Little Horan ~ Chapter 3.

Sziasztok! Itt is van a friss fejezet, a közepe, és a vége lett más!:) Köszönöm az aranyos kommenteket az előző fejezethez, és a feliratkozókat:) Szuperek vagytok, még mindig szabad feliratkozni, és örülnék pár kominak a fejezet végén!:)
Akkor lehet  pipálgatni a fejezet végén!:)





3.fejezet.


- Előre félek, hogy mi lesz azaz ötlet - forgattam meg a szemeimet nagyot sóhajtva.
- Remélem, hogy nem Nando'sba szeretnél menni - lépett be a szobába Zayn, s utána lassan a többiek is felszivárogtak.
- Nem,  nem vagyok éhes, most ettem 2 perce.
- Niall beteg vagy? - ájuldozott Louis, majd a bátyám homlokára tette a kezét, s felkuncogott.
- Fú, had mondjam már végig gyerekek! - fakadt ki Niall, majd azonnal folytatta - Nos mivel annyira szépen süt a nap kifeküdhetnénk a hátsó kertbe napozni.

***
Az ötlet, mindenkinek elnyerte a tetszését, így kipakoltuk a garázsból a nap ágyat a hátsó kertbe, a medence köré, s mindenki választott egyet magának. Természetesen ezt sem úszhattuk meg vita nélkül.

- Enyém a kék - kiáltotta el magát Louis.
-  Jó, akkor enyém a Harry melletti - pirult fülig Roberta.
-  Nem, mert én ülök Harold mellé - háborodott fel Louis.
- De nem!Mert én vagyok a lány, és a fiatalabb, így úriember létedre teljesíted kérésem.
- Roberta, te milyen költői vagy - tátotta el a száját Niall.
- Tudom - villantott egy vigyort, majd büszkén leült a Harry melletti nap ágyra.  
Ezek után, igen fura dolog történt. Én halál nyugodtan ültem a nap ágyamon, a mellettem lévőn pedig Zayn..
Liam odaszaladt Zaynhez, és lelökte az ágyról, s leült mellém, majd rám nézett.
- Helloka - intett.

- Öhm szia - válaszoltam nevetve, mivel elég érdekes látvány volt ahogy Zayn a földön fetreng.

Miután Zayn is felkelt a földről, s keresett egy szabad ágyat, mindenki lenyugodott, és befogta a lepény lesőjét.
Becsuktam a szememet, és hallgattam a csöndet. Remek érzés volt, kicsit ellazulni. A nap az arcomat perzselte...
Egyszer csak megéreztem, hogy itt valami nincs rendben. A föld mozogni kezdett alattam, mire én hirtelen kinyitottam szemeimet, s észleltem, hogy éppen a medencébe zuhanok.
Felevickéltem a víz felszínére, s nagyon csúnyán néztem az éppen fuldokló fiúkra.
A medence széléhez úsztam, majd belenéztem Niall, és Roberta csodálkozó tekintetébe.
- Ki volt? - érdeklődtem durcás, kislányos hangon.
Liam,  Zayn és Louis jelentkeztek, ők voltak a tettesek.
Hmm, akkor játszunk így. 
Az agyamban egy gonosz ötlet körvonalazódott.
- Zayn, Liam, nem segítenétek kimászni? Nem szeretnék megcsúszni, s lehorzsolni a térdemet - húztam el a számat, mire Ők csak vállat rántottak, és közelebb léptek.

- Ennyit azért megtehetünk érted !

- Gonoszak vagytok, ám, igazi bad boyok! - gúnyolódtam velük, mire Ők ismét csak vállat rántottak, majd megfogták a kezemet. Viszont, arra nem számítottak, hogy ilyen rafinált vagyok, és Ők is a medencében landolnak. Amint megérintettem a 2 srác kezét, egy jól irányzott rántással, már a medencében is voltak.
- Bocsi, csak megcsúszott a kezem - nevettem fel, majd kimásztam a medencéből.
A jól irányzott rántásommal egybe kötve, akkora nagy fuldokló kecske macska röhögés hangzott fel, hogy olyat még a világ nem hallott.
Niall,Harry és Berti is együtt kacagott.
Louis felé indultam, aki  azonnal futásnak eredt. gondolom, rájött, hogy Őt is utoléri a bosszúm.

- Louis! - szóltam neki kislányos hangon, mire Ő felém fordult. - Nincs hova futnod - vigyorogtam rá, majd futásnak eredtem felé, majd a hátára vetettem magamat.
- Ne, tiszta víz lesz a ruhám - kiáltott fel Louis.
- Ez biztos, a te húgod - röhögött Harry Niall képébe, majd nagy levegőket vett, hogy lenyugodjon.

Niall csak elmosolyodott majd levetette magát a nap ágyra. 
Még mindig Louis hátán csüngtem, olyan jó meleg volt, én meg eleve halálra voltam fagyva, hiszen minden ruhám átázott.

Ebben a pillanatban, anya is megjelent az udvaron, s döbbenten tekintett végig rajtunk.
- Gyerekek, mi a az Isten folyik itt? 
- Ez nem az aminek látszik Angela - szólalt meg rögtön Louis.
- Én tényleg nem tudom elképzelni, hogy hogy értetted Louis, hogy ez nem az aminek látszik mondatod, de akkor mégis mi folyik itt? Liam, és Zayn mit csinálnak ruhástul a medencében, és Lizzie miért van Louis hátán?

- Hát az úgy volt... - kezdtem volna bele, de Roberta közbeszólt.
-Angela, ez tényleg nem az aminek látszik!Az egészet Zayn, Louis és Liam kezdték, behajították Lizziet a medencébe,  viszont mikor Lizzie kimászott, túl járt az eszükön, s Ő rántotta be a srácokat, azaz Liamet, és Zaynt, s mivel nincs három keze, így Louist jól összevizezte.

- Ez bonyolult - állapította meg anya.
- Jó észrevétel  -motyogta Niall az orra alatt .
- Ne szenvtelenkedj fiatal úr - vetette be anyu az anyai szigort.Erre Niall vigyorogva felült.
- De régen mondtál már nekem ilyet - közölte anyuval.
Anyu erre csak elmosolyodott majd így szólt..:
- Na, szóval, csak azt akartam kérdezni, mielőtt megláttam ezt a kupit itt, hogy kértek e sütit? Csokis, kisfiam a kedvenced.
Niallnek sem kellett kétszer mondani, rögtön rákapott a sütire.
- Nagyon finom - csámcsogott Niall.

Míg a többiek a süteményt falták, én addig felmentem a szobámba átöltözni, s ha jól hallottam Liam, és Zayn is így tett.
Mihelyt felvettem a száraz ruhámat, majd visszatértem a többiek közé, ahol már Zayn, és Liam is jelent volt.
Louis pedig úgy döntött, hogy nem öltözik át, mert Ő lett a legkevésbé vizes.
- Van egy ötletem - emeltem magasba az ujját Louis, mintha maga lenne az intelligencia.




4 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó lett! Gyorsan hozd a kövit!

    VálaszTörlés
  2. Jaj de jó kövit :DD<3

    VálaszTörlés
  3. asszony(bocsi) kövit most jobb mint az a Little Horan amit először feltettél
    SIESS A KÖVIVEL
    pusz :dóriii

    VálaszTörlés
  4. Imádom! <3 Akkorát felröhögtem amikor Louis megszólalt, hogy ez nem az aminek látszik xDD

    VálaszTörlés