Tomlinson Sisters.9.fejezet.~

9.fejezet.

[..]
-Ááúú ne csináld már Harry.-lökte le a kanapéról Daisy Harryt mert folyton csikizte az oldalát és már elfajultak a dolgok.
-Fogjátok már be!-csitította őket Louis.-Éppen Maria megcsókolja Lanselottot.És cupp-cupp.
-Jujj de nagy öröm ez számomra.-morgolódott Liam.-Muszáj ezt nézni?Ennél unalmasabb szerelmes filmet még nem láttam.
-Forgassunk mi is szerelmes filmet.-mondta Niall elterülve a kanapén egy kekszet rágcsálva.
-Benne vagyok.-vigyorodott el Louis.
-És mégis ki lesz a szerelmes pár?-kérdeztem unottan.
-Majd te és Niall.-vágta rá Daisy és kikapcsolta a tvt.
-Benne vagyok!-kiáltott fel Niall,mire mindenki rá nézett.-Mármint..benne vagyok mindig egy kis pörkölt evésben.
-De rég ettem pörköltöt.-mondta nagyot sóhajtva Louis.-Na,de most..hozom a kamerát.-vigyorodott el és felszaladt az emeletre.2 nagy csattanást lehetett hallani majd egy nagy borulást  majd Louis visszajött.-Megtaláltam a kamerát.-mutatta fel.
-Csodás,és?-Zayn.
-Lesz 2 szerelmes párunk!-kezdett bele Louis.-Ellie lesz az egyik és Niall ,mivel úgyis alakul valami köztetek.-kacsintott rám majd Niallre vigyorgott és folytatta.-És persze Daisy..
-Na állj,állj,állj..én nem leszek senkivel sem szerelmes pár.-szólt vissza Daisy.
-Ahogy én sem.-mondtam karba font kézzel.
-Dehogynem mert csak ti vagytok itt lányok.
-Na és Fufu és Lulu?-háborodott fel Daisy.
-Ki az isten az a Fufu és Lulu?-húzta fel egyik szemöldökét Louis majd körbe nézett.
-Fufu a macskánk.-köszörültem meg a torkomat.-Lulu meg a kutyánk aki több mint 5 éve itt él velünk.-pacskoltam meg Louis vállát.
-VAN MACSKÁTOK?-kiáltott fel Harry örvendezve.-És nekem eddig nem mondtad?-kezdte el rángatni Louis vállát.
-Haver.Túl közel vagy!Menj hátrébb,még hátrébb,még,még,még..jó jó jó sok lesz.Közelebb,közelebb.-Harry szint már Louis arcában volt.-Héhé,haver nem kell azért lesmárolni.Szóval,ezek szerint van macskánk.
-De jó!Cicc,cicc,ciculii.-kezdte hívogatni Fufu-t.
-Öhm..szerintem a garázsban lesz és ha esetleg Lulu is kellene a hátsókertben van.-mondta Daisy.
Harry távozott cicázni.
-Akkor folytassuk.Na,szóval akkor Daisy édesem,te leszel a másik szerelmes pár Harryvel amint megtalálta a macskánkat akiről nem is tudtam.-sóhajtott Louis.
-Fenomenális.És összevágod majd,vagy mi?-nevetett Zayn.
-Miért ne?
-És mi?-kérdezte Liam magára és Zaynre mutatva.
-Hmm..még kitaláljuk.Ááá meg is van.Ti lesztek a zenekar az étteremben ahol dupla randit tart as két szerelmes párunk.
-Jeeej de jó.-mondta unottan Zayn.-Kitalálhatunk magunknak egy nevet?-karolt bele Liambe.
-Felőlem.Ti pedig.-mutatott rám és Daisyre.-Menjetek és öltözzetek fel valami dögöd ruhába.
-Én mindig dögös vagyok..-morogta Daisy.
-Persze,persze.-vágta rá Louis.
-Menjünk.-sóhajtottam egy nagyot és elindultunk fel a szobánkba.Ott felöltöztünk,csak hogy Louiskánk szavait használjam,dögösen.
Én egy rózsaszín ruhácskát vettem fel amint fekete kockák voltak.
Daisy pedig egy  fekete ruhát fehér pöttyükkel.
Egymás mellett mentünk le a fiúkhoz a nappaliba.
Niall már egy szűk szmokingban állt hátát kihúzva Liam meg öltöztette.
-Harry gyere már ide.-kiabált neki Louis.
-Megtaláltam a kutyát.-állított be Harry a nappaliba.

-Szegény!Tedd le azonnal.-vette ki Daisy a kezéből és elengedte.Szegény Lulu elszaladt és bebújt a sarokba.
-Megijesztetted a kutyámat.-vádolta meg Louis.
-Azt sem tudtad,hogy létezik.-háborgott Harry is.
-De most már tudom!-vágta rá.-Na de menj öltözni!!!!!!
Harry fel lett tessékelve átöltözni.Egy jó 15 perc múlva le is jött és  durcásan Daisy mellé állt.
-Már csak be kell rendezni az éttermet.-pattogott tovább Louis.-Harry te fogd meg az asztalt és vidd a nappali közepére.Liam!-kiáltott rá szegényre.-Segíts neki.
-Igenis.-szalutál,majd odament Harryhez és felkapták az asztalt.
-Ellie és Daisy,hozzátok ki a székeket!-parancsolt nekünk is.
-Azonnal apuci.-szenvtelenkedett Daisy.
-Nem beszél vissza a rendezőnek!-nézett nagyon csúnyán rám.
-Hogy én?Meg sem szóaltam.
-Ne tagadd!
-Hát..ch..-háborodtam fel majd megindultam inkább a székekért.
Daisyvel tehát kihoztuk a székeket és leraktuk az asztal elé.
Ekkor Niall felkiáltott,mert csöngettek.
-Megjött a kaja!-szaladt az ajtóhoz és rendezte a dolgokat.Valami étteremből rendeltek ételt.
Zayn és Louis felállítottak egy kis színpadot , a nappaliban.Fából szögelték össze.Egy erősítőt kötöttek apánk nappaliban lévő hangfalaihoz.
Liam és Zayn a zenekar,felálltak a 'porondra' és karácsonyi dalokat kezdtek énekelni.
-Mi ez a nyávogás?-visongott Louis.-Nincsen karácsony!Meghitt szerelmes dalokat énekeljetek!
-Én nem ismerek olyat.-mondta Zayn,mire mindenki ránézett lenézően.
-Elnézést,hogy megszólaltam.-tartotta maga elé a kezeit.
Asztalhoz ültünk.Én Daisy mellett ültem és velem szemben Niall,Daisyvel szemben meg Harry.
Önkéntelenül is elnevettem magamat.Daisy is így tett.Ott röhögtünk mint két idióta.Magunk sem tudjuk,hogy min csak úgy jött a röhögés.
-Látszik,hogy Tomlinsonok.-suttogta Harry Niallnak mire rákaptuk a tekintetünket.
-Hallottam.-mondtuk egyszerre hárman Louissal és Daisyvel.
-Ijesztő..-súgta Liam.
-Marhára.-Louis.-KEZDJÜK MÁR!-kiáltott mint egy idegbeteg.
Louis bekapcsolta a kamerát.A 2 fiú-Liam és Zayn-;coverben énekelték a What makes you beautifult.
Elkezdtük a kis forgatásunkat.
-Nem újjítanátok be kicsit?-kérdeztem mikor vagy már 10.jére játszották le ugyan azt.
-Most vehetjük újra ezt a jelenetet!-idegeskedett Louis.



Remélem,hogy most meg vagytok elégedve a tartalmával xdd :D És remélem azt hogy lesz +2-3 rendszeres olvasóm mivel a twitter segítségével is azzűá tudjátok tenni magatokat!:)Alíg várom már,hogy meglegyen a 100.000 oldalmegjelenítés*-*Akkor ünneplünk :DDD
Na KOMIKAT ha meglesz a 10 komi én már nagyon boldog emberként alszo el ma <333333

























8 megjegyzés:

  1. jujj ez nagyon nagyon tetszett :) nagyon kíváncsi avgyok hogy mi lesz Louis "filmjéből" :)) am nagyon nagyon jókat írsz :) ügyes vagy nagyon :) .. /Eszti :)/

    VálaszTörlés
  2. imádooooooom.
    Nagyon jó volt.
    Harry cic cic ciculii..:$$<3
    Kövit holnaap..!ˇoˇ

    VálaszTörlés
  3. nagyonjó voolt:DD meghaltam a pörköltös résznél:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon imádom!!!! köviiiii létsziiii :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik, egészet végignevettem :D semmi hibát nem találok benne :D szóval siess a következővel ;) :)
    Zsanett

    VálaszTörlés
  6. imááááááááááááááááááááááááádddddddddddddooooooooooom.*________________*♥
    köviiiiiiiiiiiiiittttttt.!!!!!*-**-*-*-*

    VálaszTörlés
  7. Nagyooon joo !! Kövit gyorsan!!*___*

    VálaszTörlés