Little Horan ~ Chapter. 17.


Sziasztok!
Egy kis infó: A következő fejezetek, nem lesznek annyira hosszúak, mint az előzők, sajnálom. :)
Kérek szépen ehhez a fejezethez megjegyzéseket, és lehet használni a tetszik, illetve nem tetszik, elolvastam pipákat a fejezet végén! Feliratkozni se felejtsetek el. Szavazni is lehet!



17.fejezet.



Apu felhívta az orvost aki azt mondta, hogy kijön.
Szerencsésen ide is ért csak egy volt a gond. Nem 2 óra múlva kellett volna jönnie.
Na mind egy az a lényeg, hogy megvizsgált, és kiderült, hogy nem vagyunk tesómmal halálos betegek, ez csak egy sima influenza, és el kell különíteni minket.


***

1 hét telt el a veszekedés, és a betegeskedés óta. Roberta, és Hazza kibékült.
Anyu még mindig nem jött haza állítólag a nagymama állapota csak rosszabb lesz napról napra.
Nagyon sajnálom szegény nagymamát. Nem tudom mi lesz anyuval ha meghal.
- Lizzie élsz? - rázta meg Liam a vállam.
- Nem már meghaltam - válaszoltam.
- Jézusom, ne mondj ilyeneket - húzott, magához, majd ajkát az enyémre helyezte.
A csók után, kézen fogva indultunk el Robertáék háza felé, hiszen ma kerti parti lesz náluk.

- Siessünk, szinte már érzem a grill illatát - húzott gyors léptekkel maga után Liam.
- Nem töltöttél kicsit sok időt Niallel?
- Nem tudom, lehet, hogy megártott a levegő - rántotta meg a vállát.
Mikor beértünk Robertáékhoz, elengedte Liam a kezemet, és ment segíteni Niallnek.
Niall egy szakács sapkában, és fehér kötényben állt a grillsütő előtt. elég érdekes látvány volt.
- Segítek - lépett Zayn mellé Liam, s együtt elkezdték megteríteni az asztalt.
- Most nézd meg! Hát nem aranyosak? - lépett mellém Roberta, s kezét a vállamra helyezte - Milyen kis szorgosak.
- De! Tényleg azok!
- Gyere hozzuk ki az üdítőket - mutatott Berti a ház felé.

Nevetve jöttünk ki a házból az italokkal a kezünkben.
- Sziasztok ! - futott be Hanna is.
- Na végre! - szaladt hozzá Niall - azt hittem, már nem is jössz.
- Hanna, gondolom Niall csak neked öltözött ki így! Tetszik?
- Csodálatosan festesz - csókolták meg egymást, Niall pedig visszakullogott a sütőhöz, és folytatta a sütést.

Miután elkészült a kaja, mind asztalhoz ültünk. Én Liam, és roberta közé kerültem. roberta másik oldalán Harry ült, Harry mellett Zayn, Zayn mellett Louis, Louis oldalán pedig Hanna, s Hanna mellett Niall, s a kört bezárólag Niall mellett Liam.
- Ez nagyon finom, igazi mester vagyok ! - dicsérte magát csámcsogva Niall.
- Elismerem, haver! ez valóban finom lett! - veregette meg Liam Niall hátát.
- Nem töltötök ti kicsit sok időt egymás társaságában?
- Nem - felelték egyszerre.
- Aha, látom.
- Maradj csöndben, húgi, és inkább egyél te is! - idézte felém szavait Niall, majd jóízűen lakmározott tovább. Nagy nehezen rávettem magamat az evésre, s én is táplálkozásba kezdtem.


Evés után, mindenki jóllakottan elterült a fűben, ki-ki saját párjával. Louis, és Zayn pedig elmentek fagyit venni.
Liam lehuppant mellém a zöld pázsitra, és magához húzott.
Niall, és Hanna a diófa alatt terültek el, Harry, és Berti, pedig pár méterre tőlem, s Liamtől.
Hátradőltem a fűben, s felnéztem a kékellő égre.
Gyönyörű volt, a felhők egymás után haladtak el.
- Nézzétek, az úgy fest, mint egy pénisz! - kiáltott fel Harry vihogva, és eszeveszett nevetésbe kezdett.
- Köszönjük, hogy ezt megosztottad velünk, de máskor inkább tartsd meg magadnak - szólt neki Hanna durván.
- Ez sem változik - sóhajtott Liam, majd mellém feküdt, s kezeinket összefonta.
Lassan egy óra is eltelt, mikor Louis, és Zayn megérkeztek. Louis arcán a rémültség tükröződött.
- Gyerekek! Borzalmas dolog történt ...

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!! Imádo a blogot!! kövit követelek! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!!Vajon mi történt???Mit csináltak már megint?? xD
    Várom a folytatást!! :D

    VálaszTörlés
  3. Én tudom, hogy mi történt hiszen az előzőt olvastam!! Szupi rész lett!! ;) Siess!!

    xx

    VálaszTörlés
  4. Mondtam már, hogy milyen jókor fejezed be a történeteket? NEM? AKKOR MOST IGEN ! xDD SIess a kövivel <3 :))

    VálaszTörlés
  5. itt kell abba hagynii??! jajj te :o :DD siess a kövivel! :D

    VálaszTörlés