Little Horan ~ Chapter 2.

Hellloooo! Ismét itt vagyok, egy 'új' résszel, ami nem is annyira új!:) A vége lett más lényegében :) Lehet feliratkozni, és kommentárokat írni! Kommentároknak örülnék talán a legjobban, hiszen, jól esnek a vélemények, akár negatívak, akár pozitívak!
Köszönöm a sok, sok rendszeres olvasót! Elképzelni nem tudjátok, milyen boldog voltam, mikor megláttam, hogy már 91*---* Ugráltam:D 7 komment, hát kiugrom a bőrömből:)


Jó olvasást!




2.fejezet.



A doboz tartalma, igen érdekesnek bizonyult; volt benne csokoládé, és egy levél.
Az igazat megvallva, a levél érdekelt a legjobban, így kivettem a dobozból, és felnyitottam.

Az iromány tartalma:

"Tudom hogy hamarosan találkozunk húgi, de nem bírtam ki hogy ne küldjek neked valami szépet.
Puszil öreg haverod, és cuki bátyád : Niall.
U.I.: Remélem, hogy lesz otthon kaja, mert pocak éhes."

- De aranyos - nevettem fel halkan, majd egy mosolyt vett fel az arcom, és a levéllel a kezemben leszökkentem a székről.
- Na, titkos hódoló? - kérdezte anyu kuncogva.
-Hogyne, ha a bátyámat annak tekinted -vetettem rá egy lenéző pillantást.
- Ja, hogy a bátyádtól kaptad, és mi áll benne?Mégsem jönnek?- rémült meg, és szemeim tágra nyitotta.
- Angela, ne beszélj butaságokat-mondta Roberta - Természetesen jönnek.

Berti kivette a kezemből a levelet, és anyu orra alá nyomta.
- Oh, de cuki bátyád van! Mindig mondtam én.
- Tudom - vigyorogtam idétlenül. 
Amint, kimondtam a bizonyos 'tudom' szócskát, az ajtón kopogtak. 
Ha megint a postás esküszöm kiugrom valahonnan. 
Ajtót nyitottam az idegennek, vagyis nem is idegeneknek.
A bátyám és a többi banda tag álltak a szemem előtt.
-Húgi nem is örülsz nekünk? - vigyorgott rám kajánul Niall.
Ekkor pattant el bennem valami és ezt ordibálva Niall nyakába ugrottam:
- Bátyóóóó! Annyira örülök neked - Majd puszit nyomtam az arcára, Ő visszaölelt engem, majd szépen lefeszegetett magáról, és bement az ajtón mellettem.
Énaddig  a többieket is köszöntöttem. Zaynnek adtam egy hatalmas pacsit pont úgy mint Louisnak majd Liamet megölelgettem, mert ő is a kedvenceim közé tartozott pont, úgy mint a többiek , de ő olyan,olyan Liames, és olyan kis aranyos. Harry-t is különleges módon köszöntöttem ő is kapott tőlem ölelést és még pacsit is.
- Hello csajszi - köszönt Harry robertának, mire Berti, szinte elájult, a szemei kocsányon lógtak, s alig kapott levegőt.
- Szi..szi..szi..szia..Harry - akadozott Roberta.
- Tudom, hogy nagyon sexy vagyok, de azért ennyire nem kéne elájulni tőlem -vigyorgott Harry azzal a bájos vigyorával amitől az én Robertám elolvad.
- Harry hagyjad békén Robertát, mert miattad fog elájulni!  És szépen menj enni a konyhába - adtam ki a parancsot.
-Igenis!-szalutált a göndör hajú, és elsasszézott a konyhába.

Én is a fiúk után mentem a konyhába Robertástul, akinek lelki és testi támasza is voltam abban a pillanatban, mert teljesen elfehéredett Harry látványától.
- Gyertek lányok ti is enni - mosolygott ránk anyu.
- Köszi, de most nem vagyok éhes - utasítottam vissza - És szerintem Berti sem mivel öhm, éppen  ájuldozik.
- Na de húgi! - méltatlankodott a bátyám. - Letagadlak. Mi az hogy nem akarsz enni?! Lázas vagy?
- Hát kérem szépen az hogy nem vagyok éhes, és lázas sem  - feleltem nyugodtan.
Ezzel lezártnak tekintettem a dolgot, így felmentem a 'haldokló' Robertával a szobámba.
Bertit magam mellé ültettem az ágyra, és beszélni kezdtem hozzá:
- Ez így nem lesz jó - közöltem .
- Mi ?Hogy? - kapott észhez a lány.
- Hát hogy ha meglátod Harry-t ennyire kiborulsz és elájulsz.
- Jó,  Lizzie tudod hogy mennyire cuki és jajj, és olyan aranyosan mosolyos, és juj és ahh..ahhww..elájulok- ecsetelte  dilis barátnőm a dolgokat.
- Oh valóban..? - robbant be a szobába Niall.
- Te, te hallgatóztál? - kérdezte megszeppenve Roberta.
- Baj? - nézett kiskutya szemekkel Niall.
- Talán.. - mondta Roberta durcásan-De ugye nem mondod el...-  kezdett volna bele, de befejezni nem tudta, mert a szobába betoppant Harold.
- Ti kis... - suttogtam  - Ezt még megbánjátok.
- De, de, de Harry tudod úr isten -nyöszörgött Berti.
- Nyugi, már megszoktam, hogy áradoznak rólam a lányok  -kacsintott Harry Robertára.
- De miért kellett hallgatózni? -  kérdeztem szúrós tekintettel a 2 fiúra nézve.
- Hát, gondoltuk megtudunk valami újat, de nem sokat tudtunk meg! Annak eddig is tudatában voltunk, hogy Roberta szerelmes Harrybe.
- Mi? - kapta fel a fejét Berti.
- Áá, semmi álmodozz tovább - legyintett Harry. - De, mondd csak, hogy lehet álmodozni rólam? Ezt mindig is meg akartam kérdezni egy lánytól!
- Hát, ezt ti úgy sem értenétek meg ! - bólogatott Berti, mire Harry felsóhajtott, majd egy vigyort villantott rá, mire Robertának elállt a lélegzete. 
- Van egy ötletem ! - emelte magasba az ujját Niall, s a téma teljesen más irányba terelődött ...





U.I.: Ezek a részek, még nem annyira hosszúak, de ahogy egyre megyünk, majd bele a történetbe hosszabbak lesznek, de a leghosszabbak, az már a 3.évadban lesznek!:) Ne felejtsetek el feliratkozni, és komizni!





4 megjegyzés:

  1. szia! nagyon tetszik! minél hamarabb következő részt!
    benne vagy egy blogcserében?! :)

    http://iloveonedirection12.blogspot.hu/2013/01/9-resz-vegre.html

    eddig 9 részt írtam! :) és fontos lenne egy jó kritika, hogy tudjam mi a jó benne és mi a rossz. ha van időd olvasd el kérlek! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ez a rész, imádom *-* :D, siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon Tetszik gyorsan hozd a kövi részt ^^ <3

    VálaszTörlés
  4. Imádom ! Roberta karaktere "nagyon közel áll a sajátomhoz" :DD

    VálaszTörlés