Interjú velem.

Sziasztok!
Csináltak velem egy interjút, és megkértek, hogy tegyem ki a blogra. Nem erre kellett volna, de én ide szeretném kitenni, mert ez olyan blog.
Az interjú, a Little Diamond című blogommal kapcsolatos!


Interjú#4 : L.T.P.~ - Little Diamond


1.:Miért Louis lett a főszereplő?
L.T.P.~:Igazából, ennek nincsen miértje, egyszerűen csak elgondolkoztam rajta, hogy kihez illene ez a blog, és Louis-ra lyukadtam ki. Meg persze közre játszott az is, hogy közben Louis nagy kedvencem lett a bandában.

2.:Szeretnél több évadot is?És ha igen , akkor még mennyit?
L.T.P.~:Nem hiszem, hogy ez a blogom több évados lesz.:)

3.:Ha szabadon változtathatnál a külsődön mi lenne az?Miért?
L.T.P.~:Igaz, nem vagyok megelégedve magammal, de nem változtatnék magamon semmit, hiszen mindenki úgy egyedi, ahogy van!

4.:Mik adnak ihletet?
L.T.P.~:Igazából, van, hogy leülök este az ágyamra, és elgondolkozom, mi is legyen, de van, hogy a saját életemből merítem a dolgokat.

5.:Hány perc megírni egy közepes hosszúságú fejezetet?
L.T.P.~:Van, hogy 2 napig írom, mert előző nap este kezdem el. De ha egy délután leülök, van, hogy egyszerre 3-4 fejezetet is összedobok

6.:Magad ellenőrzöd hogy az adott fejezetbe - amit már megírtál - van benne -e hiba?
L.T.P.~:Igen! Meg elszoktam küldeni, a barátnőmnek - Zitának - , hogy elolvassa stb. :)

7.:Tudsz -e más nyelven?
L.T.P.~:Hát, nem igazán. Németet tanulok, de abból sem vagyok valami kitűnő. A szívem inkább az angol felé húz.

8.:Voltál már külföldön?Ha igen hol?
L.T.P.~:Egyszer kisbaba koromban Németországban.Szlovákiában is többször.

9.:Ha három sztárral találkozhatnál : egy amerikaival ; egy brittel ; egy magyarral .. Kik lennének azok? Miért?
L.T.P.~:
Az amerikai azt hiszem Kristen Stewart lenne, hiszen olvastam a Twilight-ot, és egyszerűen szimpatikus számomra ez a nő.Kedvenc színésznőm! 
A brit azt hiszem, ha nem az 1D, akkor Robert Pattinson lenne. Megint csak a Twilight miatt.
A magyar sztár választásom, Oláh Gergőre esne, nekem ez a srác nagyon szimpatikus volt az x-factor első adásától kezdve, rendes tiszta szívű ember szerintem.:)

+1.: Kérlek mutass egy képet a kedvenc fővárosodról!
 L.T.P.~:London *-*




Ez lenne az interjú a Little Diamond blogomhoz!!!: )
Linkje: Little diamond.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése