Tomlinson Sisters.6.fejezet.~

6.fejezet.


[..]
Eljött a másnap délelőtt,amit kicsit vártam mivel ma megyek Niallel ebédelni.Nagyot sóhajtottam majd kutakodni kezdtem a szekrényemben.Nincs egy göncöm sem.
-Daisy.-kiáltottam el magamat.-Gyere.Segítened kell.
-Repülök.-mondta majd telni kezdtek a percek.
-Daisy,jössz már?-idegeskedtem.
-Tudod bekötött lábbal nehéz közlekedni.-lépett be a szobába sántikálva.-Na,miben kell segíteni?-huppant le az ágyra.
-Kellene valami elfogadható gönc.-mondtam kezeimet tördelve.
-Hmm..jobb szekrény 4.fogas.-mutatott a szekrényre.-Én grimaszoltam egyet majd odamentem a szekrénykez és kiemeltem a ruhát.Hát,mit ne mondjak..egész jól nézett ki.
-Köszönöm,Daisy.-hálálkodtam majd átöltöztem.-Na?Milyen?
-Jól áll.-vigyorodott el.
-Akkor jó.-sóhajtottam.
-Niall le fog esni a székről és és forogni fog a kövön annyira elájul majd tőled.
-Valószínű-nevettem de azért titokban reménykedtem.hogy tetszeni fog neki.
-Gyere ide kreálok valamit a hajadból i.-mosolyodott el Daisy.
Én szót fogadóan odamentem hozzá és hagytam ,hogy alkosson.
Mikor elkészült megnéztem magam a tükörben.Mintha nem is én lettem volna,hanem valaki más.
-Csini vagy.-mondta büszke vigyorral a képén Daisy.
-Köszi.-mondtam nyugodtan.
-Na,menjél..-lökött meg kicsit.
-Jó megyek.-mondtam majd letrappoltam a lépcsőn .Niall az ajtóban állva várt.Mikor leértek kicsit kitágultak a pupillái majd lesütötte a tekintetét végül magabiztosan rám nézett.
-Mehetünk?-vigyorodott el.-Amúgy,öhm..nagyon csinos vagy?próbált bókolni.
-Köszönöm Niall.-mondtam majd elindultam kifelé az ajtón.
Kocsiba ültünk és elindultunk.Egy étterem előtt parkoltunk le és mentünk be.Niall kitárta előttem az étterem ajtaját.
Beléptünk,Niall rendezte az asztal foglalásunkat és helyet foglaltunk.
-Mit hozhatok?-lépett mellén az egyik pincér.
Niall leadta az igen hosszúra sikeredett rendelését.A pincér csak úgy körmölt.Végül én csak kinyögtem,hogy egy rántott húst menüt vagy mi az.
Italnak én egy Colát kértem,Niall pedig 3 Fantát .
-Jó nagy bendőd van hallod-e.-nevettem fel.
-Tudom!De ez így egészséges!Tudod,Elliekém szüksége van a fejlődő szervezetnek az efféle táplálékra.-pacskolta meg a hasát.
-Most már tudom!-vágtam rá azonnal,amit Niall csak megmosolygott.-No,mesélj nekem valamit ,arany husom.
-Ez célzás volt?-húztam fel egyik szemöldökömet.
-Mármint mi?
-Ez az 'arany, husom'..?-kérdeztem.-Szerinted dagadt vagyko?-háborodtam fel.
-Nők.-morgolódott Niall.-Dehogy vagy dagadt.
-Hmm..ha te mondod.-hagytam rá.
Ekkor a pincér kihozta a táplálékunkat.Enni kezdtünk.
Egyszer csak Niall megszólalt.
-Ellie.-nézett rám halál komolyan mire én kicsit megszeppentem.-El akarok mondani valamit.
-Őő mondjad.-sóhajtottam egyet,nyugtatni próbáltam magamat.Mit akarhat?
-Én csak azt akarom mondani...


Na..kicsit fokozom az izgalmakat..:DD Komikat,komikat és a friss rendszeres olvasók is tegyék magukat rendszeres olvasóvá:)REmélem,hogy tetszett:)














8 megjegyzés:

  1. nagyon jóóóó gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  2. nemááár! miért teszed ezt velünk? xddd tovább képzeltem a sztorit: "-Én csak azt akarom mondani... hogy még éhes vagyok!" :DDDDDDDD egyébként nagyon jó sztorikat írsz:DDD hoz d hamar a kövit:)

    VálaszTörlés
  3. kabbe!
    Most azonnal írd meg a kövi részt is,és rakd el!ˇoˇ:DDD
    Pleasee.*-*


    xoxo

    VálaszTörlés
  4. Genya vaaaagy xdddd
    Következőt követelek :DD

    VálaszTörlés
  5. jó lett!kicsit rövidke de nem baj!siess a kövivel:DD

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó...ajj meghalok, ha nem tudom meg mit mondd....olyan rossz, hongy itt fejezted be, de mind1, így nagyobb az izgalom :) kövit :) <3

    VálaszTörlés
  7. pont most??? ezt nem hiszem el xddd aztán meg majd valami komolytalanságot fog mondani mI?? xdd na de hamar kövit!! :)

    VálaszTörlés