Little Horan - Chapter 16.


Sziasztok!Örültem a megjegyzéseknek:) Köszönöm az olvasókat is, nagyon örültem nektek:) <3 Ide is várok megjegyzéseket,, másoljátok be a kedvenc részeteket, vagy nem tudom :) 
Jó olvasást!



16.fejezet.



- Mi az, hogy olyasmi ? - hüledezett Zayn.
- Hát olyasmi, csak kapcsoljad már végre! - ez volt a végszó, Niall odakapcsolta a tv-t ahol egy szőke csajszi beszélt.
"Legújabb hír forrásaink szerint Harry Styles a egyre feljebb törő One Direction tagja, egy szőkés barna hajú lánnyal kapták lencse végre.Amint látták a paparazzók ez nem baráti kapcsolat."
- Hogy mi? - döbbent le Berti aki ebben a pillanatban lépett be az ajtón.

- Én mondtam, hogy ne az utcán csináljuk - rázta rosszallóan a fejét Hazza.
- De honnan tudtam volna hogy a hátsó kertünkben ott vannak a paparazzók? - vágott vissza Berti.
- Jó, mindenki nyugodjon meg, és most mindenki vegyen egy mély levegőt, majd üljön lótusz ülésbe - próbálta oldani a hangulatot Louis, majd meg is csinálta.

- Mi van veled ma? - kérdeztem.
- A helyes útra tértem!
- Mi a fészkes fene folyik itt? - érdeklődött Hanna, akinek még nem állt össze a kép.
- Csak olvasd el azt az újságot - nyomta Hanna kezébe apám a heti lapot.
- Abba is benne van ? - tört ki Harry, és kitépte Hanna kezéből az újságot.
- De mégis mi van benne?
- Nézd a képet, nézd már, hát nem látod?!-nyomta Harry, Hanna fejébe az újságot.
Látszott Harry-n, hogy nagyon ki van borulva ettől.
- Jó, oké látom nyugalom - próbálta nyugtatni Hanna.
- Nincs nyugalom - folytatta jajveszékelését Harold.

- Amúgy meg miért nem vállalhatjuk fel a kapcsolatunkat, miért rejtegetsz engem? - érdeklődött Roberta könnyes szemekkel.

-Hát öhm ,öhm ,öhm.. tudod az úgy van, hogy..ez most nem fontos - idegeskedett tovább Harry.
Erre Roberta sírva kirohant a házból, Hanna meg utána.
Én csak néztem a történteket.
- És akkor én még Seherezádét akartam nézni - vigyorgott Niall, mint egy tejbe tök.
- Te barom állat! - ordibáltam Harryvel, mint aki meg sem hallotta Niall szavait - Most pofán vágnálak, de beteg vagyok - Nagy nehezen feltápászkodtam.
De hiába mert ,ekkor már Liam előttem volt.
- Ülj csak vissza, majd én-lökött vissza a helyemre.
- De.. - kezdtem volna.
- Semmi de..pszt - tette kezét a szám elé.
Odament Harryhez, és kis pofont adott neki.Nem fájhatott.
- Bocs, de ez még nekem is fájt amit mondtál Robertának - rázta a fejét Liam.

Én eközben újra megpróbáltam feltápászkodni és el akartam indulni Robertáék után, de megint vissza lettem taszítva.
-Majd Hanna megoldja - közölte nyugodtan.
- De nem-makacskodtam.
- De,de.
- De nem.
- Jó akkor menj ahova akarsz - adta fel a harcot makacsságom ellen Liam, majd arrébb állt utat engedve nekem ezzel.

Végre felállhattam.
Mondjuk a hányinger kerülgetett, de azért felmentem a szobámba és felöltöztem, ezek után le a nappaliba, majd ki a bejárati ajtón.
- De tiszta beteg vagy, ne menj már!-kiabált utánam Harry.
- Kuss nem érdekelsz te érzéketlen fatuskó - Ez jól hangzott-döntöttem el magamban, s elindultam Bertiék háza felé.
Robertát és Hannát a hátsó kertben a diófán találtam meg. Szegény Roberta rázkódott a sírástól.
- Gyertek már le - kiabáltam gyenge hangon.
- Te meg mit keresel itt? - lepődött meg Hanna.
- Hát utánatok jöttem - közöltem, mivel elég furán néztek rám - Nem maradok ilyen érzéketlen fickóval egy légtérben.
- Oké - szipogta Bertus.
- Na de gyertek már le, még mielőtt jönnek a kis rókák.
- Te is egy akkora marha vagy! - mondta Berti szomorúan - Beteg vagy, és idejössz.
- De, hát mondtam miért jöttem!
Erre végre már lemásztak a fáról és Berti leült a fűre, Hanna meg mellé.
Én meg ott maradtam ahol voltam, nehogy megfertőzzem őket.
- Most akkor haragszol Haroldra? - váltottam témát.
- Nem tudom - felelt.
ebben a pillanatban jelent meg Harry, fejét lesunyta, majd zöld szemeit Robertára emelte. Arca, ami általában mosolyog, most mélabús volt.

- Te! - ezt nekem címezte - Húzzál haza, azt üzeni apád, és még azt is hogyha magadtól nem mész, érted jönnek.
- Na én húztam.. - köszöntem.

- Én is megyek, magatokra hagylak titeket - tápászkodott fel Hanna - De Harold, ha meg mered újra bántani - nézett ördögien Harryre Hanna - Akkor....ne tudd meg mi lesz.
- Nyugi kislány - erre nagyot néztem, majd végleg elindultam haza Hannával az oldalamon.
- Szerinted kibékülnek? - néztem rá.
- Szerintem igen!

A beszélgetés ezzel befejeződött.
Hanna úgy döntött, hogy hazalátogat a szüleihez, és nővéréhez Zoey-hoz.
Én csak bementem a házunkba, és levetettem magam a kanapéra beteg testvérem mellé.
- Kisasszony - jött ki apa a konyhából -  Hogyan is képzelted hogy kiteheted innen a lábad?
- Így - közöltem  váll rántva - Csak levegőzni akartam. Tudod a beteg szervezetnek kell a friss levegő, megjegyezném itt eléggé oroszlán szag van.
- Ez megeshet, hisz pasik vagyunk - mondta Louis csukott szemmel, aki még mindig lótusz ülésben ült.
- Akkor....- vágtam volna vissza, mikor hirtelen jött a kis róka és szaladnom kellett.
A fürdőből kijövet már csak egy szavam volt mindenkihez:
-Orvost!



8 megjegyzés:

  1. az Niall fej:DDD jó lett :)

    VálaszTörlés
  2. - Jó, mindenki nyugodjon meg, és most mindenki vegyen egy mély levegőt, majd üljön lótusz ülésbe - próbálta oldani a hangulatot Louis, majd meg is csinálta.

    - Mi van veled ma? - kérdeztem.
    - A helyes útra tértem!

    ez olyan jó lett!és niall-nek az a fej!
    nagyon tetszett ez a rész is

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon jó! :) Harry de egy szemét! És basszus miért kell orvos? :| Áá, és Niall cuki feje a képen. :$

    VálaszTörlés
  4. - És akkor én még Seherezádét akartam nézni - vigyorgott Niall, mint egy tejbe tök.

    Nagyon jó lett imádooom!!!siesss a kövivel :)))

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Az egész fejezet jó lett! :D
    Várom a következő részt!!

    VálaszTörlés
  6. - És akkor én még Seherezádét akartam nézni - vigyorgott Niall, mint egy tejbe tök.

    Ezt imádtam!! Kicsit rövidke lett de nem baj!! ;)

    xx "P

    VálaszTörlés
  7. Wááá de nagyon csúcs lett ! *_* xDD Louis és a helyes út? NANEEEMÁÁÁR XDD

    VálaszTörlés
  8. sziaaa :)) most jutott végre a végére és ez valami fantasztikus! *o* :DD (azt h "végre a végére" ne úgy értsd h végre vége olyan szar csak fáradt vagyok és gyorsan elakartam olvasni :DD) amúgy nagyon jóó, hamar köviit! :D ;D

    VálaszTörlés