Tomlinson Sisters 7.fejezet.~




7.fejezet.

-Én csak azt akarom mondani,hogy ..-Itt a szívem hevesen dobogott.Vajon mit akarhat mondani?Kicsit közelebb hajolt hozzám majd az ujjával mutatta,hogy hajoljak én is közelebb.Meg is tettem,egyszer csak Niall folytatta.-A Nando'sban ingyen kapok sült krumplit a sok fogyasztás miatt.
-Érdekes.-mondtam majd hátradőltem a székemen.-Azt hittem valami ..normálisat fogsz mondani.
-Mint például?
-Hát..nem tudom.
-Akkor gyere .-mutatta ujjával ,hogy hajoljak megint közelebb hozzá.-Mondok még valamit.-Ismét közelebb hajoltam Niallhez.
-Remélem most nem valami baromságot mondasz.-néztem a szemébe.Az arcunkat mindössze pár centi választotta el egymásétól.Niall is a szemembe nézett majd felsóhajtott.
-Olyan szépek a szemeid.-mondta mire én elpirultam és kicsit hátrébb hajoltam.
-Hát őő köszi.-borítékoltam mondatát.
Niall vigyorogva nézett rám.Miután elfogyasztottuk az ételt és megittuk az italt a pincér elvitte a tányérokat.Viszont Niall ragaszkodott hozzá,hogy együnk egy kiadós desszertet.Nekem a vanília fagylaltra esett a választásom.
Miközben elfogyasztottuk a desszertet Niall végig engem méregetett szépséges kék szemeivel.
Nem bírtam ki,hogy ne kérdezzek,rá,hogy mit néz annyira.Elfelejtettem volna felöltözni?De az lehetetlen,hiszen Daisy adta a ruhát,.Vagy esetleg..?
-Mit nézel annyira?-kérdeztem szemeimet lesütve.
-Szépséges valódat.-vigyorodott el Niall.
-Én egyáltalán nem vagyok szép.-tiltakoztam.
-Hát,én máshogy vélekedem.-mondta majd ismét kivillantotta fogszabályzóját.
-Szuper.-fontam karba a kezeimet melleimen.
-Ellie.-szólított Niall,mire én a szemeibe néztem.-Mit szólnál hozzá,ha holnap megismételnénk ezt a kis ebédet?
-Felőlem.-rántottam a meg a vállaimat.-Viszont,most inkább menjünk haza,még a többiek valami kárt tettek a házban.
-Apád ezen a héten otthon van nem?
-Igazad van .-bólogattam.-Erre nem is gondoltam.Ritka pillanatok egyike,hogy okosabb valaki nálam,és ez fura,felettébb fura.
Niall összehúzott szemöldökkel nézegetett.
-Ahogy érzed.-szólalt meg végül.-Na de tényleg menjünk.-Mind a ketten felálltunk és kimentünk az étteremből.
Kocsiba csüccsentünk és robogtunk is haza.
Mikor a házunk elé értünk furcsa meglepetésben volt részünk.Egy csomó ember állt ott.Niall csak a szomszéd ház előtt tudott leparkolni.Azonnal kipattantunk a kocsiból és előretolakodtunk a tömegben.
Az udvar kellős közepére voltak húzva apánk nagy hangfalai és apám egy magaslaton állt és keverte a zenét.
Mikor észrevették a fiúk,hogy megérkeztünk Louis elkiáltotta magát.
-Na végre itt van a mi Niallünk.-kiabált bele egy mikrofonba.-Gyere haver,koncert van.
-Mivan?-nézett rám Niall mire én kcisit meglöktem,hogy menjen már.
Niall összezavarodva odament a fiúkhoz.Én megkerestem Daisyt a nagy tömegben és mellé álltam.
-Na mi volt?-kezdett el kérdezősködni.
-Semmi izgi,de..itt mégis mi folyik?
-Louisnak koncertezni támadt kedve.-rántotta meg a vállát.
-Így már érthető.
A fiúk egy ingyen koncertet tartottak az udvarunkban.Éppen a Stole my heartot énekelték mikor Niall rám kacsintott.Én csak felhúztam a szemöldökömet és Daisyre pillantottam aki láthatólag látta ezt a kis gesztust,mivel kicsit megbökte az oldalam.
-Tuti bejössz neki.Vagyis..úgy értm..áá megtartom magamnak..-Daisy.
-Tartsd is.-morgolódtam.
-Dehát..olyan kis cukcsik lennétek együtt.-lökött meg ismét Daisy.
-Daisy..elintézzem neked,hogy Harrynek megfogd a tra-la-la-ját?-néztem rá villámló tekintettel.
-Elintézem én magamnak is.-kacsintott majd elvigyorodott.




Csókoltatok mindenkit!Itt is a kövi feji!REmélem tetszett a tartalmas megjegyzéseket váromnagy szívvel:)Édes kis husaim <3333333333333333333333333333 xddd :D KOMIZZATOK már anyucinak:cc Jaaaa és 7 komi és hunnap kövcsikehhhhhhhhhhhhhhhxddddddd
Puszikahhhhhz xddd (ezer h-betűvel) cup-cupp bocsi csak ma hülye vagyok xdd <3333333333333333333333333333333333333333333333333

7 megjegyzés:

  1. elintézzem h megfogd harry tralaláját xdd ezen besírtam xdd am meg mondtam h valami komolytalanságot fog mondani Niall xdd kövit! :)

    VálaszTörlés
  2. tetszik nagyooon!! lécci Lou legyen kicsit viccesebb!! olyan furi hogy most ilyen komolyabb.. :) bocsi hogy így kinyilvánítom a véleményem, de azt írtad, ne kíméljünk.... :DD :3 xDD :DDDD

    VálaszTörlés
  3. szerintem nagyon jó lett *-* jöjjön össze Ellie meg Niall olyan arik lennének :D

    VálaszTörlés
  4. Dejóóóó*-* annyira imádooom a blogod.Rendszeresen olvasom .:)
    Ha van kedved az enyémre is benézhetsz.:) http://onedirectionandcassiem.blogspot.hu/
    xx

    VálaszTörlés
  5. Hát kb én is olyan fejet vágtam a végén, mint Niall a mozgóképen xD Jaj, istenem :')

    VálaszTörlés
  6. Elintézem h megfogd Harry tra-la-la ját :DD ezen besírtam XD

    VálaszTörlés