Little Horan ~ Chapter. 22.


Heloo! Itt is az új fejezet! Remélem, hogy most sem fogtok megjegyzésektől kímélni! Bocsi, hogy 2 napja nem volt friss, csak így hamar a történet végére érnénk! ( Jó kifogás, tudom! )
Jó olvasást! :D



22.fejezet.


- Felhívjam Niallt? - vetettem fel az ötletem.
- Igen?! - kérdezett vissza Berti.
Elővettem a telefonom, és megkerestem a névjegyzékben Niall számát. Rögtön rá is kattintottam a zöld kis telefonra, azaz a hívás gombra.2 csörgés után felvette.
-Na mi van húgi? Már is ennyire hiányzom? - heherészett, a háttérben pedig hallani lehetett a rajongók zaját.
- Igen - közöltem - Meg tudhatom, hogy hol vagytok most?
- Még mindig a reptéren - Hát igen, látszik, hogy ír vagyok, velem van a szerencse!
- Melyik reptéren?
- Hát itt Párizsban a reptéren! Ne tudd meg mi van itt ! Minden sarkon egy rajongó, szegény Paul már alig tudja visszatartani őket! Most is ! Elsétáltunk egy ruha bolt előtt, valami Star's nevű, és onnan is áramlanak! - Az erő velünk van!
- Gyertek! - rántottam be egy oszlop mögé Hannát, és Robertát, hiszen nagyon közel voltunk ehhez a Star's nevű üzlethez.
- Mi az? - Hanna.
- Ki van ott? Itt vagy Lizzie? Kivel beszélsz?
- Csak vásárolunk a csajokkal - találtam ki gyorsan valami hihető hazugságot.
- Reggel fél kilenckor?
- Reggeli kiárusítás - nyeltem nagyot.
- Aha, viszont, most leteszem, mert át kell vergődnünk magunkat egy csapat lányon! sziamia!
- Szia ! - nyomtam ki, s zsebre vágtam a telefonom.
- Ott vannak! - mutattam Harryre.
- De édes - ugrott egyet Berti, mire felsóhajtottam.
- Ne játszd most a fangirl-t, amúgy sem áll jól! Inkább jussunk oda hozzájuk!
- Na kösz! - vetett rám egy lenéző pillantást Berti, majd elindult a lány sereg felé.
A srácok vészesen közeledtek a fekete limuzinhoz. Azt hiszem, a szerencse, megint csak a mi oldalunkon állt, a srácok autó grammot is osztogattak.



Hanna előretört, mint valami faltörő kos, így sikeresen eljutottunk a korlát széléhez, amin belül a srácok mentek. Autó grammot osztogatva, és pacsit osztva.

Mihelyt Liam elért hozzám, felnézett rám, majd hátra ugrott.
- Képzelődöm, vagy tényleg előttem állsz? - motyogott kitágult pupillákkal.
- Úr isten! Liam Payne hozzám szólt! - ugráltam, mint egy idióta.
- Jézus! Niall, a húgodnak iker testvére van? - rántotta Zayn Liam mellé Niallt, aki felhúzott szemöldökkel nézett rám.
- Tudtommal nem! Lizzie mit csinálsz? Mármint mit csináltok itt?
- Fan girlt játszunk! Kapunk autó grammot? - folytattam gyerekes játékom.
- Megtennétek, hogy behúztok a korláton belülre? - idegeskedett Hanna, mire Niall segítőkészen átrángatta a korláton egy biztonsági őr segítségével.
- Engem is ! - jelentkezett nagyban Roberta, mire Harry segített neki.
- Srácok! Gyerünk a kocsiba! - tessékelte Őket Paul.
- Hé! Engem itt ne hagyjatok!
- Te játsszad csak tovább a fan girlt - vigyorgott rám Niall, majd bement a kocsiba. Ezért még megverem.
- Na gyere! - segített rajtam Liam, én pedig bejutottam a korláton belülre.
- Azt hittem, tényleg itt hagytok!
- Soha - húzodott Liam száján egy édes mosoly.
- Liam! Gyere már! - csapkodtam a limuzin oldalát Paul.
Liam gyors léptekkel behúzott minket a limóba.
- Wow! Ilyenben sem ültem még - csodálkozott Roberta szorosan Harry mellett ülve.
Hanna, s Niall szintén össze voltak bújva.
- Nézd már! Itt a mi kis fan girlünk - kuncogott Louis.
- Kuss legyen Louis!
- Nevezd Boo Bearnek! - bólogatott Harry - Az idegesíti! Csak anyukájától tűri el.
- Igen? Miért Bo Bear? - fordultam Louis felé, mire Ő bevágta a durcát.
- Ez olyan ovis!
- Dehogy! Jól áll neked Boo Bear!
- Lizzie! Ne nevezz így!
- Jaj, nehogy megsértődj - emeltem fel magam mellé a kezeimet. Louis csak rám nyújtotta a nyelvét, mint valami óvodás.
- Na! Térjünk a tárgyra! Hogy kerültök ide? - érdeklődött Liam.
- Egyszerűen csak hiányoztatok - rántottam meg a vállamat.
Hanna, viszont belekezdett a mesébe.

A mese végeztével, Paul lehúzta a limuzin ablakát, ami a vezető ülést, és az anyóst ülést választotta el a több személyes tértől.
- Megkérdezhetem, hogy kik ezek a lányok? Vagy csak pár rajongó?
- Igen! Én hatalmas rajongó vagyok!-mondta Berti, mire Paul összehúzta a szemét.
- Esetleg bemutatnátok nekem őket? - kérte Paul.
- Én vagyok itt a fangirl Roberta! Ne viccelj, mondtam már, hogy neked nem áll jól! Mellesleg, Paul, remélem, hogy van valami étel nálad, mert ma még semmit nem ettem!
- Miért nem ettél mielőtt eljöttél? - Roberta.
- Akartam, csak apára borítottam a müzlit - húztam el a számat.
- Komolyan? És én erről maradtam le? -lelkesedett Niall.
- Ti rokonok vagytok! - mutatott rám, majd Niallre Paul - Te, tudom ki vagy!
- Igen? Na?
- Minden bizonnyal, te vagy a sokat emlegetett kishúg!
- sokat emlegetett?
- Tudod, Paul! Liam, és Lizzie csak barátok, voltak! - hangsúlyozta ki Boo Bear a 'voltak' szót.
- Aha, ahogy gondoljátok! És a másik két lány?
- Roberta, és Hanna, a barátnőim! Niall Hanna pasija, és Harry Bertié - mutogattam a személyeket.
- Rendben .. - majd Paul visszahúzta az ablakot.


***


A limuzin egy szállodánál tett ki minket.
Niall és Louis rögtön felfedezték a hotel minden zugát.
A srácok, egy nagy luxus szobát béreltek ki. Mindenkinek külön szobája volt. Hanna, és Roberta együtt aludt, Niall, és Zayn, meg ugyebár Harry, és Louis is. Így nekem Liammel kellett.
Nem, mintha bántam volna.

- És most zúzzunk szét egy hotel szobát, mint az igazi rockerek!!!Ohh yeah! - ugrott fel Louis a kanapéra.
- Tommo, tudod mi nem vagyunk rockerek - oktatta ki Liam.
- Óóóóóóó.. - lett hirtelenjében csalódott Louis hangja.
- Éhes vagyok! - váltott témát Niall - Menjünk már el enni valahova.
- Ez esetben egyet értek! - emeltem magasba a kezemet.
- És, hogy akarsz innen kimenni, ha a hotel szoba előtt, vagy 100 rajongó vár minket? - kérdezte Zayn fejét rázva.
-Majd Paul segít... - mondta Niall. - De éhes vagyok, menjünk már - nyitotta ki a szoba ajtaját, s kilépett rajta.
Mi a többiekkel követtük, de a liftnél megtorpantunk, természetesen Louis miatt.



6 megjegyzés:

  1. Olyan jó fejezet lett!!!!! :D
    - Úr isten! Liam Payne hozzám szólt! - ugráltam, mint egy idióta.

    Istenem,néha(mindig) olyan bolondok tudnak lenni. xD
    Nagyon várom a következő részt!!!

    VálaszTörlés
  2. - Tommo, tudod mi nem vagyunk rockerek - oktatta ki Liam.
    - Óóóóóóó.. - lett hirtelenjében csalódott Louis hangja.
    Mintha nem is a bandában lenne. Jólvan Louis büszke vagyok! :') XDDD

    VálaszTörlés
  3. Siess a kövivel! Annyira csalódott voltam, hogy 2 napig nem találtam részt, de most hirtelen felvidultam! :D Inspirálsz engem, te csaj! ;)

    VálaszTörlés
  4. na jó ez valami fantasztikus :)) következőt :D

    VálaszTörlés