Tomlinson sisters 10.fejezet.~


10.fejezet.


-Jujj egy jelenetet újra kell venni.-mondtam tettetett ijedséggel a hangomban.-Ezt,hogy éled túl?
-Nem tudom,de csináljuk.-csapott az asztal közepére Louis.
-Igenis.-mondta egyszerre Liam és Zayn és ismét énekelni kezdtek.Most valami számomra ismeretlen dalt.Nem baj,ez is valami,hiszen 10x végig hallgattam a WMYB-t.
-Akkor folytassuk.Most felállnak a párok.-magyarázta Louis a jelentetet.
-De ez hülyeség!Nincs is forgatókönyv!-kötett bele Harry.
-Csönd legyen!-nézett rá szigorúan Louis.-Szóval a párok felállnak és lassúzni kezdenek.
-Én nem tudok lassúzni!-Niall.
-Akkor tanulj meg gyorsan.-utasította Louis.-DE ne szóljatok már bele mert így soha nem fogjátok meg tudni,hogy mi lesz.!Na,akkor úgy lesz,hogy a párok felállnak.-kezdett el idegesen mutogatni,hogy álljunk már fel.Mi teljesítettük Mr.Idegbeteghülyegyerek kérését.-Aztán lassúztok,és Harry megcsókolja Daisy-t.-mondta mire összenéztek.-Majd Niall Ellie-t,de Harry ez az első és utolsó alkalom,hogy megcsókolod a kishúgomat.Számodra Daisy tilitott terület.
-És ha Daisy is akarja?-háborodott fel Harry,Louis hunyorogva nézett rá.
-Akkor esetleg.-morogta majd a kamerát kezdte babrálni.-Csinálhatjuk?
-Álljunk csak meg!-szóltam bele.-És ha én nem akarok Niallel csókolózni?
-Nem vagyok büdös.-mondta Niall meglepődve.
-Nem is erre céloztam,okoska.
-Nem érdekel mit akarsz!Ez csak egy film lesz.Ebből fogok befutni és híres rendező eszek.
-És akkor mi lesz a One Directionnal?-döbbent le Liam.
-Csöndbe vagy és énekelsz!-kiáltott rá Louis mire Liam megszeppenve hátrébb lépett a 'porondon'.
-Elnézést.-mondta majd konzultálni kezdett Zaynnel.
-Na!Folytassuk.-emelte meg Louis a kamerát.-És a zenekar játszani kezd,és felvétel.-nyomta meg a gombot.
Niall elvigyorodott és a kezét a derekamra helyezte én meg az enyémet a vállára.Lassan keringőzni kezdtünk.Hát ilyet sem csináltam még iskolán kívül,és soha nem gondoltam volna,hogy pont otthon fogok,ráadásul Niall Horannal.
Már vagy 3 perce csak keringtünk mikor Louis csücsöríteni kezdett.Amikor ezt Niall meglátta,kapva kapva az alkalmon ajkai rohamosan közeledni kezdtek az enyémek felé,és az én remegő ajkaimhoz értek.
-Éssssssssssss...-húzta el az s betűt Louis.-Végeztünk.Köszönöm gyerekek a munklát a fizetéseteket postázzuk.Khm..Niall..Ellie mostmár abbahagyhatjátok..
Ekkor hirtelen szétváltunk és körbenéztem ,mindenki minket nézett.
-Mint látom élvezték.-kuncogott Harry.Éreztem,hogy a pír elönti az arcomat és kínomba lerogytam egy fotelbe.
-Szuper!Ezt is megbeszéltük!Most pedig..-parancsolt Louis.-Én felmegyek összevágni a filmet,addig ti rendet csináltok itt.
-Jaj de jó,hogy nekünk kell redbe tenni ezt.-Daisy nagyot sóhajtva.
[..]
-Hát ez..nyálas lett.-mondta fintorogva Liam.
-Igaz!-vágta rá Zayn.-DE a zenét szolgáltató két helyes pasit nézd ott.Grrr..-gyönyörködött.
-Nekem az a kedvencem mikor Harry azt mondja Daisynek,hogy ő a szívének utcájának patkája és erre Daisy azt mondja ,hogy Harry milyen kis huncut.-mondta Niall.-Jut is eszembe..ha műár így film meg minden..nem akarunk egy főzőműsort forgatni?
-De jó ötlet!-vgta rá Louis.-Holnap kezdjük a forgatást.Ezt meg feltöltöm youtube-re.
-Hajrá.De én is had mondjam el mi a kedvencem.-Harry.-Mikor a végén Louis dumál,hogy milyen remek operatőr meg rendező mikor ez az egész egy ómodi szar.-röhögött.-Mint egy szerelmes dráma.
-Épp ez a lényeg.-fakadt ki Louis.
-Jaj bocsáss meg Louisa.-Harry röhögve.
-Hogy neveztél?-húzta össze a szemét Louis.-Ez bosszúért kiált.-Mondta és Harryre vetette magát a fotelbe.A fotellel együtt estek hátra.Harry nagyon röhögött Louis kis akcióján,aminek az a bizonyos 'bosszú' lenne a neve.Egyszer csak Harry egy hatalmasat sikkantott és egy nadrág repült Liam ölébe.
-Ez lerántotta a nadrágom és megfogta a nemi szervemet!-kiáltotta elfúlóan.-És..és megharapta...a..-itt Zayn közbeszólt.
-Megharapta?-kérdezte kikerekedett szemekkel.-Én Louishoz sem szólok többet.Vadállat.
-Mármint a nyakamat harapta meg.-javította ki Harry majd lihegését lehetett hallani.
Louis pár pillanaton belűl feltűnt a fotel mögül és a feldőlt fotel fölé hajolt.
-Látod,látod!Így kezdj ki egy éhes vámpírral.-rázta meg mutató ujját.
-Vámpír?Mióta vagy te vámpír?-kérdezte értetlenül Niall.
-Most óta.-mondta Louis majd felvonult a szobájába.Gondolom felrakja youtube-ra a szerelmi drámánkat.
Harry kimászott a feldölt fotelből.A nadrágja nem volt rajta.Vagyis egy szál boxerben volt ami kiemelte azt a bizonyos..dolgot OTT.
-Tetszik a látvány Daisy?-fordultam felé vihogva.
Daisy a lehető legcsúnyábban nézett rám.Szinte gyilkolt a tekintetével.
-Óó,tényleg.Daisy cica.-vigyorgott rá.-Táncoljak neked?-kérdezte majd elé állt és rázni kezdte neki a csípőjét.Daisy kezét a szeme elé emelte és síráshoz hasonló hangokat adott ki.
-Valaki vigye innen!-kínlódott.
Ekkor jelent meg hirtelenjében Louis és taszította el Harryt azaz ráugrott,és együtt estek el ismét,csak most fotel nélkül.
-Áúú ez tuti belilúl.-nyavajgott Harry és kimászott Louis alól.
[..]
Este Daisyvel ültem a szobánkban.Ő megint csak a laptopját bújta én meg olvastam.
-Ellie,én száz százalékig biztos vagyok benne,hogy te halálosan szerelmes vagy Niallbe.-mondta mire én felnéztem a könyvemből.
-Valóban?-kérdeztem majd becsuktam a könyvemet és felültem.-Én is 100 százalékis biztos vagyok benne,hogy Harry nagyon szeretné,azt hogy hozzáérj a fütyikéjéhez.
-Na ebben én is egyetértek.-vigyorodott el.-Dehát,nem vagyok utcaszéli szóval,na de mind1 hagyjuk.Térjünk csak vissza rád.Igazam van?
-Miben is?
-Ellie,ne játszadd nekem a hülyét.Ismerlek mint a tenyeremet.Utoljára általánosban 5.ben voltál szerelmes abba a kínai srácba.
-Héj,én nem voltam belé szerelmes.Az szaladgált utánam,hogy játszak vele seggrepacsit.
-Játszottál is.-vigyorgott Daisy majd felnevetett.
-Igaz,de te meg összejöttél egy20 éves pasassal tavaly,szóval..melyik is a durvább.
-CSönd legyen.Megígérted,hogy ezt nem mondod el senkinek.
-Tudom.-vigyorodtam el én is.-És csak,hogy válaszoljak a kérdésedre,lehet,hogy igazad van.-gondolkodtam el én is.Ki tudja?Tényleg szeretném?Meglehet..könnyen meglehet.
-Mi az ,hogy lehet?tuti,hogy igazam van.És azt ajánlom,hogy mondd el neki az érzéseid.Aztán ő is szeret,ami könnyen meglehet,hiszen szerintem amint meglát alig birja letörölni a nyálát,szóval mondd el neki.
-Majd holnap.-ártam le a témát.-De viszont akkor aludjunk.
Daisy lekapcsolta a villanyt.
Holnap azt hiszem megteszem amit Daisy ajánlott.Csak hát..nehéz lesz minden esetre.Mivan ha azt mondja ,hogy oké,vagy mivan ha félvárról veszi és nem fogja érdekelni?Akkor bennem összetörik egy világ..Minden esetre,holnap végre pontot teszek az i-re.

[..Eközben Liam és Niall..]*Niall szemszög*
-Haver.-fordúltam Liam felé,aki nagyon bele volt merűlve a tvbe.
-Mondjad.-motyogta.
-Szerinted elmondjam neki?
-Kinek és mit?
-Hát Ellinek..-mondtam halkan mire ő rámkapta a tekintetét és elvigyorodott.
-Óó hát mondd el neki.
-De nem tudom,hogy mit mondjak.-mondtam kezemet tördelve.
-Hát figyelj én szívesen elmondom neki,hogy a kis éhező macikája éhezik reá.
-Milyen költői vagy.-morgolódtam.
-Tudom,mindig is az voltam.-válaszolt nagyképűen.
-Na ,de Liam.Kérlek.
-Jó,hát mondom ,hogy mondd el neki,maximum elutasít de az ellen nem tudsz semmit sem tenni.
-Kössz haver.-lett szomorkás a hangulatom.
-Jaj kispajtás.-tette kezét a vállamra.-Ne görcsölj ennyit.Szerintem bejössz neki.-mondta biztatóan és elmosolyodott.
-Meglátjuk.....


Remélem,hogy elnyerte a tetszéseteket,ez most nem lett annyira vicces de igyekeztem:)Legyen meg a 7-8 komi!Lécci ha van rá móód legyetek a rendszeres olvasóóim <3 Twitetren keresztül is lehet!Ja és szeretném ha kapnék véleményeket mert sokak csak 'kövit,kövit,jó lett,így úgy' szöveggel jönnek!Lécci csak tudsz írni egy tartalmas véleméynt!:)


10 megjegyzés:

  1. nagyoon jóó lett:D "fütyikéjéhez" MEGHALTAM:DDD

    VálaszTörlés
  2. Hát nem tudom hogy hogy csinálod de nekem nagyon nagyon tetszik.:Dd!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóó lett!!! Ügyes vagy!! xDD Kövit gyorsann!!

    VálaszTörlés
  4. Nem tudok tartalmas véleményt írni :) az eleje meg a közepe vicces volt :D a vége meg komolyabb de ez így jó :D remélem hamarosan lesz következő rész :) :D
    Zsanett

    VálaszTörlés
  5. Hát ez nagy:'DD Köviiiiiit*-*

    VálaszTörlés
  6. jujjj...Nagyon jóóóó:D *-* Köviit gyorsaaan:)

    VálaszTörlés
  7. na jó ezen besírtam xddd a vége meg cuki volt :)) kövit! :)

    VálaszTörlés
  8. a barátnőm nem rég ajnlotta a blogod, mert nagyon, jó és most, hogy én is olvasom egyetértek vele. Királyul írsz. Ez a rész is mint a többi nagyon tetszet alig várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  9. imádom végre bonyoldonak a dolgok imádom :D *.*

    VálaszTörlés