Tomlinson sisters.4.fejezet.~

4.fejezet.~

Az orvos kijött és megállapította,hogy Daisynek csak meghúzódott a lába,így csak be kell kötni és pár nap múlva jobb lesz.De viszont feküdnie kell.Gondolom,ezt ki is fogja használni,arra,hogy kiszolgálja mindenki őt.
Mondjuk,ez csak a megszokott lenne Daisytől.
-Valaki hozna nekem egy párnát a hátam mögé?-kérdezte ujját a magasba emelve Daisy.
-Hallod,esetleg ne főzzek neked hús levest?
-De,ohh de rég ettem hús levest.-mondta Daisy.-Csinálhatnál.-emelte rám tekintetét.
-Szeretnéd.-vigyorodtam el.-Majd ha anyu végre hazaér arról az isióta tárgyalásról,akkor csinál neked.
-De az mikor lesz?Soha.Vagyis,valamikor tuti,de nem mostanában hiszen egy héttel ezelőtt ment el és akkor mindig egy hónapig távol van.
-Itt a párnád.-rontott be Harry a nappaliba de megcsúszott a szőnyegen és vágódott egy hatalmasat.-Óó a fenébe,hallottátok,hogy mekkorát roppant?
-Úr isten,Harry.Jól vagy?Nagyot estél.!-ijedezett Daisy.
-Valaki segítene felállni?-kérdezte .Mivel rajtam kívül senki ép nem volt a nappaliban ,így oda mentem Harryhez és fel akartam húzni,de valahogy megcsúsztam és rá este egyenesen.
Ekkor jöttek be a nappaliba a többiek.
Mindenki furán nézett ránk,majd Daisyre aki nagyon nevetett.Elég viccesek lehettünk Harryvel ebben a félre érthető pózban.
-Ti mit csináltok ott...öhm..egymáson?-kérdezte kitágult pupilákkal Niall.
-Hát az úgy volt hogy...-vigyorodott el Harry.
-Hogy volt?-lett izgatott Louis.
-Várjunk csak.Harry..mit mondtam neked a húgaimról?-mondta Louis idegesen ,majd idejött és szó szerint felrántott Harryről.
-És ha megrántod a kezem?-kérdeztem számonkérően.
-Akkor megrántom,bocsánat ha fájdalmat okoztam,de Harry..az csak Harry.Jut is eszembe,Harry ,hogy kerültél oda?És rád a kishúgom?-emelte fel a mondat végére Louis a hangját.
-Elesett.-röhögött tovább Daisy.-Vagyis,Harry hozott nekem párnát és elesett,Ellie fel akarta húzni ,de véletlenül rá esett.-magyarázta.
-Így érthető.-motyogott Louis.
-Fáj a derekam.-tápászkodott fel Harry a hátát fogva.
-Had nézzem meg.-lépett oda hozzá Zayn és felrántotta a pólóját.
-Mit is csinálsz?
-Kuss Dr.Zayn színre lép.-mondta vihogva Liam.
-Valószínű.-nézegette tovább Zayn Harry hátát.
-Attól,hogy nézed,nem lesz jobb.-morogta Louis.
-Te tudsz jobbat mint nézni?-Zayn.
Louis csak vállat rántott.-Kend be neki valami,izom erősítő krémmel vagy nem tudom.
-Elnézést előbb rosszul mondtam.Dr.Louis inkább,Zayn nem lenne jó orvos.-Liam.
-Liam maradj már csöndben-oktatta ki Louis.-Annyit beszélsz.
-Most szólaltam meg először..-lett szomorú a hangja majd lehajtott fejjel leült a kanapéra.




Ma este csak ennyi jött sajnálom!Holnap ígérem hozok egy hosszabb fejezetet!Remélem azért tetszik amit írtam!Próbálok minél jobbat írni nektek:)Komiktól nem kímélni!Jöhet,jó,rossz!Mindent szívesen fogadok:)



4 megjegyzés: