Little Horan - Chapter 18.


Sziasztok! :) Remélem, hogy ma mindenki fog megjegyzést hagyni, s örülhetek:D Köszönöm az előző fejezethez szánt megjegyzéseket! :) Bocsi, a függő végekért, de.. most van itt egy pár:DDDDD Mondjuk, aki olvasta, az tudja, hogy mi lesz :)
Fel lehet iratkozni, tetszik/elolvastam/ nem tetszik gombokat nyomkodni!:)
jó olvasást!


18.fejezet.


- Ugye, senkinek nem esett komoly baja? - hüledezett Hanna.
- Még nem, de fog ha megtudja - mondta rémültem Louis - Niall szörnyen ki fog borulni..
- De mondd, már mi történt - vágtam Louis szavába.
- Képzeljétek...Louis színpadiasan a homlokához emelte a kezét, és fuldokló, zokogó hangokat adott ki egyszerre - A fagyizóba elfogyott a vanília fagyi, ezért csak más ízeket hoztunk-közölte majd hirtelen felkapta fejét.
- Neeeeee...- kiáltott fel Niall - Ez lehetetlen..
- Mondtuk mi hogy szörnyű-közölte Zayn.
- Ti marhák! Azt hittük tényleg valami komoly gond van!Hülye vad barmok - kelt ki magából Hanna.
- Egyet értek - bólogattam.
- Dettó - vágta oda élesen Roberta.
- Mi lenne ha megennénk a fagyit ? - húzta fel a szemöldökét Liam.
- Öhm, akkor a szervezetünkbe jutna - válaszolt Hanna.
- Nem így értettem..
- Tudom - Zajlott le a beszélgetés köztük.
Berti beszaladt kis tálakért, és kiskanalakért.
Mindenki szedett magának, csak Liam nem.
Ránéztem, hátrált egy lépést.
- Te miért nem szedsz magadnak? - kérdeztem majd kanalammal felé böktem.
- Vidd innen - kiabált velem szinte, s ekkor leesett. A kanál ..
- Liam ne viccelj már.. - sóhajtott fel Harry - egyél, és csönd. Győzd le a félelmed!
- Harry, hagyjad! - intettem le.

- Ez most komoly? Liam, ne játszd már a fejedet! - Niall, halálosan unott hangon.

- Nem, csak poénkodok - válaszolt Liam mérgesen - És tudod, nem játszom a fejemet! Jól tudjátok, mindannyian, hogy ettől félek.
- Jujuj, oda ne rohanjak - folytatta Niall.
- Hagyjátok már abba! Nem kell a vita! - szóltam közbe.
- Igen, Niall? Most mit kell itt izélni? Pont te állsz le velem? Igen? Undorító, egész nap eszik! - forgatta meg Liam sértődötten a fejét, majd elsétált.

Per pillanat köpni nyelni nem tudtam, megszeppenve ültem egy széken, s bámultam kocsányon lógó szemekkel.
- Most komolyan ezen besértődött? - tátotta el Niall a száját.
- Istenem már! - sóhajtottam fel, majd elindultam a duzzogó Liam után.
Már az utca végén járt, mikor utolértem.
- Liam! Várj! - fogtam meg a kezét, mire Ő felém pördült.
- Hát te? Azt hittem utánam sem jössz!
- Köszönöm, rendes vagy, hogy kinézed belőlem -mosolyodtam el gúnyosan - Kérlek, béküljetek ki!
- Biztos, hogy nem! - vágta rá szinte rögtön.
- Ne legyél gyerekes! Figyelj, nem kell kanállal enned, na nyugalom, kérjetek bocsá.. - Liam a szavamba vágott.
- Én kérjek bocsánatot? - Teljesen fel volt háborodva.
- Nem! Egymástól kérjetek bocsánatot! Csúnya dolgokat vágtatok a másik fejéhez!
- Leszarom - rántott vállat egyszerűen.
- Most mi ez a flegma stílus? Én csak segíteni szeretnék! Utálom, ha azok a személyek veszekednek akiket szeretek!
- Jó, menjél és szeresd csak a bátyádat!
- Hihetelen, milyen hisztis vagy! - forgattam meg a szememet, majd elindultam az ellenkező irányba, Liamet otthagyva. Nekem ne játssza itt a fejét! Nincs szükségem a felesleges stresszre.

- Hol hagytad a pasikád? - érdeklődött Niall gúnyos hangon .
- Niall, nem tudom mit tettem ellened, hogy ilyen köcsög vagy velem! Vagy rád jött az 5 perc?
- Bocs, csak még a vita hatása alatt vagyok.
- Tudod, illene bocsánatot kérned! Te kezdted!
- Nekem kéne bocsánatot kérnem, mikor Liam rendezi itt a balhét?
- Ez az! Vesszetek még össze Ti is! - forgatta szemét Roberta.

- Na! Majd én elrendezem a problémát - indult el Hanna Liam után.
- Fú ! - ültem le idegesen egy székre. Harry, Louis, és Zayn megszeppenve ültek a székeken csöndben.
 -Megvagytok srácok? - fordultam feléjük.
- Aha - bólogattak egyszerre, majd rám emelték tekintetüket, félelmetesen egyszerre.

Egy jó negyed óra elteltével, Liam jajveszékelését hallottam meg, fejemet felemeltem, s figyeltem a történteket.
Szegény Liamet Hanna a hajánál fogva húzta vissza.
- Szegény! - pattantam fel - Hanna! Normális vagy?
- Na! - rántotta meg Liam haját Hanna, mire szegényke kiegyenesedett, és messzire lépett Hannától.
- Nagyon fájt! - nyafogott Liam, majd beállt a hátam mögé.
- Nekem is sok minden fáj ! - vágta rá Hanna keményen.
- És most béküljetek ki! - mutogatott Berti.
- Niall! Gyerünk! - utasítottam, mire Ő felállt.
- Mi lenne, ha egyszerre kérnétek bocsánatot egymástól? - álltam kettejük mellé.
- Jó! - néztem egymásra összehúzott szemekkel.
- Bocsánat! - mondták ki egyszerre, majd mind a kettejük arca egy mosolyt vettek fel.
- Ó, Niall, de hiányoztál.
- Te is Liam ! - s egymás nyakába borultak.
- Mondtam én, hogy kibékülnek - lökte meg Louis Harry vállát.
- Nem Louis! Te azt mondtad, hogy Liam elköltözik Alaszkába, Niall pedig Afganisztánba, és kínlódni fognak! - Zayn.
- Mi? - érdeklődött egyszerre a két srác.
- Á, semmi! Hat szem közt diskurálunk! - legyintett Zayn.
- Biztos...
- Roberta! - rontott ki az ajtón Erica mérgesen, mire mindenki oda kapta a fejét - Kicsi lányom, miért pózolsz te Harryvel egy heti lap címlapján? - vonta kérdőre lányát. Szegény Berti, köpni, nyelni nem tudott.



11 megjegyzés:

  1. Wáááháá de nagyon csúcs lett :D Na vajon ezt hogy fogják kimagyarázni?! :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ez aztán jó fejezet lett!! :)
    Azt hiszem,Hannában saját magamat vélem felismerni. xD

    VálaszTörlés
  3. következőt tök jó!!:DD

    VálaszTörlés
  4. Hát könnyesre nevettem magam!! Köviit!!

    VálaszTörlés
  5. Ez is jó lett. Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  6. isteneeem!! ma találtam meg a blogot és végigolvastam! egyszerüen imádom!gyorsan köcvetkezõt!

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó hamar következőt!:)) a kedvenc részem egyértelműen a fagyis volt :DD

    VálaszTörlés
  8. áhhhhhhh olyan nagyon jó az egész a kedvencem hamar következő!:D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik imadom <3 <3 Hamar hozd kovit nagyon jol irsz

    VálaszTörlés
  10. nagyon jóóó imádom amugy léccy akárki bárki benézne ide http://cms.mybrotherlouistomlinson.webnode.hu/ ismerősöm blogja nagyon megköszönnénk pusz

    VálaszTörlés
  11. Hány éves a blog írója?

    VálaszTörlés