Little Horan ~ Chapter. 15.


Sziasztok! Meghoztam a friss fejezetet! Örültem a 7 megjegyzésnek, ami az előző fejezethez érkezett, mert most nem osztottam meg a facebook oldalamon, csak a csoportban! :) Aki olvassa, az gondolom lementette könyvjelzőnek, stb.:) Kérhetek ide, 8 kommentárt? (Ha több, nem baj!) Mondjuk, írjátok le, hogy melyik volt a kedvenc részetek a fejezetben ! :)




15.fejezet.

*Lizzie szemszög*


Elindultunk lefelé a nappaliba Robertával.Amikor le akartunk lépni a lépcsőről, hirtelen  rohant felénk, és húzott fel a szobámba minket.
- Csajok! - lihegett.
- Hanna, nyugalom mi történt ? Támadnak az oroszok? - kérdeztem meglepetten.
- Nem, nem és nem, sokkal jobb!
- Mondjad már! - lett izgalommal tele Roberta hangja.
-Összejöttünk - nyögte ki végül kezeit tördelve, mi pedig összemosolyogtunk Bertivel.
- Ez fantasztikus - öleltük át egyszerre Bertussal.
- Na de most.. - bontakoztam ki az ölelésből - Megyek, beszélgetek kicsit a bátyámmal! Niall, gyere cica!
- Lizzie, te ittál? - hallottam meg Niall rekedtes hangját, mikor leértem a nappaliba.

- Ja -válaszoltam legmán - Úgy körülbelül 2 pohár vizet, és 1 pohár narancs levet.
- Nagyon vicces vagy húgi! - forgatta szemeit.
- Tudom - vigyorogtam rá, majd helyet foglaltam a kanapé előtt a földön, s feléje fordultam.
- Nos..-kezdtem bele - Hanna, az új hitvesed?
- Milyen költői ma valaki, és öhm igen...
- Nagyon örülök nektek - mosolyogtam rá - De.. - a hangom ördögien csengett - Ha meg mered bántani - hajoltam közelebb arcához és mélyen testvérem szemébe néztem - Sült krumplit csinálok belőled, és én magam eszlek meg.
-azt szeretem - csillantak fel mély kék szemei - És oké, nyugodj meg! Én rendes állampolgár vagyok!
- Az! - pacskoltam meg az arcát, majd intettem neki, és elhagytam a nappalit.


Az emelet felé indultam, de meghallottam egy sikítozást az udvaron.
Várjunk csak, udvar? Hogy kerül Hanna, és Roberta az udvarra?
Teljesen mind egy, megnézem! - sóhajtottam fel a gondolatra, majd indultam meg az udvar felé..
- Mit visítoztok? - vontam Őket kérdőre.
- Csak egy béka - mutogatott a szerencsétlen idegenre Hanna.
- Úgy tudtam állat barát vagy ! - nézet Hannára, majd felemeltem a zöld jövevényt - Megyek megmutatom a fiúknak - vigyorodtam el egy hirtelen ötlettől vezérelve, s indultam be az állatkával.
Mikor felértem az emeltre megkerestem a srácokat, akik éppen a fürdőben mosták az arcukat.
- Nem jön le ez a sok festék - hallatszott Zayn nyavalygása. Erre kitártam a fürdőszoba ajtót, a fiúk hirtelen, egyszerre ugrottak hátra.
- És mi van ha meztelenek vagyunk? - tátotta el a száját Louis.
- Akkor azok vagytok, na nézzétek, mit hoztam nektek! - tartottam az orruk alá a békám.
- Jézusom! - kiáltott fel rémülten Louis, majd beállt a kádba.
- Lizzie, vidd innen, ezt a szörnyet! - emelte kezeit maga elé védekezően Zayn.
- Komolyan féltek ettől a kis állatkától - húzta rajta végig az ujjat.
- Még fertőzést is kaphatsz tőle ! - magyarázott Liam - Tedd azt le, most! - hangsúlyozott ki minden egyes szót.

- Lizzie! Mi tiplizünk! - kiabált fel Roberta, én csak intettem nekik egyet az ablakhoz lépve, Ők pedig mosolyogva távoztak.
Ezek után kimentem a fürdőből, újra magára hagyva a 3 srácot, a békát kitettem a kertbe, én pedig kezet mostam.
Bementem a nappaliba.
Niall éppen valami tv-t nézett, s magában dúdolgatott.
Éppen a nappalit analizáltam, a kék kanapét,és azt a sok gyermekkori képet ami a kandallónál állt, mikor az ajtó kinyílt, és belépett rajta valaki. Kíváncsiságom utat tőrt magamban, így elmentem megnézni ki az.
Apu?Nem anyunak kellett volna jönni?
- Szia apu - köszöntem neki.
- Szia kicsim - jött ide, és nyomott puszit a homlokomra.
- Hát te? Hogy hogy itthon vagy? Neked nem üzleti úton kéne lenned? - hangomból ki lehetett hallani a döbbenetet.
- De, csak valakinek vigyázni kell rátok, míg édesanyád kiutazik Amerikába a nagymamához.
- Miért mi van vele? - Erre a kérdésemre már Niall-t is érdekelni kezdte a téma, ő is kijött a szobából és mellém állt.

- Úr isten kisfiam te hogy nézel ki? - nyíltak tágra Apu szemei.

- Beteg - tudtam le a dolgot egy szóban.
- Oh  valóban? Tegnap még nem volt semmi bajod tudtommal, anyád azt mondta minden rendben van, de úgy látszik tévesen hitte.
- Igen, ma jött ki rajtam  - válaszolt hajába túrva.
- Na, de, visszatérve az eredeti témánkra. Anyu hol is van? - érdeklődtem  már már kevés idegzettel.
- Amerikába utazott a nagymamátokhoz, mert beteg lett , s ott kell maradni egy jó ideig, így én leszek a gyámotok - vigyorodott el apu újra.

- Oh te jó ég - csapott a homlokára Niall, majd visszament a nappaliba, s lefeküdt a kanapéra . Még motyogott valami olyasmit hogy "Nem elég hogy beteg vagyok még ez is itt van", vagy valami hasonlót .Ajaj, ez rosszul kezdődik. Apu nem tud rólam, s Liamről, s ismereteim szerint Hannáról, és Niallról sem.
- Most akkor szabadságon vagy?

- Azon biza !
Ezt a hírt gyorsan szétkürtöltem a fiúk körében.
Liam teljesen be volt ijedve, hogy apu kinyírja, Zayn csak egy váll rántással felelt a hírre Louis ugyanígy, Harry meg csak bólogatott.

Felmentem a szobámba, s leültem az ágyamra majd kis gondolkozás után úgy döntöttem hogy elmegyek zuhanyozni.
Jó volt felfrissülni így estére.
Mondjuk még csak este 7 óra van, de akkor is jól esett.

Ezek úgy döntöttem, hogy lemegyek a nappaliba a többiekhez .Mikor leértem, egy árva lelket sem találtam ott, viszont a garázsból hatalmas zene hallatszott fel.Na apu megint az óriási hangfalaival kérkedik, érzem!
A garázs felé vettem az irányt, s a jóslatom bevált.

A fiúk a nagy hangfalak mellett álltak és csodálták.
- Na és ezt hogyan raktad össze? - kérdezte érdeklődve aputól Zayn.
- Kivettem a fiókból az erősítőt ,és összedugtam a hangfallal és nézzétek fiúk még van itt mikrofon is - majd azt is elővette a fiókból és hozzádugta a szerkezethez - Lehet énekelni - nyújtott a srácok felé a mikrofont.

- Én akarom kezdeni - kiáltott fel Harry, s kapálózva a mikrofon után nyúlt.

- Nem, mert én! - szállt be Liam a játékba.
- Nem, mert úgyis én fogom én vagyok a rangidős - Louis.
- Tudjátok mit? - hozott fel apu egy ötletet - Énekeljétek el egyik dalotokat.Melyik legyen?  
- What makes you beautiful - lóbáltam a kezemet.

- Kérésed parancs-kacsintott Liam, majd a mikrofonhoz lépett.

Apu szolgáltatta a zenét Liamék énekeltek.
Ez ment körülbelül úgy egy órán keresztül, míg nem valaki őrült módjára nyomta a csengőt, sőt szinte verte.
Felszaladtam a házba és ajtót nyitottam.
- Mi ez a isten verte hangoskodás? - állt előttem egy papucsos, szakállas dagadt ember köntösben.

- Itt van a One Direction - válaszoltam egyszerűen.
- Az meg mi?Valami szekta?
- Nem a tini lányok kedvencei - közöltem - Kérem hagyja őket gyakorolni.
- Engem nem érdekel semmi féle Kos Mirekson. Engem az érdekel, hogy tudjak nyugodtan aludni, és örülnék ha édesapád nem üvöltetné a hangfalait.
- Esetleg van valami probléma ? - jelent meg mögöttem Niall.
- Te, te, te, te ? - a szomszéd szinte tapsikolt, és ugrált - Te vagy a lányom férje! - mutatott Niallre. Szegény elég érdekes fejet vágott.

- Tessék? - kérdezett vissza.
- Igen te vagy a kedvence, abból a valamiből, és minden nap bömböl a őő tudjátok az a cuci..
- Cuci?
- Az a baby you light up my world like nobody else - énekelte.
- Honnan tudja a szöveget? - döbbent le Niall.
- Ezt hallgatom egész áldott nap, és most is ez szólt tőletek. Na mind egy, akkor hagylak titeket, mert még a lányom kinyír, hogy bántottam azt állítólagos férjét aki a szomszédunk.
- Öhm viszlát - mondtuk még mindig lefagyva Niallel egyszerre.
- Ez fura egy ember először azt akarja hogy kapcsoljuk ki a zenét most meg elmegy egy szó nélkül?! - néztem Niallre.
- Egyetértek.
Visszamentünk a garázsba, ahol elmeséltük a történteket a többieknek.
Apuék csak röhögtek egy, jót majd folytatták eddigi tevékenységüket.
Én úgy döntöttem, hogy elmegyek ma korán aludni.
Nagyon kifárasztottak az utóbbi napok.
Fel is mentem a szobámba be az ágyba és már aludtam is.

Hirtelen ültem fel az ágyamban.
Az órámra néztem, ami hajnali 3-mat mutatott, szörnyen szédültem, és hányingerem volt.
Lehet, hogy én is elkaptam Nialltól a betegséget, sőt biztos. Olyan gyorsan pattantam fel, és szaladtam a fürdőbe ...
Igen ez már tuti biztos. hogy én is elkaptam.

Visszamentem a szobámba, s helyet foglaltam az ágyamon.
Kicsit elgondolkodtam rajta, hogy szóljak-e apunak, vagy ne, esetleg valaki másnak, de arra a döntésre jutottam, hogy megkeresem Liamet, és neki kipanaszkodom magamat.
Ismét felálltam, s elhagytam a szobámat. Mihelyt a vendégszoba elé értem, halkan kinyitottam az ajtót, s beljebb léptem.
Szerencsére Liam aludt a földön, legközelebb az ajtóhoz.
- Liam - löktem meg kicsit, mire Ő kómásan kinyitotta a szemeit, s felült.
- Mi a baj? - szólalt meg rekedtes, fáradt hangon.
- Nem érzem jól magamat! Gyere aludj velem kérlek ! - fogtam meg a kezét, mire Ő elmosolyodott, s szó nélkül követett vissza a szobámba.
- De, mi bajod? Vagyis mit érzel?
- Az előbb dobtam ki a taccsot - fogalmaztam kegyelmesen, majd bebújtam az ágyamba.
Liam is odajött mellém, és magához húzott, én a vállára hajtottam a fejemet, s szememet becsuktam.
- Szegény! Ez biztos a béka miatt van!
- Valószínű - feleltem fáradtan, majd behunytam a szememet.

***

Reggel egy ajtó csapódásra ébredtem.
- Jó.. - hallottam meg apu elfúló hangját - Hát itt meg mi folyik?
Óvatosan kinyitottam a szememet, Liam pedig megszeppenve ült mellettem.
- Ez nem az aminek látszik ! - próbált magyarázkodni barátom, én viszont csendre intettem.
- Apu, eddig nem mondtam, de mi együtt vagyunk! - mutogattam Liam-re , majd megfogtam a kezét.
- Hát, ez, én erről eddig miért nem tudtam? - jajveszékelt apu.
- Most már tudsz! Nyugalom, Liam rendes!
- Rendben, ahogy gondoljátok - hagyta ránk, majd elhagyta a szobát.
- Hú, - fújta ki tüdejéből Liam folyamatosan a levegőt - Azt hittem itt van végem ! - nyelt egy nagyot.
- Nyugalom ! - pacskoltam meg a combját, s hirtelen felpattantam. Ez  rossz ötletnek bizonyult, rendesen megszédültem, s ha Liam nem kap el a földön terülök szét.
- Megvagy?
- Persze, csak nem érzem jól magamat!
- Mehetsz le Niall mellé a nappaliba , még mindig haldokló félben van!
- Ez egyszerűen leírhatatlanul fantasztikus - dramatizáltam - Megfagyok - tört rám a felismerés, hogy remegek, majd kibontakozva Liam karjai közül felvettem egy meleg pulcsit, s egy puha takarót csavartam magam köré.
Óvatos léptekkel indultam meg kifelé a szobából, majd kint levetettem magamat a kanapéra.
- Hát te? - érdeklődött felhúzott szemöldökkel apu.
- Elkaptam Nialltől - sóhajtottam lemondóan.
- Jaj, szegénykém! Húzzuk ki a kanapét, úgy elfértek rajta ketten!
- Rendben - álltam fel nagy nehezen, apu pedig kihúzta, s vissza ülhettem.
-Miért van kihúzva a kanapé? - csodálkozott Niall, miközben lejött a lépcsőről.
-Nőtt a betegek száma, ha jól hallottam - sétált be Louis egy spray-vel a kezében.
- Miért, ki beteg még rajtam kívül?-csodálkozott.
Én erre színpadiasan beálltam egy pózba, de pont akkor jött a ki a tegnapi vacsi.

A fürdőből kijövet találkoztam Louissal, aki rémült tekintettel a falhoz tapadva osont el mellettem.
- Nem vagyok tetves - hajtottam le a fejemet.

- Tudom, de fertőző igen. Én nem lehetek beteg.. - fújta azt a hülye spray-t a pofámba.
- Ez mitől ilyen büdös te barom? Mi van ebben? - ordibáltam vele, mire Ő megszeppent pillantásával jutalmazott.

- Fertőtlenítő van benne, te zsebaladin!
- És akkor te vagy a Jázmin herceg nő?szálltam be a játékba, Ő pedig csak bólintott.
- Alakom meg van hozzá - s játékosan bedobta magát, egy topp modell pózba.
- Chh..- orromat felhúzva elsétáltam mellette, le a nappaliba.
- Mi volt ott fönt? - döntötte oldalra aranyosan a fejét Liam.
- Tudod, Louis drágával ma valami nincs rendben - motyogtam, s levetettem magam a kanapéra bátyám mellé.
- Édes húgom, ha már a karfa mellet tehénkedsz akkor meg tennéd hogy odaadod a távirányítót? -mosolygott rám - Tudod hogy szeretlek.
- Oké - és odadobtam neki - De nem nézünk Sheherezádét! - néztem rá szúrós tekintettel.

-Ó, ne már, de ma derül ki, hogy Eszmeráldá igent mond-e Emanuelnek - szomorkodottt Niall

- Nem érdekel, majd a neten megnézed!
- Oké - egyezett bele .
Ekkor hirtelen a laptop elől előugrott Harry. A szív bajt hozta rám.
- Most!Gyorsan! 5-ös csatorna valaki váltsa már gyorsan! - szaladt ide-oda.
- Nyugi tesó mi a baj? - értetlenkedett Liam - Csak nem balhé ?
- Valami olyasmi..



8 megjegyzés:

  1. Imáádom mint mindig!! Siess a kövivel!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ééés pont itt kellett abbahagyni! De bírom az ilyet, na mindegy...:D
    Nagggyon jó lett! :))

    VálaszTörlés
  4. wwáááá miért ilyen résznél kell befejezni? megöl a kíváncsiság..xDDD kedvenc részem:
    - Itt van a One Direction - válaszoltam egyszerűen.
    - Az meg mi?Valami szekta? xDDDD

    VálaszTörlés
  5. ez a rész is(mint a többi)nagyon jó lett!ami a legjobban tetszett ebben a részben:
    - Fertőtlenítő van benne, te zsebaladin!
    - És akkor te vagy a Jázmin herceg nő?szálltam be a játékba, Ő pedig csak bólintott.
    - Alakom meg van hozzá - s játékosan bedobta magát, egy topp modell pózba.

    VálaszTörlés
  6. jaj nagyon jóm és a kedvenc részem ??hmmm talán...........AZ EGÉSZ!!!:DD kövit hamar :)

    VálaszTörlés
  7. Imádooom!!!! a kedvenc részem talán ez:
    - És mi van ha meztelenek vagyunk? - tátotta el a száját Louis.
    - Akkor azok vagytok, na nézzétek, mit hoztam nektek! - tartottam az orruk alá a békám.
    - Jézusom! - kiáltott fel rémülten Louis, majd beállt a kádba.
    - Lizzie, vidd innen, ezt a szörnyet! - emelte kezeit maga elé védekezően Zayn.
    - Komolyan féltek ettől a kis állatkától - húzta rajta végig az ujjat.
    De nkem az egész tetszi!! :))

    VálaszTörlés
  8. - Te, te, te, te ? - a szomszéd szinte tapsikolt, és ugrált - Te vagy a lányom férje! - mutatott Niallre. Szegény elég érdekes fejet vágott.

    - Tessék? - kérdezett vissza.
    - Igen te vagy a kedvence, abból a valamiből, és minden nap bömböl a őő tudjátok az a cuci..
    - Cuci?
    - Az a baby you light up my world like nobody else - énekelte.

    OMG!! xD Ez aztán jó rész lett!!Nagyon várom a következő részt!!

    VálaszTörlés