Little Horan ~ Chapter 1.


Sziasztok, drága olvasóim! Ugyebár, ez a blog legelőször, egy bizonyos 'Little horan' című fanfictionnal adott otthont, amit még nyáron kezdtem el írni! Közben, egy jó fél év elteltével, rájöttem, hogy ez így nem jó! szinte, felfoghatatlan helyesírási hibák, tartalmi hibák voltak benne, mint például: picsoma, mocsogta. Igen, ezeken most jót nevetünk, de eleve kicsit sem nevetséges, hiszen ez szerintem nem méltó hozzám, miután megírtam a Brothers Life című blogomat. Szégyelltem magamat, hogy egyáltalán ilyen össze-visszaságot felmertem vállalni, ami ez a blog VOLT! De, most felteszem a pontot az i-re, és megírom rendesen, ahogy illik! A részek újra fel lesznek töltve! Reménykedem benne, hogy még mindig le tudom majd lőni azokat az 'elhasznált' poénokat, mint például a mágikus kettest!
Tudom, még ez koránt sem tökéletes, de nem nagyon szerettem volna megváltoztatni a fejezet tartalmát!
Jó olvasást, everyone!




Chapter 1. 

Hol is kezdjem? Nem is tudom! 
Mondjuk először mutatkozzam be, talán, igen úgy lesz a legjobb hogy megtudjátok ki is vagyok én...

Én egy  14 éves bohókás lány , akit egy híres bátyóval áldott meg a sors;
Niall Horan. 
Sok tini lány álma, hogy Niall Horan legyen, a pasija, esetleg bátyja, viszont, nekem az utóbbi nem csak álom.
Sajnos, ritkán jár haza, de ennek ellenére nagyon szeretem őt, és sokszor beszélek vele telefonon.
Imádom mikor hazajön! Mindig ugyan azzal a boldog mosollyal fogadom őt.
Leírhatatlanul jó, a testvéremként tudni Őt.
  Anya szerint nagyon szerencsés vagyok, hogy ő a bátyám, de ezt anyán kívül is sokan említették.

- Lizzie-mizi  itt vagy.. ?-rázott meg legjobb barátnőm Roberta.
Roberta a legjobb barátnőm, na meg Hanna, de Hanna most sajnos nem tud velünk lenni, mert a szüleivel elutazott Kanadába, már vagy 2 éve, így nagyon régen láttuk.

- Ja igen, bocsi csak elgondolkodtam.
- Niall igaz? Hiányzik neked megint..- olvasott szinte a gondolataimban .
- Igen-suttogtam.
Roberta magához ölelt.Hiába is ő az én legjobb barátnőm. Haja barna, mint szeme.
Arca mindig mosolyog, és fülig szerelmes az én drága bátyám kedves banda társába Harry Styles-ba.
- Lizzie..-kiáltotta anya a földszintről. 
Igen, így becéznek a barátaim és a család tagjaim. - Gyertek van egy kis
meglepetésem számotokra.
-Megyünk anyu -kiáltottam vissza az emeletről.
Robertával letrappoltunk a lépcsőfokokon. anyu a nappaliban várt ránk.

-Nos, holnap érkezik meg a bátyád - villantott egy ezer wattos mosolyt felénk.
-Na ne ez most komoly?-kérdeztem hatalmas örömmel a szívemben és lelkemben.
-Igen Lizzie, halál komoly -mosolyodott el anya, majd megölelt.
Roberta nagyon mondani akart valamit mellettem,  de bele fojtottam a szót.
-És a többiek is jönnek ugye?-érdeklődtem buta fejjel.
-Igen ,Niall mindenkit meghívott ide hozzánk -anyu.
-Holnap kimegyünk értük a reptérre?- vetettem fel.
-Nem kincsem, tudod nagyon sokan tudják már hogy a fiúk hazajönnek
Mullingarba és nem éppen lenne a legjobb a tömegben ott lenni.
-Jó, megértem -feleltem .- Roberta menjünk át hozzátok akarok kérdezni valamit anyukádtól - motyogtam.
Berti bólintott majd elindultunk az ajtó felé, azon ki és elmentünk a szomszéd házig mivel 3 házzal arrébb lakott Roberta.
Szerencse hogy ő nem lakik olyan messze, igen komoly szabályokat szegnék meg, ha messze lakna.

Berti benyitott a házba, és elkiáltotta magát:

- Anyu megjöttünk.
- Mi ez a többesszám?
- Itt van Lizzie is - ordított vissza Berti.
- Oh, szia Lizzie - köszöntött Erica.
- Szia Erica -viszonoztam.- Kérdezhetek valamit? -döntöttem a fejemet oldalra, miközben besétáltunk a konyhába mert Berti anyukája éppen ott sütött. Nagyon jó illatok terjengtek a konyhában.
- Persze drágám.
- Roberta nem aludhatna nálunk egész héten?Csak egyszeri alkalom lenne!
- Mit akartok ti csinálni? - húzta fel szemöldökét Erica.
- Hát, jönnek haza a bátyámék, és elszórakoznánk velük, meg minden ...
- Jó, benne vagyok most az egyszer - bólintott mosolyogva. - De, aztán jók legyetek!
- Komolyan? Király vagy Anyu! - ugrott Roberta anyukája nyakába.


*~*~*

 
*Másnap délelőtt*

- Mikor jönnek már? - tettem fel újra a kérdést, mire anyu fújtatott egyet, és megrázta a fejét. 
Ezzel az egy kérdéssel húzom az agyát, vagy már fél órája.
Berti is már kivan ettől a mondattól, biztos vagyok benne, hogy halálra idegesítem Őket, de hát számomra ez egy lét kérdés!

- Elizabeth  Horan ha még egyszer megkérdezed, akkor.. -dühöngött anyu,csak akkor szokta kimondani a teljes nevem ha nagyon ideges,szóval, talán jobban teszem ha csendben maradok.
Ekkor kopogtak.
Olyan hirtelen pattantam fel a székről, hogy az még fel is dőlt.
Az ajtóhoz rontottam és kinyitottam.
Ott állt előttem teljes élet nagyságban a..........postás.
Uh, remek azt hittem megjöttek, erre meg csak ez a nagyfejű, dagadt, zöld egyenruhás szőrös emberke.
- Ki az Lizzie?-kiabált a konyhából anyu.
- Csak a postás - válaszoltam unott hangon, majd aláírtam a papírkáját és átvettem a csomagot.
A csomagon, az én nevem díszelgett.

Szóval ez nekem jött! - vontam le a következtetést.
De ki küldhette? Nincs rajta a feladó.

- Na mi jött ?-kérdezte anyu kíváncsisággal a hangjában.
A csomagot bevittem a konyhába és letettem az asztalra, majd bámulni kezdtem.
-Lizzie-nek jött-válaszolt helyettem Roberta.
- Oh, igen?És mi jó van benne?-mosolygott rám anyu.
- Nem tudom - feleltem, még mindig a csomagot nézegetve.
- Akkor nyisd ki -tanácsolta Berti.
- És mi van, ha egy bomba van benne, mint a filmekben?
- Jaj, Lizzie! Ugyan már! - rázta meg a fejét anyu.
- Jó, oké..

Fogtam egy ollót és lassan elkezdtem vágni a papírt,majd lassan feltárult előttem a csomag
tartalma.





Szereplők:

Elizabeth Horan


Roberta Johnson


Hanna Black



One Direction
-Niall Horan
-Zayn Malik
-Liam Payne
-Harry Styles
-Louis Tomlinson 















7 megjegyzés:

  1. Úristen!Látnod kellet volna a mosolyt az arcomon,mikor megtudtam,hogy újra írod!:D Nagyon szerettem ezt a blogot,egész nyáron csak ezt olvastam és megint előtört bennem a nyár hangulat!Hamar hozd a második fejezetet is kérlek!:)

    VálaszTörlés
  2. Eddig is olvastam ezután is fogom!:D Hamar hozd a másodikat kérlek :D

    VálaszTörlés
  3. Mindig is imádtam ezt a blogot, de mostmár mégjobban :DDD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, igaz csak most találtam rá! Jelentem összes rész elolvasva és van egy új olvasód! Kövit!!!

    VálaszTörlés