Bevezető.~

Bevezető.~

Egy gondolat bánt engemet,ágyban párnák közt halni meg.!Ja,hogy nem Petőfi verset szavalunk?Bocsánat,nem tudtam.
Tudjátok,én egy olyan lány vagyok aki nagyon szeret olvasni.Minden ország,minden egyes költője,próza írója érdekel.Én vagyok a család,amolyan okos tojása.
Nem fogjátok elhinni,mikor azt mondom,hogy Louis Tomlinson a bátyám.Pedig ez az igazság.
Nem csak én,Ellie Tomlinson vagyok  az egyetlen kishúga,hanem az én ikertestvérem,Daisy is.
Mint említettem,Daisy és én ikrek vagyunk,még hozzá kétpetéjű ikrek.Ettől eltekintve teljesen mások vagyunk.Én-mint már olvastátok- inkább visszahúzódó típus vagyok,nem szólok be annak aki elmegy mellettem,vagyis inkább úgy mondanám,hogy én lennék az a bizonyos normális Tomlinson,vagyis hátha ,úgy alapjában véve mondhatunk olyat,hogy normális Tomlinson.Ugye,bár mi Tonmlinsonok alapból nem vagyunk egy normális család.Na,de térjünk vissza rám és az ikertesómra,Daisy-re.Daisy inkább az a vadócabb típus,szereti kimondani amit gondol,ebből néha kisebb nagyon gondja akad.Ezt nevezik okoskodásnak amit ő művel.Ezt nem tossz indulatból mondom,de Daisy..az annyira Daisys ,hogy az már felfoghatatlan.
És,én ezzel lakom egy szobában.ezzel a kis kezdeti beszámolóval próbáltalak titeket rávezetni arra,hogy milyen sokkos állapotok fognak fellépni-vagy a nevetéstől,vagy a sírástól-ha ezt tovább olvassátok.
De miért is ne?Hiszen az emberek szeretik az izgalmas és veszélyes dolgokat.Nem de bár?


Sziasztok!Remélem tetszett a bevezető!Folytassam?:)Komizzatok nekem,mi a véleményetek erről a kis bevezetőről..:)Érdekelne a folytatás?Nem érdekelne?:)

7 megjegyzés: