Tomlinson Sisters 13.fejezet.~

13.fejezet.

-Enyém az utolsó adag.-tépte ki apám Niall kezéből a maradék mákos tésztát.
-Nem mert az enyém.-került Niallhoz a tészta.
-Ide figyelj,kis fiam.!Dönthetsz,vagy a kislányom vagy a mákos tészta?-vette ki újra apa Niall kezéből a maradékot.
-Ez annyira nem éri.-válaszolt hunyorogva Niall.
-Senki nem mondta,hogy kedves és mindenki számára hasznos módszerekkel játszom.!Szóval,Ellie vagy mákos tészta?
-Ez mennyire nem fair..-morgolódtam én is.
-Te maradj csöndben .-szólt rám apu.
Karba fontam a kezemet és szemet forgattam .Niall még mindig hunyorogva nézett farkas szemet apámmal.
-Most nyertél.-morogta Niall.-De legközelebb...
Durcásan mellém állt és kiskutya szemeket meresztett rám.
-Öhm..mit szeretnél?-kérdeztem.
-Csinálsz nekem enni?-kérdezte azokkal az édes és szép kék szemeivel rám nézve.
-Persze!Mit szeretnél?-kérdeztem nyugodtan.
-Mondjuk egy szendvicset.
-Ha már így szendvics készítés előtt állsz nekem is csinálhatnál.-mondta Louis és rácsapott a hasára.
-Oké..-sóhajtottam.-Még valaki?
-Nekem is.
-Nekem is.
-Nekem is légyszíves.
-Óó akkor nekem is.
-Én sem maradok ki akkor.
-Jó nekem is egyet.
-Szóval mindenki kér.-csaptam össze a tenyereimet és neki álltam a szendvicseknek.
Csináltam egy hadseregnek is elegendő szendvicset ,majd kivittem a nappaliba.
-Isten vagy.-mondta Louis.-Elvennélek feleségül,de nem lehet hiszen a húgocskám vagy.Viszont Niall.-fordúlt oda hozzá.-Mikor lesz az esküvő?
-Hmm..majd.-nevetett a szőke és leemelt a tálcáról egyszerre 3 szendvicset.
-Na végre,pocak már nagyon éhséges volt.-simogatta meg a hasát majd egy puszit nyomott a szendvicsre és bekapta az elsőt.
Én is leültem a kanapéra a társaság közé.
-Holnap eljöhetnétek bevásárolni a Tescoba.-jött ki Apu a konyhából.-Kezdenek kifogyni a készleteink.
-Csoportos vásárlás.-csapta össze tenyereit Daisy és elmosolyodott.-Szuper lesz.Beégünk egy csomó ember előtt.
-Majd viselkednek a fiúk!-vigyorodott el Apu.-De most szerintem én elmegyek aludni.-jelentette ki,s már itt sem volt.
[..]
-Ellie.-hallottam meg Niall hangját fél álomban.
Lassan kinyitottam a szememet és az órára néztem ami hajnali fél kettőt mutatott.
-Mit szeretnél itt hajnalok hajnalán?-suttogtam halkan.
-Gyere velem.-mondta majd megfogta a kezemet.
-Muszáj most?
-Igen.-vágta rá halkan,magabiztosan.
Felkeltem az ágyból és felvettem egy pulcsit ,édes nyuszikás pizsamámra.Ezt a pizsit még a nagyitól kaptam egy éve ,és a kedvencem,mert olyan aranyos kis nyuszik vannak rajta.
Loui szerint ezek az anya nyulak.
Niallel kimentünk a házból ,és a hátsó kertbe vezetett.
-Mi van itt ami olyan érdekes hajnalban?-néztem körül de semmi rendkívülit nem véltem felfedezni.
-Ne a földön keresd hanem az egen .-mutatott a csillagok felé.-Nézd,ott a nagy medve,és ott meg a kis Göncöl.Jéé és ott meg a nyilas csillagkép.
-Igen,nagyon szép.-mondtam.
Niall átkarolta a derekamat és megpuszilta az arcomat.
-Szeretlek Ellie.-sóhajtott,mire én önkéntelenül is felé fordultam és, belenéztem azokba a kék csillogó szemekbe.
-Olyan szép szemeid vannak.-mosolyodtam el mire ő magához vont és átölelt.-Amúgy meg,én is téged.
-Ellie,nézd csak.-mutatott fel -ölelésemből kibontakozva-Niall az égre.-Egy hulló csillag.Kívánj valamit.-Niall várt pár másodpercet majd újra megszólalt.-Én kívántam,remélem teljesülni fog..-sóhajtott .
Nagy levegőt vettem és kívántam. 'Bárcsak...


Remélem tetszett nektek ez a fejezet is! 8komi minimum legyen,hogy legyen kövi holnap!:)

KOMIBA:

1.)Melyik volt a kedvenc részed a fejezetben?
2.)Hány éves vagy?
3.)Melyik részek tetszenek jobban?Romantikus,vicces..stb.?
4.)Tetszik a stílus ahogyan írok?
5.)Jó a sztori?
6.)Bírod Louis hülyeségeit?
7.)Értelmes ,hogy így kérdezek és nem neked kell kisebb fogalmazást alkotnod magadtól?:)






















9 megjegyzés:

  1. 1.)Melyik volt a kedvenc részed a fejezetben?-Amikor Niall és Ellie a csillagokat nézték :3
    2.)Hány éves vagy? - 13 :P
    3.)Melyik részek tetszenek jobban?Romantikus,vicces..stb.? - romantikus és a vicces részek:D
    4.)Tetszik a stílus ahogyan írok?- ühüm:D
    5.)Jó a sztori?- jam:D
    6.)Bírod Louis hülyeségeit?-naná:D
    7.)Értelmes ,hogy így kérdezek és nem neked kell kisebb fogalmazást alkotnod magadtól?:)-igen,értelmes:D

    VálaszTörlés
  2. 1.)Melyik volt a kedvenc részed a fejezetben? az amikor a Niall felébresztette *_*
    2.)Hány éves vagy? 13 voltam :)
    3.)Melyik részek tetszenek jobban?Romantikus,vicces..stb.? a romantikus ésa vicces egybe :DD
    4.)Tetszik a stílus ahogyan írok? ha nem tetszene olvasnám? :DD
    5.)Jó a sztori? igen, mert Niall van benne :DDD
    6.)Bírod Louis hülyeségeit? ki nem?
    7.)Értelmes ,hogy így kérdezek és nem neked kell kisebb fogalmazást alkotnod magadtól?:) igen. így tudom mit szeretnél egy komiba :D

    VálaszTörlés
  3. 1.) amikor egymást ölelték át és megpuszilta az arcát *-*
    2.) 15 :)
    3.) vicces és romantikus :D
    4.) igen nagyon tetszik :D
    5.) teljes mértékbe :D
    6.) hihi :D igen nagyon :D
    7.) igen sokkal jobb, hogy tudom mit akarsz olvasni igazából egy komiba, és nem csak azt hogy: kövit meg stb. :D
    Zsanett

    VálaszTörlés
  4. 1.)Melyik volt a kedvenc részed a fejezetben? amikor Niall és apuci veszekedett :DD
    2.)Hány éves vagy? 13
    3.)Melyik részek tetszenek jobban?Romantikus,vicces..stb.? romantikusan vicces :DD
    4.)Tetszik a stílus ahogyan írok? nagyon
    5.)Jó a sztori? bazira
    6.)Bírod Louis hülyeségeit? még jó :DD
    7.)Értelmes ,hogy így kérdezek és nem neked kell kisebb fogalmazást alkotnod magadtól?:)

    VálaszTörlés
  5. 1.)Melyik volt a kedvenc részed a fejezetben? amikor megpuszilták egymást és átölelték:$
    2.)Hány éves vagy? 12:)
    3.)Melyik részek tetszenek jobban?Romantikus,vicces..stb.?romantikuss:)
    4.)Tetszik a stílus ahogyan írok?ahaa:)
    5.)Jó a sztori?nagyonn!
    6.)Bírod Louis hülyeségeit?igen:DD
    7.)Értelmes ,hogy így kérdezek és nem neked kell kisebb fogalmazást alkotnod magadtól?:)igen

    VálaszTörlés
  6. 1)Amikor a csillagokat nézték:))
    2)13
    3)Viccesek!!
    4)Nagyon tetszik!!
    5)Nagyon,imádom!!
    6)Egyszerűen imádom!!
    7)Igen,szeretem a kérdezz-feleleket!!!

    VálaszTörlés
  7. 1.)Amikor kinnt voltak Niallel...
    2.)14.. XD
    3.)romantikus és vicces is... :D
    4.)nagyon...XD
    5.)imádom...XD
    6.)nagyonnagyon szretem...
    7.)igen igy sokkal egyszerűbb...XD

    VálaszTörlés
  8. 1) a mákostészta harc :D
    2) 14
    3)inkább vicces :)
    4) igen :D
    5) imádom :)))))
    6)élek-halok értük :D nagyon bírom xD
    7) sztem nagyon jó 5let, én szeretem :)

    VálaszTörlés
  9. 1.)Melyik volt a kedvenc részed a fejezetben? A csillagnézés *-*
    2.)Hány éves vagy? 16
    3.)Melyik részek tetszenek jobban?Romantikus,vicces..stb.? mindegyik :P
    4.)Tetszik a stílus ahogyan írok? imádom *-* ♥
    5.)Jó a sztori? nagyon :P
    6.)Bírod Louis hülyeségeit? imádom Louit :P ♥
    7.)Értelmes ,hogy így kérdezek és nem neked kell kisebb fogalmazást alkotnod magadtól?:) sztem jó ötlet volt ez :D xD

    puszi Kate

    VálaszTörlés