Little Horan ~ Chapter 23.



Sziasztok! Véleményem szerint, ez kicsit unalmas rész lett, de se baj! Ilyen is kell:) Ugye?
Remélem, hogy ide is jön sok aranyos komment:*
Jó olvasást!



- Várjatok! A lakosztályban hagytam a telefonom - húzta el a száját.

- S feltétlenül szükséged van rá, igaz? - tettem csípőre a kezemet - Akkor menj már vissza érte!
Louis engedélyemre gyorsan visszaszaladt a telefonjáért. Amint visszaért, már indultunk is táplálkozni.


Paul sikeresen elrendezte a dolgokat, így sikerült kijutnunk a lányseregből.
Elmentünk a legközelebbi étterembe, igen jó volt a koszt.
Miután 'megebédeltünk', visszamentünk a hotelbe. Ez inkább olyan korai ebéd volt.

A hotelben volt egy nagy terem, amit próbateremnek neveznek.
A fiúk ott elpróbálták az összes dalukat egytől-egyig, volt amit kétszer, mert én azt mondtam nekik, hogy még egyszer, mert annyira tré, vagy annyira jó volt!

Próba után megbeszélést tartottak a menedzserükkel, aki fel volt háborodva teljesen, nem tetszett neki az itt létünk.

Pedig ebbe bele kell törődnie. Én nem fogok innen elmenni, amíg a fiúk maguk nem küldenek el. Olyan meg szerintem nem igen lesz.

Eljött a délután.
Délután a fiúknak fellépésre kell menni.
Ragaszkodtam hozzá hogy mi is velük menjünk.
Egy parkban volt felállítva egy színpad, ahol megtartották a koncertet.

Már vagy félig lement a koncert, mikor meghallottam a nevemet.

- Lizzie kérlek gyere fel a színpadra - hallottam meg Liam hanját - Szeretném bemutatni nektek az én Lizziemet! Köszönjetek szépen neki! - erre mindenki egy hangos sziát mondott, én meg félkénken integettem nekik.
- Hohohohoo..-mondta Niall - Nem csak a tied! Még mindig az én húgom!! - erre a rajongók felkuncogtak.

- Na akkor had lássam a kezeket! - üvöltötte Zayn.
Mikor végeztek a dalolással akkor a nézők kérdezhettek a fiúktól.
- Na, akkor az első kérdező legyen mondjuk, az a piros Louisos pólós! - bökött boldog mosollyal az arcán Louis a leányzóra.

- Van barátnőtök?
- Ja! - lökte oda Liam - Akkor a következő, mondjuk az a rózsaszín hajú lány!

- Hogy hívják őket? - kérdezte.
- Lizzie, Berti Hanna - hadarta el Harry - Akkor a következő, az a csinos szőke!
- Úr isten! Harry szerint csinos vagyok - fordult sikítozva a mellette álló lányhoz, és megölelték egymást. - Szóval, hány évesek?


- 15! - felelték a srácok kórusban.

- És akkor a mai nap utolsó kérdése mondjuk, te ott bagoly sapkában!- mutatott egy lányra Zayn.


A kérdésözön után, a srácok  leültek egy asztalhoz dedikálni.-
Mivel, mi lányok, ezt untuk, így elmentünk egy közeli plázába vásárolni.
Egy egész városnyi boltot bejártunk, s minden pénzünket elköltöttük, jobbnál jobb cuccokra.
ezek után, visszamentünk a szállodába a srácokhoz.

Mikor kinyitottuk az ajtót, a srácok egyszerre pattantak fel.Mi történhetett itt míg mi elvoltunk?
- Ti meg hol voltatok? - aggodalmaskodott Liam.

- Hát, unatkoztunk, ezért elmentünk! Amúgy meg miért ültök itt ilyen szerencsétlenül? - fintorogtam.


- Tudod Lizzie, ez a lazulós cuccunk! - bólintott Zayn.


- Ohh, az más.. - közöltem - Na mind egy - mondtam, majd elindultam abba a szobába, ahol aludni fogok.
Elmentem fürdeni, s azonnal ágyba bújtam, semmi kedvem nem volt már nevetgélni a srácokkal.
- Ne merj aludni, míg én itt nem vagyok! - kapcsolódott fel a villany. Kérdő pillantást vetettem Liamre, aki csak felkapott pár cuccot, és elment zuhanyozni.
Mihelyt visszaért befeküdt mellém az ágyba, és a telefonját kezdte nyomkodni.
- Most mit csinálsz? - bújtam oda mellé, s figyelemmel kísértem tevékenységét. Éppen egy tweetet írt.
- Beszélgetek a rajongókkal!
- Hé, én vagyok a legnagyobb fan girl!
- Igen, te - tette le végül a telefonját, s leoltotta a villanyt - Jó éjt! - nyomott egy puszit az ajkamra, majd magához húzott, s együtt merültünk álomba.


Reggel arra ébredtem, hogy valaki ugrál az ágyon.
- Mi a jó isten?
- Jó reggelt! - hallottam meg Niall hangját, közben pengette a gitárját is, s énekelt.
- Neked is! Mit csinálsz?
- Felébresztelek - énekelt tovább, s kísérte magát gitárral.
- Észleltem! Hol van Liam? - ültem fel.
- Itt - emelte magasba a kezét Liam. Az ágy széléhez másztam, s lenéztem. Szemeim kitágultak, Liam a földön feküdt, s egy párna volt a feje felett.
- Mit keresel a földön? Ugye..
- Niall engem úgy keltett, hogy lelökött az ágyról, szerintem ez be fog lilulni! - húzta a száját, majd végül felült, s távozott.
- Csodás! - morogtam, majd kitéptem szinte Niall kezéből a gitárját.
- Húzzál ki innen - pengettem miközben énekelve elküldtem a fenébe. Niall csak elvigyorodott, majd kiment a szobából. A gitárt az ágy mellé támasztottam, majd felöltöztem, s gitárostul mentem ki a szobából.
- Mit akarsz te azzal a gitárral? - Louis.
- Mit akarsz te azzal a gitárral? - utánoztam énekelve Louis hangját, közben pedig pengettem a hangszert.
- Ez beteg?
- A nénikéd a beteg! - énekeltem.
- Niall! Szólj a húgodra! Nem tud viselkedni!
- Niall! Szólj a majmodra! Nem hagy békén! - daloltam tovább.
- Mi van itt? Ki koncertezik? - jött ki Zayn a szobájából.
- Én!
- De jó! Halkabban nem megy?
- Nem!
- Elég volt! - tört ki Harry a szobából. Szemei vörösek voltak, haja az égnek meredt.
- Neked mi bajod, te majom? - lökte meg őt Liam.

6 megjegyzés: