Little Horan - Chapter 5.


Hello:D Szerintem, ez hosszabb fejezet lett, mint az előzők! Ez is más lett, mint volt, vissza lehet olvasni!:)
Kommentárokban nem nagyon gazdagítotok, de a fejezet végén tetszikeltek, szóval megnyugdodtam!:) Köszönöm a rendszereseket!:)




5.fejezet.


- Mit makogsz? - kérdezte meglepett és fáradt hangon Roberta.

- Hát megbosszuljuk a ma kora délutáni kis medencés ügyet Liamen, Louison és Zaynen, és már tudom is hogy!Megvárjuk míg elalszanak, majd sunyi módon
 akkor kihúzzuk a matracukat a sátorból, és belökjük őket a tóba matracostul. Nem akkora ez a tó, nem úsznak messzire.


- Úgy érted hogy beúsztatjuk őket úgy hogy fekszenek a matracon? - húzta fel a szemöldökét Berti.

-Pontosan de ahhoz kéne Niall segítsége - feleltem, majd megújult erővel kimásztam a sátrunkból, s Niallébe settenkedtem be.
Niall, Liammel, és Zaynnel aludt egy sátorban, így nagyon halknak kellett lennem.
Bökdösni kezdem az oldalát, s halkan beszélni hozzá:

- Niall kelj fel, de Niall kelj már fel!!
Niall megmoccant és hirtelen felült.
- Mi az Lizzie?Tudod te hány óra?
- Pszt!! !Gyere.. - fogtam meg a kezét és rángattam ki a sátorból be a közös sátrunkba Robertával.

Mindent elmondtam neki.Ő erre csak ennyit mondott:
- Gonosz de ötletes. Az én kishúgom! - majd egy vigyor.
- Kösz ! - forgattam meg a szemeimet.


- Na!Szerintem várjunk még kicsit had aludjanak el mélyebben - kezdett bele Niall - Addig Lizzie mesélj már valamit annyira hiányoztál már, és annyi mindenről lemaradtam.Meg ebben a fél napban még beszélgetni sem volt időnk.

- De mit? - érdeklődtem nyugodtan, semmi nem jutott az eszembe mit mondhatnék rég nem látott bátyámnak.
- Hát mondjuk milyenek a jegyeid, öhm, van pasid? - húzta fel a szemöldökét.

- Öhm a jegyeim jók viszonylag, és igen 5 darab is - kuncogtam halkan.
- 5 darab?-csodálkozott el - Úr isten kik azok?

- Hát, nagyon helyesek.
- Kik azok ? Ismerem őket ? - pislogott nagyokat.
- Igen.
- Jajj de gyilkos hangulatom lett.A kishúgom bepasizott - hunyorogni kezdett - Lizzie, mondasz neveket?
-Te marha répa.. - nevetett roberta - Rólatok beszél.

-Na, pff, így átbasz .. úgy átvágni - majd a végére elvigyorodott.

- Szőke, és még csúnyán is beszél! - rázta a fejét Roberta.

- Gonoszak vagytok lányok !

- Tudjuk, a szeretet csak úgy árad!
- Jólvan húgi, na de menjünk hajtsuk végre a terved - kuncogott fel megint csak.
- akkor gyerünk!
Kimentünk a sátrunkból, be Harry és Louis sátrába, Niall segítségével lassan megfogtuk Louis matracát és a tó  felé kezdtük húzni.
Néha megálltunk és megnéztük alszik e biztosra, mikor megbizonyosodtunk róla hogy tuti alszik akkor hirtelen behúztuka  vízbe és
picit meglöktük. Matracostul úszott a tavon.
Ezt megcsináltuk Zaynnel és Liammel is.Mind a 3-an a vízben úsztak a matracokon.

Majd szépen mi is elmentünk aludni.
Kíváncsi vagyok reggel beleesnek-e a vízbe. Mondjuk, kicsit rizikós a dolog, mert ha lefordlú bármelyik a matracról, akkor meg is fulladhatnak. Hiányoznának, és bűn tudatom lenne, hogy én nyírtam ki Őket.

***

Reggel a telefonom csörgésére ébredtem.
Gyorsan lekapcsoltam és kimásztam a sátorból.
Láttam, hogy a tavon alvók még alszanak, és még nem estek le a matracról.

Hála az égnek !

- Nem kéne Őket felkelteni? - lépett mellém Niall, s érdeklődő tekintetét rám szegezte.
- De, kéne ..
- Hozom a gitárom! - és már itt sem volt.
A gitárral mellém lépett, és megint már nézett.
- Te énekelsz, én pengetek!
- Meg a a kis .. - inkább nem fejezetem be a mondatot.
- Most mi van?
- Te vagy, a híres énekes! Te fogsz énekelni! - emeltem kezemet is magam elé védekezésül.
- Na jó ! - fújtatott, majd belekezdett.

Perceken belül Roberta kiszivárgott a sátorból, majd utána Harry is.
Roberta Harryre pillantott, majd fülig pirult. Mire gondolhatott ez.
Niallnek Harry besegített az éneklésben.

Láttam hogy Liam mocorogni kezd, majd lassan Louis is felül, de Zayn nem moccan, jó az alvókája.
Louisnak tűnt fel először, hogy hol is van.

- Hogy a fészkes fenébe kerülök  a tó közepére? - ordibált, feje szinte vörös volt és gyorsan vette a levegőt. sosem gondolta volna, hogy a fagyi egyszer visszanyal.

Louis kiabálására Zayn hirtelen felült, és lefordult a matracról.

-Úr isten,úr isten mentsetek ki, nem tudok úszni! - kiáltozott rémültem Zayn, és kapálózott a vízben.
-  Tedd le a lábad - mondta neki unottan Liam.

- Ja, hogy itt leér a lábam - értesült Zayn, majd mikor letette a lábát elindult kifelé a tóból.

Liam a matracon ülve  okosan kifelé kezdett evezni, Louis is követte a példáját, így sikerült kijutniuk.

Mikor végre kieveztek és lemásztak  a matracról Zayn már a parton volt csurom vizesen.
Harry szinte zokogott a röhögéstől Bertivel együtt, szinte egymásra borulva nevettek.

Én még bírtam, pár percig, majd belőlem is kitört Zayn látványától a hisztérikus nevetés.

- Ez, ez, ez, nagyon gonosz volt ! Ki találta  ki? - tort ki Louis - És miért pont a tó közepére?
- Láttam filmen-közöltem - És ez még a tegnapi medencés eset miatt volt.
- Igen? - húzta fel a szemöldökét Liam, majd egy mosoly kíséretében megindult felém.
- Mire készülsz?
- Lesz fürcsi !
- Liam, kérlek ne! - szaladtam be Niall háta mögé - Niall, védj meg! Te vagy a felelős értem!

- Liam, maradj veszteg - próbálkozott Niall, de hasztalanul.
Liam arrébb lökte Niallt, majd rám mosolygott.
- Mit kapok érte, ha nem doblak be?
- Sakkozok veled!
- Nem elég!
- Ő, rajzolok neked! Énekelek, sőt, akár még fejen is állok.
- Nem, nem.
- Mi lesz ebből ! - súgta Zayn Louisnak, majd egyszerre nevettek fel.
- Hallom ám ! - Liam.
- Kérd, hogy smároljon le ! - jött Harrytől egy ötlet.
- Azonnal!
- Ne mondd, hogy nem tetszene! - Harry.
- Én ilyet nem mondtam.
- Tessék? - Niall.
- Áá, semmi! - legyintettem.
- Szóval, mit kapok?
- Bármit! - nyögtem ki végül, Liam pedig még mindig vigyorogva közeledett felém, én pedig hátráltam.
Végül már nem volt hova menekülnöm. Liam elkapta a derekamat, majd a vállára vett.
- Ne, kérlek ,ne! Biztos hideg a víz! Liam, kérlek! Ne ! - kapálóztam, és próbáltam megszabadulni.
- Mint egy rossz házaspár - poénkodott Zayn.
- Vicces á... - de befejezni nem tudtam, mert a tóban landoltam.
hihetetlen, hogy mindig a kicsit kell bántani.
- Ezt még megkeserülöd! - mutattam Liamre, aki csak nevetett.
- Leereszted a biciklim kerekét? - gúnyolódott, mire én durcás képet vágtam, s megindultam kifelé a tóból.
Mikor kiértem Liam elé léptem, majd mind a két kezemmel átkaroltam.
- Csak, hogy érezd a szeretetet!
- Összevizeztél ! - tolt el magától, mire én csak felkuncogtam.
- Na, nem mondod?
- De mondom! - válaszolt, majd elvonult a sátrába.
- azt hiszem, én is átöltözöm! - jelentettem ki, majd elindultam befelé a sátorba, és még a cipzárt is gondosan behúztam.
Épp, hogy átöltöztem, a telefonom megcsörrent.
A kijelzőjére pillantottam, és egy boldog mosoly húzódott végig az arcomon. Nem várt meglepetés.





9 megjegyzés:

  1. kövit hamar!*-* imádom a blogod. meg téged is.:3 ♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó hamar hozd a következőt :)

    VálaszTörlés
  3. Eléggé ismerősek a beszólások Lizi drágám ;D amúgy nagyon jó lett így átdolgozva :DD <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ugyes vagy:)Imadom ahogy irsz
    Gyorsan kovit,mert kivancsi vagyok,hogy ki kereste telefonon!

    VálaszTörlés
  5. Én emlékszem :) Az az igazság, h mikor a Jasmine végén jártál akkor kezdtem olvasni a blogot.. mindenre emlékszem, (ami meglepő mert nem igazán szoktam a blogokra), és így is nagyon tetszik! ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók ezek!!! én igaz hogy még csak most kezdtem el ilyeneket olvasni... DE EZ NAGYON-NAGYON JÓÓÓ!!! ;)
    HAMAR KÖVIT!! puszi!!

    VálaszTörlés
  7. Gyorsaan köviiit IMÁÁDOM
    Pusz

    VálaszTörlés