Az én sztorim, az én blogjaim..

Sziasztok!
Szeretném azzal kezdeni, hogy élményekben gazdag Boldog Új Évet kívánjak mindenkinek!
Másodszor, szeretném közölni, hogy EZ 2013 első, igazi bejegyzése. Remélem, hogy így is sikeres(ebb) marad a blog, mert nem szeretném ám elfelejteni ezt, hiszen ez nekem amolyan 'szent' blog. Tudom, furán hangzik, de vannak ilyen rögeszméim!
Ma, azt szeretném veletek megosztani, hogy hogyan kezdtem el írni! Lehet, hogy sokakat hidegen hagy az én írásom története, de én azért szeretném 'papírra vetni' !

Akit esetleg érdekel:

Régebben, azaz tavaly(2012) jóban voltam egy Laura nevű lánnyal (aki ismer engem, tudja ki Ő), és egyszer megkért, hogy írjak neki esti mesét. Úgy gondoltam, hogy: Miért ne? Nem fáj ez senkinek!
Megírtam neki azt a kis történetet, ami róla, és Harry Styles-ról szólt. Laura, nekem azt mondta, hogy tetszett neki.
Ezek végeztével, az első esti mese után, rendszerré vált, hogy egymásnak esti mesét írunk, a kedvenc One Direction tagunkkal - aki nekem ugyebár Liam Payne.
Napról-napra születtek egyre agybajosabb mesék, amik néha már a népmesékhez hasonlítottak..
Egyszer viszont, még 2012.június elején, úgy döntöttem, hogy ha már mini történeteket írunk egymásnak, miért nem kezdhetnék egy blogot?!
Kigondoltam a történetet, átgondoltam a részleteket. A történet most a Little Horan címet viseli.
Természetesen, ebben nekem sok segítséget adott a támogatás, amit kaptam emberektől!
A Little Horanról:
Ez életem első saját története, amiben ugye sok elvarratlan szál volt, viták vonulata, viccek hada.
Elismerem, nem a legjobb, sőt ... De, hát kérem szépen! Nektek milyen életetek első írása?
Sokszor megfordult a gondolat a fejemben, hogy letörlöm! Most azonnal az egészet, olyan eget verő helyesírási hibák vannak benne, és olyan tragikus szó ismétlések! Belátom, az egész egy borzalom a mostani blogjaimhoz képest. DE! Szívem nem volt letörölni, azt a sok munkát amit ebbe a történetbe belefektettem, és nem tehettem volna meg, hiszen csalódást okoztam volna pár embernek, többek között a barátnőimnek is, hiszen vannak olyan részek, amikhez Ők adtak ihletet, meg ötletet. Sőt, még olyan is, amit segítséggel írtam!
Ezért, nem töröltem, és bevallom, sokszor vissza szoktam olvasni, mit  alkottam egy fél éve, és elszörnyedek. Múltkor pont ezen nevettünk Zitával ; Azon a sok helyesírási hibán, és értelmetlen mondatokon! Tudom, most mindenki fejében megfordul a kérdés: Miért nem javítod ki ezeket?
A válasz pedig nem más, mint: Annyira sok időt venne igénybe, hogy értelme nincsen kijavítani!

Azt hiszem ennyi tájékoztató a a Little Horanról elég is lesz, térjünk át annak a folytatására ..
A Jasmine-ról:
Ez a  történet, még a Little Horan utolsó évadának utolsó fejezeteinél ötlött az eszembe, hogy ha már ennyire elhúztam az LH-t (Little Horan), akkor miért ne húzzam még?
eleve jó ötletnek tűnt, egy kislány szemszögéből írni a dolgokat, de aztán meguntam, ezért is lett vége 10 fejezet után! Visszatérve kicsit a LH szereplőire, ha már így is Jasmine-ról beszélünk, Őt igazából kitalált szereplőről mintáztam, a többi gyerekkel együtt, viszont az eredeti szereplőket nem. Ugyebár ott van a One Direction, őket szerintem nem kell ismertetnem, hiszen mindenki ismeri Őket!
Niall Horan húgát, Lizzie-t magamról mintáztam, igen, bevallom, hiszen nincs ebben semmi szégyellni való, a legtöbb blogger/bloggerina magáról mintáz az első, vagy akár hányadik blogjában. Nekem Liam a kedvencem, amit már fent említettem, így Ő lett Lizzie párja.
Akkor Laura, a fent említett Laura akarna lenni, akinek ugye Harry a kedvence, így Harry párja lett.
Hanna, Hanna, Hanna, Őt már egész kicsi korom óta ismerem, szomszédok is vagyunk, így még szép, hogy bele került ebbe a sztoriba! Ő eleve, egy erőszakos, makacs személy, mint a történetben, persze vannak nagyon jó tulajdonságai is, mint például a bolondsága. Ő a történetben Niall párja lett, hiszen neki Niall a favorite a bandából.
Ott van még 'Zyta', aki az osztálytársam, és egyik barátnőm egybe véve. Nyugi, nem valami elvont személy, aki 'y'-al írja a nevét, csak gondoltuk kicsit angolosítjuk ezt! Így lett Zitából 'Zyta'. Zitának Zayn a kedvence, így Ő lett a párja.
Maradt nekünk Hanna testvére Zoe, aki megint csak egy kitalált szereplő, mint Liam húga Zsebi, akit kérésre írtam bele a történetbe, a leányzó, akit Zsebi neve takar, az egy Dorina nevű lány.
Ugorjunk csak Robertára, aki Louis feleségeként szerepel a Jasmine-ban! Ő az egyik legjobb internetről ismert barátnőm! Vele napi szinten beszélek, mert imádom a hülye fejét. Kötelező szinten írtam bele a történetben. Bocsánat, ha kihagytam szereplőt, de az biztos azért van, mert nem kulcsfontosságúak, és nem jutottak eszembe!

Akkor hát ugorjunk a következő blogomra, a ~Lásd a csodát~-ra.
A ~Lásd a csodát~-ról:
Ezt a blogot eleve egyedül kezdtem el, de később egy barátnőmmel, Robertával folytattam. A nevek itt még pontosan ugyan azok, mint a LH-ban, hiszen még annyira bennem élt ez a történet. Viszont, az, hogy a nevek ugyan azok nem jelenti, azt, hogy a történet is, hiszen ez már nem egy annyira sablonos történet, hiszen vannak ugye 4-en testvérek, Jake, Lizzie, Roberta, és Laura, és az anyjukkal élnek, és az apjuk aki elvált az anyjuktól, összejön Louis Tomlinson anyukájával, így megismerkedik a 2 család egymással, majd drámai események következnek. Ebben a történetben is megjelenik Zita, és egyéb szereplők, mint például Sony, akit kérésre írtam bele.Ez a blog már a végét járja, mert nem sokára felkerül a befejező rész.

Hmm.. így a Lásd a csodát után, térjünk rá már egy komolyabb blogomra, ami nem más mint a Lova and Pop!
A Love and Pop-ról:
A Love and Pop egy Niall Horanról szóló blog, ami még  az x-factor előtt játszódik.  Ez a blog már szerintem végképp nem egy annyira sablon téma, mint az előző kettő, hiszen itt a fő téma, Alexis, akinek van egy apja, aki kegyetlenül bánik vele, és az öccsével, és van neki egy cicababája Ashley. Niallnek van egy húga Sophie, akit neki kell óvodába hordania, Lexi is hordja óvodába az öccsét, és így találkozik össze a két tini. Ezt a blogot, először folytatni akartam, de inkább úgy döntöttem, hogy vége lesz, mert értelme nincsen folytatni, hiszen Niallnek az x-factor után nincs senkije, Ezt így gondoltam életszerűnek!
Mert ugyebár a blog vége az, hogy Niall jelentkezik az x-factorba, és csapatba kerül a másik 4 sráccal.

Ezután a blog után, jött a Tomlinson Sisters blog, amit még anno a fent említett Laurával kezdtem el, de közben összevesztem vele, és így a blog törlésre került. Pár hétre a vitánk után, jött az ötlet, hogy ez az áén ötletem eredetileg, így miért ne alkothatnám meg?!

 A Tomlinson sisters-ről:
Ezt a blogot, mint már említettem Laurával kezdtük el írni, de ha jól emlékszem 4 fejezet után abbahagytuk egy vita miatt. Akkor én ismét neki láttam, egy új ötlettel, és új szereplőkkel, hiszen milyen lett volna még egy ugyan olyan neves blog?!  Így a 2 főszereplő lány Louis Tomlinson húga lett, Ellie, és Daisy. Igazából, a nevek nem köthetők semmihez/senkihez, csak megtetszettek, és gondoltam lehetnének ezek a nevek a csajok nevei!  A történetben inkább Niall, és Ellie kapcsolatára próbáltam hangsúlyt fektetni, nem Harry, és Daisy-ére. Feleslegesnek tartottam, hogy mind a kettő lány szerelmét leírjam. Nekem valahogy jobban tetszett, az Ellie és Niall páros! ennek oka nem nagyon van! Akkor próbáltam aranyos részeket beleírni, mondjuk lehet, hogy kicsit gyerekesre sikerült, de hát, kinek mi a véleménye! Próbáltam néha-néha poénokat beleszőni, hiszen ez nem egy full komoly blog, mint az én személyes kedvencem a Brothers Life blogom!

Eme blog után, igazából nem tudom eldönteni, melyik blogom következett a sorban ... Talán, a Little Diamond..
 A Little Diamond-ról:
Köztudott tény rólam, hogy imádom a kisbabákat, és a gyerekeket.
Egyik este ültem a gép előtt, és blogokon gondolkoztam, és hirtelen jött ez az ötlet! Miért ne lehetne Louisnak egy gyereke, egy balul elsült éjszakából? Hát, milyen fantasztikus helyzeteket lehet ebből kihozni? Ugyebár?
Ebben a blogban a szereplők csak kitaláltak, nem tudnám azonosítani semmijen ismerősöm személyiségével. Csak a One Direction a létező a sok szereplő közül. Szerintem ez a blog már korán sem sablonos.. Egyedi ötlet! Nem hiszem, hogy van m,ég egy ilyen bolond elme, mint az enyém! Ja! De, tudom még egyet.

A következő blogom, amit ismertetni fogok veletek, az számomra a legkedvesebb.

A Brothers Life-ról: 
Mint már kétszer is említettem, ez számomra a legkedvesebb blogom! Az egész egyedi, szerintem!
Nem vagyok én egoista, de szerintem a kinézete is tökéletes, legalábbis ez az a blog, amivel úgy mondd,
magamnak bizonyítottam, hogy mégsem csak 'love storyt' tudok írni! Ez az egész végig kíséri, egy fiúnak a betegséggel való küzdelmét.
Bevallom, miközben az utolsó fejezetet írtam, potyogtak a könnyeim, úgy sírtam, mint valami kislány akinek ellopták a nyalókáját! Annyira meghatóra sikeredett, szerintem. Több olyan visszajelzést is kaptam, hogy sírtak rajta! Azt is megsúgom, hogy ez volt a 'titkos' cél, hogy sírajtok/sírjanak rajta az emberek. tipikus szomorú blognak szántam, és azt hiszem sikerült is!!!! A másik 'kulissza titok' nem más, mint ami többeknek is feltűnt, hogy Liamet, és Louis-t testvéreknek állítottam be! Igen! Képzeljétek csak, ennek egy oka van!
Nekem Liam, és Louis a One Direction-ból a kedvencem, persze ezzel nem azt mondom, hogy a többieket nem szeretem, de Ők a favorite-ok! Gondolom, nektek is van olyan aki kimagaslik a többiből!
Visszatérve a blogra, úgy gondolom, eddigi blogjaim közül, ez egy kimagasló munka!

Elérkeztünk azt hiszem az utolsó blogomhoz, ami ismét nem egy sablon téma!

A They don't know about us-ról:
ezt a blogot nem rég kezdtem, annak hatására, hogy csomó befejezett blogom van! Így nem volt mit csinálnom szabad időmben! Jött az ötlet, és megcsináltam ezt a blogot! A legtöbben így tesznek, nem?
Hát, de!! Erről a blogról, nagyon még nincs mit elárulnom, hiszen akkor lelövöm a poénokat benne, így kussolok!

Reménykedem benne, hogy ebben a 'kis' összefoglalóban, sikerült belekukkantanotok, az én apró világomba, és azt is remélem, hogy sikerült éreztetnem veletek mennyire szeretek blogolni! Ez nekem az életem részévé vált, élni nem tudnék már az írás nélkül, nem titkolom!

Így a végére hagytam, hogy leírjam a kedvenc írómat, aki nem már mint; Stephenie Meyer a Twilight kötetek, és a Burok c. könyv írója!
Mondjuk a Boruk c. könyvet nem olvastam, csak a Twilightot, de akkor is Ő az aki nekem példát 'mutatja'!
Nem az a tipikus írónő, aki ezer éve ír, hanem egyátlagos felnőtt ember, aki megálmodott valamit, és papírra foglalta, majd befutott vele! Minden elismerésem az Övé!

Így utolsó mondatokban térjünk át, a kedvenc blogjaimra is, gondoltam belinkelem nektek azokat amiket személyes kedvenceim:
http://felverszerelem.blogspot.hu/
http://psziche1d.blogspot.hu/
http://disappointmentonedirection.blog.neon.hu/
http://icantchange.blog.neon.hu/
http://freebfanfictions.blogspot.hu/
http://youliveonlyonce981d.blogspot.hu/
http://babyyoustolemyheart1d.blogspot.hu
http://you-live-in-me.blogspot.hu/


Köszönöm anna, aki ezt végig olvasta:) Büszke lehetsz magadra, tudsz olvasni:D
xx L.T.P.~


























1 megjegyzés:

  1. Hehe...akár hiszed,akár nem ,,van még egy ilyen bolond elme, mint a tiéd"(ahogy a Little Diamond-nál írtad)
    Még emlékszem amikor rátaláltam a little Diamondra...fel sem fogtam.Azt hittem,hogy én vagyok az egyetlen elmebeteg,akinek eszébe jut az az ötlet,hogy kezdjen egy blogot,arról,hogy az egyik 1D tagnak gyereke lesz,de büszke voltam rá...Mikor megtaláltam a blogodat,rájöttem...TÉVEDTEM.
    Nem lettem féltékeny,dühös vagy bármi.Iszonyúan tetszett a blogod és úgy voltam vele akkor,hogy két hasonló mégis teljesen más blog,simán megfér egymás mellett(de ez akkor volt,mert azóta már egyre több blogot olvasok,ahol...nos...gyerek van/lesz)
    Az én blogomban Niallnek lesz gyereke,egy elvétett éjszaka következtében,amiről ő nem tud,de miután közlik vele jó kapcsolata lesz az újdonsült 'családjával'.CSAKHOGY!Az én főszereplőm nem Niall,hanem a lány,aki a gyereke anyja...Remélem érted :D
    Bocsi,hogy hosszú lett,de ezt tudod muszáj volt közölnöm...
    Ha van kedved nyugodtan beleolvashatsz a blogomba :)
    http://lwwy-me-and1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés