Tomlinson sisters. 1.fejezet.~


1.fejezet


-Most felsorolhatnék 3 okot amiért leütnélek,de nem fogok.Inkább veszek pár mély levegőt,és alkalmazom Louis lótuszülés technikáját,vagy jobb esetben lekiabálom a fejedet.-mondtam nagy levegőket véve Daisynek.-Mi az istennek kellett szétdobálni a Shakespeares költeményeket?ABC sorrendbe voltak állítva,és te csak így simán ledobálod őket mert nem találod azt a vacak harisnyát.De már csak egy valamit nem értek,Daisy..mit keresne egy harisnya a polcon?-fakadtam ki végső elkeseredésemben.Kezdhetem elölről a sorrendbe állítását a könyveknek.
-Nem tudom!Te mondod mindig,hogy ha eltűnik egy dolog a legkisebb zugban is nézzem meg.Hát megtettem,.-magyarázott.
-Szuper,és megtaláltad?
-Nem.-mondta majd elkezdte kidobálni a fiókból a zoknikat.-Ááá meg is van.-húzta elő azt a ..harisnyát.
-És ezért dobáltad szét a könyveimet.-morgolódtam tovább.-estére sem pakolom vissza..
-Segítek.-mondta és szépen felrakosgatta a könyveket a polcra.-Parancsolj.
-ez nincsen ABC sorrendben.-húztam össze a szemöldökömet.
-Ne várj tőlem azért ilyen sokat.-mondta majd kivonult a szobából.Én szépen leszedegettem a könyveimet a polcról és ABC sorrendbe raktam őket ismét.Nem tudom mennyi idő telhetett el de Daisy berontott az ajtón és én annyira megijedtem,hogy megbotlottam és nekiestem a könyvespolcnak amiről ismét leestek a könyvek.
-Ezt nem hiszem el.-idegeskedtem,majd felálltam és Daisy felé fordultam csípőre tett kézzel.-Mi van már megint?
-Nyugi..tudod,hogy szól a mondás.a paraszt nem ideges.Na,de most térjünk a tárgyra.Képzeld el!Anyu azt mondta,hogy Louis haza jön.
-Igen?És?-kérdeztem halál nyugodtan miközben még egyszer neki álltam a könyveim ABC sorrendbe állításának.Szerencsére most nem az össze borult le hanem csak egy kisebb része amit gyorsan vissza tudtam rakosgatni.
-Nem is örülsz?-kérdezte döbbenten majd leült az ágyára.
-Kellene?Mégis minek örüljek?-kérdeztem zavarodottan.
-Mondom,Louis hazajön.
-És ennek kellene annyira örülnöm?
-Igen.-vágta rá Daisy.-Mi bajod?
-Semmi.
-De Ellie.Engem nem csapsz be.-mondta majd felállt az ágyról és szemben megállt velem.-Mondd el ,hogy mi bántja kicsiny lelked.
-Nincs kicsiny lelkem és semmi sem bántja.-válaszoltam a kelleténél gyorsabban.
-Aha,persze.Gyorsan lökjed.
-Na,jó!tudod mit?Oké,elmondom.Louis mindig is téged szeretett jobban.-mondtam ezt a nevetséges okot.
-Persze.-nevetett.-Hol élsz te?Ez nem igaz.
-Szerinted.Szerintem meg igen.
-Jól van,Okoska.Te így vélekedsz,én úgy.Meglátjuk kinek lesz igaza,holnap.!Viszont,én most elmegyek zuhanyozni a mi kis privát füdőnkbe,addig nem akarsz egy kis rendet tenni az ágyam körül?
-De,persze.-mondtam majd neki álltam rendet tenni Daisy 'területén'.Mindig is én voltam a jó testvér.
Mikor kijött a fürdőből kicsit elcsodálkozott majd elvigyorodott.
-Köszi.-mondta majd levetette magát az ágyra és bekapcsolta a tvt.Én is gyorsan lefürödtem,majd én is befeküdtem az ágyamba.
-Muszáj bömböltetni ezt az idióta zenét?-kérdeztem fintorogva.Minden este csak MTV-t kell hallgatnom hátha One Direction fog menni.Mintha nem hallottuk már volna százszor mindegyik számukat.
-Igen,tudod én hű vagyok.
-Mégis mihez?
-Mit tudom én,de az vagyok.
-Na Miss.Agy felszólalt.-mondtam majd oldalra fordultam és becsuktam a szememet és megpróbáltam aludni.
[..]
-Szép jó reggelt az én gyönyörűséges kis virágszálaimnak!Óó,hogy a gonosz kalóz egye az epéteket,mennyit bírtok ti aludni.Nem csodálom,hogy nem tartunk lovakat,nem lenne bőrük már szegényeknek annyit húznátok azt a lóbőrt.-rontott be Louis a szobába.
-Mit akarsz te hajnalok hajnalán?-motyogta Daisy.
-Hajnalok hajnalán?Délelőtt 12 óra van édesem.-mondta Louis majd odament Daisyhez és arcon puszilta majd hozzám is és engem is.
-Louis,te semmit sem változtál.-néztem rá,mire ő csak elvigyorodott és beállt egy pózba.-Hülye,gyerek.
-Én is téged.-mondta majd elhagyta a szobát.
-Hát ez bolond.-nevetett Daisy.
Mind a ketten felöltöztünk és elvégeztük reggeli teendőinket.majd lementünk a nappaliba.Mikor leértünk kellemes meglepetés fogadott minket..


Remélem tetszett az első fejezet!Én mindent beleadtam,hogy jó legyen!Szeretbnék 5-6 komit *kiskutyaszemek!Az is tud komizni akinek nincsen bloggere!:)









6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Nagyon sajnáltam hogy abba hagytátok az elsőt, de ez még jobb lett! *-*

    VálaszTörlés
  2. PartyGirl! Na vajon mi? XD
    Amúgy meg szerintem ez is jó lesz. Hajrá csajok, minél előbb akarok új részt látni!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, imádtam a Little Horan-Jasmine-eset is, de ezt is fogom, ebben biztos vagyok..mikor várható új rész, nagyon várom már..:)kövit gyorsan!

    VálaszTörlés
  4. Szia nagyon jo lett szeretem a regit is de szerintem ezt is fogom kovit varjuk mar ugye?

    VálaszTörlés