Tomlinson sisters 14.fejezet.~

14.fejezet.

[..]
-Induljunk már!Soha nem fogunk elkészülni.-idegeskedett Daisy.
Éppen indulóban vagyunk bevásárolni a Tescoba.Természetesen csapatos vásárlás lesz,így a 7 személyes autónkkal kell mennünk.
-Na mehetünk.-ugrált le Louis a lépcsőn.
-Végre!Többet állsz a tükör előtt mint egy lány.-forgatta szemeit Zayn.
Végre elindultunk kifelé.
Beültünk a kocsiba és már robogtunk si a Tesco felé.
Egyszer csak piros lett előttünk a lámpa.Louis lefékezett ,de akkorát,hogy majdnem kirepültünk a szélvédőn.
-Természetesen!Máskor nagyobbat fékezz.-morgolódott Daisy majd inkább hátradőlt az ülésén.
Mikor odaértünk a Tescohoz kipattantunk a kocsiból.
Úgy döntöttünk,hogy csapatokra bomlunk,mert így könnyebb és gyorsabb lesz a bevásárlás.
Én természetesen Niallel mentem.Zayn Liammel és Louissal. Daisy meg Harryvel-aminek Louis egyáltalán nem örült.
-Akkor itt vannak a listák,hogy kinek mit kell megvennie.-adta a kezünkbe Louis a listákat.-Aztán,ha véletlenül megálltok valahol,védekezni.-kacsintott rám.
-Louis.-mondtuk egyszerre Niallel.
-Jól van,jól van,vegyétek úgy mintha meg sem szólaltam volna.-mondta majd tovább osztogatta a listákat.
Odasétáltunk Niallel a bevásárlókocsikhoz és beleraktuk a kis Tescos érmét és indultunk is.
-Ne feledjétek!2-kor legkésőbb a fagyis előtt a padnál.-kiabált utánunk Louis.
Bementünk az áruházba.Körülöttünk sürögtek forogtak az emberek.Mindenki sietett a maga dolgára.
Átmentünk ezeket az ellenőrző kapukon és rögtön megindultunk a tészták felé,mivel az szerepelt elsőnek a listánkon.
-Úúúú álljunk meg itt és vegyünk egy kis majonézt.-könyörgött Niall.-Kérlek.-meresztett rám boci szemeket.
-Hát felőlem.-rántottam meg a vállamat.
Niall odaszaladt és lekapott a polcról 2 üveg majonézt és a bevásárlókocsiba tette.
Mikor mindent megvettünk beálltunk egy kasszához.
Már vagy fél órája ott várakoztunk,mikor végre sorra kerültünk,mivel egy nénike előttünk nem találta a jó bankkártyáját.
Kipakoltuk a kocsiból a dolgokat .
A kasszás lány 'lepittyegtette' őket.Niall fizetett és elindultunk a megvásárolt cuccokkal a fagyis elé.
Még senki nem volt ott mikor odaértünk.
-Nem eszünk addig egy fagyit?-vetette fel Niall az ötletét csillogó szemekkel.
-Felőlem.-rántottam vállat.Önkéntelenül is elnevettem magamat,hogy milyen aranyosan nézett rám az előbb.
-Min nevetsz?-húzta fel az egyik szemöldökét?
-Semmin,semmin csak az előbb olyan aranyos voltál.-mondta még mindig kicsit nevetve és megsimítottam  az arcát.
-Óó én mindig az vagyok.-húzta ki magát és megfogta a kezemet.-Na gyere együnk fagyit.
Odamentünk a fagyishoz.Niall kért magának 4 gombóc fagyit.Én megelégedtem 1 gombóccal is.
-Komolyan mondom,ha így folytatod elfogysz nekem.-nézett rám aggódó tekintettel.-Ezentúl én főzök neked kiadós hízlaló kajákat.
-Persze.Inkább ne.-tiltakoztam.
Ekkor jelentek meg Louisék.
Louis,Liam és Zayn levágódtak a padra.
-Látom sikerült a bevásárlás.-vigyorodott el Louis.-Add ide a blokkot.-nézett rám szigorúan.
-Igen is apuci.-válaszoltam majd elővettem a zsebemből,de mikor Louis felé léptem megcsúsztam valahogy és a hajába nyomta a fagyimat és fejjel előre bevertem a fejemet a padba.
-Áúú ez nekem fájt.-mondta Zayn.Liam meg csak nevetett.
-Nagyon vicces.-morgolódott Niall majd Liam kezébe nyomta a fagyiját és segített felállni.
-az is.-nevetett tovább a hülye gyerek.
-Ennek nyoma marad.-simogattam a homlokomat.-Áúú már most érzékeny.
-Ennek is.-mutatott Louis a fejére.-Olyan béna vagy.-nézett rám csúnyán.
-Én is téged bátyus.-mondtam majd levettem a fejéről a tölcsért de ekkor a fején maradt fagyi lecsusszant a buksijáról és belecsúszott a pólójába.
-Jézusom!Ez kurva hideg.-kiáltott fel mire mindenki ránk meredt az áruházban.

olyan édi ez a kéép*-*

Remélem tetszett ez a kis rész!:D
8 komit kérem minimum és itt vannak a kérdések:

1.)Mióta olvasod a blogot?
2.)Mi volt a kedvenc részed a fejiből?
3.)Ki a kedvenced a szereplők közül?
4.)Szereted ,hogy vannak benne vicces részek?
5.)Egyéb.!










9 megjegyzés:

  1. 1.)Mióta olvasod a blogot? az eleje ota :))
    2.)Mi volt a kedvenc részed a fejiből? vicces volt, ahogy beverte a feét, de amikor niallnak mondtha h aranyos
    3.)Ki a kedvenced a szereplők közül? niall és a barátnő
    4.)Szereted ,hogy vannak benne vicces részek? ige, de a romantikus cuki^^
    5.)Egyéb.! legyen hamar valami joo hosszuu:)

    VálaszTörlés
  2. 1.)Mióta olvasod a blogot? még a leges leges legeleje óta:))
    2.)Mi volt a kedvenc részed a fejiből? amikor Loui pólójában landolt a fagyi:D
    3.)Ki a kedvenced a szereplők közül? nincs kedvenc..mindenkit szeretek
    4.)Szereted ,hogy vannak benne vicces részek? imádom:)
    5.)Egyéb.! szeretném már,hogy Niall megcsókolja Ellie-t(bárhogy gondolkozom,úgy rémlik,hogy még nem történt meg...de ha mégis bocsi,majd visszaolvasom..)

    VálaszTörlés
  3. 1, az eleje óta
    2, amikor lui pólójába ment a fagyi :DD
    3.mindenki
    4,nagyon jók a vicces részek
    5,daisy és harry remélem összejönnek :DD

    VálaszTörlés
  4. 1.)Mióta olvasod a blogot?- amióta elkezdted.
    2.)Mi volt a kedvenc részed a fejiből?-amikor Ellie ráfagyizott Louisra.XDDD
    3.)Ki a kedvenced a szereplők közül?-Louis,Ellie
    4.)Szereted ,hogy vannak benne vicces részek?-igen,szeretem:D
    5.)Egyéb.!-majonééééééz ! szeressük a majonézt :3 :D

    VálaszTörlés
  5. 1. Mióta olvasod a blogot? Én most kezdtem nem rég kb. a Tomlinson sister 10-dik részénél.
    2. Mi volt a kedvenc részed a fejiből? Összegezve Louis őt imádom.
    3. Ki a kedvenced a szereplők közül? Louis, Niall
    4. Szereted, hogy vannak benne vicces részek? Igen, nagyon a humor számomra az első.
    5. egyéb.! Remélem hamar lesz kövi

    VálaszTörlés
  6. 1. mikor a Tomlinson sisters-et elkezdted
    2. amikor Niall a tésztán veszekszik.
    3. Niall, Harry
    4. igen nagyon
    5. nagyon jól írsz

    VálaszTörlés
  7. 1. Kb a little horan2 közepe óta...
    2.amikor ellie azt mondja niallnek hogy aranyos.
    3.Niall őt imádom.
    4.igen o_O
    5.nagyon imádom ahogy írsz ez a kedvenc blogom...$ :-P

    VálaszTörlés
  8. 1.)Mióta olvasod a blogot? 5 hónapja
    2.)Mi volt a kedvenc részed a fejiből?amikor louis hajára esett a fagyi :DD
    3.)Ki a kedvenced a szereplők közül? Ellie & Niall
    4.)Szereted ,hogy vannak benne vicces részek? imádom *.*
    5.)Egyéb.!imádom ahogy írsz !

    VálaszTörlés
  9. 1. Teganp óta és nagyon jó
    2. amikor a fagyis baleset :)
    3. Louis és Niall
    4. igen nagyon remélem még sok poén lesz
    5. Sajnálom, hogy ilyenekkel untatok bárkit, de a barátnőm most csinált egy One Directionos blogot. és nekem nagyon tetszik, de adig nem tesz fel többet míg nem szerzek be pár olvasot, megtennétek, hogy elolvasátok és ha tetszik írnátok neki vagy esetleg betenétek rendszeres olvaótnak? Persze csak ha tetszik elöre is nagyon köszönöm. Címe: http://louishanna.blogspot.hu/

    VálaszTörlés