Tomlinson sisters. 2.fejezet.~

-És a meglepiii.-ugrott fel Louis a kanpéról a másik 4 fiúra mutatva.
-Jéé..-kezdte el Daisy rázni a kezét.-Nem gondoltam volna.
-Ők a meglepi?-kérdeztem unottan.
-Miért?Nem elég jó?akkor kérem szépen,kaptok egy csókot tőlük.-vigyorodott el.
-Mi van?-kérdeztem kitágult pupillákkal.
-Oké,gyertek ide.-indult meg Daisy.
-Daisy.-fogtam meg a karját.-Ne legyél már hülye gyerek.
-Én?Hülye gyerek?-kérdezte Daisy.
-Igen.-válaszoltam,majd magam mellé rántottam.
-Na kapok végre egy ölelést?-állt fel a kanapéról Harry.
-Persze.-mondta Daisy és már Harry karjaiban is volt.
Mikor Harry már rendesen megölelgette Daisy-t felém fordult és rám vigyorgott.
-Tőled nem kap Harry cica ölelést?
-Talán kap.-mondtam majd odamentem és megöleltem.-Remélem virul a bucid.
-Héhéhéhé,és én?-kérdezte Niall rémült szemekkel mire odamentem és őt is meg ölelterm.
-Ha már őket akkor minket is.-mondta Zayn és Liamre nézett.Daisy mindenkit megölelt majd bement a konyhába.Én is követtem a példáját.
-Nem adod nekem az egyiket?-hallottam meg Harry hangját.
-Szeretnéd,Harry barátom,szeretnéd.-Louis.
-Nagyon főleg az a kis tökös..hmm..my ding,ding dong.
-Harry most pattanj le a húgomról.-fenyegette Louis.
-Hallod Daisy,bejössz Harrynek.-löktem meg.
-Igen,valószínű.-mondta könnyelműen.
-Oké..-válaszoltam,majd csináltam magamnak reggelit és leültem reggelizni.Reggeli után kimentem a nappliba ahol a fiúk éppen egy régi zene csatornát néztek.
-Mi ez?
-Zene.-felelt Liam.
-Nem mondod?
-De mondom.-vigyorgott rám.
-Hol van Daisy?-kérdezte Harry.
-A konyhában.-válaszoltam és a konyha felé mutattam.
-Harry meg ne merd közelíteni a húgomat.-idegeskedett Louis.
Harry szépen elhelyezkedett a fotelben ahol eddig ült és nézte a tvt.Mikor viszont Louis kiment pisilni bement Daisyhez és hangokat lehetett hallani.
Harry énekelt Daisynek.
-Ohh you touch my tra-la-la...-énekelte Harry mi meg nappaliban ülők összenéztük.(Fogd meg a tra-la-la-mat.azt jelenti)
-Úristen.-kezdett el hisztérikusan röhögni Niall és Zayn.Liam megszeppenve ült a kanapén és az arcáról ezer érzelem volt leolvasható majd egyszer csak belőle is kitört a röhögés.
Felpattantam és bementem a konyhába.Harry éppen Daisynek udvarolt.
-Harry nem fogom megfogni a tra-la-ladat.-tiltakozott Daisy majd kicsit hátrébb lépett Harrytől mivel egymás elött álltak.
-Hol van Harry?-hallatszott Louis hangja.-Harry!-majd bejött a konyhába.-Harold Edward Styles!-váltott át bohókás hangja ördögibe.-Mit mondtam a hugaimról?
-Hát..sok mindent.-vigyorodott el Harry.
-Tipli.-mondta Lousi majd a konyha ajtó elé mutatott.Harry kiszaladt..-Ti meg.-nézett ránk csúnyán.-Ne álljatok le vele.
-Khm..Daisynek mondta azt,hogy fogja meg a tra-la-laját..-mondtam majd keresztbe fontam a karomat.Louisnak kitágultam a pupillái.
-Ugye nem fogtad meg?
-Dehogyis.-mondta Daisy majd leült a konyha székre.
-Szerencséd.amúgy meg Ellie.-nézett rám.-Vigyázz Niallel.
-Mi?Miért?-kérdeztem összezavarodva.
-Majd megtudod.-húzogatta a szemöldökét és kiment a konyhából.
-Parás az ügy.-mondta Daisy bólogatva és egy ropit rágcsálva.
-Nagyon.-mondtam majd én is elhagytam a konyhát.
Úgy döntöttem inkább felmegyek a szobánkba és olvasok valamit.Egy kis Shekaspeares mindig megnyugtat.
Felmentem levettem a polcról egy könyvet és leültem vele az ágyra.Rómeó és Júlia.Már avgy ezerszer olvastam de sosem unom meg.
Nagyben olvastam már a könyvet mikor kopogtak.
-Igen.-mondtam még mindig a könyvbe mélyedve.
-Szia,csajszi!-lépett be Niall a szobába.-Mit csinálsz?
-Olvasok.-válaszoltam majd felnéztem rá a könyvből.
-És mit?
-Shakespearest.-mondtam mosolyogva.
-Óó nem neki van az ahol van egy alma és fa meg kutyaszőr.
-Nem.Nem neki.-mondta nyugodtan.
-Na de melyik könyvét olvasod..feltételezem,.hogy több van.
-Igen ,és a Rómeó és Júliát.
-Imádom.-vágta rá.-Mondjuk életemben nem olvastam.-túrt bele szőke hajába.
-Én művelt vagyok.-mondtam halál nyugalommal a hangomban.-Na de miért is jöttél?
-Zavarok?
-Dehogyis.Csak kérdeztem.-mosolyodtam el.
-Gondoltam meglátogatlak.Amúgy öhm..nincsen kedved kicsit kirucanni holnap este?Vagy délelött vacsizni..vagy ebédelni?-hunyorított a szemével.
És nekem itt állt össze a kép.



Remélem elnyerte a tetszéseteket!A tra-la-la ..--->> Harry dala..:D  Na nyissátok meg xddddddd
Akkor kérek 5 komit és holnap jön a kövii:)






8 megjegyzés:

  1. Imádtam:DD
    már sírtam a röhögéstől:""D
    jah és nagyon örülök annak,hogy Niall udvarol Ellienek:))
    Nagyon szupi lett..várom a kövit:))

    VálaszTörlés
  2. OMG!WTF!OMFG! Tra-la-la Basszus?! Tra-la-la ?! Sírok a röhögéstől! Fogd meg a Tra-la-lam... Honnan jönnek ezek?

    VálaszTörlés
  3. hát én besírtam a tralalalala-ás résznél,nagyon jóó ;)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez kész!:'DD Imáádom. Gyorsan a kövit!:) xx

    VálaszTörlés
  5. na jó ezen besírtam xddddddd nem vesztettél semmit a tehegységedből :) kövit!

    VálaszTörlés