Kösz - mondta lenézően Louis.
- Na kapjátok fel - mutogattam Niallre.
- Mit? - Zayn.
- Mit? Inkább kit! Vak vagy?! Hát kinek mutogatok itt? Niallt kapjátok fel, de gyorsan!
- Mert? - Liam.
- Mert alig tud megmozdulni, és tiszta beteg.

- Én nem nyúlok hozzá, még én is elkapom - közölte Zayn kezeit maga elé emelve.

- Én sem - csatlakozott Louis és Harry.
Mindenki Liamre nézett, többek között én is.
- Majd én!- válaszolta, majd arrébb taszította a másik 3 fiút - Bunkók!
- Jó akkor segítek - bántotta lelkiismeret Harry-t.

Végül az összes fiú lesegítette testvéremet.
Míg ők a kanapéra ültették addig én bementem a konyhába egy kis táplálékot készíteni neki.
- Segítsünk valamiben?- kérdezte Hanna.
- Ezt vidd ki Niallnek, Te pedig - itt Bertire mutattam - Vigyél neki egy lavórt, hátha kidobja a taccsot!
- Oké - válaszoltak egyszerre, majd eltűntek.

Én is kimentem a nappaliba, és leültem az egyik fotelbe.
Niall kinyúltan feküdt a kanapén, Hanna a lábánál ült, és figyelte, ahogy táplálkozik.

Pár percen belül Niall felpattant, és elszaladt a mosdóba.
- Szeglény - húztam el a számat.
Liam idejött, melléém, és a fotel kerfájára ült.
Miután Niall visszajött, leült az eredeti helyére, majd Hanna felé fordult, és megfogta a kezét.


- Kaphatnék egy kis teát?
- Persze.. - felelt neki mosolyogva Hanna, majd indult volna a konyhába, de Niall visszarántotta.
- És egy kisebb pokrócot?
- Persze - megint el akart indulni, de Niall megint megszorította a kezét.
- És egy melegebb zokni is kérlek..-majd Hannára vigyorgott, és folytatta.-És egy kis kekszet is.
- Meg jól esne egy láb masszírozás.
- Niall nem vagyok a cseléded! - közölte Hanna kicsit durvábban a kelleténél, mire Niall szomorúan lehajtotta buksiját, végül kiskutya szemeket meresztve Hannára
- Jó na..- motyogta Hanna, majd teljesítette Niall kéréseit, de a lábát már nem masszírozta meg.
- Ők is csak barátok, igaz Lizzie? - nézett rám egy ezer wattos mosollyal Louis, mire én csak bólintottam.
- Hol van Roberta, és Harry? - kérdezte Liam.
- Átmentek Bertiékhez - felelt kérdésére Zayn.
- Ah, értem!
- Nem megyünk sétálni egyet? - fordultam Liam felé, mire Ő csak bólintott egyet.
Felkeltünk a fotelből, majd kézen fogva elhagytuk a házat. Épp, hogy kiléptünk a kertből egy váratlan meglepetésben volt részünk..



11 megjegyzés:

  1. úú nagyon jó imááááádom hogy tutsz így írni ? ilyen idősen vagyis gondolom nem vagy olyan öreg ahhj érted na mindegy imááádom amiket írsz csak így tovább ügyi vagy várom a kövit
    puszii

    VálaszTörlés
  2. Hogy tudsz ilyen poénokat kitalálni?Nagyon jók!Alig várom már a kövit.Remélem folytatod.

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jó hamar kövit kérlek!!!:D

    VálaszTörlés
  4. Imádom, jajj nagyon jó ez a blog *-* :D, siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó :D:D:D kövit a humor az érzelem ááhhhh kövit :D

    VálaszTörlés
  6. Wáááá a Niall-es rész de ismerős...nem is tudom honnan? *csak nem pont Niall-el voltxDD* de nagyon jó lett :DD A Niall-Hannah párosítást is imádom :DDD

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik!
    Hamar kovit pls! <3

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett,várom a következő részt!!

    VálaszTörlés
  9. Imádom,imádom,imádom,imáááádoooom!!!! Gyorsan köviiit!! :) :D

    VálaszTörlés
  10. hamar hozd a kovit legysziiii <3 <3 <3

    VálaszTörlés