Little Horan ~ Chapter 10.


Csók! :D Megérkezett a következő fejezet! Azt hiszem a történet szála, lényegében nem lett más, csak a párbeszédek, s egy-két szereplő neve. holnap valószínűleg nem lesz friss rész, csak a másik blogomból ( Little Diamond). Köszönöm az előző fejezethez a megjegyzéseket! Remélem, hogy ide is jön pár.
Jó olvasást!



10.fejezet.



Otthon, Niall rögtön berángatott az Ő szobájába, és leültetett maga mellé az ágyra.
- Lizzie... - kezdett is bele rögtön - Biztos vagy te ebben? -  kérdezte szinte esdekelve.
- Igen, szeretem Liamet - válaszoltam magabiztosan.
- De, túl fiatal vagy még ehhez, muszáj ezt csinálnod?

- Igen, mondom hogy szeretem Őt, akkor meg?-kérdeztem.
- De annyira sok a kor különbség - próbált érvelni.
- Niall, szerintem szerelemben nem a kor számít! - vágtam vissza.

- De bölcs lett valaki hirtelen! Ez őszintén megmondom, úgy hangzott, mint valami brazil szappan operában egy szerelmi történet!
- Vicces, vicces!
- Nem viccelek, valóban így hangzott!
- Niall, összehozzalak Hannával?
- Mi? Micsoda? Most, ez, hogy jön ide?
- Tudom, hogy tetszik! - vigyorodtam el, Niallnek pedig megvillant a szeme.
- Honnan szedsz ilyeneket?
- Okos vagyok!
- Aha, amúgy meg ha tetszene is, kicsit sem tartozna rád, mert azaz én magán életem lenne, amibe nincs jogod belekotyogni!
- Köszönöm szépen a megértést!
 -Micsoda?
- Szerinted nekem nincs magánéletem? Nekem miért van jogod belepofázni az enyémbe?
- Végül is jogos - hajtotta le a fejét Niall, majd a szemembe nézett - Én nem akarlak szétszedni Titeket, de akkor annyit kérek, hogy ne csináljatok belőlem nagybácsit idő előtt.
- Mi? Hát te beteg vagy! Nem éppen 15 évesen tervezek gyereket!
- Jó, gondoltam, csak szóltam- majd megöleltük egymást, s együtt mentünk le a nappaliba.

- Hát itt is van a gerle pár másik fele! - hangsúlyozta Louis, majd Liamre nézett, és egy vigyort villantott.
- Mi a szitu? - érdeklődtem.
- Anyu már tudja? - Niall.
- Nem - fordultam felé hirtelen. Te magasságos isten! Anyu nem is tudja! Kitekeri a nyakamat, rosszabb esetben Liam nyakát is.



- Hogy mondjam el Anyunak? - rémültem meg teljesen.

- Ezt majd Liam elintézi - mondta hangosan,erre Liam felénk kapta a fejét, rám mosolygott.
- Mit kell elintéznem? - állt fel a kanapéról, s indult meg felénk.
- Mondd el anyunak hogy mi van veletek a húgommal.
- Angela mondanom kell valamit - indult meg a  konyha felé Liam.
- Mondd drágám - válaszolt anyu, s kijött a nappaliba.

- Angela, szerinted nagy gond lenne ha a lányának lenne barátja? - kérdezte félve majd körül nézett.
E közben mindenki besereglett a szobába, és hallgatták a beszélgetést.
- Öhm, attól függ, ki lenne az - válaszolt anyu, majd kezét csípőre téve Liam felé fordult.
Liam erre hátrált egy kicsit - Szóval, az én kislányomat akarod?
- Öhm igen - felelt neki Liam megilletődve.

- És Lizzie mit akar? - fordult felém.

Én hirtelen köpni nyelni nem tudtam a meglepetésétől.
Én mit akarok? Eddig mindig ő döntött mindenből helyettem,
 és most én mit akarok?
- Én én.. - próbáltam kinyögni valami normálisat, de nem igazán sikerült.

- Akkor ti most jártok? - emelte meg anyu a szemöldökét, majd kezeit leeresztette maga mellé.

-Igen - vágta rá bátran Liam mire anyu hatalmasat nézett - Hm, jó tudni! Én nem fogok ebbe beleszólni, Ti dolgotok! Legyetek boldogok!

Anyukám beteg? Vagy minden rendben van vele? Arra számítottam, hogy lekiabálja a fejemet, hogy, miként gondoltam én ezt, erre, csak gratulál, és sok boldogságot kíván.
azt hiszem, a szülinapom egyre jobb lesz.
- Maradt délelőttről torta? - szaladt be Niall a konyhába, majd egy tányéron 2 szelet tortával tért vissza - Nagyon jó ! - nyamnyogott boldogan.

A drámai percek után, levetettük magunkat a kanapéra.
Roberta, és Harry nagyon össze voltak bújva az egyik fotelben.
A tv-ben valami Latin- Amerikai sorozat ment. Kezdem már most unni, pedig még el sem kezdődött.
Én Liam, és Hanna között kaptam helyet az ülő garnitúrán.
Niall az egyik fotelbe, Zayn, és Harry, pedig a földön terültek el.
- Seherezádé lesz! - kapcsolgatta Niall a tvt, majd megállt az egyik csatornán - Áh, mindjárt kezdődik.
- Szuper, addig had kérdezzek valamit - Liam - Niall - fordult felé - Te haragszol rám?
- Én? Dehogy haragszom! nincs rá okom, vagy ...?
- Ja, hát csak azt hittem, akkor nem szóltam ! - legyintett, majd visszasüppedt eredeti helyére.

A Seherezádé című sorozat elkezdődött.

***

A sorozat végére már teljesen besötétedett, éreztem, hogy egyre laposabbakat pislogok, majd Liam vállára hajtottam a fejemet.
- Csak én unom ennyire? - kérdeztem halkan, mire Liam felkuncogott.
- Nem! - felelt.
- Mikor lesz vége? - nyavalyogtam.
- Majd! _ vágta rá Niall - Csönd legyen!
- Na, jó! Azt hiszem, én elmegyek zuhanyozni!
- Én pedig hazamegyek! - jelentette ki Hanna.
- Miért? - kérdezte Niall csalódottan, mire mindenki egy fura fejet vágott.
- Mert, haza szeretnék menni?! - kérdezett vissza Hanna, majd felállt mellőlem, és az ajtó felé vette az irányt - Majd holnap ütközünk, sziasztok! Jó éjt! - és elhagyta a házat.
- Roberta, jössz Te is aludni? - érdeklődtem, majd végül felálltam, s megindultam az emelet felé.

***

- Álmodj szépeket - mondtam Robertának, majd leoltottam a villanyt.
- Te, Lizzie, kérdezhetek valamit?
- Persze! - feleltem a sötétben.
- Milyen Liammel csókolózni?
- Na, neked is  jó éjt!
- Na, válaszolt már! - lökött meg kicsit, mire én felé fordultam, s meresztgettem a szememet.
- Most mit mondjak? Jó, hát milyen lenne? Miért is érdekel?
- gondoltam kicsit beszélgetünk, de hát akkor bocsáss meg, hogy meg mertem szólalni, mióta itt vannak a srácok, teljesen más vagy. A régi kis bárányka Lizzieből, lett egy kemény csaj - sóhajtott, majd hallottam mocorogni - Pál fordulás!
- És ez baj?
- Nem, persze, hogy nem!
- Aha, és mi ez a hangsúly?
- Semmi, hagyjuk! Jó éjt!
- Most haragszol rám?

- Nem, de fáradt vagyok ! Jó éjt!
 Mérgesen kifújtam a levegőt, majd megforgattam a szemeimet, s lecsuktam őket.



U.I.: Feliratkozni, és megjegyzést hagyni ne felejts el :)

4 megjegyzés:

  1. Ez a rész nagyon jó :) Mint az össes többi :) Csak így tovább :))

    VálaszTörlés
  2. Várom a kövit, nagyon jó lett ez a rész :) Ahogy elképzelem Liamet Angela előtt :D

    VálaszTörlés
  3. Ez is jó lett. Várom a kövit. :)
    Nézz be ide: http://almoknehavaloravalnak.blogspot.hu/ Ez az én blogom és van számodra egy meglepim. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo ed hamar hozd a kovit <3 <3 <3

    VálaszTörlés